صفحه اصلی arrow مطالب جالب و متنوع arrow ۱۳ زن و دختر جوانی که با سیلویو برلوسکنی رابطه نامشروع داشته اند!
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 12 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عكس هايي از ليلا حاتمي در اختتاميه و فرش قرمز جشنواره كن
سه‌شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۵۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      شهردار قاليباف با لباس گلي
شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      تصویری از مارادونا به همراه نوه و دخترش
شنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی از اسکلت رضا رشیدپور ، مجری سیما
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      ستاره های راک، سنتی و کمدی ایرانی در کنار هم
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۸ بعدازظهر
  [جزئیات]...      

۱۳ زن و دختر جوانی که با سیلویو برلوسکنی رابطه نامشروع داشته اند!

ارزیابی كاربر: ONOFFOFFOFFOFF / 1
ضعیف عالی 

سیلویو برلوسکونی – نخست‌وزیر ایتالیا – ازجمله سیاستمداران جهان است که سابقه زیادی در، رابطه نامشروع دارد.
هرچند این مرد در برابر دوربین‌های خبرنگاران خود را بسیار متشخص نشان می‌دهد و طوری رفتار می‌کند که انگار علاوه بر اینکه مرد سیاست است، مرد خانواده هم هست اما عکاسان خبری که معمولا افراد بسیار مشهور جهان تشنه خون آنها هستند، با گرفتن عکس‌هایی از ویلای خصوصی او در زمان حضور برلوسکونی ثابت کرده‌اند که نخست‌وزیر ایتالیا چندان هم در چهارچوب اصول اخلاقی خانواده نمی‌گنجد. جالب اینجاست که پاپاراتزی‌ها نه‌تنها دست سیلویو برلوسکونی را رو کردند بلکه در یکی از این عکس‌ها، میرک توپلونیک – نخست‌وزیر چکسلواکی- همراه برلوسکونی نیز به چشم می‌خورد.

berloskoni_400

سوایی‌های برلوسکونی آن‌چنان اذهان عمومی را خدشه‌دار کرد که روزنامه تلگراف فهرستی از همه زنانی را که به نوعی در زندگی این نخست‌وزیر ۷۵ ساله تاکنون بوده‌اند تهیه و در سایت خبری خود به نمایش گذاشت. البته کار به همین جا ختم نشد و رابطه‌های نامشروع نخست‌وزیر ایتالیا بالاخره باعث شد تا او به جرم داشتن رابطه با دختران زیر سن قانونی و سوءاستفاده از قدرت متهم شود. به گفته کریستینا دی سینسو، یکی از قضات این پرونده، نخستین دادگاه رسیدگی به این پرونده جنجالی ششم آوریل _۱۷فروردین ۱۳۹۰_ خواهد بود. این در حالی است که برلوسکونی به شدت این اتهام را رد کرده و وکلای او نیز اعتراض خود را نسبت به این مساله حساس اعلام کرده‌اند، چراکه از نظر آنها هیچ‌یک از دادگاه‌های میلان حق قانونی زیر سوال بردن نخست‌وزیر کشور را ندارند.

پاتریزیا، مدل قدیمی ایتالیا
ژوئن سال ۲۰۰۹، ادعای «پاتریزیا داداریو» – از مدل‌های قدیمی ایتالیا – به شرکت کردن در یک مهمانی شبانه به دعوت برلوسکونی، از رسوایی‌های اخلاقی نخست‌وزیر ایتالیا بود که تیتر اول روزنامه‌های معتبر این کشور ازجمله «کوریره دلا سرا» شد و سر و صدای بسیاری به پا کرد. هرچند چنین ادعایی در مورد برلوسکونی که همیشه در کابینه‌اش زنانی به چشم می‌خوردند که هیچ پیشینه سیاسی‌ای نداشتند، چندان هم دور از ذهن نبود اما حرف‌های داداریو با اسناد و مدارک معتبر ارائه شد و او حتی از این ملاقات، فیلم و عکس هم داشت. به این ترتیب آبروی نخست‌وزیر ایتالیا با به اثبات رسیدن رسوایی اخلاقیش، ریخته شد.

دختر سیاستمدار ایتالیایی
البته این آبروریزی به همین جا ختم نشد و زمانی که بعد از این ماجرا، همسر برلوسکونی نامه سرگشاده اعتراضی‌ای به روابط نامشروع شوهرش نوشت و به یکی از روزنامه‌های ایتالیایی فرستاد، معلوم شد که این نخستین بار نیست که برلوسکونی چنین گاف بزرگی داده است. لاریو در این نامه، با کلماتی نیش‌دار از اینکه همسرش برای شرکت در جشن تولد نوئمی‌لتیزیا – مدل ۱۸ ساله ایتالیایی – به ناپل رفته بود، به شدت او را زیر سوال برده و نوشته بود که چطور برلوسکونی در جشن تولد فرزندان خودش شرکت نمی‌کند اما به خودش این زحمت را داده و تا ناپل رفته که در جشن تولد ۱۸ سالگی لتیزیا حتما حضور داشته باشد.
نخست‌وزیر ۷۵ ساله ایتالیا در پاسخ به این سوال که چرا در تولد فرزندانش شرکت نمی‌کند، اما در جشن نوئمی‌لتیزیا شرکت کرده، این‌طور توضیح داد که تنها دلیل شرکت در جشن، این بود که روز تولد لتیزیا در ناپل بوده و عصر آن روز چون کار خاصی نداشته، ترجیح داده که به جشن تولد دختر دوستش، الیو لتیزیا برود تا در آنجا بتواند در مورد عضویت الیو در حزب آزادیخواه مردمی صحبت کنند اما مساله اینجاست که چرا آقای نخست‌وزیر چنین شبی را برای صحبت‌های سیاسی انتخاب کرده است و به این ترتیب این توجیه به هیچ عنوان قابل قبول نبود و در نتیجه برلوسکونی به جای اینکه با دادن یک جواب قانع‌کننده، سوءظن‌ها را نسبت به خود کاهش دهد، موجب شد تا همه متوجه شوند که بین او و نوئمی خبرهایی است.
هرچند وقتی گوشه و کنایه‌ها و حرف و حدیث‌ها در مورد مدل ۱۸ساله و نخست‌وزیر ایتالیا بالا گرفت، الیو لتیزیا، پدر نوئمی دست به کار شد و در یک مصاحبه تلویزیونی همه این حرف‌ها را شایعه خواند و گفت: «هشت سال پیش که پسر من در یک حادثه رانندگی کشته شد، برلوسکونی شخصا نامه تسلیت برای من نوشت و وقتی برای ملاقات به منزل ما آمد، برای نخستین بار نوئمی را که ده سال داشت، ملاقات کرد.» اما این تلاش‌ها هم هیچ نتیجه‌ای نداشت و همه می‌دانستند که نوئمی و برلوسکونی رابطه‌ای مخفیانه دارند.

تلاش‌های زیادی برای سرپوش گذاشتن بر رابطه پنهانی نوئمی و برلوسکونی صورت گرفت و حتی در مقاله‌ای که یکی از روزنامه‌ها آن را به چاپ رساند، آورده شد که چون نخست‌وزیر ایتالیا چندین شبکه تلویزیونی دارد، از این‌رو نوئمی‌لتیزیا به او معرفی شد تا در یکی از این شبکه‌ها مشغول به کار شود و برای همین لازم بود که آنها با یکدیگر قرار ملاقات داشته باشند. البته بعد از مثبت بودن مذاکرات، ظاهرا این دیدارها و صحبت‌های تلفنی به درازا کشیده شده است.
هرچند تا زمانی که لاریو – همسر برلوسکونی – در مورد رابطه نامشروع این دو با یکدیگر حرفی به میان نیاورده بود، هیچ‌کس از راز آنها باخبر نبود اما به محض برملا شدن رسوایی اخلاقی نخست‌وزیر ایتالیا، شاهدان بسیاری پیدا شد. به عنوان مثال به گفته جینو فلامینو – یکی از دوستان نوئمی‌که آنها بیشتر اوقات را با هم می‌گذراندند – مدتی بود که مردی با نوئمی تماس می‌گرفت و بدون اینکه خودش را معرفی کند، با او صحبت می‌کرد. طبق این گفته‌ها، پس از چند وقت که فرد تماس گیرنده خودش را معرفی کرد معلوم شد که نخست‌وزیر ایتالیاست. او به بهانه صحبت در مورد درس و مدرسه با تلفن همراه نوئمی تماس می‌گرفت و حتی برلوسکونی او را به جشن تولدش در ساردینیا نیز دعوت کرد.

نوه دروغی حسنی مبارک
کاریما ال محروق، از دیگر زنانی است که نخست‌وزیر ایتالیا با او روابط نامشروع داشت و ماجرای این دو نفر هم در ماه‌های گذشته سر و صدای بسیاری در رسانه‌ها به پا کرده‌است. مکالمات تلفنی ضبط شده‌ای که بین کاریما و برلوسکونی صورت گرفته است، نشان می‌دهد اولین قرار ملاقات‌های این دو نفر، زمانی بود که کاریما ۱۶ سال بیشتر نداشت.پس از اینکه ارتباط پنهانی او و برلوسکونی فاش شد و به گفته شاهدان، سیلویو برلوسکونی به کاریما مبلغ ۷ هزار یورو پول نقد به همراه جواهرات داده است و البته برای اینکه کاریما سرپوشی بر روابط نامشروع خود با نخست‌وزیر ایتالیا بگذارد، این موضوع را به شدت انکار کرد. گفته‌های او در روزنامه ایتالیایی رپوبلیکا دال بر این بود که به هیچ عنوان برلوسکونی نظر بدی به او  نداشته و همیشه با کاریما مثل یک پدر رفتار می‌کرده و او برای پر کردن تنهاییش، همیشه دوست دارد که با خانم‌ها معاشرت داشته باشد.
جالب اینجاست زمانی که کاریما به جرم دزدی دستگیر شد، سیلویو برلوسکونی با فرستادن افرادی به اداره پلیس خواستار آزادی دختر ۱۷ ساله شد. جالب‌تر اینکه این دختر در اداره پلیس ادعا کرده بود که نوه حسنی مبارک – رئیس‌جمهور مصر – است و در ۱۳ سالگی از خانه‌شان در مراکش فرار کرده و بعد از آن دیگر به خانه برنگشته و در سال ۲۰۰۳ به ایتالیا مهاجرت کرده است.
طبق تحقیقات به عمل آمده معلوم شد که کاریما دروغ گفته است.پس از اینکه مشخص شد برلوسکونی پادرمیانی کرده تا نوه دروغین حسنی‌مبارک آزاد شود، هنگامی که از او پرسیدند که به چه دلیل چنین کاری را انجام داده، مرد شماره یک ایتالیا این‌طور پاسخ داد: من بسیار مهربان هستم و هر وقت هر کسی کمک بخواهد، من به او کمک می‌کنم.

دندانپزشک
دسامبر سال ۲۰۰۹ بعد از حمله فردی به‌نام ماسیمو تارتاگلیا به برلوسکونی در میلان، بینی آقای نخست‌وزیر شکست و دو دندان او هم در دهانش خرد شد. بعد از این حمله، برلوسکونی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد. دست بر قضا، دندانپزشکی که قرار بود دندان‌های شکسته نخست‌وزیر ایتالیا را ترمیم کند، ۲۶ ساله بود و نیکول مینتی نام داشت. برلوسکونی مدتی به بهانه درست کردن دندان‌هایش، با او رابطه پنهانی برقرار کرده بود.

۳ زن بازیگر
یکی از زنانی که علاقه بسیاری داشت تا به عضویت پارلمان اروپا درآید، بازیگر ۳۰ ساله، کامیلا فرانتی بود. تصاویر او را می‌توان روی سالنامه‌های بسیاری دید و همچنین در تبلیغ اجناس مختلف از او استفاده می‌شود.
آنجلا سوزیوی ۳۱ ساله که از بازیگران مشهور ایتالیایی است، هم از جمله زن‌هایی است که روابط نامشروع او با برلوسکونی با سند و مدرک به اثبات رسیده است. در عکس‌هایی که از ویلای مجلل آقای نخست‌وزیر در ساردینیا گرفته شده و همچنین عکس‌های مهمانی‌های خصوصی او، سوزیو نیز به چشم می‌خورد. الئونارا گاگیولی که یکی از بازیگرهای تلویزیونی ایتالیا بود هم با سیلویو برلوسکونی ارتباط نامشروع داشت که فیلمی از او با آقای نخست‌وزیر موجود است.

خانم وکیل
گرازیانا کاپون – فارغ‌التحصیل رشته حقوق که یک مدل هم است – گاه و بیگاه با سیلویو برلوسکونی دیدارهایی داشت که به گفته شبکه خبری رپوبلیکا، علت این دیدارها رسیدگی به مساله شایعات پخش شده در مورد برلوسکونی و کمک به او برای محبوب شدن دوباره در بین مردم اعلام شد. جالب اینجاست که انتظار می‌رفت کاپون در سال ۲۰۰۹ یکی از کاندیداهای انتخابی کابینه برلوسکونی باشد.

همسر قانونی برلوسکونی
هرچند ورونیکا لاریوی ۵۴ ساله بعد از ۲۲ سال زندگی با برلوسکونی و داشتن سه فرزند از او، از ارتباط‌های نامشروع شوهرش خسته شد و طلاق گرفت اما باید بدانید که خود این خانم، زمانی که نخست‌وزیر ایتالیا هنوز از همسر اول خود جدا نشده بود، با او مخفیانه دیدار می‌کرد تا اینکه پس از جدا شدن برلوسکونی از همسر اول خود، آنها با یکدیگر ازدواج کردند.

مجری برنامه‌های تلویزیونی
یکی از زنانی که برای عضویت در کابینه برلوسکونی داوطلب شده بود، باربارا ماتیرا نام داشت. این دختر ۲۸ ساله که در رشته علوم تجربی تحصیل کرده است، به عنوان دختر شایسته ایتالیا شناخته شده بود و شغل اصلیش هم مجری‌گری تلویزیون است.

وزیر کابینه
مارا کارفاگنا از مدل‌های قدیمی ایتالیا بود که در سال ۲۰۰۸ به عنوان وزیر فرصت‌های برابر در دولت برلوسکونی منصوب شد و آقای نخست‌وزیر در یک مهمانی شام، به کارفاگنا گفت که اگر متأهل نبود، حتما با او ازدواج می‌کرد.

در جست‌وجوی کار
النا روسو، یکی از پنج زنی بود که در فیلم ضبط‌شده مهمانی برلوسکونی حضور داشت. نکته قابل توجه اینجاست که آقای نخست‌وزیر، وقتی دید النا روسو بیکار است، با یکی از تهیه‌کننده‌های تلویزیونی که از دوستانش بود، تماس گرفته و از او خواست تا کاری برای روسو پیدا کند.

زیر سن قانونی
به عقیده دادستان‌هایی که پرونده برلوسکونی را بررسی می‌کنند، آیریش برادی زمانی که ۱۷ ساله بود، در سال ۲۰۰۹ به مهمانی برلوسکونی در ویلای ساردینیا رفته وبا او رابطه نامشروع داشته است، این در حالی است که این دختر هنوز به سن قانونی نرسیده بود.

منبع: همشهری سرنخ

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب