صفحه اصلی arrow مطالب جالب و متنوع arrow خانمها ده عادت روزانه را رعايت كنيد تا هميشه زيبا باشيد
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 16 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس سلفی مهراوه شریفی نیا در اول صبح
شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      "رسوايي" اكبر عبدي در نقش روحاني
چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس مهسا کرامتی در کنار خواهرش مهتاب کرامتی
یك‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس ها و پوسترهای زیبایی از شهاب حسینی
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های کندی چارمز، تصاویر سندی چارمز
یك‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۸ بعدازظهر
  [جزئیات]...      

خانمها ده عادت روزانه را رعايت كنيد تا هميشه زيبا باشيد

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

»» پاک‌سازی مناسب
پاک‌سازی درست پوست یکی از مهم‌ترین مراحل داشتن پوستی زیباست. کلید آن از بین بردن آلودگی و باکتری بدون زیاده‌روی در این امر است چرا که موجب خشکی پوست می‌شود. برای پاک سازی کامل باید از پاک کننده ملایم ، غیر شیمیایی ، درجه اسید خنثی استفاده کرد (از صابون اجتناب کنید چرا که پوسته اسیدی که یک محافظ برای پوست محسوب می‌شود را از بین می‌برد) و سپس از یک پارچه موسلین برای پاک کردن پوست استفاده کنید.


»» محصولات طبیعی
محصولات زیبایی طبیعی در چند سال اخیر شهرت یافته‌اند و اگر تاکنون به دنبال آن‌ها نبودید بهتر است دیگر جزو هواداران این محصولات شوید. استفاده از محصولاتی که پایه شیمیایی دارند نه تنها برای سلامتی مضر هستند (چرا که به صورت بالقوه مواد شیمیایی مضر به پوست انتقال یافته و از آن طریق وارد جریان خون می‌شود) بلکه می‌تواند منجر به پیری زودرس شود. تغییر دادن استفاده از مواد شیمیایی به طبیعی راه آسان و سریع برای کمک به محیط است.


»» مرطوب باشید
برخلاف عقیده مشهور آب زدایی نه تنها موجب خشکی پوست می شود بلکه در واقع چرب ترین پوست‌ها نیز لازم است به طور مرتب مرطوب شوند، بنابراین مرطوب کننده مناسب پوست خود بیابید و هر روز از آن استفاده کنید.به خصوص برخی نقاط را بیشتر مورد هدف قرار دهید، برای مثال کرم چشم را جدا استفاده کرده و توجه خاصی به دست‌ها و گردن داشته باشید چرا که عموماً این سه محل اولین مناطق پیری زودرس هستند.

خانمها ده عادت روزانه را رعايت كنيد تا هميشه زيبا باشيد


»» افزایش خواب زیبایی
شاید شما فکر کنید که "زیبای خفته" تنها یک افسانه بوده است ولی در تحقیقی که در مجله پزشکی انگلستان منتشر شده است دریافته‌اند کسانی که خواب کافی دارند (حدود 8 ساعت در شب) جذاب‌تر هستند. برای اینکه خواب را تبدیل به زیبایی کنید باید حتماً آرایش را قبل از خواب پاک کنید ، چرا که خوابیدن با آرایش می‌تواند منجر به مسدود شدن منافذ پوست ، پوست فشرده و سوزش و تحریک چشم شود. همچنین بهتر از بالش ابریشمی به جای کتان استفاده کنید تا از فشردن چروک‌ها جلوگیری کرده و رطوبت پوست را نگه می‌دارد.


»» پرهیز از دوش‌های داغ و طولانی
پوست ما دارای لایه محافظتی از چربی است که کمک می‌کند تا رطوبت را نگه داشته و پوست مرطوب و نرم بماند. ولی شستن بسیار زیاد و طولانی مدت با آب گرم این چربی‌ها را از پوست پاک می‌کند و منجر به خشکی و پیری زود رس می‌شود.. برای جلوگیری از ایجاد چروک و صورت جوان و نرم سعی کنید حمام کردن و دوش گرفتن‌های خود را کوتاه کنید و صورت خود را تنها دو بار در روز شسته و آن را با آب ولرم بشویید.

»» استفاده از SPF روزانه
وقتی صحبت از چروک به میان می‌آید پیشگیری بهتر از درمان است پس سعی کنید تا از یکی از دلایل ایجاد چروک جلوگیری کنید. بیشتر ما تنها در تابستان است که به فکر محافظت در برابر آفتاب می‌افتیم ، اشعه‌های UV باعث پیری زود رس و همچنین سرطان پوست می‌شوند و می‌توانند حتی از میان ابرها نفوذ کرده و صدمات برگشت ناپذیری را بزنند.برای به تأخیر انداختن پیری پوست حداقل از SPF 15 روزانه استفاده کنید.


»» شستن قلم‌های آرایشی
شما اگر چه امیدوارید که با شستن صورت خود هرروز آلودگی را از پوست خود دور می‌کنید ولی اگر قلم‌های آرایشی خود را نیز نشوید همان آلودگی را دوباره به صورت خود منتقل خواهید کرد. آن‌ها را هر هفته یک بار و یا دو هفته یک بار با استفاده از صابون و آب گرم و کمی شامپو و یا فوم ضد باکتری صورت بشویید.


»» حذف عادت های غلط
بسیاری از ما ممکن است هزینه زیادی را برای محصولات زیبایی بپردازیم ولی مؤثرترین راه تغییر برخی شیوه‌های غلط زندگی‌مان است. برای مثال سیگار ، الکل ، شکر، قند موجب پیری زود رس می‌شوند .


»» ریسک کردن
وقتی صحبت از ظاهر به میان می‌آید بسیاری از ما تنها به دنبال همان مدل مو و محصولات آرایشی هستیم که سال‌هاست از آن‌ها استفاده می کنیم . بنابراین سعی کنید ریسک کرده و موهایتان را مدل جدیدی بزنید و یا با سشوار حالت جدیدی به موهایتان بدهید و یا حتی از رنگ دیگری در آرایش خود استفاده کنید تا ظاهر جدیدتری بیابید.


»» دور ریختن وسایل آرایش قدیمی
مراقب باشید از تاریخ مصرف وسایل آرایشتان نگذشته باشد، بسیاری از ما تنها وقتی آن‌ها تمام می‌شوند به فکر جایگزین جدید می‌افتیم ولی وسایل آرایش قدیمی می‌تواند بستر باکتری باشد. حتماً بعد از 6 ماه ریمل را عوض کنید تا از عفونت‌های چشمی جلوگیری کنید. دیگر وسایل را حداکثر بعد از 18 ماه تعویض کنید

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب