صفحه اصلی arrow مطالب جالب و متنوع arrow گلشيفته پس از برهنگي و نقش  روسپي چه خواهد كرد؟+ عكس
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 12 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

علی دایی به جام جهانی روسیه نرفت . روزهای فوتبالی 2018 را در کنار زلزله زدگان کرمانشاهی سپری کرد
جمعه ۰۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس آزاده نامداری و همسر جدیدش
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی از اکبر عبدی و دخترش المیرا
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس ها، بیوگرافی، آلبوم ها و آهنگ های پوریا حیدری داور برنامه شب کوک
چهارشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۵۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس / شوخی احمدی نژاد در نماز جمعه
چهارشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۰۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

گلشيفته پس از برهنگي و نقش  روسپي چه خواهد كرد؟+ عكس

ارزیابی كاربر: ONONONONOFF / 44
ضعیف عالی 

گلشيفته حتي بسيار زودتر از آنچه تصور ميشد بي هنريش را بر همگان آشكار كرد و به سرعت نه تنها همخوابه مرد غربي شد كه در جشنواره اي بين المللي كه بازيگران بي قيد و بند تظاهر به عرياني مي كردند گلشيفته ايراني بي بند وبار تر از هر هنرپيشه هرزه غربي، بند از لباسش بركند وحالا در سير شتابانش به سمت انحطاط و تلاش براي نمايشي مبتذل از زن  ايراني در فيلمي ديگر .....

------------------------------------------------
حركت بعدي گلشيفته پس از برهنگي و نقش فاحشه و  روسپي چه خواهد بود؟

گلشيفته فراهاني هنرپيشه و بازيگر مطرح سينماي ايران بود كه هرچند سوپر استار بود و اخبارش تيتر ، اما كمتر كسي تصور مي كرد كه اينگونه به تيتر  اخبار نه در ايران كه در همه جا بدل شود شايد به اين دليل كه كسي فكر نمي كرد گلشيفته معصوم ملاقلي پور به اين سرعت روسپي سنگ صبور گردد زماني كه وي با هنرپيشه هرزه و همجنس بازي به نام دي كاپريو همبازي شد و در پيكره  هاي دروغين نقاب معصوميت دروغينش را از چهره برداشت انتظار ها اين بود در بازي بعدش، اگر به بازيش بگيرند حتما بي حجاب ظاهر مي شود و اين نهايتي بود كه اهالي سينما برايش در نظر مي گرفتند هرچند دكتر حسن عباسي فرياد زد كه گلشيفته زن ايراني است و نماد سرزمين و مام ميهن، پس حتمآ به زودي او را  در فيلمي در آغوش مرد غربي خواهيد ديد چه آنكه سياست بسيار بيش از آنچه ما تصور مي كنيم در هنر ريشه دوانده و هنر هفتم بايد به همه بقبولاند كه مام ميهن ما در آغوش مرد غربي بايد آرام گيرد. اما گلشيفته حتي بسيار زودتر از آنچه دكتر عباسي هم تصور مي كرد بي هنريش را بر همگان آشكار كرد و به سرعت نه تنها همخوابه مرد غربي شد كه در جشنواره اي بين المللي كه بازيگران بي قيد و بند تظاهر به عرياني مي كردند گلشيفته ايراني بي بند وبار تر از هر هنرپيشه هرزه غربي، بند از لباسش بركند وعريان شد.



اما اين همه ماجرا نبود و در كوتاهترين زمان، در فيلمي در نقش رقاصه ظاهر شد

گلشیفته فراهانی،عکس، لخت، رقاصه عربی، بی حجاب، مستهجن

و بعد در آخرين فيلم اين روزهايش حتي آه از نهاد اهالي سينما هم بر آورد اهالي هنر هفتمي كه براي هر عمل زشتي توجيه هنري دارند تا جايي كه در مقابل برهنگي در برابر ميليارها بيننده تهمينه ميلاني او را دختر خود ناميد. اما اينبار ديگر حداقل بخشي از اهالي سينماي ايران حتي به ظاهر هم شده نمي توانستند در برابر اين فيلم كه نقش يك روسپي افغاني را بازي مي كند و تمام قد برهنه مي شود سكوت كنند .

آخرين فيلم گلشيفته فراهاني در نقش روسپي
آخرين فيلم گلشيفته فراهاني در نقش روسپي
اما به راستي اين همه سرعت و اصرار بر انحطاط براي چيست؟ آيا خود شيفته به همين بسنده مي كند يا نهايتا به زودي در فيلمي صد در صد - پ و ر نو- و مستهجن بازي مي كند؟
دوستي كه ساكن خارج از كشور بود مي گفت " اينجا برخي مهاجرين به طمع حقوق و مزاياي بيشتر براي اينكه حقوق پناهندگي سياسي ويژه بگيرند به اداره مهاجرت مراجعه مي كنند و مي گويند چند پاسدار كشته ايم و از بس وطن فروشان رفته بودند و چنين گفته بودند مي گفت ديگر مسئولين مهاجران سياسي مي گفتند مگر ايران چند پاسدار دارد كه اين همه اينها مي كشند تمام نمي شود؟ و خللاصه ديگر هركس چنين حرفي مي زده بدون سوال و جواب بيرونش مي كردند " حالا ظاهرا كفكير خودشيفته هم به ته ديگ خورده و حقوق و مزايا و صد البته شهرت بيشتر مي خواهد به همين دليل به سرعت اين مراحل را طي مي كند.

آخرين فيلم گلشيفته فراهاني در نقش روسپي

اما قدم آخر براي گلشيفته بازي در نقش و فيلم  صد در صد مستهجن نيست ، چون براي چنين كاري مثل همان وطن فروشان كه مي گفتند پاسدار كشته اند ديگر حقوق و مزاياي خاص پناهندگي سياسي تعلق نمي گيرد به باور من گلشيفته به بالاتر از اينها فكر مي كند . گلشيفته الگويش ابتدا محسن نامجو بود كه قرآن را با ارگ  خواند و بعداز خروج از كشور هم در كنسرت هايش و در شعر و آهنگ هايش به خزعبلات و حرف هاي ركيك به نظام و مقامات پرداخت كه بسيار مورد توجه گلشيفته قرار گرفت در كنسرت بعدي نامجو همخوان و نوازنده پيانو نامجو شد و آي گلادياتورها را خواندند كه هيچ نشاني از موسيقي در آن نبود و صرفا به برگه تمديد پناهندگي شبيه بود اما خيلي از اين ماجرا نگذشته بود كه خودشيفته نسخه پيشرفته تري را براي الگوگيري پيدا كرد. شاهين نجفي خواننده اي كه با توهين به ائمه (ع) حكم ارتدادش را هم از مراجع گرفت ، از ترس جانش خيلي اشكار نمي شود و دولت آلمان برايش محافظ قرار داده. گلشيفته فراهاني با اشتياق فراوان به آن سمت حركت مي كند و بسيار تمايل دارد كه به چهره اي بدل شود كه هم حقوق و مزاياي مادي فراوان بهره مند شود هم مورد توجه بيشتر وطن فروشان قرار گيرد  و شايد در ذهن مريضش به لذت محافظ داشتن و شاهين نجفي شماره دو و حتي شماره يك شدن فكر مي كند. به گمان من گلشيفته فيلم بعدي اش يك فيلم كاملا مستهجن خواهد بود و بعد در فيلمي كاملا ضد ديني كه موضوع آن به طور مشخص توهين به اسلام باشد بازي مي كند. گلشيفته مبتلا به بيماري خودشيفتگي حاد و مزمن شده. خدا شفايش دهد.



سرویس فرهنگ و هنر آرنا درباره آخرين فيلمش نوشت:
بازیگر زن سینمای ایران که پس از فتنه 88 با خواندن اشعار القايي جوانان را تشویق به آشوب در کشور می کرد، چنان شخصیت بی هویتی پیدا کرده که هم اکنون نقش روسپی ها را در فیلم های دست چندم هالیوودی بازی می کند.

آخرين فيلم گلشيفته فراهاني در نقش روسپي
به گزارش باشگاه خبرنگاران، " گلشیفته فراهانی " فرزند " بهزاد فراهانی " از بازیگران سرشناس سینمای ایران ، پس از آنکه انحطاط اخلاقیش را با برهنگی و رقاصگی در فیلمها به نمایش عموم گذاشت ، در آخرین گام سقوطش در گرداب مسائل غیر اخلاقی، با قبول نقش یک روسپی و توهین به هویت زنان افغانی ، بار دیگر تأسف اهالی هنر را بر انگیخته است.
در این فیلم که نویسنده فیلم نامه آن یک افغانی است ، این خواننده و بازیگر مستهجن نقش‌های سخیف ، عریان شده و روابط جنسی غیر اخلاقی با مردان دیگر برقرار می کند تا از این راه کسب معاش کند.
وی که نماد به اصطلاح یک زن افغانی است اعلام می کند که دیگر تسبیح را با یاد خدا نخواهد چرخاند!
گفتنی است "تهمینه میلانی" ، در مصاحبه ای درباره عریان شدن گلشیفته فراهانی اظهار داشته بود: " گلشیفته دختر من است

1 نظر

بازدید كننده
jalal
شنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۲۲ بعدازظهر
آبروی ایرانی را برده
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب