صفحه اصلی arrow مطالب جالب و متنوع arrow حسن عباسي: بورس اساسش قمار است
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 15 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس شقایق دهقان و سگش و همسرش
پنج‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۹ بعدازظهر
  [جزئیات]...      خوشمزه بازی های بهشاد مختاری با نام خانواده آقای مختاری
دوشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      علي كريمي و هواداران نظامي اماراتي اش
پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۵۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس/ بهزاد فراهانی و مریم امیر جلالی در مشهد
پنج‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۳:۵۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس آنجلینا جولی، بازیگر زیبای هالیوودی قبل و بعد از آرایش
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

حسن عباسي: بورس اساسش قمار است

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

نشست "من كلاهبردارم، پس هستم" به همت بسيج دانشجويي دانشكده مديريت دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران در تالار ابن‌سيناي دانشكده علوم پزشكي تهران برگزار شد.

به گزارش ايسنا، در اين نشست حسن عباسي با بيان اين‌كه مناظره ايران و ايالات متحده در حال راديكاليزه شدن است و طي ماه‌هاي اخير شكل جديدتري پيدا كرده است، گفت: در واقع ما در اين حوزه درگير جنگ نرم و جنگ سخت هستيم.
وي با اشاره به ماجراي هواپيماي جاسوسي آمريكا گفت:مي‌بينيد كه هواپيماي بدون سرنشين آنها بر فراز خاك ايران اقدام به انجام عمليات مي‌كند و ايران نيز اين هواپيما را شكار مي‌كند و در واقع مي‌توان گفت با تحولاتي كه رخ داده ما در اين حوزه شاهد جنگ سخت و نرم هستيم.
وي با بيان اين‌كه تحولاتي درعرصه جهاني رخ داده و اعتراضات به نظام سرمايه‌داري و ليبراليسم در حال انجام است، گفت: در واقع سيستم‌عامل اداره جهان دچار مشكل جدي شده است. جهان براي اداره خود به يك سيستم‌عامل به مانند كشورها احتياج دارد كه به آن ايدئولوژي مي‌گويند و اين سيستم‌عامل نصب شده در كشورهاي جهان ليبراليسم است و چيزي كه اكنون با آن درگير هستيم و شايد تا 25 الي 30 سال آينده نيز ادامه پيدا كند، مقوله مهم نابود شدن و ويروسي شدن نئوليبراليسم است.
وي افزود:20 سال پيش مكتب ماركسيست در رقابتي كه وجود داشت، حذف شد و اكنون نيز شاهد نئوليبراليسم هستيم و ما به سمت دوره جديدي به نام فطرت حركت مي‌كنيم تا يك سيستم‌عامل جديد جايگزين اين سيستم‌عامل فعلي شود و يك الگوي جديد جايگزين شود.
عباسي در ادامه به ديدگاه امام (ره) در مورد آمريكا اشاره كرد و گفت: امام(ره) معتقد بود كه آمريكا تروريسم به ذات است و ذات شكل‌گيري آن ترور است. از طرف ديگر معتقد بودند كه آمريكا شيطان بزرگ است و استكبار جهاني است و براي خود سيطره و هژموني قائل است و به خاطر همين تصور است كه مي‌بينيم رييس‌جمهور آمريكا و سخنگوي وزارت خارجه آن بدون اين‌كه اشاره‌اي بكنند كه بدون اجازه و غيرقانوني وارد حريم هوايي ايران شدند مي‌آيند و مي‌گويند هواپيمايمان را پس بدهيد؛ چرا كه آنها براي خود مقام استكباري قائل هستند.
وي ادامه داد: امام (ره) معتقد بودند كه آمريكا ام‌الفساد قرن است و يكي از اين مظاهر اصلي فساد بورس است.
عباسي با قمارباز و كلاهبردار خواندن مساله بورس، گفت: اساس ايالات متحده آمريكا نيز بورس است و بورس نيز اساسش قمار است.
وي با بيان اين‌كه كاپيتاليسم و سرمايه‌گرايي چهار نهاد اصلي از جمله بورس، بانك، اوراق قرضه و بيمه دارد،‌گفت: ما با اساس كار مخالف نيستيم، ما با روش كار مشكل داريم و اين‌ها عواملي هستند كه بشر را به فلاكت رسانده است.
عباسي با تاكيد دوباره بر اين‌كه اساس بورس روي مساله قمار است، گفت: اين سازو كار در كشور ما ريشه دوانده و ما فرياد مي‌زنيم كه بانك‌ها از نظر مكاني جايگزين مسجد شده‌اند.
وي در ادامه به ماجراي اختلاس اخير و نقش بانك‌ها در اين قضيه اشاره كرد و گفت: مي‌بينيم در اين ماجرا يكي از روساي بانك‌ها كه در جريان مسائل مالي و پولي كشور است، به راحتي به كانادا فرار مي‌كند و خانواده او در كانادا بودند و سوال اينجاست كه آيا وزارت اطلاعات گفته بوده كه اين فرد مشكل دارد و زن و بچه‌اش در كانادا زندگي مي‌كنند و اگر چنين موضوعي را اطلاع داده و اعلام كرده و دولت برخلاف نظر وزارت اطلاعات عمل كرده مقامات مسئول در بايد در اين ارتباط توضيح بدهند.
وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با بيان اين‌كه بانك‌ها بدون هيچگونه سر و صدا در جاهاي مختلف رسوخ مي‌كنند، گفت: در قضيه حج عمره اخير و درگيري كه بين بانك‌ها و حج و زيارت پيش آمد، اين مساله را مشاهده كرديم. حج و زيارت اعتراض كرد وامي كه مي‌دهيد براي حج عمره نامناسب است و بعد از پيگيري‌ها معلوم شد كه اين وام رباست در حالي كه حج عمره جزو مستحبات است و ربا حرام بين است
آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب