صفحه اصلی arrow مطالب جالب و متنوع arrow نکات مهم برای سرمایه گذاری جهت سود بیشتر از طریق خرید طلا
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 24 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

چهره متفاوت چارلی چاپلین پیش از مرگ
یك‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۰۵:۲۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس/ بدل کریس رونالدو در کرمانشاه
جمعه ۰۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      متفاوت ترین گریم الناز شاکردوست
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عكسي از شيلا خداداد و همسرش در برج ميلاد
یك‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      علی کریمی و مهدی مهدوی کیا در کنار پرچم و لوگوی پرسپولیس
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

نکات مهم برای سرمایه گذاری جهت سود بیشتر از طریق خرید طلا

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 1
ضعیف عالی 

یکی از روش های سرمایه گذاری ایرانیان همواره خرید طلا به عنوان پولی با ارزش روز است. اما در خرید طلا چکار باید کنیم که سود بیشتری کسب کنیم.
این نکات  کلیدی را هرگز طلا‌فروش‌ها به شما نمی‌گویند.

بهترین عیار طلا در بازار
بهترین طلا برای ایرانی‌ها طلای18 عیار است. سؤالی که خیلی وقت‌ها مشتریان از طلافروش‌ها می‌پرسند این است که عیار طلایی که می‌خریم چقدر باشد؟ درباره طلا و عیارش چیزی که وجود دارد و شاید شما از آن اطلاع نداشته باشید این است که پایین‌ترین عیار طلا، یک عیار است و بالاترین آن 24 عیار. اما اگر قرار باشد بگوییم بهترین نوع عیار برای خرید ایرانی‌ها چیست؟ جواب چیزی نیست غیر از طلای 18 عیار.

بهترین خرید طلا، طلای دست دوم
طلای دست دوم را از قفل آن بشناسید. بازار طلاهای دست دوم مدت‌هاست که داغ است؛ تشخیص طلای دست اول و دست دوم شاید تا حدودی مشکل باشد. ساده‌ترین راه برای اینکه دست دوم بودن طلا را تشخیص بدهید، یک نگاه به ظاهر آن، به خصوص به قفل و بندی است که در آن به کار رفته. در طلای دست دوم، این قسمت‌ها در مقایسه با بخش‌های دیگر کمتر براق‌اند و به خاطر استفاده‌هایی که از طلا شده، خش‌هایی هم در این بخش‌ها دیده می‌شود.
باید توجه داشته باشد که طلای دست دوم که از دست بخرید بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است. اولاً اگر دوست داشتید استفاده می‌کنید و در واقع برای خریدش فقط پول طلای خام را می‌دهید و خبری از مالیات بر ارزش افزوده و اجرت مغازه هم نیست و همچنین همیشه هم پول نقد است. ضمن اینکه بدانید طلای شکسته یا آب شده به قیمت یک گرم طلای آب شده که هر روز قیمتش اعلام می‌شود خرید و فروش می‌شود.

بهترین روش سرمایه‌گذاری
اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید، سکه بخرید، نه طلا. اگر هدف‌تان از خرید طلا، داشتن سرمایه است، بهتر است سکه بخرید. این به معنای آن نیست که ارزش سکه و طلا با هم متفاوت است. این دو ارزش یکسانی دارند، اما موقع فروش سکه، سود بیشتری نصیب شما می‌شود. سکه اجرت ساخت ندارد، اما وقتی بخواهید زیورآلات طلا را بفروشید، رقمی برای اجرت ساخت از آن کم می‌شود.

سنگ‌های قیمتی
سنگ فیروزه را فراموش نکنید. اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که طرفدار سنگ‌های قیمتی هستند و البته نمی‌خواهند هزینه گزافی بابت خریدشان بپردازند، توصیه می‌کنیم جواهری بخرید که در آن، از سنگ فیروزه نیشابور استفاده شده باشد. فیروزه با وجود اینکه در ایران قیمت مناسبی دارد، یکی از شناخته شده‌ترین و البته قیمتی‌ترین سنگ‌های تزئینی در دنیاست.

24 عیاری که دروغ است
طلای24 عیار دروغ است. تحت هیچ شرایطی فریب چیزی به اسم طلای 24 عیار را نخورید. تنها طلایی که 24 عیار خالص است، شمش طلاست و به خاطر اینکه شمش فلز نرمی است، نمی‌شود به تنهایی از آن زیورآلات ساخت. سازندگان طلا برای اینکه آن را به زیورآلات تبدیل کنند، مس و نقره به آن اضافه می‌کنند تا با پایین آمدن عیار، قابل ساخت باشد.

چگونه طلا را از نقره و پلاتین تشخیص دهید؟
تشخیص طلا از نقره و پلاتین کار راحتی است. بر اساس یک اصل کلی، بیشتر طلاها با حرف انگلیسی K در کنار عددی که نشان‌دهنده عیار آن است، بارگذاری می‌شوند. اگر موقع خرید بر سر کشور سازنده تردید دارید، همه چیز را فراموش کنید و طلای یزدی بخرید. طلای یزد در مقایسه با زیورآلات کشورهایی مثل ایتالیا و هند، ویژگی‌های خاص خودش را دارد. معروف‌ترین طلای ایران برای یزد است که در بیشتر مواقع با مرواریدهای خاویاری تزئین می‌شود و طرفداران خارجی خیلی زیادی هم دارد. مراقب باشید ضرر نکنید، بازار طلا یکی از بازارهایی است که نوسان قیمتی بالایی دارد و اگر به عنوان سرمایه‌گذار، تفکر اقتصادی نداشته باشید، ضرر می‌کنید. طلافروش‌ها با توجه به تجربه کاری و شگردهای مخصوص به خود، سرمایه خود را با میزان ثابتی طلا در سال نگه می‌دارند

1 نظر

بازدید كننده
ناهيد
یك‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۳ قبل‏ازظهر
من كه سكه هم خريدم ضرر كردم بابا
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب