صفحه اصلی arrow مطالب جالب و متنوع arrow نامه سرگشاده به رهبر انقلاب درباره 9 دی
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 21 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

ليلا بلوكات و اسبش + بيوگرافي
جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس خانوادگی انجلینا جولی و براد پیت و 6 فرزندشان
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس مهران مدیری با سبیل
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      احمدي نژاد چطور از دست دادن با زنان طفره مي رود؟
یك‌شنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۱۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      سه اسطوره فوتبال جهان در حال بازی فوتبالدستی
یك‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

نامه سرگشاده به رهبر انقلاب درباره 9 دی

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 2
ضعیف عالی 

نویسنده وبلاگ آب و آتش به بهانه‌ی دعوت یکی از زندانیان فتنه ۸۸ به راه اندازی کمپین نامه‌‌نگاری به رهبر معظم انقلاب، نامه‌ای سرگشاده به مقام معظم رهبری نوشته است.

متن نامه‌ی تقی دژاکام به رهبر معظم انقلاب که با عنوان «پشت پرده‌ی ۹ دی چه رازی نهفته بود؟» منتشر شده به این شرح است:

جناب آقای خامنه ای!
راستش من آنقدرها ساده لوح نیستم که فکر کنم ماجراهای سال ۸۸ و آنها که پشت سر آن و عوامل پیدا و پنهان آن و صحنه گردان و آتش بیار معرکه بودند، فقط با شخصی به نام «محمود احمدی نژاد» و رأی تاریخی و بالایی که به نام او ثبت شد مشکل داشته اند. من هنوز زحمات و تلاشهای آقای هاشمی رفسنجانی را برای جا انداختن شورای رهبری و فقاهت بجای انحصار رهبری در شما و رفت و آمدهای مکرر ایشان را به قم فراموش نکرده ام و یادم هست که این اقدامات بی دریغ، مربوط می شود به ده – پانزده ماه قبل از انتخابات و نامزدی احمدی نژاد و نوشتن آن آخرین نامه بدون سلام که انصافاً خیلی تلاش کرده بود جنابعالی را تهدید کند و بترساند ،هر چند کوچکترین موفقیتی دراین زمینه به دست نیاورد.

حتی یادم هست که مهندس بهزاد نبوی عضو مرکزیت سازمان مجاهدین در همین باره گفته بود: ما باید از شورای فقاهت آقای هاشمی دفاع و رهبری را منزوی کنیم و باید از لجبازی هاشمی با احمدی نژاد بهره لازم را ببریم. ایشان چندی پیش از آن هم مشکلش را با ولایت فقیه با صراحت اعلام کرده و گفته بود: « احمدی نژاد که عددی نیست؛ آنکس و آن جایی و آن مرکزی را باید تحت فشار بگذاریم که اصلی ترین نقش را دارد. بالاخره ما باید ببینیم با رهبری چه کار کنیم. اگر آقای خاتمی رفت ثبت نام کند ، باید بگوید که من ولایت فقیه را تنها در چارچوب قانون اساسی قبول دارم و این یعنی محدود کردن رهبری».

آقای آغاجری عضو دیگر همین سازمان هم در جایی گفته بود: ما در دولت خاتمی، یکی از پایه های ولایت فقیه را منهدم کردیم و با پیروزی موسوی در انتخابات همه پایه های ولایت فقیه را فرو خواهیم ریخت.

جناب آقای خامنه ای!
اجازه بدهید برای اینکه بتوانم بهتر نتیجه گیری کنم، دو عبارت هم از اظهارات آقای ابطحی – مسئول دفتر آقای خاتمی – نقل کنم که در اولی گفته است: کروبی و موسوی البته در چند نقطه، وحدت نظر هم داشتند. یکی از آنها اینکه در صورت رأی آوردن ، ولایت فقیه را مهار کنند. آقای خاتمی گفته بود: ما «هدف بزرگتر» ی داریم. مهم این است که در انتخابات باید پیروز شویم و لذا نباید اصل پروژه پیروزی در انتخابات که تنها راه مهار کردن رهبری است، آسیب ببیند.

وی در جای دیگر اذعان می کند: درمشارکت، رضا خاتمی معمولاَ صریحتر از دیگران درد مورد رهبری حرف می زند. اصل دیدگاه رضا خاتمی در مورد رهبری این است که باید تا جایی که ممکن است در برابر نظرات ایشان مقاومت کرد تا ایشان درموضوعهای مختلف « عقب نشینی » کند . متأسفم که باید اعتراف کنم که آقای خاتمی به اعتقاد من کمترین ارادت و علاقه را به رهبری به عنوان رهبری نظام دارد. بارها در جلسات خصوصی به ما می گفت اگر انتخاب شویم ، دیگر رهبری آن رهبری قبلی نخواهد بود.

رهبر عزیز انقلاب!
ببخشید که مقدمه نوشته ام طولانی شد. حالا وقتی است که به شما سلام کنم . سلام گرم من و ملتی که هیچ شبانه روزش را بدون یاد شما و دعا به جان شما سر نمی کند بر شما و پایداری جانانه شما در حفظ و حراست از آرا و آرمانهای آنان باد.

آقا جان!

در جایی در پاسخ به سؤال دانشجویی فرموده بودید که رعایت مصلحت هم نوعی حقیقت است ، اما شما به همین مقدار هم راضی نشدید تا در برابر خواست دشمنان بیرونی و داخلی در هجوم سازمان یافته و برنامه ریزی شده به آرا و مهمتر از آن به آرمانهای مردم، « عقب نشینی » کنید و « منزوی » شوید تا در زمین آنها بازی کرده باشید . مرحبا به شما و مرحبا به ملتی که چنین رهبری دارند.

تمام این نوشته برای این است که به خودمان و به شما یاد آور شوم که در حقیقت ، نه دی تشکر خودجوش مردم از امام و رهبرشان به خاطر همین مدیریت عالی و همین پایداری بود . مردمی که دیده بودند آنها را که روزهای اول شعار « رأی ما یک کلام – نخست وزیر امام » سر می دادند اما چیزی نگذشت که پرده های نفاقشان را دریدند و همانها عکس امام خمینی را در خیابانها آتش زدند و پاره کردند. مردم ما دیدند که دیگر به قول آقایان خاتمی و بهزاد نبوی و موسوی خوئینی ها و … صحبت رضایت ظاهری و حداقلی به ولایت فقیه ِ مطرح در قانون اساسی نیست و آشوبگران ، صادقانه فریاد می زنند : « مرگ بر اصل ولایت فقیه » .

این بار دیگر نه فرعیاتی چون محمود احمدی نژاد مطرح است نه میر حسین موسوی و مهدی کروبی و اکبر هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی و موسوی خوئینی ها ؛ ما دیدیم که اینها « اصل » را نشانه گرفته اند و درست هم هدفگیری کرده اند ، اما چه کنند که نشانه روی شان مشکل اساسی دارد و اصولاً اینها وقتی چشم ندارند رهبر و ولایت را ببینند، چگونه می خواهند به سوی او نشانه روی و شلیک کنند؟!

رهبر عزیز !
متأسفم که باید بگویم مدیریت ِ هم مردانه و هم جوانمردانه شما را در فتنه ۸۸ ،هیچ رجل سیاسی ندید و اگر دید ، قدر نشناخت و اگر شناخت ، پای آن نایستاد و مصلحت اندیشانه سکوت کرد و دو پهلو حرف زد و محافظه کاری کرد و …اما خوشحالم که باید بگویم، این مردم ، مردمی که در نه دی تنها عکسهای شما و امام فقیدشان را در دست داشتند ، قدر « مدیریت تاریخی » شما را در بزرگترین فتنه و خطرسازترین ماجرای پس از پیروزی انقلاب اسلامی دیدند و قدر دانستند و به پایش ایستادند و سکوت نکردند و آن را با صدای بلند – بسیار بلند – در خیابان انقلاب اسلامی فریاد کردند و « روز قدر » ی آفریدند که برتر از ۴۰۰ ماه انقلاب و والاتر و ارزشمند تر از همه حماسه های این سی و چند سال بود.

رهبر مهربان!
برای ما عجیب است که با وجود قاطعیت و پایمردی شما در این مدیریت نفسگیر، پس از پایان فتنه ، نهایت ترحم و ارفاق و گذشت را هم به کارگزاران فتنه اعم از تهدیدکنندگان به آشوب و آتش قبل از آن تا هیزم آورندگان و آتش بیاران و شعله اندازان و … روا داشتید ؛ هر چند آتش جهنم آنان تیزتر شده باشد.

و عجیب نیست که برخی از کوچکترین و ناچیزترین ‌کسانی که عفو و مهربانی و گذشت تو شامل حالشان شده است ؛ همانها که از پای «خودکشی غذایی» نجاتشان داده ای، حالا به «خودکشی قضایی» فکر می کنند و با نامه نگاریهای زنجیره ای ، خودشان را به آب و آتش می زنند تا حالا که مردم کوچکترین وقعی به مکتوبات آنها نداده اند ، به قول قدیمی ها « عسس بیا منو بگیر »ی راه بیندازند و مرتب به آتش نامه هایشان بیفزایند تا شاید فرجی شود و دستگیر شوند تا باز هم خود را در بوق کنند و مطرح شوند و سازمانهای حقوق بشری خارجی کف بزنند و دست مریزاد و جایزه برایشان بفرستند و …

کاش خواهش این سرباز کوچکتان را می پذیرفتید و به مسئولان و عزیزان قضایی دستور می دادید به همین شیوه خردمندانه اخیرشان ادامه بدهند و محلی و اعتنایی به این رفتارها و تقلاهای این بینوایان نکنند و اجازه دهند که اینها فیلمشان را بازی کنند و زندگیشان را بچرخانند.

در پایان یک چیز خیلی مهم دیگری هم برایمان عجیب است که شگفتی آن از همه آنچه برایتان نوشته ام بیشتر است و آن سکوت برخی از کسانی است که … نه ، نمی خواهم و نمی خواهیم ذره ای به دل رهبر عزیزمان ، درد غم و گرد غم بنشیند. ما نیز مانند شما سکوت می کنیم . ما در این زمینه هم به « مدیریت عالی » شما ایمان راسخ داریم و تنها ، زمانی فریاد می زنیم که اشاره ای از جانب شما – ولو تلویحی – شده باشد ؛ نه قبل از آن و نه بعد از آن.

برای ما دعا کن و از خدا بخواه که وعده های داده شده اش را زودتر عملی کند که دلهای مشتاق و منتظر ما دیگر قرار ماندن ندارد . خدایا ! دیگر منتظر چه هستی؟

والسلام علیک و علی عباد الله الصالحین

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب