صفحه اصلی arrow شنیدنی ها- آنلاین بشنوید/ دانلود arrow آهنگ تیتراژ و موسیقی متن سریال مدار صفر درجه+ متن شعر
 

تابلو اعلانات نت گشت...

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
درج آگهی رایگان 5 ساله

دانلود رمزنامه مرجان جادو

دانلود نمادها و نشانه ها

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها
تبلیغات ارزان در سایت پربازدید



آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس

تقویم نجومی 96

کتاب صوتی تاریخ تمدن 11 جلدی ویل دورانت - 3DVD

دانلود اپلکیشن 118 - نرم افزار اندروئیدی اطلاعات مخابرات

اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

دوربین مداربسته بیسیم مینیاتوری

کانال نت گشت

كاربران آنلاین

ما 117 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
خرید محصولات به صورت ویژه خرید اجناس گوناگون خرید انواع کنسرت و آلبوم خرید انواع سریال و فیلم
خرید آموزشی ها خرید CD و DVD های مفید و آموزنده خرید انواع مستند خرید انواع نرم افزار و بازی

مستر بین و همسر و دخترش
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۵۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      علی طباطبایی، رهی سریال بچه های نسبتآ بد، درگذشت + عکس
چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس محمدرضا شجریان و همسر دومش
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکسی کاملا متفاوت از محمود معصومی گوینده اخبار ورزشی شبکه سه سیما
دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۳ بعدازظهر
  [جزئیات]...      تفاوت پيمان معادي قبل از اينكه از سيمين جدا بشه و بعد از جداييش
شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۴۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

آهنگ تیتراژ و موسیقی متن سریال مدار صفر درجه+ متن شعر

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 375
ضعیف عالی 

آهنگ تیتراژ و موسیقی متن سریال مدار صفر درجه که از ساخته های فردین خلعتبری و با صدای زیبای علیرضا قربانی خوانده و اجرا شد. آهنگ و تصنیف مدار صفردرجه را هم می توانید آنلاین گوش کنید و هم آنرا دانلود کنید.
سريال مدار صفردرجه از زیباترین سريال های تاریخی پخش شده از تلویزیون بود که به صحت و سقم ماجرای هولوکاست و کشتار یهودیان در جنگ جهانی پرداخت.

آهنگ تیتراژ و موسیقی متن سریال مدار صفر درجه+ متن شعر

آهنگ و تصنیف  تیتراژ پایانی این مجموعه  بسیار زیبا
ترانه سرا : افشین یداللهی
» آهنگساز : فردین خلعتبری
» تنظیم کننده : فردین خلعتبری
» خواننده : علیرضا قربانی

متن شعر سریال مدار صفر درجه:

وقتی گریبان عدم               با دست خلقت می درید
وقتی ابد چشم تو را                 پیش از ازل می آفرید
وقتی زمین ناز تو را                       در آسمانها می کشید
وقتی عطش طعم تو را                 با اشکهایم می چشید
من عاشق چشمت شدم                        نه عقل بود ونه دلی
چیزی نمی دانم از این                 دیوانگی و عاقلی
یک آن شد این عاشق شدن                   دنیا همان یک لحظه بود
آن دم که چشمانش مرا                   از عمق چشمانم ربود
وقتی که من عاشق شدم                شیطان به نامم سجده کرد
آدم زمینی تر شد و                عالم به آدم سجده کرد
من بودم و چشمان تو                        نه آتشی و نه گلی
چیزی نمی دانم از این                  دیوانگی و عاقلی

در صورتی که مایل هستید این آهنگ را در سایت یا وبلاگ خود نمایش دهید کد داخل کادر را در سایت یا وبلاگتان کپی کنید.



راهنمایی: در قسمت پست مطلب جدید سایت یا وبلاگتان از قسمت ابزارهای ویرایش, حالت نمایش به صورت کد HTML را انتخاب کنید و کدهای داخل کادر را کپی و پیست کنید و مطلب و پست جدیدتان را ارسال کنید. در صورت مشکل در ویرایش یا پخش موزیک و کد آهنگ از مرورگر موزیلا و فایرفاکس استفاده کنید.

8 نظر

بازدید كننده
shadow
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۷ قبل‏ازظهر
سلام.مدت طولانی دنبالش بودم.ممنون.اجرکم عندالله.
بازدید كننده
کوثر
یك‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱ بعدازظهر
خیلی دنبالش بودم ممنونم
بازدید كننده
zolfa
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۲ قبل‏ازظهر
مرسی اقای قربانی خیلی قشنگه خیلی وقته دنبالش میگشتم شما صدای دلنشینی دارید اگه میشد اهنگای قشنگتون رو به ایمل من ارسال میکردید یک دنیا ممنون میشدم.
بازدید كننده
ويدامحمودي
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۴ بعدازظهر
خيلي ممنون براحتي موفق به دانلود شدم.. من يکي خوانندگان کُر همين قطعه هستم و مدتها موفق به دانلود نميشدم..
بازدید كننده
مهدي زماني ازدرگز
سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲ بعدازظهر
بسيارزيبا...
بازدید كننده
mahsa
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۳ بعدازظهر
عالی حرف نداشت.دنبالش میگشتم. ممنون
بازدید كننده
نسترن
پنج‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۱ بعدازظهر
بعدازدیدن این سریال تاکنون هیچ سریالی راتماشانکردم واین اهنگ وشعریکی اززیباترین هاست که کاملاباسریال هماهنگ است سپاس ازاقای قربانی بااجرای زیبایشان وسپاس ازشما که اجازه دانلوددادید.
بازدید كننده
محمدرضا
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹ قبل‏ازظهر
سلام. بین خوندن آقای قربانی، اون گروه کر چه شعری رو به زبان... میخونن ؟ شما میدونید؟ 
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

دانلود مجربات باقر

آخرین مطالب