صفحه اصلی arrow شنیدنی ها- آنلاین بشنوید/ دانلود arrow آهنگ تیتراژ و موسیقی متن سریال دزد و پلیس+ متن شعر
 

تابلو اعلانات نت گشت...

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
درج آگهی رایگان 5 ساله
تعرفه تبلیغات در نت گشت

دانلود رمزنامه مرجان جادو

دانلود نمادها و نشانه ها

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها



آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس

کتاب صوتی تاریخ تمدن 11 جلدی ویل دورانت - 3DVD

 فصل کامل سریال فرار از زندان - دوبله فارسی جوانه پویا

اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

دوربین مداربسته بیسیم مینیاتوری

کانال نت گشت
تقویم نجومی 96

كاربران آنلاین

ما 143 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
خرید انواع کنسرت و آلبوم خرید CD و DVD های مفید و آموزنده خرید انواع مستند خرید اجناس گوناگون
خرید آموزشی ها خرید انواع نرم افزار و بازی خرید انواع سریال و فیلم خرید محصولات به صورت ویژه

عکس ها، بیوگرافی، آلبوم ها و آهنگ های فرهاد برنجان داور برنامه شب کوک
سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکس پویا امینی و همسر و پسرش
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۶ بعدازظهر
  [جزئیات]...      محمدرضا حیاتی و همسرش
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۵۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      تصویر شناسنامه رهبر معظم انقلاب
دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      هاشمی رفسنجانی در حیاط مجمع تشخیص مصلحت نظام تیراندازی کرد
شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۲۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

آهنگ تیتراژ و موسیقی متن سریال دزد و پلیس+ متن شعر

ارزیابی كاربر: ONONONONOFF / 65
ضعیف عالی 

سریال طنز دزد و پلیس که این شبها از شبکه سوم پخش می شود تیتراژی دارد که از خود سریال قشنگ تر است هرچند هیچ همخوانی با مقوله طنز این سریال ندارد. تیتراژ پایانی که همان موسیقی بی کلام تيتراژ ابتدایی سریال می باشد آهنگی بسیار آرام و دلنشین است که ریتمی والس گونه دارد و تیتراژ ابتدایی هم که شعری از محمود کیانوش با نام "همه داغ های سوزان"بر روی آن خوانده شده و تصنیفی زیبا اما سوزناک است که هیچ تناسبی با سریال طنز دزد و پلیس ندارد.

فارغ از تناسب این آهنگ تیتراژها ، آهنگ و موسیقی بسیار دلنشین است. که می توانید آنلاین گوش کنید و لذت ببرید  یا در صورت تمایل آنرا دانلود کنید.
تیتراژ ابتدای سریال دزد و پلیس:


متن شعر تیتراژ ابتدایی سریال دزد و پلیس:
من اگر زبانم آتش               من اگر زبانم آتش
من اگر ترانه هایم               همه شعله های سرکش

چه کنم که یک دل است و         همه دردهای یاران
چه کنم که یک تن است و          تب و شعله های سوزان

من اگر زبانم آتش               من اگر زبانم آتش
من اگر ترانه هایم               همه شعله های سرکش

داستان روزگاران،             در ستیز رعد و باران
چه کنم که یک تن است و          تب و شعله های سوزان

داغ... از مهر تو داغم            سرخ... با یاد تو سرخم.
آتشم ، من با تو آتش                       سوز بشنو از دهانم.

من اگر زبانم آتش               من اگر زبانم آتش
من اگر ترانه هایم               همه شعله های سرکش

آهنگ تیتراژ و موسیقی متن سریال دزد و پلیس+ متن شعر

تیتراژ پایانی و انتهایی سریال دزد و پلیس:


در صورتی که مایل هستید تیتراژ اول سریال دد و پلیس را در سایت یا وبلاگ خود نمایش دهید کد داخل کادر را در سایت یا وبلاگتان کپی کنید.



راهنمایی: در قسمت پست مطلب جدید سایت یا وبلاگتان از قسمت ابزارهای ویرایش, حالت نمایش به صورت کد HTML را انتخاب کنید و کدهای داخل کادر را کپی و پیست کنید و مطلب و پست جدیدتان را ارسال کنید. در صورت مشکل در ویرایش یا پخش موزیک و کد آهنگ از مرورگر موزیلا و فایرفاکس استفاده کنید.


 

در صورتی که مایل هستید تیتراژ پایانی سریال دزد و پلیس را در سایت یا وبلاگ خود نمایش دهید کد داخل کادر را در سایت یا وبلاگتان کپی کنید.



راهنمایی: در قسمت پست مطلب جدید سایت یا وبلاگتان از قسمت ابزارهای ویرایش, حالت نمایش به صورت کد HTML را انتخاب کنید و کدهای داخل کادر را کپی و پیست کنید و مطلب و پست جدیدتان را ارسال کنید. در صورت مشکل در ویرایش یا پخش موزیک و کد آهنگ از مرورگر موزیلا و فایرفاکس استفاده کنید.

7 نظر

بازدید كننده
یلدا
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۸ قبل‏ازظهر
سلام و روزتون بخیر ممنون برای این آهنگ.
بازدید كننده
هادی
یك‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۰۸ بعدازظهر
سلام هم شعر و هم اهنگ بسیار زیبایی بود ممنون
بازدید كننده
علی احسانی
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۴ بعدازظهر
سلام. ممنون به خاطر تیتراژ پایانی!!
بازدید كننده
سامان
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۰ بعدازظهر
خیلی خوب بود
بازدید كننده
زینب
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۲۸ بعدازظهر
سلام دوستان  من میخواستم موزیک متن سریالو دانلود کنم یعنی اون آهنگی که وسط سریال پخش میشد اما هر جا میگردم پیداش نمیکنم میشه لینک دانلودشو اینجا بذارید ممنون میشم 
بازدید كننده
ارش