صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow پاسخ منطقی احمدی نژاد درباره همجنس بازی به خبرنگار سی ان ان+ عکس
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 10 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

محمود احمدي نژاد در حال انجام حركات هندي
پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۲۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های لو رفته احمدی نژاد در پارتی نوروزی
سه‌شنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۰۳:۵۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس هاشمی رفسنجانی در حال اسب سواری
شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      تصاویری از بخور بخور احمدی نژاد
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۵:۰۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی از محسن یگانه در کنار محمود احمدی نژاد
پنج‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۵۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

پاسخ منطقی احمدی نژاد درباره همجنس بازی به خبرنگار سی ان ان+ عکس

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور ایران، که برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفرکرده، در مصاحبه با شبکه خبری سی.ان.ان از اقدام کشورش درصورت حمله اسرائیل، فیلم ضداسلامی جنجالی اخیر و همجنسگرایان سخن گفته است.

مخالفت با همجنسگرایی

آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار سی.ان.ان که درمورد زندگی و آزادی همجنس‌گرایان در ایران سؤال شد و او به سؤال خبرنگار با این سؤال که آیا «به‌نظر شما کسی از همجنس‌بازی به دنیا می‌آید؟»، پاسخ داد.

آقای احمدی‌نژاد در مخالفت با همجنسگرایی، آن را «زشت» دانسته و گفته است: اگر شما به انجام دادن عمل زشتی علاقه یا اعتقاد دارید و دیگران این رفتار شما را دوست نداشته باشند، این خلاف آزادی نیست.

او همجنسگرایی را با «دزدی» مقایسه کرده و افزوده است که ممکن است یک کشور دزدی را قانونی کند، نمی‌شود از دیگر کشورها انتظار مشابه داشت.

به گفته رئیس‌جمهور ایران راه مقابله با هم‌جنسگرایی او «سیستم آموزشی و سیستم سیاسی درست است.»

پاسخ  احمدی نژاد درباره همجنس بازی به خبرنگار سی ان ان+ عکس

در ادبیات رسمی جمهوری اسلامی و در رسانه‌های وابسته به دولت ایران، از لفظ «همجنس‌باز» برای اشاره به همجنس‌گرایان استفاده می‌شود و طبق قانون مجازات اسلامی برای این نوع رابطه اعدام هم پیش‌بینی شده است.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر در گزارشی که آذرماه سال ۸۹ درمورد «آزار و اذیت اقلیت‌های جنسی در ایران» منتشر کرد، از دولت ایران خواست قوانین مجازات همجنسگرایان را لغو و از هرگونه «به دام‌اندازی اقلیت‌های جنسی» از طریق اینترنت یا یورش به خانه‌های آن‌ها پرهیز کند.

آقای احمدی‌نژاد پیش از این نیز در جریان یک سخنرانی در نیویورک از همجنسگرایان با عنوان «همجنس‌باز» نام برده و گفته بود: ما در ایران همجنس‌باز مانند آمریکا نداریم

پاسخ ایران به حمله اسرائیل روشن است

آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار سی.ان.ان که «آیا به‌نظر او اسرائیل به‌زودی علیه ایران وارد جنگ خواهد شد»، گفته است: صهیونیست‌ها خیلی ماجراجو هستند. به‌نظر می‌رسد که آن‌ها آخر خط هستند و من به یقین باور دارم که آن‌ها درصدد ایجاد فرصت‌هایی برای خودشان و رفتارهای ماجراجویانه‌شان هستند.

دولت جمهوری اسلامی، دولت اسرائیل را به‌رسمیت نمی‌شناسد، دولتمردان ایران در ادبیات خود «رژیم صهیونیستی» را برای اسرائیل به‌کار می‌برند و بارها خواستار محو اسرائیل از روی نقشه جهان شده‌اند.

آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به این‌که «اگر اسرائیل به ایران حمله کند، پاسخ ایران چه خواهد بود»، تأکید کرده است: پاسخ ایران معلوم است و نیازی به پاسخ‌گویی نیست. هر کشوری حق دارد که از خود دفاع کند.

در هفته‌های گذشته بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، با تاکید بر این‌که اسرائیل توانایی حمله نظامی به تاسیسات اتمی ایران را دارد،  از رئیس‌جمهوری آمریکا خواسته است برای ایران خط قرمز مشخص کند اما باراک اوباما گفته است که برای اثرگذاری تحریم‌های شدید و همچنین دیپلماسی برای توقف برنامه اتمی ایران زمان نیاز دارد.

اسرائیل، آمریکا و متحدان غربی آن احتمال داده‌اند که ایران در پوشش برنامه هسته‌ای، ساخت سلاح هسته‌ای را دنبال می‌کند اما تهران بر صلح‌آمیز بودن اهداف برنامه هسته‌ای‌اش پافشاری کرده است.

فیلم جنجالی

در بخش دیگری از این مصاحبه آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به این که «آیا او کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی در جریان اعتراض‌ها به یک فیلم ضداسلامی را محکوم می‌کند»، گفته است که جمهوری اسلامی هر اقدامی که تحریک‌آمیز و توهین به اعتقادات دینی افراد باشد را محکوم می‌کند.

نمایش یک فیلم ۱۴ دقیقه‌ای درمورد زندگی و شخصیت پیامبر اسلام روی یوتیوب از دو هفته گذشته موجب بروز نا‌آرامی‌های خشونت‌آمیز در لیبی، مصر، سودان، تونس، لبنان، کویت، عراق، عربستان سعودی و افغانستان شده است؛ در این فیلم با عنوان «بی گناهی مسلمانان» محمد، پیامبر اسلام (ص) ، به عنوان شخصیتی بسیار منفی به تصویر کشیده شده است.

آقای احمدی‌نژاد این فیلم را «توهین» به پیامبر مسلمانان دانسته و افزوده است که «امیدوار است روزی برسد که سیاستمداران به مقدسات دیگران توهین نکنند».

رئیس‌جمهور ایران به نام مقام مشخصی اشاره نکرده اما هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا، گفته بود که آمریکا هرگونه تلاش عمدی برای توهین به اعتقادات دینی سایر افراد را محکوم می‌کند.

محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که «آیا او فکر می‌کند معترضان به این فیلم باید به تهدید دیپلمات‌های آمریکایی پایان دهند»، گفته است که او نمی‌تواند بگوید که دیگران یا دیگر کشورها چه بکنند.

آقای احمدی‌نژاد افزوده است: شاید اگر سیاستمداران در غرب نسبت به واژگان، افکار یا تصاویر توهین‌آمیزی که برای ما مقدس هستند موضع بهتری اتخاذ کنند، شرایط بهتر خواهد شد.

این در شرایطی است که هفته گذشته معاون اول آقای احمدی‌نژاد در تهران گفته بود که دولت جمهوری اسلامی عوامل فیلم «موهن» ضداسلامی را تعقیب می‌کند

 

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب