صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow نمی شود که 76 میلیون نفر کارگر سه هزار نفر باشند
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 20 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس/ بازی علی کریمی در جمع کودکان بی سرپرست
پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۲:۴۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های سوفیا لورن از جوانی تا پیری
چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های جالبی از نیوشا ضیغمی
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۵:۱۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عكس زيبايي از مهدي مهدوي كيا و دخترش
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس/بین احمدی‌نژاد و مشایی فاصله افتاد!
پنج‌شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۵:۴۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

نمی شود که 76 میلیون نفر کارگر سه هزار نفر باشند

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

 

رئیس جمهور گفت: تمام ثروت و تجارت کشور نباید در دست تنها 3 هزار نفر باشد و 76 میلیون نفر دیگر کارگر آنها باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در اجتماع باشکوه مردم سمنان در ورزشگاه تختی این شهر به مسائل مهم اقتصادی کشورمان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد بسیاری از بداخلاقی‌ها علیه ملت ایران هستیم که همه آن‌ها برای جلوگیری از پیشرفت و عزت مردم و شکوفایی استعدادهای جوانان ایرانی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 92 را به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری فرموده‌اند، اضافه کرد: در راستای تحقق حماسه اقتصادی باید به گونه‌ای گام برداریم که استعدادهای جوانان و ملت ایران شکوفا شود و بتوانیم با فشارهایی که دشمنان به ما وارد می‌آورند، مقابله کنیم.
رئیس قوه مجریه با بیان اینکه امروز طراحی‌های فراوانی از داخل و خارج کشور علیه ملت ایران و پیشرفت کشورمان انجام می‌شود، گفت: دشمنان کشورمان به خوبی می‌دانند که اگر ایران پیشرفته شود، دیگر جایی برای قلدری قلدران جهان باقی نخواهد ماند و اگر ایران اسلامی از سلطه سلطه‌گران به طور کامل خارج شود، آن‌ها دیگر جایی برای چپاول‌های بی‌حد و حصر خود در دنیا نخواهند داشت.
احمدی‌نژاد با اذعان به اینکه فشارهای بیگانگان امروز به قول خود آنها در بالاترین حد ممکن قرار دارد، اظهار داشت: دشمنان ملت ایران اعلام کرده‌اند که می‌خواهیم اقتصاد جمهوری اسلامی را فلج کنیم و البته آن‌ها در این راه با عده‌ای در داخل کشور هماهنگ هستند.
احمدی‌نژاد تأکید کرد: اعتقاد داریم که ملت ایران قادر است همه موانع را از پیش روی بردارد و همه گردنه‌های سخت‌ را پشت سر بگذارد و به سطح قله‌های تعالی و رشد نائل شود.
وی با بیان اینکه یک کشور برای پیشرفت و توسعه نیازمند استعدادهای طبیعی و نیروهای انسانی مطلوب است، به بسط این موضوع در هر دو بخش پرداخت و گفت: ظرفیت‌های طبیعی در ایران بسیار فراوان است و کشور ما جزو ثروتمند‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.
رئیس قوه مجریه با تأکید بر اینکه ثروت‌های خدادادی در ایران باید احیا شود، گفت: ما به لحاظ طبیعی بسیار غنی هستیم و البته اعتقاد داریم که خداوند متعال در هر سرزمینی امکانات لازم را برای پیشرفت و رشد ملت‌ها قرار داده است.
احمدی‌نژاد توجه به نیروی انسانی را در مسیر رشد و توسعه بسیار مهم بر شمرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای نیروهای انسانی توانمند، عالم، مصمم، با فرهنگ و دلسوز است و این را از هزاران سال پیش تاکنون در کشورمان شاهد بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه ایران همواره کانون علم، فرهنگ، اخلاق و تربیت انسان‌های بزرگ و متعهد بود، اراده، تلاش و پیگیری را در راستای توسعه همه جانبه کشور امری ضروری دانست.
رئیس جمهور به توسعه علمی ایران و فعالیت هزاران مرکز علمی و دانشگاه در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: امروز باید همه دست به دست هم بدهیم و روی پای خود بایستیم و به خوبی به یکدیگر اعتماد کنیم.
احمدی‌نژاد توان ملت ایران را نامحدود توصیف کرد و گفت: تجربه تاریخی و دوران انقلاب نشان داده است که اگر به مردم اعتماد شود، آن‌ها همه نشدنی‌ها را شدنی خواهند کرد.
وی با بیان اینکه حضرت امام راحل به خوبی به مردم اعتماد کردند و مأموریت بزرگ انقلاب را بر دوش ملت گذاشتند، گفت: حضرت امام روح خود باوری را در کالبد مردم کشورمان دمیدند و به واسطه همین ظرفیت‌ها، مردم توانستند تمام قدرت‌ها را در هم بشکنند.
رئیس قوه مجریه با بیان اینکه در دوره دفاع مقدس نیز به جوانان ایرانی اعتماد شد و آنها به خوبی پاسخ این اعتماد را دادند، اضافه کرد: در آن دوران با شکوه دیدیم که جوانان و نوجوانان ایرانی بر همه قدرت‌های شیطانی عالم غلبه کرده‌اند و این نشان می‌دهد که هر جا کار به خود مردم سپرده شود، آن‌ها به بهترین شکل ممکن مسئولیت خود را انجام می‌دهند و این امر در تاریخ ایران سابقه هزاران ساله دارد.
احمدی‌نژاد تأکید کرد: در حوزه اقتصاد نیز باید اعتماد سازی کرد و دانست که اگر اقتصاد ایران در دست عده قلیلی باشد، کشورمان هرگز به جایگاه شایسته نخواهد رسید.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: اگر سه هزار نفر بخواهند تمام ثروت، تجارت و منابع کشور را در دست بگیرند 76 میلیون نفر دیگر از جمعیت ایران کارگر آن‌ها باشند، قطعا به جایی نخواهیم رسید.
وی گفت: امروز همه مردم که مالکان حقیقی کشور محسوب می‌شوند، باید در عرصه اقتصادی فعال شوند و دولت نیز وظیفه دارد راه‌ها را برایشان باز کند.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد که بی‌ سر و صدا به پیش می‌رود، گفت: همه مردم باید به میدان بیایند و نگذارند که دشمن به اهداف خود برسد

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب