صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow علم الهدی از موضع خود درباره باند و جریان انحرافی عقب نشینی کرد
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 13 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

محمدرضا گلزار در هیئت عزاداری هلالی
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس/شهید رضایی نژاد با همسر و دخترش
دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۵:۴۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      تصویر شناسنامه رهبر معظم انقلاب
دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی از زیا الاسد ، شیر دمشق
پنج‌شنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      مریل استریپ در کنار اصغر فرهادی
پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

علم الهدی از موضع خود درباره باند و جریان انحرافی عقب نشینی کرد

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

شبکه ایران / آیت الله علم الهدی اخیرا با هفته نامه آدینه  مصاحبه ای کرده است که حاوی نکات جدیدی است. وی در عین حال که روزنامه ایران را "مغرض" و "نادان" خطاب کرده است، اما با عقب نشینی نسبت به مواضع پیشین خود،  گفته است: "گلاویز شدن با دولت تحت هیچ عنوانی درست نیست."

آقای علم الهدی در بخشی از گفت و گوی خود با هفته نامه آدینه سخنان متفاوتی را درباره دولت بیان کرده است. همین که ایشان دولت دهم را برانداز نمی داند، قابل تقدیر است و جای شکرش باقی:
"اگر دولت هر مسئله ای دارد باید در شعاع حکمت رهبری حل شود. ما در این چند ماه آینده در شرایطی نیستیم که بخواهیم با دولت گلاویز بشویم. گلاویز شدن با دولت تحت هیچ عنوانی درست نیست. تحت عنوان نقد، عیب جویی، برخورد با جریان انحرافی و .... مشکلات دولت باید در سایه تدبیر و حکمت مقام معظم رهبری حل شود.

اینطور نیست که بنده بگویم عیب و مشکلات دولت را فهمیده ام اما حضرت آقا نفهمیده اند.خرده بینی های تخصصی نیز الان نه وقت اظهارش است و نه وقت عملش. الان دولت فرصتی برای اجرای این دست برنامه ها و خرده بینی ها ندارد.از طرفی اینکه کسی تصور کند الان یک جریانی در دولت وجود دارد که مسیر کجی را طی می کند و عنقریب همه نظام را ساقط می کند با واقعیات سازگار نیست چرا که نمی شود چنین جریانی باشد مقام معظم رهبری که در حکمت و تدبیر از همه جلوترند با خبر نباشند و جلو آن را نگیرند."

شبکه ایران و آقای علم الهدی

آقای علم الهدی در سومین سالگرد 9 دی، در سخنانی فتنه گر خواندن موسوی و کروبی تهمتی ناروا و معصیت بر شمرد! علم الهدی در مصاحبه با فارس، گفته بود: «نه کروبی و نه میرحسین موسوی هیچ یک اهل عکس امام پاره کردن نبودند حتی اهل توصیه به این کار هم نبودند. بنابراین قصد نداریم به این افراد فتنه‌گر و فتنه‌انگیز لقب دهیم چرا که مسلمان هستیم و نمی‌خواهیم به مردم لقب و نسبت ناروا داده و تهمت بزنیم!» این سخنان بلافاصله با استقبال گسترده ضدانقلاب و جریان فتنه روبرو شد و بسیاری از آنان به تحسین سخنران 9 دی پرداختند.

شبکه ایران با انتشار مطلبی تحت عنوان "تبرئه فتنه گران در سالگرد 9 دی / چرخش 180 درجه ای راست سنتی به سمت فتنه" اظهارات آقای علم الهدی را نقد کرد و سخنانش در مراسم 9 دی را یادآورد شد. خبرگزاری فارس نیز دقایقی بعد این بخش از سخنان آقای علم الهدی را از مصاحبه حذف کرد! اما ظاهرا آقای علم الهدی نقد شبکه ایران به سخنانش را برنتابید. امام جمعه مشهد در مصاحبه جدید خود ضمن عقب نشینی از مواضع گذشته در تطهیر موسوی و کروبی، گفته است: «بنده در مصاحبه ای که کردم حرفم این بود که این آقایان در راس فتنه نیستند، در راس فتنه آمریکا و انگلیس است و اینها بستر فتنه اند... برخی افراد نادان و مغرض مثل گردانندگان روزنامه ایران نوشتند که گویا بنا بود اصلاح طلبان توبه کنند، اصولگرایان توبه کرده اند و با کمال غرض ورزی این جمله را مورد تحلیل قرار دادند. بنده بلافاصله یک مصاحبه دیگری کردم که بازتاب زیادی داشت»

همه سخنان آقای علم الهدی

علم الهدی در چند سال اخیر سخنانی داشته است که به دلائل مختلف، جنب ای تاریخی به خود گرفته و عمدتا در اذهان باقی مانده اند. می توان برای آن نمونه های متعددی برشمرد:

1 - آقای علم الهدی آنگاه که سخنران 9 دی بود و چون امروز با موسوی و کروبی مهربان نشده بود، سران فتنه و حامیانشان را بزغاله و گوساله نامید! آقای علم الهدی خطاب به موسوی و کروبی گفته بود: «شما باید توبه کرده و به دامن مردم و رهبری بازگردید و اگر این کار را نکنید محارب هستید و این مردم و نظام با شما به عنوان محارب برخورد می‌کنند. این مردم با سینه‌های خشک به استقبال گلوله‌های داغ رفته و خون دادند تا ولایت فقیه را حاکم کنند. آن وقت یک مشت گوساله‌ و بزغاله به ولایت فقیه توهین کنند؟» به کارگیری  واژگان بزغاله و گوساله از سوی سخنران 9 دی، بهانه ای شد برای فتنه گران خارج نشین تا به خیال خود شکوه آن حماسه را کم رنگ و آن را حرکتی پوپولیستی و توده وار نمایش دهند.

2 - آقای علم الهدی یک بار از "اندام کثافت بار بدحجابان، قیافه نکبت باری و بوی تعفن آن ها" سخن گفت: «فردفرد جامعه نسبت به توسعه ناهنجاری که در جامعه در حال افزایش است، مسئولند. چطور در کنار خیابان از جلوی اندام نابکار و کثافت بار یک زن بدحجاب و بی حجاب می گذرید و حاضر به اعتراض نیستید؟ این عنصر بدحجاب با قیافه نکبت بارش به همه اصول دین و ارزش های انقلاب دهن کجی می کند و تمام تبار شهدا را به مسخره گرفته است نباید از کنار این منظره بی تفاوت رد شویم اگر مردم بخواهند با فساد مقابله کنند می توانند آن را براندازند! اگر ماموران نیروی انتظامی با زنان بدحجاب برخورد کنند و از آن طرف دو روشنفکر غرب زده ژست آکادمیک به خود بگیرند آن هم در مسئولیت های کشوری به نیروی انتظامی اعتراض کنند، این بی حجابی گستردگی بیشتری پیدا می کند اگر به جای این یک برخورد ده تا بیست برخورد تنفرآمیز مرد و زن مسلمان در خیابان با زن بی حجاب شد به طریق اولی جلوی فساد گرفته می شود»

3- او بار دیگر  بدحجابان را پیاده نظام آمریکا توصیف کرد: «برخی ایراد می‌گیرند و می‌گویند چرا دختران و زنان بدحجاب را خاکریز دشمن و سرباز پیاده نظام آمریکا می‌دانید؟ سخنان ما در مقام اهانت نیست بلکه واقعیت است. هرگاه زن و دختر بد‌حجاب آرایش کرده در برابر جوانی قرار می‌گیرد او را از مسیر دین خارج کرده و به مسیر فساد می‌کشاند و از این راه دشمن به هدف خود می‌رسد و این افراد بدحجاب چه بخواهند و چه نخواهند خاکریز اول جنگ نرم دشمن هستند و جبهه او را تغذیه می‌کنند»

وی یک بار هم به قیاس بدحجاب ها با افراد معتاد پرداخت: «چطور با افراد معتاد به شدیدترین نوع برخورد می شود که البته امر درستی هم است، اما در برخورد با افراد بدحجاب که هنجار های دینی را زیر پا می گذارند برخورد جدی مشاهده نمی کنیم؟! این منطق، غلط است!»

4- این سخنان در حالی ابراز می شود که رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان شمالی   فرمودند:«ممکن است ظاهر زننده‌ای داشته باشد. بعضی از همین‌هایی که در استقبال امروز بودند و شما - هم جناب آقای مهمان‌نواز، هم بقیه‌ آقایان - الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانم‌هایی بودند که در عرف معمولی به آنها می‌گویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد می‌ریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ به این اهداف و آرمان‌هاست. او یک نقصی دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقص‌های این حقیر باطن است؛ نمی‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گویی هستم / آیا تو چنان که می‌نمایی هستی؟». ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهی از منکر هم می‌کند؛ نهی از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت... .»

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب