صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow معاون احمدی نژاد: ترکان یا آدرس بدهد یا عذرخواهی کند وگرنه شکایت می کنم
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 19 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکسی از گوگوش و مادرش
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۳۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس مهسا کرامتی در کنار خواهرش مهتاب کرامتی
یك‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      احمدی نژاد و دامادش
پنج‌شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      یکتا ناصر و مردگان بی کفن
دوشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      یه سلفی چهار نفره سلطانی، رستمی ، نصیریان
جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

معاون احمدی نژاد: ترکان یا آدرس بدهد یا عذرخواهی کند وگرنه شکایت می کنم

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

دولت بهار/ حمید بقایی معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم و معاون پشتیبانی دانشگاه ایرانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، درباره به اظهارات اکبر ترکان که در شماره امروز روزنامه شرق منتشر شده است، گفت: متاسفانه آقای ترکان همچنان از توضیح ادعاهایی که داشتند طفره می‌روند، ایشان ادعا کردند که یک ساختمان منطقه آزاد قشم به دانشگاه ایرانیان داده شده است و من قبلا این را کذب محض اعلام کرده‌ام و خواستار عذرخواهی ایشان شدم، اما متاسفانه آقای ترکان نه عذرخواهی می‌کنند و نه اسناد آن را منتشر می‌کنند و خودشان هم به این نتیجه رسیده‌اند که حرف کذبی را زده‌اند و شاید روی آن را ندارند که این اشتباه خود را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه من قبلا هم گفتم که هیچ ساختمانی از منطقه آزاد قشم به نهاد ریاست‌جمهوری نرسیده است، افزود: نمی‌دانم دلیل اصرار وی برای ارائه اطلاعات غلط چیست و جا داشت که ایشان حداقل موقعیت و پلاک این ادعای خود را مطرح می‌کردند. کاش آقای ترکان در نحوه مدیریت خود تامل کنند تا به راحتی هر اطلاعات غلطی را به زبان نیاورند و راجع به آن اظهارنظر نکنند.

معاون پشتیبانی دانشگاه ایرانیان تصریح کرد: من قبلا عرض کردم تمام اقداماتی که انجام شده و آقای ترکان نسبت به آنها حاشیه‌سازی و جنجال می‌کنند مصوبات دولت، شورای مناطق آزاد، قراردادها و توافقات حقوقی است، متاسفانه آقای ترکان این مشکل را دارد که هیچ‌کدام از اینها را قبول ندارد، یعنی نه مصوبات دولت را قبول دارد و نه مصوبات شورای مناطق آزاد را و نه قراردادها را. مشکل وی این است که فکر می‌کنند به جای دولت حکومت عوض شده، در نتیجه همه مصوبات و قوانین گذشته یکباره باید تغییر کند.

بقایی ادامه داد: من پیشنهاد می‌کنم که به جای پرداختن مسائل حاشیه‌دار و مسائلی که دولت در شرایط کنونی به آن نیاز ندارد و نیاز به یک فضای آرامش‌بخش در جامعه دارد، آقای ترکان که از دوستان و نزدیکان اقای روحانی هستند، به  5 مسئولیتی که به وی محول شده رسیدگی کنند.

"بالاخره معاونت بین‌الملل، شورای عالی ایرانیان، دبیرخانه جنبش عدم تعهد و از همه مهم‌تر سازمان فضایی که بار بزرگی از کارها بر دوش اوست و حقیقتا این مسئولیت‌ها از عهده یک نفر خارج است، اما وی شرعاً توانایی آن را در خود دیده و خوب است که وقت بگذارد به مسائل آنها رسیدگی کنند."

وی افزود: آقای ترکان مشاغل زیادی برعهده گرفته‌اند و حال با همه این مشاغل یک شغل دیگر نیز به وی اضافه شده است، آن هم با عنوان بازپس‌گیری اموال.

بقایی با بیان اینکه الفاظ به کارگرفته شده از سوی آقای ترکان الفاظ حقوقی نیست، گفت: اینکه می‌گویند داوطلبانه بیاورید تحویل بدهید، باید بگویم که چه چیز را باید تحویل بدهیم؟ مگر چیزی داوطلبانه رفته است که بخواهد داوطلبانه برگردد؟

معاون اجرایی احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه همه چیز براساس مقررات، قوانین و صورتجلسه‌ها صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم آقای ترکان باید از ما به دلیل توهین‌هایی در رسانه ملی و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها عذرخواهی کنند. ما جایی ارث پدری نداشته و نداریم، چیزی را هم به تاراج نبرده‌ایم و همه اینها توهین است.

وی اظهار داشت: من از ایشان تقاضا دارم داوطلبانه عذرخواهی کنند و دست از توهین و افترا بردارند در غیر این صورت ما نیز از آقای ترکان شکایت خواهیم کرد.

معاون اجرایی احمدی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: آقای ترکان گفته‌اند مناطق آزاد حیاط خلوت بوده است، من پیغامی به وی می‌دهم؛ بله، حیاط خلوت اگر باشد؛ مجبور هستیم حرف‌هایی بزنیم که شاید به مذاق آقای ترکان خوش نیاید، اما بنا نداریم آرامش دولت جدید و کشور را برهم بزنیم باتوجه به اینکه دولت مشغول به کار است و نیاز به کمک و حمایت دارد، اما تعجب می‌کنم چرا مشاور دولت به دنبال مسائل حاشیه‌ای است

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب