صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow بخاطر مدونا به ایران حمله نکنید!+ عکس
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 19 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

فرزاد حسنی در راهپیمایی 22 بهمن
چهارشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۲۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      اصرار استاندار برای کلاه گذاشتن سر احمدی نژاد
چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      جدیدترین ماشین علی دایی
شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۱ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکس همه دختران امام خمینی (ره)
دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عكسي متفاوت از گوهر خيرانديش در خارج از كشور
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

بخاطر مدونا به ایران حمله نکنید!+ عکس

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

گروهی از شهروندان صهیونیست با ایجاد گروهی در فیس‌بوک، از نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستند که حمله به ایران را تا بعد از 29 می که زمان اجرای شوی مدونا در تل آویو است، عقب بیندازند چون در صورت واکنش کوبنده ایران به حمله اسرائیل، تبعاً مدونا به اسرائیل سفر نخواهد کرد!

به گزارش سایت اوباما، روزنامه اسرائیلی هاآرتص در گزارشی تصریح کرد: جنگ لفظی هفته‌های اخیر مسئولین ایران و اسرائیل که به ادعای مسئولین اسرائیلی نشان‌دهنده شروع برنامه اسرائیل برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران در سال جاری خواهد بود، شهروندان اسرائیلی را ترسانده است.

هاآرتص در این گزارش می‌افزاید: در یک صفحه تازه ایجاد شده در شبکه اجتماعی فیسبوک، طرفداران اسرائیلی "مدونا" -سوپر استار آمریکائی موسیقی پاپ- از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل درخواست کردند تا از هر برنامه احتمالی حمله به ایران خودداری نماید تا در اجرای شوی برنامه‌ریزی شده "مدونا" در تل آویو در 29 می 2012 مشکلی ایجاد نشود! صفحه این گروه بنام "Bibi" «نتانیاهو جنگ با ایران را تا اجرای شوی مدونا در 29 می شروع نکن!»، تاکنون تنها 700 لایک خورده اما مورد توجه رسانه‌های زیادی قرار گرفته است.


تصویر واقعی که مدونا و گروهش را در هنگام اجرای برنامه با لباس ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد

این گروه همچنین تصویری ساختگی نیز برای خود انتخاب کرده که تصویر مدونا و گروهش را به همراه یکی از طرفداران خود که تابلوی "نه به جنگ علیه ایران" به دست گرفته، نشان می‌دهد.


*هنرمندانی که از سفر به اسرائیل ترسیدند
این در حالی است که ترس طرفداران اسرائیلی مدونا در برابر لیست هنرمندانی که در سال‌های اخیر اجرای کنسرت ها و برنامه هایشان را در اسرائیل به خاطر بحران‌های داخلی و جنگ‌های رژیم صهیونیستی کنسل کرده‌اند، مسئله جالب توجهی است که این مسئله اخیراً محل نگرانی مسئولین اسرائیلی نیز شده است.

یکی از این برنامه‌های کنسل شده معروف، مربوط به "کات پاور" خواننده و نُت نویس آمریکایی بود که در صفحه فیس بوکش اعلام کرد برنامه شوی خود را در تل آویو به دلایل سیاسی کنسل کرده است. وی در صفحه فیس بوک خود افزوده بود: به دلیل درگیری روحی‌ام و جنگ اسرائیل و فلسطین نمی‌توانم این شو را اجرا کنم چرا که در روحم احساس ضعف و ترس دارم. 

البته مسئولین برنامه برای حفظ روحیه مخاطبین اسرائیلی خود کنسل اجرای کات پاور را موضوعی غیرمهم اعلام کردند.


مدونا خواننده‌ای که برنامه‌های وی همواره با اعمال ضداخلاقی زیادی همراه است، 
از معدود خوانندگانی است که هیچگاه اسرائیل را تنها نگذاشته است

در سال 2006 نیز گروه "دپش مود" برنامه شوی خود را در تل آویو به دلیل جنگ دوم اسرائیل علیه لبنان لغو نمود و البته بعدها آن را به بهانه واهی عدم توانایی پشتیبانی تیم فنی برای سفر به اسرائیل عنوان کرد. دولت انگلیس برای خوش خدمتی به اسرائیل، لغو چندین کنسرت و شو را با ایجاد توری در تل آویو تا کنون جبران نموده است. 

لغو برنامه گروه "رد هات شیلی پپر" (فلفل تند قرمز شیلی) نیز طی وقایع خشونت آمیز اسرائیل علیه انتفاضه دوم مردم فلسطین اتفاق افتاد که ضربه بدی به وجهه بین المللی اسرائیل وارد کرد. 

یکی از موارد دیگر، لغو ناگهانی برنامه "پیکسی" کهنه سرباز معروف ایالات متحده بود که دقیقاً بعد از اظهار نظر وزیر دفاع اسرائیل در جریان حمله به کشتی کاروان رهایی غزه که منجر به کشته شدن 9 شهروند ترکیه‌ای شده بود، اتفاق افتاد. 

این اظهارنگرانی شهروندان صهیونیست از واکنش ایران به حمله اسرائیل در حالی است که خبرگزاری عبری "شوکی ویس" نیز چندی پیش اعلام کرده بود که وزارت خارجه آمریکا از مردم کشورش خواسته است تا اطلاع ثانوی به شهرهای اسرائیل به خصوص اورشلیم سفر نکنند. 

*شاید این آخرین زمستانتان باشد!
هاآرتص پیش از این نیز با ابراز نگرانی از اقدامات غیرمعقول سران اسرائیل در حمله به ایران عنوان کرده بود: «برخی از افرادی که این نوشتار را می‌خوانند، تا پس از زمستان زنده نخواهند ماند. البته برخی از آنها به مرگ طبیعی نخواهند مرد. اسرائیل اعلام کرده پیش از بهار به ایران حمله می‌کند. اگر ارزیابی‌ها درست باشد، صدها و بلکه هزاران اسرائیلی در حمله موشکی تلافی جویانه که قطعاً رخ می‌دهد، از میان خواهند رفت».

نویسنده مطلب در ادامه با بیان اینکه حتی اگر تهاجم اسرائیل با موفقیت در رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده نیز همراه باشد، باز هم نگرانی‌ها به قوت خود باقی است، اظهار داشته: «در صورت وقوع حمله به ایران، ما باید با تک تک رگ‌های بدنمان از آن بترسیم». 

وی دلیل این امر را در پیروی کورکورانه مردم از رهبران این کشور می‌داند. به باور او، همیشه پیش از اینکه اسرائیل وارد جنگ شود، مردم این کشور بدون اندیشه، از رهبرانشان پیروی می‌کنند؛ اما هنگامی که خون همه جا را فرا گرفت، متوجه پیامد کار خود می‌شوند.

وی با اشاره به جنگ دوم لبنان، آن را مصیبت بارترین جنگ اسرائیل تاکنون دانسته و بر همین اساس، هشدار می‌دهد که اسرائیل پیش از تصمیم برای حمله به ایران، باید خاطره جنگ لبنان را در ذهن خود مرور کند

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب