صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow زیباترین دختر سال ایتالیا عاشق احمدی نژاد شد+ عکس
 

تابلو اعلانات نت گشت...

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
درج آگهی رایگان 5 ساله

دانلود رمزنامه مرجان جادو

دانلود نمادها و نشانه ها

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها
تبلیغات ارزان در سایت پربازدید



آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس

دانلود اپلیکیشن تقویم سال 1396 - با قابلیت یادداشت روزانه

کتاب صوتی تاریخ تمدن 11 جلدی ویل دورانت - 3DVD

 فصل کامل سریال فرار از زندان - دوبله فارسی جوانه پویا

اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

دوربین مداربسته بیسیم مینیاتوری

تقویم نجومی 96
کانال نت گشت

كاربران آنلاین

ما 60 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
خرید آموزشی ها خرید انواع کنسرت و آلبوم خرید انواع سریال و فیلم خرید CD و DVD های مفید و آموزنده
خرید انواع مستند خرید انواع نرم افزار و بازی خرید محصولات به صورت ویژه خرید اجناس گوناگون

اصغر فرهادی , لیلا حاتمی و پیمان معادی در مراسم جوایز اسپریت
پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      آقای احمدی نژاد رو پشت وانت دیده بودین؟
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۳:۲۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      افتتاحیه فروشگاه آجیل و شیرینی مهران غفوریان
شنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۱:۴۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های جدید طناز طباطبایی
پنج‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      "رسوايي" اكبر عبدي در نقش روحاني
چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

زیباترین دختر سال ایتالیا عاشق احمدی نژاد شد+ عکس

ارزیابی كاربر: ONONONONOFF / 78
ضعیف عالی 

دختر زیبا روی ایتالیایی با نام سیلویا والریا گفت: می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم. احمدی نژاد چیز کمی نیست،
گفتنی است سیلویا در دو سال قبل کاندید زیباترین دختر سال ایتالیا شده بود.

زیباترین دختر سال ایتالیا عاشق احمدی نژاد شد+ عکس

"سیلویا والریو" دختر 18 ساله ایتالیایی و مولف کتاب "یک روزی یک رییس جمهوری بود"،"محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری ایران را تنها مرد واقعی در عرصه جهانی دانسته است.

نویسنده ایتالیایی این کتاب در گفت وگو با خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) گفت: احمدی نژاد تنهامرد روی زمین است، چرا که او هزاران فرسنگ به دور از هر نوع مد، پوچی و خودبینی است.

زیباترین دختر سال ایتالیا عاشق احمدی نژاد شد+ عکسوی افزود: می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم. احمدی نژاد چیز کمی نیست، او یک نوآور و مبدع در عصر ما است. او هولوکاست را نفی کرده و به فکر استفاده از انرژی هسته ای است. وی اپوزیسیون را خاموش و آمریکا را تهدید می کند.

این نویسنده ایتالیایی، گفت: البته او به زنان اجازه نمی دهد تا حجاب خود را بردارند، اما این به هیچ وجه یک مساله نیست. چرا زنان ایرانی آنقدر علاقه دارند تبدیل به زنان غربی شوند؟

شاید آنها دوست دارند تبدیل به مدیرانی شوند که زندگی خود را از شرکتی به شرکت دیگرگذرانده و خود را به خاطر سفرهای متعدد به خارج از کشور غیر جذاب می کنند.

وی افزود: برخی ها عقیده دارند که رهایی از قید و بندها تنها به مشکلات آنها می افزاید،اما این افراد آنقدر صادق نیستند تا این موضوع را اذعان کنند.
وی گفت: من هیچ گرایش سیاسی به چپ و راست ندارم، ولی به نظر من رییس جمهوری ایران واقعا تنها فردی است که رفتار او فراتر از نظم سیاسی حاکم برجهان است.

زیباترین دختر سال ایتالیا عاشق احمدی نژاد شد+ عکس

کتاب 81 صفحه ای "یک روزی یک رییس جمهوری بود" در کتابفروشی های سراسر ایتالیابه قیمت 9 یورو عرضه شده است.
قدس آنلاین

11 نظر

بازدید كننده
Mohammad
سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۱ بعدازظهر
این هم راه جدید معروف شدن و نویسنده شدن و جنجال الکی....!!!
بازدید كننده
sepehr
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۸ بعدازظهر
من که نفهمیدم این کجاش خوشکله...!!!
بازدید كننده
lمهدیس
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۳ قبل‏ازظهر
با نظر محمد موافقم و اینکه تمامی مدارک و اسناد تاریخی بیانگر این هست که زنان ایرانی در گذشته های دور در قید و بند تا این حد نبودن و خواست زنان ایرانی برای رهایی از قید و بندها دلیل تقلید از زنان غربی نیست. 
بازدید كننده
MOHI
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۷ بعدازظهر
حجاب در زمان زرتشت سخت گیر تر و پوشش کامل تر بود متاسفانه این فقط تقلید از غرب و تحرکات ماهوارس
بازدید كننده
shams
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۴ قبل‏ازظهر
این دختره اصلأبهش نمیاد18سال داشته باشه فک کنم سنش ازاحمدی نژادهم بزرگتره
بازدید كننده
سارینا
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۱ قبل‏ازظهر
منم با سپهرموافقم کجای این دخترخوشگله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازدید كننده
amir
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۰۳ بعدازظهر
خب حقیقتو منطق آقای دکتر قابل ستایشه.خیلی عاشق کردار و منش ایشون هستن.
بازدید كننده
شکوفه
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹ قبل‏ازظهر
به نظر من این خانم برای زدن این حرف کلی پول گرفته پشت این حرف سیاستهای دیگست
بازدید كننده
علی
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۵ قبل‏ازظهر
ما خودمون قدر شخصیت های توی کشورمونو نمیدونیم وگرنه ایران عزیزمون از ای شخصیت ها کم نداشته ک دنیارو به تحسین واداره.
بازدید كننده
samira
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۵۷ بعدازظهر
منم با شمس موافقم اصلا بهش نمیاد18سال داشته باشه!!!!!!!
بازدید كننده
میر
دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۲۶ بعدازظهر
این عروسک فرنگی خیلی زرنگه. بااین حقه می خواهد برای کتابش تبلیغ کند و از فروش کتابش حسابی پولی به جییب بزند واسم خود را در جهان مطرح کند .
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

دانلود مجربات باقر

آخرین مطالب