صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow زیباترین دختر سال ایتالیا عاشق احمدی نژاد شد+ عکس
 

تابلو اعلانات نت گشت...

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
درج آگهی رایگان 5 ساله

دانلود کتاب عجایب الاسرار
دانلود کتاب گنجنامه شیخ بهایی
دانلود کتاب کلیدهای اسرار
دانلود تقویم نجومی 1396


جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها
تبلیغات ارزان در سایت پربازدید



آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس

http://toop20.com/products_pictures/30morgh.jpg

تقویم نجومی 96

آموزش باغبانی و گلهای آپارتمانی

 سریال مختارنامه با کیفیت عالی - مجموعه کامل با پشت صحنه

دوربین مداربسته بیسیم مینیاتوری

اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

کانال نت گشت

كاربران آنلاین

ما 122 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
اسپری پنچرگیری ایزی کپچر - easy capture موچین چراغدار
مروارید عشق شانه آسان جادویی چسب لاغری

سلفی مونا فرجاد و پدرش جلیل فرجاد
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس همایون شجریان و همسرش
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷ بعدازظهر
  [جزئیات]...      تغییرات 7 ساله احمدی نژاد
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      مستر بین و همسر و دخترش
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۵۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسهای جدید و دقایقی کوتاه با حمید گودرزی و همسرش
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

زیباترین دختر سال ایتالیا عاشق احمدی نژاد شد+ عکس

ارزیابی كاربر: ONONONONOFF / 81
ضعیف عالی 

دختر زیبا روی ایتالیایی با نام سیلویا والریا گفت: می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم. احمدی نژاد چیز کمی نیست،
گفتنی است سیلویا در دو سال قبل کاندید زیباترین دختر سال ایتالیا شده بود.

زیباترین دختر سال ایتالیا عاشق احمدی نژاد شد+ عکس

"سیلویا والریو" دختر 18 ساله ایتالیایی و مولف کتاب "یک روزی یک رییس جمهوری بود"،"محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری ایران را تنها مرد واقعی در عرصه جهانی دانسته است.

نویسنده ایتالیایی این کتاب در گفت وگو با خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) گفت: احمدی نژاد تنهامرد روی زمین است، چرا که او هزاران فرسنگ به دور از هر نوع مد، پوچی و خودبینی است.

زیباترین دختر سال ایتالیا عاشق احمدی نژاد شد+ عکسوی افزود: می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم. احمدی نژاد چیز کمی نیست، او یک نوآور و مبدع در عصر ما است. او هولوکاست را نفی کرده و به فکر استفاده از انرژی هسته ای است. وی اپوزیسیون را خاموش و آمریکا را تهدید می کند.

این نویسنده ایتالیایی، گفت: البته او به زنان اجازه نمی دهد تا حجاب خود را بردارند، اما این به هیچ وجه یک مساله نیست. چرا زنان ایرانی آنقدر علاقه دارند تبدیل به زنان غربی شوند؟

شاید آنها دوست دارند تبدیل به مدیرانی شوند که زندگی خود را از شرکتی به شرکت دیگرگذرانده و خود را به خاطر سفرهای متعدد به خارج از کشور غیر جذاب می کنند.

وی افزود: برخی ها عقیده دارند که رهایی از قید و بندها تنها به مشکلات آنها می افزاید،اما این افراد آنقدر صادق نیستند تا این موضوع را اذعان کنند.
وی گفت: من هیچ گرایش سیاسی به چپ و راست ندارم، ولی به نظر من رییس جمهوری ایران واقعا تنها فردی است که رفتار او فراتر از نظم سیاسی حاکم برجهان است.

زیباترین دختر سال ایتالیا عاشق احمدی نژاد شد+ عکس

کتاب 81 صفحه ای "یک روزی یک رییس جمهوری بود" در کتابفروشی های سراسر ایتالیابه قیمت 9 یورو عرضه شده است.
قدس آنلاین

12 نظر

بازدید كننده
Mohammad
سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۱ بعدازظهر
این هم راه جدید معروف شدن و نویسنده شدن و جنجال الکی....!!!
بازدید كننده
sepehr
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۸ بعدازظهر
من که نفهمیدم این کجاش خوشکله...!!!
بازدید كننده
lمهدیس
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۳ قبل‏ازظهر
با نظر محمد موافقم و اینکه تمامی مدارک و اسناد تاریخی بیانگر این هست که زنان ایرانی در گذشته های دور در قید و بند تا این حد نبودن و خواست زنان ایرانی برای رهایی از قید و بندها دلیل تقلید از زنان غربی نیست. 
بازدید كننده
MOHI
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۷ بعدازظهر
حجاب در زمان زرتشت سخت گیر تر و پوشش کامل تر بود متاسفانه این فقط تقلید از غرب و تحرکات ماهوارس
بازدید كننده
shams
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۴ قبل‏ازظهر
این دختره اصلأبهش نمیاد18سال داشته باشه فک کنم سنش ازاحمدی نژادهم بزرگتره
بازدید كننده
سارینا
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۱ قبل‏ازظهر
منم با سپهرموافقم کجای این دخترخوشگله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازدید كننده
amir
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۰۳ بعدازظهر
خب حقیقتو منطق آقای دکتر قابل ستایشه.خیلی عاشق کردار و منش ایشون هستن.
بازدید كننده
شکوفه
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹ قبل‏ازظهر
به نظر من این خانم برای زدن این حرف کلی پول گرفته پشت این حرف سیاستهای دیگست
بازدید كننده
علی
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۵ قبل‏ازظهر
ما خودمون قدر شخصیت های توی کشورمونو نمیدونیم وگرنه ایران عزیزمون از ای شخصیت ها کم نداشته ک دنیارو به تحسین واداره.
بازدید كننده
samira
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۵۷ بعدازظهر
منم با شمس موافقم اصلا بهش نمیاد18سال داشته باشه!!!!!!!
بازدید كننده
میر
دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۲۶ بعدازظهر
این عروسک فرنگی خیلی زرنگه. بااین حقه می خواهد برای کتابش تبلیغ کند و از فروش کتابش حسابی پولی به جییب بزند واسم خود را در جهان مطرح کند .
بازدید كننده
poopar
چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۱۰ بعدازظهر
هرکسی یه سلیقه ای داره و همچنین حق انتخاب ولی بعید میدونم حرکت این خانم اینجور بنظر برسه!شاید اینم ی نوع سیاست باشه واسه معروف بودن
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخ تمدن

آخرین مطالب