صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow دایی:مایلی‌کهن فرق زن‌ومرد راهم نمی‌داند چه برسدبه دایی‌وخاله
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 24 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس جالب و بامزه ای از بهنوش بختیاری در اینستاگرام
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      خسرو شكيبايي در كنار فردين هنرپيشه فيلمفارسي
چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      یک عکس خوشگل از مهناز افشار و دخترش در رختخواب
پنج‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      احمدی نژاد در سنگر
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      احمدی نژاد و دامادش
پنج‌شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

دایی:مایلی‌کهن فرق زن‌ومرد راهم نمی‌داند چه برسدبه دایی‌وخاله

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

تازه‌ترین حرف‌‌های دایی را در زیر می‌خوانید‌‌:

* وضعیت راه‌آهن چطور است؟
از شنبه هفته گذشته تمرینات خود را شروع کردیم که فعلاً نه بازیکنی به جمع ما اضافه شده و نه بازیکنی جدا شده است. البته با 3، 4 بازیکن صحبت کردیم که برای تقویت تیم آنها را جذب خواهیم کرد.

* بازیکنان خارجی حاضر در تمرینات چطور بودند؟
خارجی‌هایی که آمدند به‌درد نمی‌خوردند. وقتی یک بازیکن خارجی می‌گیری حداقل باید از نظر فنی از بازیکنان خودمان بهتر باشد ولی متأسفانه در چند وقت اخیر به جز 3، 4 بازیکن مابقی فوتبالیست‌‌های خارجی که به ایران آمدند از نظر سطح فنی پایین بوده‌اند.

* وضعیت ستار زارع چه شد؟
خبری از او ندارم. ستار به دلیل مسائل خانوادگی از ما جدا شد و بقیه کارهایش به باشگاه مربوط می‌شود. اول فصل خیلی روی او حساب باز کردم که متأسفانه به‌خاطر وابستگی نتوانست در خدمت ما باشد.

* صحبت‌های جدید مایلی‌کهن را شنیده‌اید؟
بزرگان از قدیم گفته‌اند جواب این‌طور آدم‌ها خاموشی است. آدم باید در دل مردم باشد و ماشین مدل پایین سوار شدن مردمی بودن را نشان نمی‌دهد. شما که ادعای مؤمن بودن می‌کنی چرا به دهاتی‌ها توهین می‌کنی؟ به ایشان یادآوری می‌کنم اردبیل یک زمانی پایتخت ایران بوده و افتخار می‌کنم از اردبیل آمدم، افتخار می‌کنم برای تیم پیدا کردن پیش کسی نرفتم، افتخار می‌کنم در این دنیای مادی به خاطر مطرح کردن خودم گردنم را پیش کسی خم نکردم و بزرگ‌ترین افتخارم این است که با کمک و دعای مردم به یک جایی رسیدم. او به تمام شهرستانی‌ها بی‌احترامی کرده، کسی که دم از دین و ایمان می‌زند به تمام مردمی که در روستاها زندگی می‌کنند توهین کرده. همه مردم خانواده‌ام را در اردبیل می‌شناسند ولی ایشان فکر می‌کند فقط تهران شهر است در حالی‌که جای جای ایران برای من و دیگر مردم، عزیز است.

* مایلی‌کهن گفته چرا شما 2 پاسپورت دارید؟
بله؛ من مرد هستم و می‌گویم زندگی خصوصی‌ام به هیچ احدی ربطی ندارد. دستم تا به حال در جیب کسی نرفته و به خاطر مسافرت‌‌های زیادی که به اروپا دارم و وقت گرفتن ویزا ندارم 2 پاسپورت گرفته‌ام. او باید بداند من 2 گذرنامه دارم ولی هرچه در خارج از کشور به‌دست‌آوردم در ایران سرمایه‌گذاری کرده‌ام و افتخار می‌کنم خداوند این نعمت را به من داده که 200 خانوار از کنار من نان می‌خورند. او اگر فکر خودش نیست حداقل به فکر خانواده‌‌اش باشد که با این حرف‌ها سرخورده و سرشکسته می‌شوند. برای ایشان متأسفم به‌خاطر اینکه از مردم دور افتاده و گوشه‌گیر شده فرق بین خاله و عمه را نمی‌داند چه رسد به اینکه فرق بین دایی و خاله را بداند. فکر می‌کنم او الان به خاطر نشستن زیاد در خانه حتی فرق بین زن و مرد را هم نمی‌داند.

* مثل اینکه می‌خواهد از شما شکایت کند؟
بهتر است برود این کار را انجام دهد. او در این چند سال تا بیکار شده شروع به مصاحبه کردن و گیر دادن به این و آن کرده و خوشحال می‌شوم از من شکایت کند. یادش رفته 3سال پیش قانون محکومش کرد؟ او یادش رفته بعد از اینکه رضایت دادم در مغازه‌ام گریه کرد؟ از تمام دوستانی که باعث شدند رضایت دهم ناراحتم و خیلی خوشحال می‌شوم شکایت کند چون آن‌وقت حق و ناحق مشخص می‌شود.
* شما قصد شکایت از او را ندارید؟
من که مثل برخی‌ها بیکار نیستم و تیم دارم. وقت خالی ندارم که از این آدم‌‌های خانه‌نشین شکایت کنم. من شروع‌کننده هیچ‌کدام از این بحث‌ها نبودم و مردم خودشان می‌دانند کارنامه هر شخص نشان‌دهنده کارایی‌‌اش است. آقایانی که به این و آن خودشان را می‌چسبانند تا به هر طریقی تیم بگیرند باید بدانند 95 درصد حرف‌هایشان دروغ و تهمت است. چطور می‌شود این آقا وقتی در مورد کارنامه من صحبت می‌کند دو قهرمانی جام‌حذفی بی‌اهمیت است ولی در مصاحبه‌هایی که در مدیحه‌سرایی رفیقش انجام می‌دهد ایشان بهترین مدیر بعد از انقلاب معرفی می‌شود و با افتخار از آن دو قهرمانی صحبت می‌کند.

* نظرتان راجع به صحبت‌های سردار زارع درخصوص درخواست مایلی‌کهن برای هدایت پرسپولیس چیست؟
اگر ایشان مربی پرسپولیس می‌شد رویانیان هم الان بهترین مدیر بود اما حالا که به او تیم نداده‌اند رویانیان مدیر بدی شده است. اگر رویانیان بد بود چرا پیغام دادید که با او کار کنید؟!

* نوع لباس پوشیدن شما در گذشته هم که در برنامه نود پخش شد سوژه برخی‌ها شده؟
آن زمان مدل لباس‌ها طور دیگری بود و حالا مدل‌ها عوض شده است. دوست دارم همیشه شیک بپوشم و طبق مد روز حرکت کنم. خدا آنقدر به من داده که بتوانم به خوبی آن‌طور که دوست دارم زندگی کنم. من برای اشخاص دیگر زندگی نمی‌کنم و خدا همیشه به من لطف داشته است.

* در مورد بازگشت دنیزلی به پرسپولیس چه نظری دارید؟
به مدیریت این تیم بابت انتخاب خوبشان تبریک می‌گویم. دنیزلی بهترین گزینه بود. او مربی بزرگی است و فقط یک مربی بزرگ مثل دنیزلی می‌تواند در ترکیه با 3 تیم مطرح قهرمان شود. دنیزلی بهترین کسی بود که می‌توانست به پرسپولیس کمک کند و به نظرم مدیریت پرسپولیس با توجه به شرایط باشگاه کار بزرگی انجام داد. آرزوی قلبی‌ام این است که پرسپولیس را از این پس متفاوت ببینم. ان‌شاءالله این تیم تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم خود را برنده شود به‌جز بازی با ما. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و اگرچه دنیزلی رقیب من است ولی من او و پرسپولیس را دوست دارم و برخلاف گفته آقایان این تیم برایم ارزش زیادی دارد و خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم. به‌جز دوران بازیگری، آن یک سال و نیمی که مربی این تیم بودم را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب