صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه حق دخالت در در انتخابات نظام پزشکی را ندارند
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 18 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

محمدرضا گلزار در هیئت عزاداری هلالی
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      جیگر جونای نفیسه روشن رو دیدین؟
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۴۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های جدید هانیه توسلی
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عكس/ شادمهر عقيلي و همسرش
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی از سردار قالیباف و دخترش
سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه حق دخالت در در انتخابات نظام پزشکی را ندارند

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

محمود احمدی‌نژاد در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران ضمن خسته نباشید به آنها و با بیان این‌که ان‌شاءالله همیشه سالم باشید، در پاسخ به این سوال که چرا امروز برای ارائه لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا نکردید و این امر مورد اعتراض برخی از نمایندگان قرار گرفته است. در ابتدا سکوت همراه با لبخندی کرد و خطاب به خبرنگاران گفت: هوا به این قشنگی در مورد هوا و وضعیت هوا بنویسید.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد این‌که گفته می‌شود دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5 قرار است، بار دیگر در قزاقستان برگزار شود گفت: باشد چه اشکالی دارد، مذاکره همیشه بهتر از دعوا است.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد انتخابات نظام پزشکی و اینکه آیا شما با توجه به اعتراضات قبلی‌تان این انتخابات را ابطال خواهید کرد یا نه؟ اظهارداشت: من فکر می‌کنم که همه چیز در کشور باید براساس قانون باشد و اگر افرادی بخواهند از قانون عبور کنند، کارشان اعتباری ندارد و اگر دستگاه‌ها و یا نهادهایی هم بخواهند در مسائل قانونی فراقانونی عمل کنند، درست نیست و این اعتباری ندارد.

وی با بیان اینکه نظام پزشکی دارای قانون است و قانون کاملا مشخص کرده که باید از چه نهادهایی در مورد کاندیداهای آن استعلام شود، افزود: نظام پزشکی یک نهاد صنفی است و متعلق به جامعه پزشکی و درمانی است و نباید نهادهایی که مسوول نیستند، به خصوص نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه و غیر اطلاعاتی سپاه در آن دخالت کنند. این یک تشکلی است مربوط به جامعه پزشکی و باید نمایندگان واقعی خودشان در آن قرار بگیرند .باید گزارش انتخابات آن بیاید و بعد درمورد آن تصمیم گیری کرد.

احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به این سوال که وزیر بهداشت را چه زمان معرفی خواهید کرد؟ اظهار داشت: همین امسال معرفی خواهیم کرد.

وی همچنین در مورد سفر خود به ترکمنستان نیز گفت: دوستان در حال برنامه‌ریزی هستند که برای شرکت در جشن جهانی نوروز به ترکمنستان سفر کنیم و ان شاءالله دو روز اول عید را آنجا خواهیم بود و برنامه‌های اول عید را به روز سی‌ام اسفندماه موکول می‌کنیم و برای شرکت در جشن جهانی نوروز در روز اول عید به ترکمنستان خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از سفر ترکمنستان به تاجیکستان نیز سفر خواهید کرد؟ اظهارداشت: برنامه سفر به تاجیکستان را داریم و اگر بشود بعد از ترکمنستان به تاجیکستان می‌رویم و اگر نشد سفر جداگانه‌ای خواهیم داشت.

وی همچنین با تاکید بر این‌که ان شاءالله تا قبل از عید یک کنفرانس مطبوعاتی با حضور خبرنگاران برگزار خواهد کرد، درباره این‌که اگر مشایی کاندیدا شود، آیا از او حمایت می‌کنید؟ خطاب به خبرنگاران گفت: راجع به سوالتان بیشتر فکر کنید.

وی همچنین در مورد روند مذاکرات ایران و 1+5 در آلماتی تصریح کرد: باید دوستان بیایند گزارش بدهند و بررسی کنیم که چه اتفاقاتی افتاده است

احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوالی در مورد برگزاری جشنواره‌های نوروزی از سوی سازمان میراث فرهنگی گفت: برگزاری این جشنواره‌ها خوب است، باید توسعه پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت نوروز و بهار در نزد ملت ایران، تاکید کرد: همیشه بهار ، بهار است.

رییس جمهور همچنین در پاسخ به این سوال مجدد خبرنگاران که چرا لایحه بودجه را خودتان به مجلس شورای اسلامی ارائه نکردید گفت: تمام اعضای کابینه خود من هستند،همه رییس جمهور هستند و رییس جمهور یعنی 76 میلیون نفر.

وی در پاسخ به این سوال که بعضا صدا و سیما برنامه‌هایی را علیه دولت پخش می‌کند و منتقدین علیه دولت صحبت می‌کنند بدون اینکه نماینده دولت در آن حضور داشته باشد، گفت: من این برنامه‌ها را نمی‌بینیم ، حرف‌ها علیه دولت تکراری است

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب