صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow علت اعتراض نکردن مسئولان ایرانی به فیلا
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 15 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس / دختران بن‌لادن در کنار خواننده زن لبنانی
یك‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس ها، بیوگرافی، آلبوم ها و آهنگ های مهدی یغمایی داور برنامه شب کوک
دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۸ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکسی از بهاره رهنما و علیرضا خمسه
چهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۴۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      سعید پاپری، هرکول دومتری ایرانی30 بار به آمریکا نه گفت+ عکس
شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس / دهنمکی و شریفی نیا در آغوش غول برره!
پنج‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

علت اعتراض نکردن مسئولان ایرانی به فیلا

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

دقایقی پس از این اتفاق حمید سجادی و بهرام افشارزاده از حجه الله خطیب خواستند تا به فیلا اعتراض کند اما او و مشاورانش این تصمیم را اثربخش نمی دانستند چرا که یکی از مشاوران مارتینتی به صورت ضمنی به مسئولان ایرانی گفته بود بهتر است دم داوران را ببینید تا این اتفاقات در کشتی آزاد تکرار نشود

رییس فدراسیون جهانی کشتی اعتراف کرد که حذف عبدولی به دلیل ناداوری بوده است.

-------------------------------

به گزارش خبرآنلاین؛پس از حذف ناعادلانه سعید عبدولی از رقابت های المپیک،مارتینتی در گفت و گو با خبرنگاران ایرانی از قضاوت داور این کشتی ابراز تاسف کرد.
رییس فدراسیون جهانی کشتی(فیلا) ضمن عذر خواهی از همه ایرانی ها به خاطر این ناداوری گفت:«من عذر می خواهم.باید بگویم که داور عامل اصلی حذف کشتی گیر ایران از رقابت های المپیک بود.»
عبدولی بعد از ظهر دیروز و با ناداوری در حالی که 2 امتیاز از حریف خودش پیش بود در عین ناباوری از رقابت های المپیک حذف شد.

saed-abdevali_400

سعید عبدولی کشتی‌گیر ایران با ناداوری از مسابقات المپیک حذف شد.

بنا : شرم به این داوری/ نامه مشترک علی آبادی و عباسی به فیلا: آقا ما معترضیم

محمد بنا در پایان رقابت سعید عبدولی و حریف فرانسوی از داوری فریاد می زد و با صدایی بلند می گفت:« شرم بر این داوری.» در رقابتی باورنکردنی ، هرچه سعید عبدولی به سمت گینوی فرانسوی یورش می برد ، این داوران بودند که به ورزشکار ایرانی را تهدید می کردند.داور بلاروس از همان اول شمشیر را برای عبدولی از رو بست.او بعداز برد کشتی گیر ترک،آمده بود تا حریف فرانسوی اش را هم کنار بزند،اما نمی دانست که او حامی بزرگی دارد. داور.از همان تایم اول وقتی عبدولی حمله می کرد،داور به جای پوئن به او اخطار می داد تا کار کند.ناداوری قاضی تشک آنقدر واضح بود که صدای همه تماشاگران را هم درآورد.همه بهت زده همدیگر را تماشا می کردند.این روند تا جایی پیش رفت که در پایان دو دقیقه اول ، به بهانه ای واهی 2 امتیاز به رقیب سعید دادند تا او بازنده شود و در وقت دوم هم در ازای فن زیبای بارانداز سعید ما ، به او امتیازی ندادند تا قهرمان فرانسوی المپیک پکن در رقابتی ناسالم برنده اعلام شود. اعتراض ها و گریه های عبدولی هم کار به جایی نبرد،کشتی گیر ایرانی باید می باخت.تماشاگران ایرانی در سالن هم او را هو کردند ،اما دبیرکل فیلا فرانسوی خواسته بود،راه برای مدال گرفتن کشتی گیر 66 کیلوی فرانسه باز شود. سعید چاره ای غیر از گریه نداشت و محمد بنا از او خواست تا به رغم همه ناداوری ها ، بگذارد دست رقیب فرانسوی بالا رود تا او شانس رسیدن به مدال برنز المپیک را داشته باشد.

بعد از بازی ، کشتی گیر فرانسوی خوشحال از برد بی دردسر سالن را ترک کرد. در مقابل سعید ما غرق در گریه بود و بنا باید شاگرد ناراحتش را به جلو هل می داد تا او را به بیرون ببرد.بنا شاکی از این ناداوری آشکار ، با او حرف می زد.او می رفت و تماشاگران هم با فریاد «ایران،ایران» عبدولی را بدرقه می کردند.او به خاطر ناراحتی یک لحظه هم در میکسد زون صبر نکرد.«تو قهرمانی،تو مردی »حرفهای بنا بود برای دلداری شاگرد زخم خورده اش.انگار دیگر بنا هم طاقت نداشت. همه ناداوری های روی دلش سنگینی می کرد،وقتی چشمش به یکی از والنتیرها افتاد ، فریاد  زد:«دیدی،باید دو پوئن به سعید می داد اما نداد،شرم به این داوری»او شاگردش را به سمت اتاق تمرین هل می داد و می برد و باز دلداری اش می داد .همه سر تکان می دادند .

دقایقی پس از این اتفاق حمید سجادی و بهرام افشارزاده از حجه الله خطیب خواستند تا به فیلا اعتراض کند اما او و مشاورانش این تصمیم را اثربخش نمی دانستند چرا که یکی از مشاوران مارتینتی به صورت ضمنی به مسئولان ایرانی گفته بود بهتر است دم داوران را ببینید تا این اتفاقات در کشتی آزاد تکرار نشود. مسابقاتی که در ابتدایش نماینده ورزشکاران ، داوران و مسئولان برگزاری سوگند خورده بودند همه چیز در کمال پاکی دنبال شود ، انگار کسی به منشور المپیک پایبند نیست.

بعد از شکست ناجوانمردانه قهرمان خوب خوزستانی ایران ، وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در نامه ای مشترک به مارتینتی ، خواستند تا این بازی دوباره بررسی شود و حق قهرمان جوان ما را به او برگردانند اما درحالی که فدراسیون ایران چنین اعتراضی را نکرده این خواسته مسئولان عالیرتبه بیشتر حرکتی نمادین است برای اینکه نشان دهند کاروان ایران به این اتفاق معترض است. حتی اگر آنها ترتیب اثری به این خواسته ندهند ، مردم که می بینند تلاشی انجام گرفته است

 

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب