صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow انتقاد شدید امام جمعه گتاب از لاریجانی: همه چیز ماستمالی میشود، همه دستشان در یک کاسه است
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 9 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس سلفی مهراوه شریفی نیا در اول صبح
شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس/خانم های سوپر استار ما خوشگل ترند یا سوپر استارهای هالیوودی
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۶:۲۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      یکی از زیباترین شاهزاده خانم های قجری
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      حداد عادل ، چوب زير بغل به مجلس رفت
پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۱۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس هایی از آلینا کابائوا قهرمان ژیمیناستیک، همسر جدید پوتین
پنج‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

انتقاد شدید امام جمعه گتاب از لاریجانی: همه چیز ماستمالی میشود، همه دستشان در یک کاسه است

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 1
ضعیف عالی 

در پرونده ی مبارزه با مفاسد اقتصادی ؛قوه قضائیه حرف رهبری را زمین انداخت و رئیس قوه قضائیه باید پاسخگو باشد.

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه بخش گتاب به نقل از مازنیوز، نماز عبادی سیاسی جمعه امروز بخش گتاب با حضور مردم ولایتممدار این دیار به امامت حجت‌الاسلام دکتر تقی پور اقامه شد.

خطیب جمعه گتاب درخطبه دوم به بیان درد دلی در مورد مفاسد اقتصادی پرداختند. ایشان در این زمینه گفتند : هر از چندی از رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی می شنویم که فلان مقدار فساد اقتصادی رخ داده است. بنده در این زمینه حرف هایی دارم که اگر بعضا تند است پیشاپیش عذرخواهی می کنم. بنده به عنوان امام جمعه و کسی که حضور فعال در حوزه و دانشگاه دارد و ارتباط مستقیم با اقشار مردم دارد می خواهم درد دلی را عرض کنم.

عزیزان! ما مفاسد اقتصادی را بزرگ نمایی نکنیم. القای چهره ی فساد فراگیر در دولت و سایر نهاد های نظام اسلامی نه به مصلحت مردم و نه به مصلحت نظام اسلامی است. ما نباید با دامن زدن و ضریب زدن به میزان مفاسد ، مردم را نسبت به آینده ی نظام مایوس کنیم. این کار دشمن است. یقینا ما مایوس نیستیم. اما ما درد دل و حرف داریم. ما با رئیس قوه قضائیه و رئیس دولت حرفی داریم.

مردم بدانند که دهن ائمه جمعه و دلسوزان نظام بسته نیست. کسی نگوید که اینها با عنوان مصلحت ، بی مصلحتی می کنند.

رسانه ها و شخصیت های سیاسی بجای مچ گیری و نسبت دادن فساد به دوران حاکمیت جناح مقابل ، درد را بشناسند و درمان را پیگیری کنند. ما باید دست در دست هم و با تشریک مساعی و همت ملی ، ضمن شناسایی سرچشمه های فساد با آنها با قاطعیت برخورد قانونی کنیم.

انتقاد شدید امام جمعه گتاب از لاریجانی: همه چیز ماستمالی میشود، همه دستشان در یک کاسه است

این استاد حوزه و دانشگاه افزودند :  این را محضر شما بگویم که ما از قوه قضائیه گله داریم. این قوه به نظر ما حرف رهبری را زمین انداخت و رئیس قوه قضائیه باید پاسخگو باشد. مگر در خطبه ی عید سعید فطر امسال ، آقا نفرمود که موضوع این برداشت های  ناشمروع و ظالمانه ، گناه و خیانت به آرمان های انقلاب است؟ مگر آقا نفرمود که قطعا کوتاهی هایی شده و بایستی جبران بشود؟ مگر آقا نفرمود که اینطور نباشد که سر و صدایی بکنیم و بعد به کلی موضوع را به فراموشی بسپاریم؟ مگر آقا نفرمود که این مسئله باید با جدیت دنبال بشود و دریافت های ناشمروع باید برگردانده شود؟ مگر آقا نفرمود که اگر کسی بی قانونی کرده است باید مجازات شود؟ مگر آقا نفرمود کسانی را که سوء استفاده ی از قانون کردند ؛ باید کنار زد؟ اینها کسانی نیستند که در مناصب این نظام اسلامی قرار بگیرند. دشمنان می خواهند از نظام اسلامی آبرو ببرند. آقا فرمودند : البته من بگویم اینها در برابر مسئولین پاک و با صداقت عده ی زیادی نیستند. اما همین کمشان هم مضر و عیب است. این عیب باید برطرف شود.

جناب آیت الله آملی لاریجانی! رئیس قوه قضائیه! حضرتعالی بیایید و به ما گزارش بدهید در این مدت آیا کاری انجام دادید؟ اگر انجام دادید به ما اطلاع بدهید. مردم باید مطلع بشوند. ما از شرمندگی ، خواب شب نداریم. چقدر درد است که به خانواده های شهدای مدافع حرم کنایه می زنند که بچه های شما شهید شدند تا این مفسدان راحت تر بخورند! این چقدر درد آور است؟ گاهی می گویند پرونده هنوز کامل نشده نمی شود اطلاع رسانی کنیم. ما که نمی گوییم حکم صادر کنید.

سیستم قضایی ما اطلاع رسانی نمی کند و از آن طرف کانال های ضد انقلاب بر روی شایعات مانور می دهند و آبرو می برند. می گویند : رضاخان می خورد ؛ اینها هم دارند می خورند! او کلاه داشت اینها عمامه دارند!

ما با این همه شرمندگی چه کنیم؟ از چه زمانی آقا فرمودند که این پرونده ها مشمول زمان نشود؟ قضیه ی فیش های حقوقی چه شد؟ شما چه زمانی با 4 نفر برخورد جدی کردید؟

این 8000 میلیارد چیست؟ آیا خورده شد؟ بالاخره بردند یا نبردند؟ رانت بود یا نبود؟ اینها را به مردم بگویید. اعتماد مردم زیر سوال رفت. به خون شهدا بی احترامی شد. دولت محترم هم هماهنگی و همکاری کند.

الحمدلله ما در موضع قدرتیم. خون شهدا رسوا می کند.

تولیت حوزه علمیه امام حسین ع خاطر نشان کردند : ما به سازمان بازرسی هم حرف داریم؟ کجا هستند؟ آیا خوابند؟ پس کجا را بازرسی می کنند؟  اما دستگاه قضا الان نگوید ایراد از این بود که دستگاه های بازرسی خوب عمل نکردند. حالا این مریض را آوردیم پیش شما! شما درمانش کنید.

نمی گوییم همه ؛ ولی حجم بسیار زیادی از پرونده هایی که به راست یا دروغ. خبرش می پیچد ؛ هیچکدام به جایی نمی رسد که بالاخره ما مردم هم بفهمیم چه خبر است!؟ همه ماست مالی می شود و بهانه ای می شود تا بگویند : همه دستشان در یک کاسه است.

یک نفر را می گیرند وقتی می خواهند محاکمه اش کنند می گوید مرا غرق نکنید که 100 نفر شما را با خودم غرق می کنم! اگر این راست باشد که وای به حال ما ! اگر این راست باشد که خاک بر سر کسانی که اینگونه هستند.

ما از شخص آیت الله لاریجانی گلایه داریم. اگر کاری انجام دادید به مردم بگویید. اگر نمی توانید کاری انجام دهید بروید کنار! شما لا اقل آبروی رهبر را نبرید. بیایید به وسط این کارزار و 4 تا حکم را اجرا کنید. یک آخوند در این بخور بخور ها می بینید؟ اما فحشش را ما عمامه به سر ها می خوریم. مردم از رئیس قوه قضائیه که روحانی است انتظار دارند. اما من فکر نمی کنم تاثیری داشته باشد. مثل معروفی است که گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی من ؛ بی گمان آنچه به مقصد نرسد فریاد است!

البته ما الان هم می گوییم خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست. ( تکبیر مردم )

ما از آقا و نظام گلایه نداریم. ما برای نظام خون و جان و سرمایه می دهیم. لکن ما از مسئولین گلایه داریم. اگر امام علی علیه السلام هم بی بازو شود و یار نداشته باشد در 5 سالی که خلیفه ی مسلمین است نمی تواند برادران سنی را متقاعد کند که در نماز دست بر روی شکم نگذارند.

دوباره می گویم : ما شدیدا از رئیس قوه قضائیه گلایه داریم. اگر کاری انجام شد بگویید تا ممنون باشیم اگر تا حالا کاری انجام ندادید حالا بیایید وسط ؛ در آخر اگر نمی توانید به ما مردم بسپارید تا با حفظ نظام و قانون ریشه ی فساد را در بیاوریم. ( تکبیر مردم

امام جمعه گتاب در ازتباط با راهپیمایی روز گذشته به مناسبت سیزدهم آبان فرمودند : جوانان را در راهپیمایی های دیروز ( 13 آبان ) و رزمایش بیت المقدس سپاه ، ببینید. خودم امروز در صبحگاه مشترک سپاه بابل بودم. شوکت و عزت را می دیدم. از دست اندر کاران بخش گتاب هم بخاطر راه اندازی این راهپیمایی خوب ، تشکر می کنیم. ما این جوانان را داریم. ما منتظر عملکرد مسئولین هستیم.

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب