صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow حمایت چین از ایران به قیمت جنگ جهانی سوم
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 18 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

تیم فوتبال هنرمندان
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۵۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس لادن طباطبایی و پویا امینی و دخترشان
پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      اصغر فرهادی , لیلا حاتمی و پیمان معادی در مراسم جوایز اسپریت
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      تیپ سحر دولتشاهی در کنار پژمان بازغی و بهرام رادان در سفر لندن
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۰۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      لبخند ملیح، نمکی و بامزه احمدی نژاد در کنفرانس خبری
شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

حمایت چین از ایران به قیمت جنگ جهانی سوم

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

فرمانده ارشد نظامی چین تأکید کرد دولت کشورش حتی به قیمت به راه افتادن جنگ جهانی سوم نیز در حمایت از ایران تردید نخواهد کرد.

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی "ان تی دی تی‌وی"، همزمان با اعزام ناوهای آمریکایی بیشتر به منطقه خاورمیانه در میان افزایش تنش‌ها در این منطقه، "ژانگ ژائوژانگ" یکی از فرماندهان ارشد نظامی چین از دانشگاه دفاع ملی این کشور تأکید کرد: چین نباید در حمایت و حافظت از ایران تردید کند، حتی اگر این موضوع به معنای به راه انداختن جنگ جهانی سوم باشد.

این گزارش افزود: چین در هفته‌های اخیر شدیدا بر اتحاد خود با ایران تأکید کرده است و به عنوان آخرین مورد این اعلام حمایت و اتحاد با ایران می‌توان به اظهارات چند روز گذشته مقامات چین در خصوص واکنش کشورهای غربی به تجمع دانشجویان مقابل سفارت انگلیس در تهران اشاره کرد که از کشورهای غربی خواست تا از هر گونه اقدام احساسی بپرهیزند.

بنا بر این گزارش، روز چهارشنبه انگلیس بطور کامل کارکنان سفارت خود در تهران را از ایران خارج کرد. به دنبال این اقدام انگلیس برخی دیگر از کشورهای اروپایی نیز به دنباله روی از انگلیس سفرای خود را از تهران فراخواندند تا برای بررسی اقدام مشابه با آنها مشورت کنند.

"هونگ لئی" سخنگوی وزارت خارجه چین در پکن روز پنج شنبه و یک روز پس از این رویداد در تهران اعلام کرد: چین امیدوار است طرفین مرتبط منطقی برخورد کرده، آرام بمانند و خویشتنداری خود را حفظ کنند تا مانع از هر گونه اقدام احساسی شوند که می‌تواند تنش‌ها را شدیدتر کند.

وی در ادامه گفت: کشورها باید تمرکز خود را بر چشم‌انداز درازمدت در روابط متوجه کنند. و در صورت بروز درگیری و مسائل، باید برای حل آنها از طریق گفت‌وگو و مشورت اقدام کنند.

"الکساندر لوکاشوویچ" سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه نیز روز چهارشنبه اعلام کرد که فدراسیون روسیه مخالف «بیش از اندازه وخیم جلوه دادن» و تشدید رویارویی در رابطه با مسائل مربوط به ایران است.

لوکاشوویچ تاکید: ما شدیدا مخالف «بیش از اندازه وخیم جلوه دادن» و تشدید رویارویی در رابطه با مسائل مربوط به ایران بوده و معتقدیم که این خط‌ مشی تنها بر پیچیدگی عواقب مشکلات بوجود آمده خواهد افزود. متاسفانه اتفاق رخ داده در تهران یکی از حلقه‌های زنجیره حوادث اخیر است که وخامت اوضاع پیرامون ایران را تشدید کرده است.

بنا بر این گزارش، ۳ ناو جنگی آمریکایی جدید به منطقه اعزام شده‌اند تا به ناو "یو اس ای جان سی. استنیس" در منطقه‌ای که ناوگان پنجم نیروهای این کشور در بحرین مستقر هستند، ملحق شود.

این گزارش افزود: نگرانی‌هایی در خصوص احتمال حمله نظامی به سوریه با اعزام ناو "یو اس اس جرج دابلیو ایچ بوش" به اطراف این کشور مطرح شده بود اما خبرهای رسیده از این امر حکایت دارد که این ناو ظاهرا به مأموریت خود پایان داده و در حال بازگشت به جایگاه اولیه خود است. همین امر در کنار اعزام ناوهای جدید آمریکایی به منطقه خلیج فارس نگرانی‌هایی را درباره احتمال حمله به ایران مطرح می‌کند.

"شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی چندی پیش مدعی شد که احتمال حمله نظامی علیه ایران بسیار نزدیک تر از گزینه سیاسی است.

این سخنان رئیس رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شد که اسرائیل صحنه گسترش اعتراضات مردم علیه سیاست های اقتصادی کابینه "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل بوده و اعتصاب کارگران در بخش های مختلف اقتصادی، بسیاری از بخش های عمومی اسرائیل را با مشکل مواجه کرده است.

برخی از کارشناسان معتقدند که اسرائیل با مطرح کردن گزینه حمله نظامی علیه ایران در تلاش برای تحت شعاع قرار دادن اعتصاب ها و اعتراض ها در اسرائیل است.

"لئون پانتا" وزیر دفاع آمریکا نیز اخیرا درباره هر گونه اقدام احتمالی نظامی علیه ایران هشدار داد و گفت: هرگونه حمله علیه ایران به منظور متوقف کردن برنامه هسته‌ای این کشور می‌تواند عواقب ناخواسته و از قبل برنامه ریزی نشده‌ای به دنبال داشته باشد

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب