صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow نکاتی در مورد سخنان سرگرد باستانگرا که درباره موضع حسن عباسی نسبت به ارتش مطرح کردند
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 20 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

افتتاحیه فروشگاه آجیل و شیرینی مهران غفوریان
شنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۱:۴۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر هالیوودی قبل و بعد از آرایش
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      احمدی نژاد در سنگر
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      یاسر عرفات و همسرش سهي الطويل
شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۶:۰۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      كارت بسيج 31 سال پيش سعيد جليلي
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

نکاتی در مورد سخنان سرگرد باستانگرا که درباره موضع حسن عباسی نسبت به ارتش مطرح کردند

ارزیابی كاربر: ONONONONOFF / 3
ضعیف عالی 

نکاتی  در مورد سخنانی که سرگرد باستان گرا که درباره موضع حسن عباسی نسبت به ارتش مطرح کردند

آقای دکتر عباسی در یکی از سخنرانی ها جمله ای در انتقاد به ارتش گفته که گویا به مذاق  ارتشی ها خوش نیامده و یکی ازفرماندهان ارتش (سرگرد فروزش) نسبت به آن واکنش تندی نشان داده .
بنده به نوبه خود قدردان و سپاسگذار سپاهیان و ارتشیان ونظامیان و اطلاعاتی های کشور هستم که در این کشور هر چه که نداریم در میان آتشی که کل جهان را گرفته ما تنها کشوری هستیم که امنیت و آرامش داریم و داعش و بمب گذاریها نقاط مختلف جهان تنها سوژه طنز هموطنانمان می شود و این ممکن نبود مگر با زحمات و فداکاریهای سپاه، ارتش، بسیج و سربازان گمنام امام زمان.
اما در مورد ایراداتی که این افسر محترم ارتش به دکتر عباسی گرفته وبه ایشان تاخته چند نکته عرض می کنم. به عنوان یکی از مردم عادی این سرزمین و نه دیدگاه تخصصی نظامی که در تخصص من نیست.

متنی که به عنوان توهین دکتر عباسی به ارتش منتشر شده را در ذیل می بینید:
غربی ها موضع گیری کردند که حکومت ایران افتاده دست نظامی ها و سپاه داره مملکت رو اداره می کنه. این چه موضوعیه، سپاه کلاَ صد هزار نفره یعنی این صد هزارتا، اقتصاد دنیا دستشه، سیاست دنیا دستشه، حکومت احمدی نژاد دستشه. این چه جوکیه؟؟ بله این یک واقعیته که پدیده ای به نام بسیج مانع براندازی شد و جلو جنبش سبز شما (خطاب به آمریکا) رو گرفت. شما یه چیزی دوست دارید مثل ارتش، که آب کشور رو ببره اونا هیچ صدایی ازشون در نمیاد.
لینک فیلم مربوط به سخنان بالا، که در صورت تمایل می توانید دانلود کنید:
http://hw5.asset.aparat.com/aparat-video/a_2c2p2ng3qi23pl456mp95166639mq81op9n5n2675551-058a__b86f2.mp4

سرگرد فروزش، فرمانده ارتش، در پاسخ موارد عنوان شده توسط دکتر عباسی، جوابیه ای را مطرح کردند که چند محور داشت.
( افزونه: سخنان دکتر عباسی در سال 89 بوده و موضع گیری نسبت به سخنان ایشان در سال 95 یعنی 6 سال بعد بوده.)
1- ایشان گفتند: من خودم از علاقمندان مباحث استراتژیک ایشان بودم اما از وقتی که در مورد مسئولین موضع می گیرند دیگر پیگیری نمی کنم.
2- ارتش نباید در مسائل سیاسی وارد شود که امام و قانون این را به ما تکلیف کردنذ.
3- ارتش در مسائل سیاسی دخالت نمی کند که مانند ترکیه شود که ارتشیان دستشان به نشانه تسلیم بالا رود و مردم آب دهان بر روی آنها بریزند.
4- هواپیمای ریگی را ارتش بر زمین نشاند و ریگی دستگیر شد.
5- در طبیعت هم شیر ماده برای بچه ها غذا می آورد و شیر نر وظیفه اش حفاظت از قلمرو است (کنایه به سپاه که ارتش شیر نر است و سپاه شیر ماده )
6- آقا عباسی در سال همدلی و همزبانی چرا بین ارتش و سپاه تفرقه می اندازد.

لینک فیلم مربوط به سخنان بالا، که در صورت تمایل می توانید دانلود کنید:
http://hw5.asset.aparat.com/aparat-video/a_2c2p2ng3qi23pl456mp95166639mq81op9n5n2675551-058a__b86f2.mp4

نکاتی  در مورد سخنانی که سرگرد فروزش که درباره موضع حسن عباسی نسبت به ارتش مطرح کردند

جناب فرمانده، اینکه امام و قانون به ارتش اجازه دخالت در امور سیاسی را نداده، معنی اش این نیست که هیچ نظری هم نداشته باشید.مگر کسی از ارتش خواسته کودتا کند که می گویید نمی خواهید مردم مانند ارتش ترکیه آب دهان بر رویشان بیندازند. منظور از نظر دادن این است وقتی که منطقه در آتش جنگ دشمنان و تروریست وهابی، آمریکایی می سوزد و دولت بودجه دفاع را کم می کند، نظر دهید و مردم و مسئولین را از این خطر آگاه کنید. وقتی که در برجام پروتکل الخاقی امضا می شود، شما هشدار دهید که سرک کشیدن سازمانهای جاسوسی آمریکایی، اسرائیلی به اماکن نظامی، کشور را در چه پرتگاهی قرار می دهد.
در ضمن اگر قرار نیست ارتش در مسائل سیاسی نظر دهد پس چرا در مورد سخنان دکتر عباسی موضع گرفتید.

جناب فرمانده اگر شما معتقدید که ارتش نباید در سیاست دخالت کند ، این مورد در مورد دکتر عباسی که صدق نمی کند. ایشان که ارتشی نیستند، یک استراتژیستند که وظیفه شان ایجاب می کند به عنوان یک منتقد و نظام ساز، همه مباحث کلان کشور را مورد بحث و بررسی قرار دهند، در ضمن اگر شما مایل به نظر دادن سیاسی هم نیستید می توانید آنها را گوش کنید تا حق و باطل را بهتر تشخیص داده و در بزنگاه هایی که به قول شما شیر نر باید به میدان بیاید، چشم بسته نباشد.

نشاندن هواپیمای مسافربری ریگی توسط نیروی هوایی ارتش جای تقدیر دارد ولی آنچه این مهم را محقق و دنیا را انگشت به دهان کرد، کار اطلاعاتی بود که باعث شناسایی ریگی در هواپیمای مسافربری  از مقصد دوبی به کشور ثالث  شد. نشاندن هواپیمای مسافربری توسط جنگنده های ارتش مانند دستگیری یک دزد بی سلاح توسط یک پلیس مسلح است.

جناب فرمانده اگر ایراد می گیرید که در سال همدلی نباید سخنی که باعث تفرقه است، گفته شود . آیا نباید شما هم به همین اصل متعهد باشید؟؟ آیا روا بود که سپاه را شیر ماده بنامید؟؟؟ آیا همین سپاه نیست که در عراق و سوریه دشمن را زمین گیر کرده؟؟؟

با تقدیر و تشکر همه سپاهیان، ارتشیان ، سربازان گمنام امام زمان، بسیجیان  و همه کسانی که آرامش امروز ایرانمان را مدیون فداکاریهای بی دریغ آنها هستیم.


متن منتشر شده در کانال دکتر حسن عباسی در این خصوص با عنوان "نامۀ حسن عباسی خطاب به فرماندۀ ارتش جمهوری اسلامی ":

بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرلشکر سید عطاءالله صالحی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم
با تقدیم احترام

مستحضرید که تقطیعی یک دقیقه‌ای از یک جلسه از سلسله جلسات دروس تخصصی دانش دکترینولوژی در دانشگاه تهران منتشر گردیده که شنیده‌ام موجب رنجش دوستان من در ارتش جمهوری اسلامی شده است. مایل بودم در روزهای قبل مصدع اوقات شوم و مراتب عذرخواهی قلبی خود را به جای آورم تا جناب‌عالی به جامعه ارتش انقلابی اسلام تقدیم بفرمایید. اما در تماسی که با استاد ارجمندم امیر دریادار کوچکی داشتم، ترجیح بر این شد تا پس از رفتن من به دادسرای نظامی باشد که شائبه تأثیر بر دادگاه پیش نیاید؛ از این‌رو پس از حضور در دادسرای نظامی، امروز فرصتی حاصل شد که با تأخیر چند روزه، مراتب عذرخواهی خود را به جناب‌عالی به عنوان فرماندۀ برادران غیور ارتشی تقدیم نمایم. اما برای شفافیت موضوع، چند نکته را به استحضار جناب‌عالی می‌رسانم:

۱ـ تقطیع مطالب علمی، فلسفی، روایی، و قرآنی در تاریخ همواره به عنوان یک اقدام رذیلانه مطرح بوده است؛ مانند آن‌که مشرکی، آیۀ قرآن را تقطیع می‌کرد که «لاتقربوا الصلوه» و نتیجه می‌گرفت که به نماز نزدیک نشوید؛ حال آن‌که این آیه قبل و بعد دارد و فهم و استنباط از آن، نیازمند در نظر داشتن همۀ آیه است.

۲ـ به تبع، تقطیع «یک دقیقه‌ای» از جلسۀ ۲۳۰ دورۀ طرح‌ریزی استراتژیک در افق ۱۴۱۴ در دانشگاه تهران، به تاریخ ۱۳۸۹/۰۴/۳ موسوم به کلبه کرامت نیز مصداق همان رفتار است. دورۀ طرح‌ریزی استراتژیک در افق ۱۴۱۴، مبتنی بر کلیات دانش دکترینولوژی است که در تنها کرسی نظریه‌پردازی مستمر علوم انسانی در سطح تهران است که از ۱۳۸۵ تاکنون در یک بازۀ زمانی ده ساله استمرار داشته و به توفیق الهی، اکنون به جلسۀ ۶۵۰ رسیده است.

الف‌ـ مباحث علوم اقتدارآفرین که در این سلسله جلسات مطرح شده‌اند، طیف وسیعی از موضوعات را در بر دارد که نه تنها شامل مباحث سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، فلسفی، جامعه‌شناسی، ژئوپلتیک، ژئواستراتژیک، و ژئوکالچر است، که حوزه‌های روان‌شناسی، کلام، ارتباطات، هنر، منطق، حقوق اساسی، تاریخ، امنیت، و علوم قرآنی را در بر می‌گیرد. اندیشه‌جویان این کلاس‌ها تاکنون ۲۸۴ پایان‌نامۀ دکتری و کارشناسی ارشد را در موضوعات مذکور دفاع کرده‌اند.

ب‌ـ تعدادی از افسران جوان ارتش نیز در جمع دانشجویان این دوره‌ها هستند که موفق به اخذ گواهی فارغ‌التحصیلی شده‌اند. هم‌چنین تعدادی از فرماندهان ارتش، سپاه، و نیروی انتظامی نیز به صورت غیرحضوری از این مباحث استفاده می‌کنند که امیر سرافراز ارتش اسلام سرتیپ پوردستان از آن جمله هستند که همواره در طول سالیان ـ از ۱۳۸۹ به این سو ـ پیگیر دریافت فیلم کلاس‌ها بوده و از طریق دفترشان، کتباً ما را مورد محبت و لطف خود قرار داده‌اند.

ج‌ـ در طول جلسات متعدد از ۶۵۰ جلسۀ برگزارشده در این دوره، به دفعات به ابعاد گوناگون نقش استراتژیک ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب قدرت ملی پرداخته شده است؛ برای نمونه در جلسۀ ۲۰۵ که در ۱۳۸۸/۱۲/۰۶ در دانشگاه تهران برگزار شد، با توجه به عملیاتی شدن پروژۀ ساخت ناو جماران، به طور مبسوط به موضوع ضرورت اجرایی شدن قابلیت استراتژیک نیروی دریایی ارتش در قالب نیروی دریایی راهبردی پرداخته شد. البته ـ و احتمالاً ـ مستحضرید که ایدۀ نیروی دریایی استراتژیک، در جلسات دکترین مشترک نیروی دریایی ارتش و سپاه در ۱۳۷۴ مطرح شد. آن جلسات که در دفتر فرماندهی وقت نیروی دریایی برگزار می‌گردید توسط خود آقای شمخانی مدیریت می‌شد، و برادرانی چون سردار فدوی، یا بزرگانی هم‌چون دریادار شهید رودکی و مرحوم تیمسار دانه‌کار در مباحث درگیر بودند. ماحصل آن مباحث را در سال ۱۳۷۵ در قالب ‹دکترین دست دراز› نگاشتم که نخستین متن استراتژیک نیروی دریایی شد و اکنون پس از بیست سال به‌مرور، اهداف پیدایش نیروی دریایی استراتژیک بیش‌ازپیش نمایان می‌شود.

د‌ـ در سخن از دورۀ خدمت در نیروی دریایی، خالی از لطف نیست که از مأموریت‌های بازرسی مشترک در سطح نیروهای مسلح نیز یاد کنم که اوج هم‌دلی ارتش و سپاه بود؛ چه در بازرسی‌های عملیاتی که همراه با تیمسار یگانه‌فر به نمایندگی از ارتش و سپاه می‌رفتیم و از ایشان بسیار آموختم، و چه در بازرسی‌های اعزامی از ستاد کل نیروهای مسلح در بازۀ ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵ تحت فرمان شهید صیاد شیرازی که در گروه عملیات زیر نظر تیمسار شاهین‌راد توفیق خدمت داشتم و در کنار تیمسار پیرایش که ارشد تفنگداران دریایی ارتش بود بازرسی از نیروهای تکاور و تفنگدار ارتش و سپاه را بر عهده داشتیم. در ماجرای تشویق جناب آقای حبیب سیاری در جریان بازرسی سراسری سال ۷۵-۱۳۷۴، پس از بازدید از جزیرۀ ابوموسی، و ارزیابی از تیپ تفنگداران و تکاوران دریاییِ تحت امر ایشان، همان شب در ناو خارک در جلسۀ نهایی بازرسی، با توجه به حسن فعالیت ناخدا سیاری، به اتفاق تیمسار پیرایش، درخواست تشویقی در سطح ارتقاء وی را با ارزیابی کیفی مثبت از مدیریت ایشان تقدیم کردیم که مورد تأیید شهید صیاد واقع شد.

۳ ـ تقطیع یک قطعۀ یک دقیقه‌ای از جلسۀ ۲۳۰ دورۀ کلبۀ کرامت از سوی جریان ضدانقلاب، اجرا و ابتدا در یکی از صفحات شبکه‌های اجتماعی مربوط به عناصر سلطنت‌طلب باستان‌گرا نشر یافت و سپس در سایر صفحات ضدانقلابیون و همچنین فتنه‌گران بازنشر داشت.

۴‌ ـ در مجموع ۹۱% از این فضاسازی، در شبکه‌های اجتماعی از سوی ضدانقلاب خارج‌نشین و لیبرال‌های وطنی و عناصر فتنۀ سبز، و ۹% آن از سوی رسانه‌های رسمی انعکاس داشته است. عصر امروز ۱۳۹۵/۰۵/۱۱ مقرر است که در جلسه‌ای در سازمان حفاظت اطلاعات، مستندات این فضاسازی ضدانقلابیون و لیبرال‌ها در فضای سایبر تحویل شود که حاوی نکات حیرت‌انگیزی از ترفندهای فتنه‌گران است؛ البته مجلد مستندات به محضر جناب‌عالی تقدیم خواهد شد.

۵ ـ نکتۀ مهم این است که تلاش لیبرال‌ها و ضدانقلاب از این فضاسازی عمدتاً برای منحرف کردن اذهان عمومی از اهم مسائلی مانند اقامۀ قسط به‌ویژه در حوزۀ فیش‌های نجومی، رکود فراگیر اقتصادی، خیانت آمریکا در پسابرجام، مذاکرات شهریور ۱۳۶۵ پاریس، انتشار ابعاد محرمانۀ مذاکرات اتمی در رسانه‌های غربی، ناامنی‌ها و تروریسم منطقه‌ای، رجز‌خوانی عربستان برای ایران، و عدم پیگیری جنبش مردمی مقاومت اقتصادی در کشور بوده است.

از این رو، جناب‌عالی و جامعۀ معظم ارتش جمهوری اسلامی، مطمئن باشید که پاسخ ما در حوزۀ جنگ نرم و جهاد کبیر، علیه پاشنه‌های آشیل لیبرال‌های فتنه‌گر، سهمگین‌تر از پیش خواهد بود، چراکه فرمود «و قاتلواهم حتی لاتکون فتنه» ان‌شاءالله.

حسن عباسی
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال

متن منتشر شده در کانال دکتر حسن عباسی در این خصوص:
چرایی انتشار صحبت های حسن عباسی در زمان حال و حواشی پیرامون آن
این روزها خبر اول فضای مجازی،مربوط به سخنرانی حسن عباسی و حواشی پیرامون آن است.
فارغ از هر مساله ای باید این نکته را گوشزد کرد که سپاه و ارتش هر دو ید واحده ای هستن که در وقت لزوم هم چون مشتی گره کرده بر سر دشمنان این مرز و بوم فرود می آیند،آنهایی که به دنبال ماهی گرفتن از این آب گل آلود برای خود هستن، سخت در اشتباهند.
جلسه ای که از ایشان در فضای مجازی منتشر شده است، حاوی نکاتی پیرامون فتنه است، فتنه ای که هیچ گاه به صورت جدی و محکم از سوی فرماندهان ارتش محکوم نشده است.
چرایی انتشار این مطلب در زمان حال، که شش سال گذشته برگزار شده است خود جای سوال است.
با نگاهی به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خوب در می یابیم که کسانی که به این سخنان ضریب می دهند، یا به دنبال تسویه حساب سیاسی با ایشان هستند و یا برای پاک کردن اثر فیش های نجومی از ذهن این مردم تلاش می کنند. برای آنانى که خوب ایشان را نمی‌شناسند باید تاریخ را یاد آور شد. سابقه نظامی و انقلابی گری ایشان برای اهل یقین واضح و مبرهن است.
جوانک جویای نامی که ایشان را متهم به غیر نظامی بودن می کند، کاش بیشتر مطالعه کند و به جای فریادهای بی مورد، از بزرگان خود خدمات آقای عباسی را به نظام و نظامی گری پرس و جو کند.
اتهامات این به اصطلاح دکتر! به سپاه و بسیج باید پاسخی در خور از سوی دادسرای قضایی نیروها مسلح دریافت کند.کنایه های بيجاي ایشان به بسیج و سپاه، کینه ها و بغض های فتنه گران را در ذهن دوستداران انقلاب تداعی می کند که خطری بس بزرگ برای سازمان مربوطه به شمار می رود.عقیدتی سیاسی باید با رصد افکاری اينچنين، فکری برای حال ناخوش این جوانک و امثال آن بکند.
امیری که سخنان تقطیع شده حسن عباسی را نسنجیده می داند، باید برنامه ریزی برای ارتقای سواد آکادمیک و راهبردی نیروهای تحت امر خود را در دستور کار قرار دهد که فضا را برای بهره برداری سیاسی از این موضوع برای دشمنان این مرز و بوم فراهم می کند.
آقای پوردستان! کاش به جای موضع گیری اینچنین و بازی در پازلى که از سوی دشمن طراحی شده، سخنان عباسی را پله اول تحول سازمان خود می کردید، امروز وقت آن رسیده است که شما و دیگر فرماندهان، طرحی برای تحول در ارتش آماده کنید.
امروز دیگر عصر ارتش های کلاسیک گذشته و ارتش باید متناسب با تهديدات به صحنه بيايد، فتنه سبز مساله ای سیاسی نبوده که نظامیان از دخالت در آن منع شده باشند. فتنه طراحی شده توسط مراکز فکری دشمن کلیت نظام را آماج قرار داده بود، چرایی منفعل بودن ارتش در این کودتا علیه نظام جای سوال است، وقت آن فرا رسیده است که ارتش از حاشیه امن بیرون آمده و انتقادات را به گوش جان بخرد، که هر کس در مسیر تحول قرار نگيرد،بی شک از مسیر راستین انقلاب منحرف خواهد شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، کینه پایان ناپذیر جریان‌های سیاسی ورشکسته داخلی و خارجی از روشنگری‌های شخصیت های علمی، فرهنگی و سیاسی انقلاب اسلامی در سالیان گذشته موجب گردیده که این جریانات هربار با هدف تخریب این شخصیت ها با تمسک به تحریف و دروغ پردازی به موج های خبری را راه بی اندازند.
یکی از شخصیت هایی که به علت مواضع صریح و شفاف خود همیشه مورد غضب جریان های سیاسی منفعت طلب می باشد استاد حسن عباسی است. با جستجویی ساده در فضای مجازی می توانید به موارد متعددی از خبرسازی های دروغ علیه ایشان با بهانه هایی همچون توهین به مراجع و علما، توهین به اهل بیت سیدالشهداء و ... را مشاهده کنید.
شگرد و مدل تخریب در این موارد اکثرا از طریق تقطیع سخنان چند سال گذشته با هدف القاء پیامی انحرافی از سخنان حسن عباسی می باشد که تا کنون از طریق این روش موج های تخریبی بسیاری علیه ایشان به راه افتاده است.
در تازه ترین نمونه این بی اخلاقی آشکار، شاهد انتشار سخنان تقطیع شده #حسن_عباسی در جلسات درون مجموعه ای کلبه کرامت در سال 89 هستیم که سازندگان سناریوی جدید علیه استاد حسن عباسی با بریدن ابتدا و انتهای سخنان بیان شده در جلسه مذکور فایل صوتی را به نحوی منتشر نمودند که القاءکننده توهین حسن عباسی به ارتش پرافتخار کشور می باشد.
در بین بین برخی از چهره های نظامی کشور بی اطلاع از اصل موضوع در بازی سیاسی مذکور قرار گرفته اند و شروع به موضع گیری علیه سخنان تحریف شده حسن عباسی نموده اند.

کانال استاد حسن عباسی     @dr_abbasi


نکاتی  در مورد سخنان سرگرد فروزش که درباره موضع حسن عباسی نسبت به ارتش مطرح کردند

واکنش امیرپوردستان به نامه استاد حسن عباسی

فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به حسن عباسی تاکید کرد:

ارائه نامه‌تان به مجموعه ارتش جهت عذرخواهی، نشان از شجاعت در پذیرش خطا و روح بلند و انتقادپذیر جنابعالی و درس بزرگ اخلاقی برای شاگردان است.

تصویری که از جنابعالی در ذهن دلسوزان نظام وجود دارد، تصویر معلمی مهربان و انقلابی است.

برادر عزیزم، خرده گرفتن به کلامی از جنابعالی به معنای نفی مجاهدت‌ها و شجاعت ها و استحکام شما نبود که ما خود به عنوان همسنگرتان به مراتب بیش از عزیزان نسل سوم و چهارم به آن ایثارگری‌ها اشراف داریم.
منبع:فارس

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب