صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow جادوگر هم به داد پرسپولیس نرسید؛دنیزلی در مخمصه
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 9 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

آزیتا حاجیان و دخترش شریفی نیا
جمعه ۰۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۳۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      حسن خمینی در کنار فرشته خانم
پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۳ بعدازظهر
  [جزئیات]...      تام کروز و ستارگان مشهور هالیوودی و پسرشان
پنج‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی نادر و کمیاب از کودکی آیت الله بهجت
پنج‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۴۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس رزیتا غفاری و همسرش
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۶ بعدازظهر
  [جزئیات]...      

جادوگر هم به داد پرسپولیس نرسید؛دنیزلی در مخمصه

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

 

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس انتظار داشتند شاگردان مصطفی دنیزلی پس از شکست سنگین مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال ذوب آهن را در خانه شکست دهند تا در آستانه دربی پایتخت با روحیه‌ای مثال زدنی و بالا به مصاف رقیب سرسخت خود بروند، اما نمایش نه چندان دلچسب بازیکنان پرسپولیس باعث شد پرسپولیس پیش در دربی پایتخت در خانه متوقف شود.

به گزارش رجانیوز، در آخرین دیدار هفته بیست و سوم لیگ یازدهم تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر تیم فوتبال ذوب آهن به تساوی بدون گل رضایت داد تا سرخپوشان پیش از دربی پایتخت دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهند؛اتفاقی که باعث شد هواداران پرسپولیس به شدت احساس نگرانی کنند چون با تکرار این رویه ممکن بود بار دیگر آنها شاهد شکست تیم مورد علاقه خود مقابل استقلال تهران باشند.

در این بازی تیم فوتبال پرسپولیس با انگیزه رسیدن به پیروزی و کسب سه امتیاز حملات زیادی را روی دروازه مهمان اصفهانی خود پی ریزی کرد اما دفاع خوب و منطقی ذوب آهن و البته کم دقتی مهاجمان سرخپوش اجازه نداد شاگردان دنیزلی از این موقعیت‌ها برای رسیدن به گل استفاده کنند.

بازیکنان پرسپولیس که از نتیجه دیدار حریف هفته آینده خود مطلع بودند با پی ریزی حملات متعدد به دنبال این بودند دروازه صادقی را باز کنند تا ذوب آهن امتیاز کامل این بازی را به پرسپولیس تقدیم کند اما شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نمایشی دیدنی فرصت هرگونه برتری را از بازیکنان میزبان گرفتند تا شاگردان دنیزلی در نیمه نخست به هدف مورد دلخواه خود دست پیدا نکنند .

در نیمه دوم این دیدار هواداران فشار فراوانی به بازیکنان پرسپولیس وارد کردند تا در این بازی خانگی روند ناکامی‌های خود را پایان دهند اما عملکرد نه چندان مطلوب انها باعث شد قفل درواهز ذوب آهن همچنان بسته بماند، بازیکنان پرسپولیس که متوجه شده بودند نمی‌توانند روی هجوم‌های  معمولی دروازه پرسپولیس را باز کنند تلاش کردند روی تکنیک علی کریمی به پیروزی دست یابند اما جادوگر هم نتوانست پیروزی را برای سرخپوشان پایتخت به ارمغان بیاورد.

در دقایق پایانی پرسپولیس دامنه حملات خود را افزایش داد و با حرکات نمایشی و تاثیرگذار علی کریمی صاحب موقعیت هایی شد اما مهرداد اولادی و جواد کاظمیان قدر این فرصت ها را ندانستند و به راحتی موقعیت ها را از دست دادند. در این دقایق علی کریمی بارها مدافعان ذوب آهن را جا گذاشت که در یکی از این صحنه او داخل محوطه جریمه سرنگون شد اما محسن قهرمانی اعتقادی به پنالتی نداشت تا پرسپولیس دو امتیاز این دیدار خانگی را از دست بدهد.

هواداران پرسپولیس حالا امیدوارند شاگردان مصطفی دنیزلی با پیروزی در بازی روز پنج شنبه خاطرات تلخ فصل جاری را از ذهن آنها پاک کنند تا دیگر مجبور نشوند شاهد شکست مقابل حریف سنتی خود بانشد

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب