صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow کاری می‌کنیم که امریکایی‌ها جنگ ویتنام را فراموش کنند
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 15 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس جالب هومن حاج عبداللهی و رامبد جوان در خندوانه
دوشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      این پسر کوچولوی سفید و خوشگل رو می شناسین؟
پنج‌شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      اوبامای بی تربیت
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۳۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      بدل رزیتا غفاری رو می شناسید؟ + عکس
چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      ابراز ارادت خاتمی نسبت به رهبر انقلاب
جمعه ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

کاری می‌کنیم که امریکایی‌ها جنگ ویتنام را فراموش کنند

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

«هم امریکا بداند، هم دست‌نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانشان رژیم صهیونیستی در این منطقه بداند؛ پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضی، هرگونه تجاوزی، بلکه هرگونه تهدیدی، پاسخی خواهد بود که از درون، آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد.»
این جملات بخشی از بیانات رهبر معظم‌انقلاب بود که در پاسخ به تهدیدات اخیر امریکا و هم‌پیمانانش بیان شد. بیاناتی که ترسیم‌کننده خط روشنی از استراتژی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.
در این زمینه محمد کرمی‌راد، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تهدید قدرت‌های استکباری از سوی مقام معظم رهبری با توجه به پشتوانه عظیم مردمی نظام بیان می‌شود، بیان کرد: این موضع رسمی جمهوری اسلامی است که اگر امریکا بخواهد دست از پا خطا کند با توجه به نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه آن چنان سیلی‌ای خواهد خورد که جای آن در تاریخ سرخ می‌ماند و از شدت آن ویتنام را به فراموشی خواهند سپرد. نماینده مردم کرمانشاه در گفت‌وگو با اظهار داشت: جنایت و کینه‌ورزی امریکا و دشمنی آنها که از آغاز انقلاب با جمهوری اسلامی داشتند و توطئه‌ها و عداوت‌های آنها بیانگر روند خاصی علیه نظام ما بوده در بین حاکمان جمهوریخواه و دموکرات بدون تغییر تداوم یافته است. این نماینده مجلس با اشاره به رایزنی‌های خانم کلینتون با سران کشورهای حوزه خلیج‌فارس قبل و بعد از تهیه این گزارش و پیگیری ایران‌هراسی یادآور شد: در این صورت ما راهی جز دفاع جانانه نداریم. این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اگر امریکایی‌ها تصمیم جاهلانه‌ای درباره ایران بگیرند با مقاومت سخت جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد و نخستین خروجی این تصمیم جاهلانه فروپاشی آنها از درون با شدت یافتن موج سنگین جنبش‌های مردمی در درون نظام لیبرالی است.
کرمی‌راد با اشاره به تبعات لشکرکشی امریکا به عراق و افغانستان برای این کشور و بحران سنگینی که متعاقب آن دامنگیر استکبار شد، تصریح کرد: در عین حال که شرایط جمهوری اسلامی ایران با عراق و افغانستان متفاوت است، آزموده را آزمودن خطاست. در هشت سال دفاع مقدس، امریکا و شوروی سابق به عنوان دو ابرقدرت ما را آزمودند و ما در آن شرایط درس بزرگی به آنها دادیم. وی ادامه داد: اگر امریکا از خاک این کشورها برای تعرض به ایران استفاده کند خاک آنها را خاک امریکا می‌دانیم و اقدام متقابل خواهیم کرد. کرمی‌راد تأکید کرد: امریکا از روی حماقت می‌خواهد پا در مسیری بگذارد که وعده الهی محقق شده و فروپاشی نظام لیبرالی توسط جمهوری اسلامی ایران رقم خورد. این نماینده مجلس در عین حال که تهدیدات امریکا را جنگ روانی ارزیابی کرد، گفت: آنها تهدید می‌کنند ما هم تهدید می‌کنیم، دست‌ ما روی ماشه است و پاسخ آنها را خواهیم داد. وی افزود: گرچه آنها گمان می‌کنند که جنگ‌افزار مدرن در اختیار امارات و برخی کشورهای حوزه خلیج‌فارس قرار داده‌اند اما ما عناصر و نیروهای انسانی داریم که می‌توانیم حاکمیت این کشورها را متزلزل کنیم و دوستانی داریم که امنیتی برای پایگاه‌های امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه باقی نخواهند گذاشت.
کرمی‌راد با اعتقاد بر این‌که بعید نیست امریکایی‌ها حماقتی چون تعرض به جمهوری‌اسلامی را مرتکب شوند، ادامه داد: آنها در آن واحد در دو نقطه نمی‌توانند گرفتار باشند و اکنون می‌بینیم که نیروهای خود را از عراق بیرون کشیده‌اند و منافع درازمدت آنها ایجاب می‌کند که در جای‌ دیگری درگیر باشند. وی گفت: حتی اگر نیروهای آنها در عراق باقی بمانند، اولاً این‌که دوستان ما در دولت و مجلس عراق اجازه نخواهند داد از خاک آن کشور برای تعرض به جمهوری اسلامی استفاده شود، دوم اینکه سیلی محکمی از ما خواهند خورد. وی عکس‌العمل مقامات امریکایی را نشانگر ترس و واهمه آنها دانست و ادامه داد: بی‌هیچ‌گونه برخورد شعاری و احساسی و با قاطعیت می‌گوییم که چه در حوزه تهدید و تشدید تحریم‌ها و چه در صورت تعرض نظامی پیروز میدان خواهیم بود.
پاسخ‌ها به متعرض کوبنده است
محمد کریم عابدی نایب رئیس کمیته دفاعی مجلس نیز پاسخ‌های رهبر معظم انقلاب به تهدیدات اخیر امریکایی‌ها را از جایگاه رهبری جامعه و منطبق با آموزه‌های دینی و قرآنی ارزیابی و تأکید کرد: ما هرگز متجاوز به کشوری نخواهیم بود و خود آغازگر هیچ جنگی نیستیم اما اگر کسی به ما تعرض و یا تهدید کرد پاسخ کوبنده خواهیم داد. نماینده مردم فردوس طبس در گفت‌وگو با با تأکید بر این‌که گلوگاه‌های حیاتی امریکایی‌ها در دست مسلمانان منطقه است، اظهار کرد: بیانات رهبر انقلاب نصیحتی به امریکایی‌ها بود که دست از ترور، دروغ و نیرنگ بردارند و بدانند که هر اشتباهی از سوی آنها با پاسخی سخت مواجه خواهد شد. عابدی با تأکید بر این‌که بی‌شک امریکا توان حمله به ایران را ندارد و نمی‌تواند از تهدید فراتر برود ادامه داد: آنها اگر می‌توانستند همان 32 سال قبل به ایران حمله می‌کردند نه اینکه به صدام متوسل شوند و تمام توان خود را صرف کنند و پیروزی نیز عاید آنها نشود. نایب رئیس کمیته دفاعی مجلس همچنین تأکید کرد: امریکا اگر جنگ‌افروزی کند ناوگان پنجمش باید جمع شود، در عین حال که امروز قلب رژیم اشغالگر قدس در تیررس ما است.
امریکا در ضعیف‌ترین مقطع به سر می‌برد
رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز معتقد است: امریکا در ضعیف‌ترین مقطع در دهه‌های اخیر قرار دارد و تهدیدها هیچ تأثیری در روندهسته‌ای جمهوری اسلامی ندارد. غلامرضا کرمی، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر حرکتی علیه جمهوری اسلامی به هر شکلی صورت گیرد با جواب دندان‌شکن مواجه می‌شود که به طور یقین به متلاشی شدن این جریان استکباری می‌انجامد. وی تصریح کرد: یکی از زوایای تهیه گزارش آمانو در این مقطع زمانی و فضاسازی علیه جمهوری اسلامی برای تخفیف دادن در فضای تبلیغاتی است که در منطقه و غرب به وجود آمده است. کرمی بیان کرد: تنها چنین سوژه‌ای می‌تواند در فضای تبلیغات تأثیرگذار باشد، زیرا جمهوری اسلامی ایران در ابعاد گوناگون به کشوری قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده است

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب