صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow فرزاد حسنی، بعد از انتشار خبر و عکس خشونت با آزاده نامداری، بگم بگم کرد+ عکس
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 50 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس سه عروسک گردان و صداپیشه جناب خان
دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۴۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      احمدي نژاد و خانمش در پاي صندوق راي
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      داود رشیدی و عزت الله انتظامی و بهروز وثوقی هنرپیشه فیلمفارسی قبل از انقلاب
پنج‌شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      اگه گفتین این عکس کیه؟؟
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس/ بدل کریس رونالدو در کرمانشاه
جمعه ۰۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

فرزاد حسنی، بعد از انتشار خبر و عکس خشونت با آزاده نامداری، بگم بگم کرد+ عکس

ارزیابی كاربر: ONONONOFFOFF / 4
ضعیف عالی 

فرزاد حسنی را که دیگر همه می شناسند. مجری و بازیگر معروف که به خصوص بعد از برنامه کوله پشتی و مصاحبه اش با سردار رادان شهرتش دو چندان شد.

این مجری مشهور طی مراسمی با مجری دیگری به نام آزاده نامداری، ازدواج کردند و چه چیزهایی که برایش ننوشتند. خودتان ببینید چه بت هایی از این دو مجری ساختند:
"پنج شنبه 6 تيرماه 1392؛ ساعت 11 صبح؛ كوچه پس كوچه هاي جماران براي رقم خوردن اتفاقي بزرگ لحظه شماري مي كنند. اينجا ميزبان كسانيست كه سال ها برايمان حرف زده اند، اجرا كرده اند و حتي بعضي وقت ها از حقوق مان دفاع كرده اند. «فرزاد حسني» و «آزاده نامداري» پنج شنبه به جماران رفتند تا حاج سيدحسن خميني نوه به تعبير داماد «آن تير مُراد»‌ خطبه عقدشان را جاري كند تا رسما همسر يكديگر شوند.
فرزاد حسني و آزاده نامداري به همراه خانواده هايشان وارد حسينيه جماران ميعادگاه عاشقان روح الله شدند و بعد از دقايقي جهت جاري شدن صيغه عقد به دفتر حجت الاسلام حاج سيدحسين خميني وارد شدند. فرزاد حسني و آزاده نامداري كه دلشان پر از شوق و دلهره بود"

عکس های مراسم عقد فرزاد حسنی و آزاده نامداری

البته این پیوند آسمانی بعد از یک سال شکسته شد. کسی از علت طلاق این دو مجری خبر نداشت تا اینکه آزاده نامداری با به اشتراک گذاشتن عکسی تلخ و دردناک از آثار شدید ضرب و شتم روی صورت و چشم خود، از اتفاقاتی غیرقابل باور مربوط به زندگی گذشته اش با همسر سابق اش فرزاد حسنی پرده برداشت.

حتمآ برنامه جنجالی مصاحبه با سردار رادان را یادتان هست. اگر احیانآ فراموشتان شده می توانید از لینک زیر آنرا دانلود کنید.
http://hw2.asset.aparat.com/aparat-video/405e30df63ce5c31c10ae20df99a3fe0354036__24599.mp4

جالب است که فرزاد حسنی  در مصاحبه با سردار رادان ، بدون رعایت شان و مرتبه مهمان و جایگاه خودش به عنوان مجری ، سردار رادان را به محاکمه می کشید و با لحن تند ، دستان باز، حالتی طلبکارانه برای رادان سخنرانی می کرد و او را ملزم به جواب دادن می کرد و از بد رفتاری ماموران نیروی انتظامی با بدحجابان می گفت و فرصت پاسخگویی هم به رادان نمی داد .
حالا کسی که با چنان آب و تاب از برخورد بد گشت ارشاد آن هم در برخی موارد،  انتقادهای تند می کرد که چرا مثلآ گشت ارشاد اگر زن و دختر یا پسر بد حجابی با زبان خوش سوار ماشین نیروی انتظامی نمی شوند اجبارآ به زور متوسل می شوند، حالا خودش رفتارش نه با یک زن و دختر غریبه و نه با یک بد حجاب یا بی حجاب با مجری از جنس خودش و همسر خودش و کسی که جماران برای اتفاق بزرگ ازدواجشان لحظه شماری می کرد، اینگونه خشونت، بدرفتاری و ضرب و شتم می کند.

عکس ضرب و شتم آزاده نامداری توسط فرزاد حسنی

یعنی این شخص واقعآ مدافع حقوق ما بوده؟   ایشان لطف بفرمایند همان حقوق همسر محترمشان را در حداقل ممکن هم رعایت کنند هنر کرده اند. بدرفاری پیشکش، لطف کنند و زیر چشم همسرشان را کبود نکنند
رنجنامه آزاداه نامداری را که آنرا به اشتراک کذاشته را در پایین صفحه می توانید بخوانید
جالب است که فرزاد حسنی بعد از انتشار عکس آثار ضرب و شتم بر چشم آزاده نامداری ، ایشان را تهدید به افشاگری کرد.
تهدید به افشاگری و بگم بگم های فرزاد حسنی را هم در پایین صفحه می توانید بخوانید

در ضمن ، می دانید که فرزاد حسنی از منقدان احمدی نژاد بود و در انتخابات اخیر هم که مجری ویژه برنامه های روحانی بود. ایشان در زمان احمدی نژاد در برنامه های رادیویی و تلویزیونی اش از هر فرصتی برای طعنه  به سیاست های احمدی نژاد استفاده می کرد. یک پای ثابت برنامه رادیو جوان هم همیشه فرزاد حسنی بود و از موارد همیشگی برنامه هم همیشه ، انتقاد و تیکه انداختن به گرانی و تورم بود. البته فقط در زمان احمدی نژاد، چون بحمدالله الان تورم نداریم و فقط یک شیب ملایم که نان سنگک رو کرده 1200 تومن و قبض های برق و آب و گاز و تلفن رو به جای دو ماهه 40 روزه کرده که قیمتش از 2ماهه قبلی هم بالاتره. خلاصه اینکه این آقای منتقد احمدی نژاد ، طبق معمول سایر منتقدین طبعآ بیشترین انتقادشون هم به بگم بگم احمدی نژاد در سال 88 بود  . و می گن چرا  احمدی نژاد وقتی در برنامه زنده و غیر زنده ،بیشترین توهین ها بهش می شد، گفت: بگم بگم؟
چرا وقتی بهش می گفتن دروغگو، بی قانون، جن گیر، بهایی، دزد  و ... گفت: "بگم، بگم" که اگه به من می گین دزد و بی قانون و دروغگو، شما خودت که همسرت مدرکش رو با بی قانونی گرفته. اون یکی که اصلآ دکتر نیست و به دروغ می گید دکتر. پسر فلانی رو ببینید چه می کنه.
حالا آقای منتقد، حضرت آقای فرزاد حسنی، برای یک مسئله خانوادگی ، خودش بگم بگم راه انداخته و  می گه " بعد از بازگشت مادرم از سفر و درخواست حاج خانم برای دفاع از حیثیتم ناچار به پاسخ گویی هستم" .
چطور به محض اینکه احساس می کنید حقی از شما ضایع می شود (البته شاید) برای دفاع از حیثیتتان حق دارید که پاسخ بدهید و بگم بگم کنید اما وقتی پای حیثیت رئیس جمهور و تمام زحمات شبانه روزی چند ساله اش در میان بود باید دم فرو  می بست و حق نداشت پاسخ بدهد؟؟

رنجنامه و عکس  آزاداه نامداری از آثار ضرب و شتمش توسط فرزاد حسنی :

عکس ضرب و شتم آزاده نامداری توسط فرزاد حسنی

آزاده نامداری در صفحه شخصی اش در اینشتاگرام نوشت : “متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم..اما دیگه باید،،،بایدد…این عکس مستنده. و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودمو و حالمو رویت کردن… امروز به لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد،،و هزار اتفاق تلخ دیگه…من الان سرپام، خوبم. زندگی میکنم، درس میدم،. کار میکنم و دوباره زنده شدم.. متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده شو مسپره دست کسی که به نزدیکترین کسش رحم نکرد،، به تایید دوستانش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود،، به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم.. این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی میگم که از ایشون بت ساختن، بتی که به هییییچ مسلکی پابند نیس، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره. آقای حسنی،، میدونم دهنت باز میشه به هر تهمتی. اما من واگذارت میکنم بخدا..و خوشحالم که دیگه نمیبینمت. فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدتهاست حتی خودم گوشش ندادم…والسلام”

تهدید به افشاگری و بگم بگم های فرزاد حسنی :
فرزاد حسنی مجری رادیو و تلویزیون با تکذیب اخبار منتشر شده در روزهای اخیر ، اعلام کرد در یادداشتی که به زودی منتشر میکند به تمام حاشیه ها پاسخ خواهد داد ، و اتهامات وارد شده را از مراجع قضایی پیگیری میکند .با توجه به مدارکی که او در دست دارد و با انتشار آن مسائل شکل پیچیده ای به خود خواهد گرفت او تا این لحظه سکوت کرده بود اما با وجود درخواست پارسینه برای عدم انتشار این یادداشت و ادامه به این سکوت معنا دار ، حسنی پاسخ داد : بعد از بازگشت مادرم از سفر و درخواست حاج خانم برای دفاع از حیثیتم ناچار به پاسخ گویی هستم .

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب