صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow مشایی درباره مدرک تحصیلی اش چه گفت
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 16 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

یک عکس خوشگل از مهناز افشار و دخترش در رختخواب
پنج‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس کریس دی برگ در ایران
پنج‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      مجري مشهور تلويزيون در جشن آزاد سازي لبنان
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس خوشگل و باحال شبنم قلیخانی در صفحه اینستاگرامش
پنج‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      مریل استریپ در کنار اصغر فرهادی
پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

مشایی درباره مدرک تحصیلی اش چه گفت

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

شبکه ایران / یکی از شبهاتی که رسانه های مخالف دولت درباره مهندس مشایی بشدت ترویج می کردند بحث مدرک تحصیلی ایشان بود. این موضوع بعد از آن قوت گرفت که در طرح اصلاح قانون انتخابات بحث مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بعنوان یکی از شرایط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گنجانده شد.
به گزارش روشنایی، از آنجایی که مهندس مشایی در مقطع کارشناسی رشته الکترونیک فارغ التحصیل شده بود رسانه های مخالف می کوشیدند با ایجاد ابهام درباره شرایط حضور مهندس مشایی موضوع نداشتن مدرک کارشناسی ارشد را دلیلی بر ردصلاحیت ایشان از حضور در عرصه انتخابات تلقی نمایند.
بعد از مدتی که در گوشه کنار اخباری مبنی بر ادامه تحصیل مهندس مشایی در مقطع کارشناسی ارشد شنیده شد این بار سعی شد با خبرسازی های کاذب، موضوع تحصیل وی را نشانه گرفته و شایعاتی مانند ثبت نام نکردن به موقع در دانشگاه تربیت مدرس و یا کسب نکردن نمره حدنصاب در آزمون را در رسانه ها منتشر کردند.
به گزارش روشنایی مهندس مشایی در هفته آخر سال 1391 در جمع محدودی از حامیان دولت در پاسخ به پرسش یکی از حضار درباره سرنوشت مدرک تحصیلی ایشان توضیحات مفصلی ارائه کردند. با مقایسه سخنان ایشان و فاصله معنادار این اظهارات با اخبار سراسر کذب رسانه های مخالف به خوبی می توان سطح نگاه و افق اندیشه مهندس مشایی را مشاهده کرد.
آنچه که از سخنان مهندس مشایی برمی آمد این بود که ایشان هیچ دغدغه ای نسبت به حضور در انتخابات ندارد و این فقط نگرانی مخالفین دولت است که سعی دارند با دامن زدن به شایعات و متوسل شدن به دروغگویی فضا را به نفع برخی از مخالفین دولت غبارآلود کنند.
آنچه در پی می آید گزیده ای از سخنان مهندس مشایی در پاسخ به سوالی درباره مدرک کارشناسی ارشد ایشان است:
« من یک مدرک کارشناسی الکترونیک داشتم. دیدم که وقتی حرف می زنم آقایان مدام اشکال می گیرند که شما سواد نداری! گفتم که فوق لیسانس الکترونیک بگیرم باز هم این اشکال برای من وارد است بنابراین خواستم در حوزه علوم انسانی ادامه تحصیل بدهم تا حداقل اگر بگویند مدرک داری یا نه مدرک فوق لیسانس را به اقایان نشان بدهم(خنده حضار)
من که مسولیت دارم اصلا فرصت ندارم که در دوره های روزانه شرکت کنم چون واقعا فرصت شرکت در کلاس ها را ندارم. بنده در دروه های مجازی دانشگاه تربیت مدرس شرکت کردم. درس ها را خواندم و رفتم امتحان دادم. بعد از مدتی وزیر علوم آمده بود پیش دکتر احمدی نژاد و گفته بود که مشایی در امتحانات نفر اول شده، چکار کنیم حالا؟(خنده حضار) آقا احمدی نژاد هم گفته بودند خب می خواهید چکار کنید معلوم است، اعلام کنید؛ البته اول شدنشان را اعلام نکنید ولی قبولیشان را اعلام کنید!
دکتر عزیزی معاون توسعه منابع انسانی وقت از طرف بنده رفت فیش ثبت نامی را واریز کرد. حتی از پول خودشان واریز کردند که هنوز هم از من پس نگرفته اند. مدارک من را گرفت و کار ثبت نام را انجام داد. چند ماه گذشت تا اینکه من گفتم امتحان دانشگاه کی هست؟ من آماده امتحان هستم. بعد از چند روز از دانشگاه اعلام کردند که شما ثبت نام نکرده اید! آقای عزیزی خودشان فیش و مدارک را به آنها نشان داد و گفت که کار ثبت نام را انجام داده اند ولی باز هم گفتند که نه!
به وزیر علوم ماجرا را گفتیم و ایشان هم دستور دادند که در کمیسیون موارد خاص بررسی شد باز هم هر چه منتظر ماندیم از دانشگاه خبری نشد ترم مهر گذشت، ترم بهمن ماه نامه آمد که مهرماه سال آینده می توانید ثبت نام کنید من هم پیگیری نکردم و از خیر آن گذشتم.
البته فهمیدم کار چه کسی بود. خبردار شدیم که دستور چه کسی بود که اجازه ندهند من درس بخوانم که مبادا برای انتخابات ریاست جمهوری بنده مدرک تحصیلی داشته باشم. به زور نگذاشتند که من ثبت نام کنم.
خدای متعال یک فرصت دیگری به من داد. این دوره های فراگیر پیام نور که ثبت نام می کردند یکی از دوستان به من خبر دادند من هم ثبت نام کردم، رفتم امتحان دادم. آزمون 90 تا سوال داشت من از جلسه که بیرون آمدم با خودم محاسبه کردم که نهایتاٌ من 10 تا از سوالات را غلط پاسخ داده ام ولی 80 تا را حتماٌ درست زده ام. باز محض احتیاط گفتم 10 تا هم اضافه بر 10 تای قبلی برای پاسخ های غلط منظور می کنم. با خودم گفتم دیگر قبولی قطعیست. کارنامه که آمد دیدم نمراتش پائین شده فهمیدم یک آدم مومن بعد از اینکه من آزمون را داده ام پاسخنامه مرا برداشته و جواب های صحیح مرا کلاٌ عوض کرده و اینقدر ناشیانه این کار را کرده بود که با نگاه اولی می شد متوجه چنین دستکاری شد! بالاخره به من گفتند در 3 تا از درس ها قبول شده اید و در 2 تا درس دیگر نه! با توجه به این که من کارشناسی ام در رشته الکترونیک بوده به همین جهت چند واحد را هم پیش نیاز گذراندم. در یک ترم 12 واحد و در ترم دیگر 14 واحد در یکی از تابستان ها 6 واحد و در یکی دیگر 2 واحد گذراندم و در کل تاکنون 44 واحد درسی را گذراندم.
از طرف دیگر من برای دوره های ارشد دانشگاه آزاد هم ثبت نام کرده بودم که به علت مشغله کاری اصلا زمان آزمون به کلی از یادم رفته بود و به همین دلیل طبیعی بود که اصلا در جلسه آزمون شرکت نکنم. باز همان آدم مومن رفته بود از برگه پاسخنامه من یک عکس گرفته بود و زدند رسانه ها که مشایی اصلا به پاسخنامه اش دست نزده و چیزی بلد نبوده، غافل از اینکه من اصلا امتحان شرکت نکرده بودم!(خنده حضار)
حالا با همه این حرف و حدیث ها برخی خیال کردند که برای ریاست جمهوری مدرک کارشناسی ارشد الزامی هست به همین دلیل نهایت موانع را ایجاد کردند که من نتوانم مدرک کارشناسی ارشد را بگیرم غافل از این که همین الان با مدرک دیپلم هم می شود برای ریاست جمهوری شرکت کرد. من هم نه بخاطر انتخابات بلکه بخاطر اینکه برای این حرف هایی که می زنم مدرکی ارائه بدهم برای کارشناسی ارشد آزمون دادم.(خنده حضار)

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب