صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow مردانگی رئیس جمهور در برکناری زن کابینه
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 17 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

آقای احمدی نژاد رو پشت وانت دیده بودین؟
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۳:۲۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس دیده نشده ای از استاد شهریار
جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکس: کتایون ریاحی و همسر کراواتی اش
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۵:۰۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس یادگاری شجریان و گوگوش
یك‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۱۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      محمود احمدي نژاد در حال انجام حركات هندي
پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۲۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

مردانگی رئیس جمهور در برکناری زن کابینه

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

دکتر مهدی کوچک‌‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار ایران با بیان این‌که «رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کردند اگر اختلافی میان مسئولین دولتی وجود دارد، نباید این مسئله را به داخل جامعه بکشانند» گفت: رهبر انقلاب به طور دقیق یکبار این بیانات را پس از سخنان التهاب‌آفرین خانم دستجردی ایراد کردند که ایشان گفته بود آب تهران آلوده است و اصرار هم بر این ادعا داشتند و بنده هم به عنوان یک کارشناس در این زمینه و عضو شورای آب می‌دانستم مطلب به گونه‌ای که ایشان می‌گفت نبود و حتی وزارت نیرو هم چنین نظری نداشت اما مع‌الاسف خانم وزیر به طور مکرر این مسئله را در فضای رسانه‌ها مطرح می‌کرد و باعث نگرانی مردم و التهاب در جامعه می‌شد و زمینه سوءاستفاده سرمایه‌داران، بعضی صاحبان کارخانه‌های آب‌معدنی و بیگانگان را فراهم می‌کرد. دکتر مهدی کوچک‌زاده در ادامه افزود: اخیراً علی‌رغم تذکر صریح رهبر معظم انقلاب ایشان مجدداً اختلافی که با رئیس‌ بانک مرکزی یا مسئولان اقتصادی مبنی بر تخصیص ارز برای دارو داشت را رسانه‌ای کرد و دعوای مسئولین را به میان جامعه و فضای افکار عمومی کشاند.
رئیس‌جمهور مردانگی کرد
کوچک زاده اضافه کرد:من پیش از برکناری خانم دستجردی اعلام کردم آقای رئیس‌جمهور مرد باش و وزیری را که به حرف رهبری گوش نمی‌دهد برکنار کن. گفتم آقای احمدی‌نژاد وزیری که اختلافات داخلی دولت را رسانه‌ای می‌کند و به میان جامعه می‌آورد عوض کن و اجازه نده احساسات مردم در آستانه انتخابات با مواضع خانم وزیر جریحه‌دار شود. من حتی به خود خانم وزیر گفتم: خانم وزیر اگر راست می‌گویید و اگر اینقدر فساد در زیرمجموعه شما هست که دارو وارد نمی‌شود و به جایش غذای سگ وارد می‌شود و شما نمی‌توانید کنترل کنید ، میز و پست را رها کرده و استعفا بدهید و اگر دروغ می‌گویید خدا عاقبتت را به خیر کند که اینطور با یک دروغ مردم را نگران می‌کنید و می‌گویید دولت اسلامی پول برای تهیه غذای سگ می‌پردازد اما برای واردات دارو ارز نمی‌دهد! کوچک‌زاده خطاب به خانم دستجردی ادامه داد: شما که موضوع به این سادگی را نمی‌توانید رفع کنید و البته با رسانه‌ای کردن آن بر حجم و گستره آن می‌دمید پس چرا میز خود را رها نکرده و استعفا ندادید!پس بنابراین آقای رئیس‌جمهور باید وزیری را که برخلاف نظر صریح رهبری اقدام به التهاب‌آفرینی در جامعه می‌کرد را تغییر می‌دادند که البته مقداری این اقدام دیر صورت گرفت.
هجمه رسانه‌ای اخیر، مقدمه‌سازی برای فتنه جدید است
عضو کمیسیون آموزش مجلس درباره هجمه‌ رسانه‌ای هماهنگ و پرحجمی که پس از برکناری وزیر بهداشت علیه اقدام رئیس‌جمهور صورت گرفت نیز معتقد است این رویه غلط رسانه‌ای می‌تواند منجر به ایجاد ناآرامی و التهاب و تنش در جامعه بشود و این رویکرد به بهانه عزل یک وزیر را در راستای فتنه بزرگتری که طراحی شده و در آستانه آن قرار داریم می داند. وی اضافه کرد: برای همین هم تعجب می‌کردم که چرا خانم وزیر سابق بدون توجه به مشی رسانه‌های ضدانقلاب و مخالفان دولت که اسقاط این دولت را پی‌گیری می‌کردند چنین مواضع دشمن شادکنی می‌گرفتند.
رسانه‌های اصولگرا اشتباه می‌کنند
کوچک‌زاده در ادامه با انتقاد از پروپاگاندایی که با نام اصولگرایی در جامعه تنش‌زایی می‌کنند نیز ابراز داشت: آنچه که در این سایت‌ها و مطبوعاتی که داعیه اصولگرایی هم دارند می‌بینم از دیدگاه بنده ناپسند است چرا که معتقدم این روش رسانه‌ای اصولگرایان منجر به خواست دشمن که همانا یک شورش ضد دولتی است می‌شود و این رویکرد رسانه‌ای خلاف نظر رهبر انقلاب است فارغ از اینکه ما طرفدار دولت باشیم یا مخالف دولت این شیوه مورد تأیید رهبر انقلاب نیست

2 نظر

بازدید كننده
بهنام
پنج‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۰۳ بعدازظهر
كسي كه حرف رهبري رو گوش نميده و 11 روز هم نمياد سر كار چكارش بايد كرد ؟؟؟؟
بازدید كننده
تدي شرينگهام
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۷ قبل‏ازظهر
من هم به حرف ايشان گوش نمي دهم. پس بايد بركنار شوم؟!
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب