صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow چراغ سبز مهرعلیزاده برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری سال 92
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 13 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

گریم متفاوت الناز شاکردوست در فیلم + عکس
شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۱۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      خاطرات قدیمی/ عکس های گروهبان گارسیا
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس گروه مستان و پرواز همای با خواننده و هنرپیشه قبل از انقلاب
چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۵۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های نیکی کریمی در جشنواره فیلم ابوظبی
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۴ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عـــکس/ حدادعادل در دهـــــه 60
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

چراغ سبز مهرعلیزاده برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری سال 92

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت هشتم گفت: آماده‌ام در صورت اجماع اصلاح طلبان بر روی بنده به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری، از سوی این طیف در معرض رای مردم در انتخابات آتی قرار بگیرم.
محسن مهرعلیزاده در گفتگو با مهر، در پاسخ به سئوالی مبنی بر این که تصمیم نهایی را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اتخاذ کرده است یا خیر؟ اظهارکرد: در خصوص حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا، مطلب را منوط به اجماع اصلاح طلبان و حتی فراتر از آن اجماع ملی کرده ام.
تفاوت اجماع ملی با دولت وحدت ملی
خبرنگار مهر از مهرعلیزاده پرسید که اجماع ملی به معنای تشکیل دولت وحدت ملی مورد نظر آیت الله هاشمی رفسنجانی است که او پاسخ داد: ساز و کارهای اجماع ملی مورد نظر بنده البته تفاوت هایی با دولت وحدت ملی مورد نظر آفای هاشمی دارد.
وی در توضیح اجماع ملی افزود: باتوجه به اقبال مردم از دولت اصلاحات، اگر اصلاح طلبان آمادگی خود را برای انتخابات به صورت جدی اعلام کرده و در این حوزه کاندیدای مشخص و مطلوبی معرفی کنند، به شرط انجام اجماع و پرهیز از تعدد کاندیداها، شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات داشته باشد.
می توانم مورد اجماع اصلاح طلبان باشم، چون تجربه و برنامه دارم
مهرعلیزاده که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نهم (1384) بود، در پاسخ به این سئوال که شما خود را به عنوان یکی از گزینه هایی که می تواند مورد اجماع قرار بگیرد، معرفی می کنید؟ تصریح کرد: چون بنده تجربه حضور در انتخابات سال 84 را دارم، در چند استان رای اول را کسب کردم و برنامه ای تحت عنوان دولت رفاه به مردم ارائه داده ام، خود را به عنوان یکی از مصادیق مورد اجماع معرفی کرده ام.
وی ادامه داد: اگر روی بنده به عنوان کاندیدای مورد اجماع اصلاح طلبان توافق شود، با جدیت به این حوزه ورود خواهم داشت و البته برنامه مشخصی را هم به مردم معرفی خواهم کرد.
برنامه و شعارم « دولت رفاه» است
معاون رئیس جمهور دولت اصلاحات در پاسخ به این سئوال که برنامه شما همان دولت رفاه سال 84 خواهد بود، گفت: برنامه و شعار بنده برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده دولت رفاه خواهد بود.
وی تاکید کرد که برنامه دولت رفاه اکنون به عنوان یک الگوی موفق در امور اجرایی امروز در بیشتر کشورهای دنیا به کار گرفته می شود. البته برنامه ای که از سوی بنده ارائه می شود با یک شکل بومی، امروزی و منطبق با فرهنگ مردم کشورمان خواهد بود.
رایزنی دلسوزان کشور با خاتمی
مهرعلیزاده در پاسخ سئوالی مبنی بر این که در جلسات مشترک با سید محمد خاتمی تصمیمی برای کاندیداتوری وی گرفته شده است یا خیر؟ عنوان کرد: در خصوص این که خاتمی برای انتخابات آینده کاندیدا می شود یا نه، بهتر است از خودش سئوال کنید، اما تاجایی که بنده اطلاع دارم بسیاری از دلسوزان کشور درباره کاندیداتوری خاتمی نظر مثبت دارند و با وی در حال رایزنی هستند.
وی اضافه کرد: آقای خاتمی چه برای کاندیداتوری و چه در حوزه معرفی یک کاندیدا ظرفیت بسیار بالایی دارد و در هر 2 زمینه می تواند گزینه بسیار خوب و تاثیرگذاری باشد.
خاتمی شرایط را رصد می کند
رئیس سازمان تربیت بدنی دولت اصلاحات در پاسخ به این سئوال که پس از نظر شما آقای خاتمی یا کاندیدا می شود و یا برای انتخابات ریاست جمهوری آینده یک کاندیدا معرفی خواهد کرد، گفت: آقای خاتمی در حال حاضر شرایط را رصد می کند و قطعا نسبت به شرایط کشور بویژه در انتخابات بی تفاوت نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: آقای خاتمی اگر احساس کند شرایط نظام حساس است و نیاز به حضور وی در انتخابات هست، حتما کاندیدا می شود، اما اگر هم در این حوزه ورود نکند، قطعا یک کاندیدا معرفی خواهد کرد.
مهرعلیزاده در پاسخ به این که اگر خاتمی در انتخابات آینده کاندیدا شود، به نفع او کنار خواهد کشید؟ اظهار کرد: اگر خاتمی بیاید قطعا به نفع او کنار خواهم رفت، چون تاکید بر اجماع داریم.

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب