صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow به نظر شما کار خیر میلیونر ایرانی خیرخواهانه تر است یا میلیونر فرانسوی + عکس
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 19 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس: باران کوثری در کودکی
یك‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی از دکتر روحانی، همسر، فرزندان وخانواده اش
شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۱۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      رضا عطاران و مریلا زارعی در مراسم خوابم می آد
جمعه ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      اولین باری که نیوشا ضیغمی مقابل دوربین قرار گرفت+ عکس
جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۲ بعدازظهر
  [جزئیات]...      پیکه و همسرش شکیرا و پسرش
پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶ بعدازظهر
  [جزئیات]...      

به نظر شما کار خیر میلیونر ایرانی خیرخواهانه تر است یا میلیونر فرانسوی + عکس

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 2
ضعیف عالی 
به گزارش «نماینده» چندی قبل خبری منتشر شد درباره یک خیر ایرانی که حاضر شده بود برای پرداخت جریمه فسخ قرارداد محمدرضا خلعتبری یک میلیون دلار پرداخت کند. محمد رضا خلعتبری همان بازیکن معروف تیم پرسپولیس که خیر ایرانی را برانگیخته کرده که قراردادش با لیگ امارات دچار مشکل شده. *1*

در همان روزها هم مصاحبه ای تلویزیونی از یک خیر فرانسوی منتشر شد که بد نیست با کار خیر او آشنا شویم و مقایسه ای داشته باشیم بین عمل خیر دو مسلمان؛ یکی ایرانی و دیگری فرانسوی.

این مسلمان فرانسوی میلیونر (تصویر بالا) به تازگی مصاحبه ای با یکی از شبکه های فرانسوی داشته است. کار خیر این میلیونر فرانسوی مربوط می شود به قانونی که فرانسه برای مقابله با زنان محجبه وضع کرده که طی آن هرکس با حجاب از خانه بیرون بیاید باید جریمه بپردازد.

وی در این مصاحبه تلویزیونی یک برگ چک را نشان داده و گفته است: من یک میلیون یورو کنار گذاشته ام تا وقتی زنان مسلمان خواستند با حجاب از منزل بیرون بیایند راحت باشند، چون جریمه شان را من میدهم.



میلیونر فرانسوی خطاب به زنان مسلمان فرانسوی گفت: خواهر من، آزادانه هرجا که می خواهی برو، من جریمه اش را میدهم.

این دو میلیونر هر دو مسلمانند و تفاوتی در دین ندارند، تنها تفاوتشان این است که یکی در نظام اسلامی نفس می کشد و دیگری در بلاد کفر!

پی نوشت *1* :

حتما ديگر ماجراي محمدرضا خلعتبري را كامل مي‌دانيد؛ اين مهاجم كه پس از پایان لیگ با عجمان امارات قرارداد بسته بود، پس از تغییر نام لیگ این کشور برای پیوستن به این تیم با مسائلی روبرو شد اما به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پیش از تغییر نام لیگ امارات قراردادش را امضا کرده است. از سوي ديگر قوانين فوتبال حرفه‌اي و موضوع احتمال شكايت به فيفا و محروميت باعث شده تا اين بازيكن نتواند قرارداد خود را فسخ كند چرا كه متحمل جريمه سنگين خواهد شد.

به‌هرحال او صبح یکشنبه (ديروز)‌ به دبی رفت تا به اردوی عجمان بپیوندد. با این حال پرسپولیسی‌ها به شدت به دنبال این بازیکن هستند و این روزها برای جلب رضایت مسوولان باشگاه عجمان تلاش می کنند.

فسخ قرارداد خلعتبری با این تیم مبلغ هنگفتی نیاز دارد که پرسپولیس قصد دارد با کمک منابع دولتی این پول را فراهم کند و خلعتبری را به خدمت بگیرد. اگرچه پرسپوليسي‌ها به‌خاطر باشگاه خود در پي جذب خلعتبري هستند اما منافع ملي هم ايجاب مي‌كند كه او در ليگ امارات بازي نكند و هر طور كه شده قراردادش را فسخ كند و از اين تيم جدا شود.

در همين راستا باشگاه پرسپوليس دست ياري به سمت وزارت ورزش دراز كرده است و از آنها انتظار دارد تا بخشي از هزينه فسخ قرارداد اين بازيكن را بپردازند.

ظاهرا وزارت ورزش هم اعلام آمادگي كرده تا به پرسپوليسي‌ها كمك كند. در همين راستا يكشنبه شب محمد عباسي در حاشيه بازي نمادين تيم منتخب 98 و تيم ملي ايران وقتي با پرسش خبرنگاران در اين خصوص روبرو شد، با قاطعيت از كمك وزارتخانه حرف زد و گفت: «اين مشكل بايد برطرف شود. وزارت ورزش هر كمكي كه از دستش بربيايد انجام مي‌دهد و در اين راه كوتاهي نمي‌كند.»

البته با توجه به شلوغي مراسم و نامناسب بودن فضاي مصاحبه، خبرنگاران نتوانستند درخصوص جزييات كمك وزارت ورزش و پولي كه در اين خصوص وزارتخانه پرداخت خواهد كرد با وزير صحبت كنند.»

در همين مراسم، حميد سجادي معاون ورزشي وزير هم درخصوص ماجراي خلعتبري به چند جمله كوتاه بسنده كرد و حرف‌هايش به اظهارات وزير ورزش بسيار نزديك بود: «هر كمكي از دستمان بربيايد براي اين عزيز انجام مي‌دهيم. شرايطي پيش آمده كه او نمي‌تواند در ليگ امارات بازي كند و ما بايد به او كمك كنيم تا از اين فشار خارج شود.»

علي‌رغم اين صحبت‌ها، خلعتبري ناچار بود به امارات برود تا در تمرين‌هاي عجمان شركت كند ولي بايد در اسرع وقت موضوع حل شود و به همين دليل خبرنگاران وقتي دوباره سراغ محمد عباسي رفتند و به‌طور مفصل با او حرف زدند، او به جزييات بيشتري اشاره كرد اما ظاهرا مسووليت حل موضوع به فدراسيون فوتبال واگذار شده است چرا كه عباسي در اين خصوص مي‌گويد: «من به كفاشيان گفته‌ام كه از طريق بخش حقوقي فدراسيون فوتبال موضوع خلعتبري را پيگيري كند.»

عباسي در واكنش به سوالي با اين مضمون كه آيا دولت قصد ندارد با تامين هزينه مالي قرارداد محمدرضا خلعتبري با تيم عجمان، او را به ايران برگرداند؟ هم اينگونه واكنش نشان داد: «خود شما با معادلات فوتبال حرفه‌اي آشنا هستيد. ورزشكاران حرفه‌اي يك بحث فردي دارند.

ما تاكنون از اينكه ورزشكارانمان با تيم‌هاي مختلف دنيا قرارداد ببندند مشكلي نداشته و مانع تراشي نكرديم اما وقتي يك ورزشكار با تيمي قرارداد مي‌بندد، كاملا يك كار شخصي انجام داده و او به‌عنوان يك شخص در يك طرف قرارداد وجود دارد نه به‌عنوان يك فدراسيون و يك دولت.»

علي‌رغم حرف‌هاي درست عباسي، همه ما مي‌دانيم كه قوانين حرفه‌اي اين اجازه را نمي‌دهد كه او به راحتي زير توافق خود با باشگاه عجمان بزند. اين درست كه خلعتبري نماينده ايران يا دولت در ليگ امارات نيست اما منافع ملي ايجاب مي‌كند كه با وحدت رويه و تلاش بيشتر موضوع حل شود. طبق همان قوانين حرفه‌اي، مي‌توان يك قرارداد را فسخ كرد اما بايد ضرر و زيان آن را پرداخت.

به‌نظر مي‌رسد پرداخت زيان فسخ قرارداد براي كشور بزرگي مثل ايران كار كوچكي است و بايد اين اتفاق رخ دهد و در اين راستا حمايت همه از فدراسيون گرفته تا وزارتخانه و حتي وزارت خارجه و دولت هم اگر لازم باشد ضروري است. فقط نبايد اجازه داد تا بعد از آنكه اتفاقي كه نبايد، رخ دهد بعد به فكر چاره بيفتيم و نوشدارو بعد از مرگ فايده‌اي ندارد.

نماينده باشگاه پرسپوليس به امارات مي‌رود

نماينده باشگاه پرسپوليس براي مذاكره با عجمان امارات در خصوص جذب خلعتبري عازم امارات مي‌شود. مسوولان باشگاه پرسپوليس با توجه به تاييد دايي به دنبال جذب محمدرضا خلعتبري مهاجم ملي‌پوش كشورمان هستند.

از همين رو پس از پيگيري‌هاي انجام شده قرار است نماينده باشگاه پرسپوليس طي دو روز آينده سفري به امارات داشته باشد تا با مسوولان باشگاه عجمان ديدار كند. گفتني است مسوولان باشگاه پرسپوليس تاكيد زيادي مبني بر به خدمت گرفتن خلعتبري دارند.

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب