صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow احمدی نژاد روحانی را به مناظره دعوت کرد - نظر روحانی درباره مناظره تا قبل از این دعوت + فیلم
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 21 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس های سوفیا لورن از جوانی تا پیری
چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      تیم فوتبال هنرمندان
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۵۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      ادای احترام پوتین به مقبره سربازان گمنام در مسکو
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های جالبی از نیوشا ضیغمی
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۵:۱۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس/ حبیب خواننده در خیابان های تهران
پنج‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

احمدی نژاد روحانی را به مناظره دعوت کرد - نظر روحانی درباره مناظره تا قبل از این دعوت + فیلم

ارزیابی كاربر: ONONONONOFF / 9
ضعیف عالی 

دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین از دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور تقاضای برگزاری مناظره کرد . احمدی نژاد گزارش 100 روزه رئیس جمهور و تقاضای مردم و کارشناسان را دلیل دعوت روحانی به مناظره اعلام کرده است.

به گزارش همت نیوز، درحالی که حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری خود از فرصتی برای تخریب دولت های نهم و دهم استفاده کرد، حتی در مراسم تنفیذ نیر در حضور امام خامنه ای و خود احمدی نژاد دولت را متهم به دروغگویی کرد احمدی نژآد بالاخره سکوت خود را شکست و طی یک نامه ای روخانی دعوت به مناظره کرد با حقایق را برهمگان روشن کند.

احمدی نژاد روحانی را به مناظره دعوت کرد - نظر روحانی درباره مناظره تا قبل از این دعوت + فیلم

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حسن روحانی

رئیس‌محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با آرزوی موفقیت برای جنابعالی و خدمتگزاران دلسوز در سراسر کشور، با آنکه اینجانب – حتی پس از شنیدن گزارش چند روز گذشته شما که بر “پایه” “انتساب عناوین غیرمنصفانه و بی‌پایه” به دولت‌های نهم و دهم شکل گرفته بود- به اقتضای مصالح کشور، بنا بر سکوت داشته و دارم، لکن به احترام تقاضاهای بی شمار گروه‌های مختلف مردم و از جمله صاحب‌نظران سیاسی و اقتصادی‌، لازم دیدم که از جنابعالی دعوت  نمایم تا در فضایی کاملاً دوستانه و صمیمی، در مناظره‌ای صریح، اصولی و روشنگر در منظر افکار عمومی، ابهامات و حقایق ناب را آنطور که هست، مورد تصدیق و تاکید قرار دهیم تا از فرصت برداشتن گام‌های بلند و استوار در مسیر روبه جلوی کشور دریغ نشود.

اینجانب با تاکید مجدد بر لزوم تحکیم‌ دوستی‌ها و حفظ وحدت و همدلی به ویژه در شرایط کنونی، این روشنگری را از جهت پاسداشت تلاش‌های گسترده، صادقانه و کم‌نظیر همکاران و کارکنان دولت در سراسر کشور و نیز قشر وسیعی از فعالان عرصه خدمت در بخش خصوصی، وظیفه خود می‌دانم، چرا که بار مسئولیت پیشرفت آتی ایران عزیز عمدتا و همچنان بر دوش این عزیزان خواهد بود. بدیهی است که جفا بر این خیل عظیم می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را متوجه کشور نماید.

خدا را شاهد می‌گیرم که این دعوت نه بر اساس یک حس شخصی، بلکه بر مبنای احساس تکلیف دینی و ملی صورت می‌گیرد. وگرنه اینجانب و همکارانم در طول 8 سال مسئولیت خود، زمانی که در عین تحمل بار سنگین خدمات کم‌سابقه در جای‌جای میهن اسلامی به موازات دشمنی‌های بیگانگان، حجم کم‌نظیر ناملایمات و بی‌مهری‌های برخی در داخل را به عشق ملت بزرگ ایران به جان پذیرفتیم، امتحان خود را به نیکی پس داده‌ایم.

همچنین در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری در شرایطی که دولت دهم در فقدان نماینده‌ای از خود در رقابت‌ انتخاباتی و ما لا پاسخگویی- آماج حجم سنگین و گسترده‌ای از اتهامات و انتقادات ناروا بود- به خوبی و شایستگی به وظیفه شرعی و قانونی خود در صاینت از آرا مردم عمل کرد و با برگزاری انتخاباتی قانونی و سالم، ظرفیت بالای خود را به ظهور رساند. علاوه بر ضرورت حمایت و دفاع از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مخلص و سخت‌کوش کشور در همه حوزه‌ها و قوه‌ها، چیزی که موجب مزید نگرانی شده این است که نادیده انگاشتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و داشتن برآوردهای ناصحیح و آمارهای نادرست از وضعیت کشور چه بسا به تصمیم‌سازی‌های ناصواب در عرصه سیاسی و اقتصادی داخلی و بین‌المللی و تضعیف امید و نشاط ملی بینجامد.

از این رو با تاکید مجدد بر این دعوت به عنوان قطره‌ای از اقیانوس ملت ایران، آمادگی دارم که همه توان و تجربه خود را برای تسهیل و پیشبرد امور در خدمت دولت قرار دهم.

خادم ملت ایران

محمود احمدی‌نژاد

شایان ذکر است پیش از این آقای حسن روحانی در برنامه ای تلویزیونی ضمن انتقاد از صدا و سیما و استناد به صحبت های امام خمینی ( ره ) ، گفته بودند که صدا و سیما باید به کسانی که از تریبون رسمی رسانه ملی توهین می شود یا اگر به شخصی تهمتی زده می شود و یا تخریب می شود ، فرصت دفاع و حضور در تلویزیون داده شود. ایشان حتی می گویند خود صدا و سیما باید در این امر پیشقدم شود و منتظر درخواست خود حضرات نشود. ( فیلم این صحبت های آقای رئیس جمهور را در ویدئو ذیل می توانید به صورت انلاین ببینید و یا آنرا از لینک انتهای صفحه دانلود کنید )

آنچه مسلم است جناب رئیس جمهور این رویه را حتمآ برای عموم شهروندان و یا سیاسیون در نظر دارند و نظرشان فقط طیف ، گروه و جناح خاصی نیست چون تفاوت گذاشتن حتمآ از شان دکتر روحانی با توجه به شعار اعتدال و عدل و برابری حقوق به دور است و به امید خدا ، رئیس دولت امید ، عدل و اعتدال نگه داشته و پس از تخریب های بیشمار و توهین ها و تهمت های بسیار که به آقای احمدی نژاد شد از جمله در گزارش عملکرد صد روزه دولت ، این فرصت دفاع را حتمآ به دکتر احمدی نژاد خواهند داد و به این دعوت مناظره پاسخ مثبت خواهند داد که صداقت دولت راستگویان بیش از پیش بر ملت بزرگوار ایران اثبات گردد.

اولین واکنش از دفتر ریاست جمهوری به دعوت به مناظره احمدی نژاد :
به گزارش مشرق، اکبر ترکان در گفتگو با مهر با بیان اینکه اطلاعی از ارسال نامه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق به حسن روحانی رئیس جمهور برای برگزاری مناظره ندارم، گفت: به هر حال دولت یازدهم از مناظره و پاسخگویی محمود احمدی نژاد نسبت به عملکرد خود استقبال می کند اما شرط این مناظره آن است که رئیس دولت دهم راستگو باشد.

مشاور اجرایی رئیس جمهور افزود: حسن روحانی و محمود احمدی نژاد در یک سطح قرار ندارند که بخواهند با هم مناظره کنند اما به هر حال، ما از پاسخگویی رئیس دولت دهم استقبال می کنیم.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در نامه ای حسن روحانی رئیس جمهور را به مناظره دعوت کرده است. احمدی نژاد گزارش 100 روزه رئیس جمهور و تقاضای مردم و کارشناسان را دلیل دعوت روحانی به مناظره اعلام کرده است.

نت گشت: البته ظاهرآ آقای ترکان پیش از مناظره قضاوت کرده و دوباره تهمت دروغگویی به رئیس دولت دهم زده

در صورتی که مایل هستید این ویدئو را در سایت یا وبلاگ خود نمایش دهید کد زیر را در سایت یا وبلاگتان کپی کنید.



راهنمایی: در قسمت پست مطلب جدید سایت یا وبلاگتان از قسمت ابزارهای ویرایش, حالت نمایش به صورت کد HTML را انتخاب کنید و کدهای داخل کادر را کپی و پیست کنید و مطلب و پست جدیدتان را ارسال کنید. در صورتی که در پخش ویدئو یا ویرایش کدها مشکل دارشتید از مرورگر فایرفاکس و موزیلا استفاده کنید.

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب