صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow موضع گیری کیهان درباره "همکاری صانع ژاله با روزنامه کیهان"
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 15 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس/ نوجوانی علیرضا خمسه
پنج‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس دکتر مصدق و دخترش در فرودگاه هلند در راه رفتن به دادگاه لاهه
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      كاترين اشتون در ديدار با سعيد جليلي مانتو پوشيد
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      یکتا ناصر و مردگان بی کفن
دوشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      جدیدترین ماشین علی دایی
شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۱ بعدازظهر
  [جزئیات]...      

موضع گیری کیهان درباره "همکاری صانع ژاله با روزنامه کیهان"

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

به عنوان نمونه وقتي كيهان خبر اختصاص 400 هزار دلار از بيت المال را به بهروز افخمي كه به دستور خاتمي- رئيس جمهور وقت- صورت گرفته بود منتشر كرد،...

کیهان نوشت:

اظهارات مدير مسئول كيهان در گفت وگوي ويژه خبري چهارشنبه شب شبكه دوم سيما كه در آن به همكاري خبري شهيد صانع ژاله با روزنامه كيهان اشاره كرده بود، خشم توأم با سرخوردگي و انفعال جريان فتنه و سايت ها و خبرگزاري هاي حامي آنها را در پي داشت و در اين ميان واكنش رسانه هاي صهيونيستي و آمريكايي و شبكه تلويزيوني فارسي زبان بي بي سي بيشتر از ساير سايت هاي اجاره اي وابسته به گروه هاي ضد انقلاب، جالب توجه است.

حاميان فتنه كه با شكست حركت كاريكاتوري و خنده دار 25 بهمن، بي آن كه بخواهند، خدمت بزرگي به جمهوري اسلامي ايران كرده بودند اشاره مدير مسئول كيهان به تعهد و دلباختگي شهيد صانع ژاله را، ضربه هولناك ديگري بر دروغ بافي هاي خود درباره آن شهيد بزرگوار تلقي كرده و ابتدا كوشيدند، اظهارات شريعتمداري مبني بر همكاري خبري شهيد ژاله با كيهان را به «جاسوسي» و «خبرچيني» تغيير دهند و در ادامه تلاش بي حاصلي را براي كتمان اين واقعيت به كار بستند.

مدير مسئول كيهان در برنامه شبكه دوم سيما گفته بود؛ از ما مي پرسند برخي خبرهاي محرمانه را كه ديگران ندارند، از كجا مي آوريد؟ و پاسخ ما همواره اين بوده و هست كه «بچه حزب اللهي ها همه جا هستند و اينگونه خبرها را به كيهان مي رسانند» و درباره شهيد صانع ژاله نيز افزوده بود «برادر بسيار عزيز و شهيدمان آقاي صانع ژاله نيز در بسياري از موارد با ما تماس مي گرفت و خبرهاي خيلي خوبي به ما مي داد از جمله اين كه به اتفاق چند تن ديگر به ملاقات آقاي منتظري رفته بود».


گفتني است كيهان طي دو دهه گذشته، بارها به اينگونه خبرها كه توسط افراد مومن و متعهد دريافت كرده و مي كند، اشاره داشته و صحت تمامي آنها نيز به اثبات رسيده است. به عنوان نمونه وقتي كيهان خبر اختصاص 400 هزار دلار از بيت المال را به بهروز افخمي كه به دستور خاتمي- رئيس جمهور وقت- صورت گرفته بود منتشر كرد، به عمد، هامش نامه را كه دستخط و امضاي خاتمي مبني بر موافقت با پرداخت اين مبلغ بود، حذف كرد ولي فرداي آن روز دفتر رئيس جمهور وقت اين خبر را تكذيب كرد و كيهان متن دستخط و امضاي خاتمي را هم منتشر ساخت و البته بعد از آن دفتر خاتمي ترجيح داد كه سكوت كند. و يا ملاقات خاتمي با جرج سوروس، دستور گرفتن موسوي از يورگن هابرماس در سفر سال 1381 وي به ايران، صدور بيانيه هاي حزب مشاركت از لندن، دو سفر پياپي كديور به اسرائيل و دهها خبر ديگر از مفاسد كلان اقتصادي و يا زد و بندهاي پشت پرده بعضي ها با جريانات ضد انقلاب در عرصه فرهنگ و هنر و... كه تماماً به اثبات رسيده است، از همين طريق و از سوي افراد مؤمن و متعهد حاضر در كنار جريانات ياد شده، به دست آمده است.

قاتلان شهيد صانع ژاله كه بسياري از سايت هاي ضدانقلابي را در اختيار دارند و عمدتاً از لندن، حيفا- مركز بهائيان در اسرائيل- و بعضاً از آمريكا اين سايت ها را مديريت و بارگذاري مي كنند ابتدا سخن مدير مسئول كيهان مبني بر همكاري شهيد صانع ژاله با روزنامه كيهان راتحريف كرده و از قول مدير مسئول كيهان نوشتند «شهيد صانع ژاله جاسوس بوده است»! و يا «شهيد صانع ژاله مخبر كيهان بوده است»! و سپس در حالي به تكذيب اين خبر پرداختند كه بسياري از آنها ضمن ادعاي نزديكي با شهيد صانع ژاله از آن شهيد با عنوان «خانم ژاله صانعي»! ياد مي كردند!

يكي از جالب ترين و درعين حال رسواترين نمونه از اين دست، ادعاي سايت بالاترين است كه مديريت منوشه امير بر اين سايت را انكار نمي كند. سايت مزبور ادعا كرده بود كه «خانم ژاله صانعي، با سايت بالاترين همكاري و روابط نزديكي داشت»! اين سايت بعد از آن كه معلوم شد شهيد صانع ژاله، خانم نبوده است، خبر ياد شده را از خروجي خود حذف كرد، غافل از آن كه مراجعه كنندگان اين سايت از آن خبر جعلي و مضحك دستكم صدها «پرينت» گرفته اند.

خبر سايت وابسته به منوشه امير- مدير بخش فارسي راديو اسرائيل- از يكسو نشان مي دهد مدعيان همكاري شهيد صانع ژاله با اين سايت تا چه اندازه دروغگو هستند كه حتي بدون اطلاع از جنسيت شهيد ياد شده ادعاي همكاري با وي را داشته اند و از سوي ديگر با كمال وقاحت سعي كرده اند آن شهيد مظلوم و متعهد را جاسوس موساد!! قلمداد كنند و در اين ميان نكته عبرت انگيز آن كه حاميان فتنه در حالي از همكاري شهيد ياد شده با كيهان يعني يك روزنامه درون وطن خويش- البته حاميان فتنه مدتهاست كه وطن خود را فروخته اند- عصباني شده و رگ گردن سيخ مي كنند كه تهمت همكاري شهيد ياد شده با اسرائيل را نه فقط زشت و مشمئز كننده نمي دانند و عليه آن نمي شورند، بلكه با كمال وقاحت به آن افتخار هم مي كنند!!

و البته خون آن شهيد مظلوم در قلوب پاك صدها هزار تشييع كننده پيكر پاك او به جوشش آمد و پياده نظام رژيم صهيونيستي كه نتانياهو از آنها با عنوان «بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران» ياد كرده بود را بار ديگر رسوا كرد

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب