صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow ناوهای ایران باید در اقیانوس اطلس هم حضور نظامی داشته باشند
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 9 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

رزيتا غفاري و عباس صالحي همسرش و دخترش
پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۲۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      احمدي نژاد و خانمش در پاي صندوق راي
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      داريوش يزداني و كامبيز ديرباز در جمع هواداران استقلالي
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس پژمان بازغی و دخترش نفس
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      گالری تصاویر عبدالرسول زرین، زبده ترین و بهترین تک تیرانداز ایران و جهان
یك‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

ناوهای ایران باید در اقیانوس اطلس هم حضور نظامی داشته باشند

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

به گزارش خبرگزاری فارس، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم محفل انس با قرآن در منطقه دوم دریایی ولایت، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش در کنار ساخت و ساز در سواحل جنوب شرقی کشور، فعالیت‌های خوبی در راستای حضور در آب‌های آزاد داشته است؛ به گونه‌ای که در مدت سه سال گذشته بدون حتی یک روز وقفه در آبهای آزاد از سواحل جاسک تا دریای مدیترانه حضور داشتیم و در آینده نزدیک در اقیانوس اطلس نیز شاهد حضور نیروی دریایی ارتش خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آبهای آزاد، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به معرض نمایش گذاشته است به طوری که با حضور بدون وقفه یگان‌های شناور کشورمان در آبهای آزاد ثابت کردیم که توان نشان دادن قدرت این کشور را در عرصه‌های جهانی داریم.

وی افزود: استفاده از امکانات دریای عمان و اقیانوس هند یکی از مهمترین راه‌های پیشرفت و توسعه پایدار کشور است. در همین راستا نیروی دریایی ارتش، با استقرار منطقه دوم دریایی ولایت در شهرستان جاسک و استفاده از تمام امکانات، در راستای آبادانی و پیشرفت منطقه می‌کوشد به گونه‌ای که توسعه و پیشرفت شهرستان بعد از حضور نیروی دریایی ارتش برای همه مشهود است.

سیاری خطاب به کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت ضمن بیان اینکه شما پیشتاز اجرای تدبیر مقام معظم رهبری و طلیعه دار ساخت و ساز، سازندگی و توسعه پایدار در سواحل جنوب شرق و دریای عمان بودید، گفت: از افتخارات معنوی کارکنان نیروی دریایی ارتش افتخار سرباز ولایت بودن است که علی رغم کار سخت و مشکلات موجود امروز سرباز خوبی برای ولایت بوده و تدبیر معظم له را به خوبی به اجرا در آوردیم.

فرمانده نیروی دریای ارتش با بیان اینکه امروز اولین سالگرد حضور مقام معظم رهبری در منطقه یکم دریایی بندرعباس است، گفت: من و کارکنان نیروی دریایی ارتش افتخار می‌کنیم که این لیاقت را داشتیم تا یک خداقوتی از صمیم قلب از سوی ایشان دریافت کنیم که این باعث روحیه و  انگیزه بیشتر در کارها می‌شود.

سیاری در این مراسم که امام جمعه و جمع کثیری از مسئولین ادارات و نهاد ها و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان جاسک حضور داشتند، اظهار داشت: به برکت همین سفر در زمینه‌های مختلف ساخت و توسعه شهرستان رونق بیشتر به خود گرفته و نیروی دریایی ارتش نیز با استفاده از توان خود تمامی مسائل مربوط به زیر ساخت‌های منطقه، چه آنچه مربوط به نداجاست و چه آنچه مربوط به شهرستان می‌شود از طریق دولت، دفتر مقام معظم رهبری و همچنین مجلس شورای اسلامی به طور مرتب در حال پیگیری هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به بازدید اخیر قرارگاه خاتم از منطقه دوم دریایی ولایت، اظهار داشت: به لطف خداوند و با همت، دریادلی و ولایت مداری شما توان این منطقه به خوبی به نمایش گذاشته شده و بسیار ارزشمند ارزیابی شده است که باعث تحسین و تبریک همه شده لذا لازم می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر قرارگاه مرکزی خاتم ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد ارتش و فرماندهان نیروی دریایی ارتش را به همه کارکنان این منطقه اعلام کنم و مثل همیشه دست تک تک عزیزانی که در منطقه در راستای اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری در حال فعالیت هستند ببوسم و افتخار کنم که به عنوان یک سرباز در خدمت شما هستم

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب