صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow انطباق نظر احمدی نژاد و رهبر انقلاب درباره عدم برخورد با بدحجابان
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 8 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

اوبامای بی تربیت
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۳۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عكسي از جواني هاي خسرو شكيبايي
سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های قدیم و جدید شهنام شهابی
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۳ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکسی از ژست شاهانه ناصرالدین شاه قاجار
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس: میناوند 17 ساله، مهدوی كیا 15 ساله و فرهاد مجیدی 14 ساله
سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

انطباق نظر احمدی نژاد و رهبر انقلاب درباره عدم برخورد با بدحجابان

ارزیابی كاربر: ONONOFFOFFOFF / 3
ضعیف عالی 

یعد از اعلام نظر صریح احمدی نژاد درباره روش فرهنگی و به دور از بگیر و ببند در برخورد با بدحجابان موج عظیم مخالفت با ایشان به راه افتاد و چنان القا کردند که نظ ایشان در تضاد کامل با نظر رهبری است اما پس از دو سال گفتار رهبر در خصوص مسئله حجاب مهر تاییدی بر سخنان رئیس جمهور زد . حال سوال این است که پس از آنهمه هجمه و توهین به رئیس جمهور وقت آن نرسیده که بابت آنها عذرخواهی کنند؟؟ به چند نمونه آن توجه کنید:
خاتمی: برای حل مسأله حجاب باید خون ریخته شود! /علم الهدی: سخنان احمدی نژاد به هیچ وجه درست نیست! چطور از کنار اندام کثافت بار یک بد حجاب عبور می کنید؟ / مطهری: احمدی نژاد به فکر تأسیس کاباره و کلوب شبانه باشد! / احمد جنتی: هیچ عقل و دینی حرف های احمدی نژاد را تایید نمی کند! / با رویکرد آرام و فرهنگی دیگر نمی توان این معضل را حل کرد!
به عبارتی دیگر:
مگر احمدی نژاد چه گفته بود که آنگونه برآشفتید؟ / آیا زمان عذرخواهی فرا نرسیده است؟

به گزارش شبکه ایران، این روزها پس از اظهار نظر صریح رهبر عزیز انقلاب در خصوص عفاف و حجاب در جامعه، یک بار دیگر، نسبت احمدی نژاد و مخالفانش با تفکر و خواست رهبری روشن شده است. رهبر معظم انقلاب در سخنانی که حجت را بر همگان در خصوص عفاف و حجب تمام کرد، در جمع روحانیون خراسان شمالی فرمودند:

«ممکن است ظاهر زننده‌ای داشته باشد. بعضی از همین‌هایی که در استقبال امروز بودند و شما - هم جناب آقای مهمان‌نواز، هم بقیه‌ آقایان - الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانم‌هایی بودند که در عرف معمولی به آنها می‌گویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد می‌ریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ به این اهداف و آرمان‌هاست. او یک نقصی دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقص‌های این حقیر باطن است؛ نمی‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گویی هستم / آیا تو چنان که می‌نمایی هستی؟». ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید.
البته انسان نهی از منکر هم می‌کند؛ نهی از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت... آقای فرجام در مورد لباس روحانیت تذکر خوبی دادند. آنهایی که درسشان یک قدری پیش رفته، لباس روحانیت بپوشند اما بدانند لباس طلبگی پوشیدن، بار سنگینی است. این عمامه‌ چند سیری که شما روی سرت می‌گذاری، خیلی سنگین است. به مجردی که دیدند شما عمامه داری، سیل سؤال و اشکال و اینها وارد می‌شود.

اگر آنچه که نمی‌دانی، گفتی نمی‌دانم، بعد رفتی آن را تحقیق کردی و دانستی و احیاناً آمدی به او گفتی، این خوب است اما اگر آنچه که نمی‌دانی، به شکل غلط جواب دادی یا چون نمی‌دانستی، عصبانی شدی که چرا این را از من سؤال کرد، این دیگر خوب نیست. اگر بناست آدم اینجور باشد، نبودن بهتر است.»

اگر چه از ابتدا انطباق نگاه رئیس جمهور با منویات رهبر معظم انقلاب بر متن ملت و خواص غیر حزبی و غیرقبیله ای امری بدیهی بوده با این وجود خبرنگار شبکه ایران با هدف روشن تر شدن عملکرد سیاسیون در قبال مسئه عفاف و حجاب طی 2 سال گذشته، مروری بر مواضع آنان داشته است.

احمدی نژاد چه گفته بود؟
مسئله عفاف و حجاب در جامعه از زمان اظهار نظر رئیس جمهور در مصاحبه تلویزیونی دو سال قبل خود با صدا و سیما به یکی از مهمترین محورهای مخالفان برای حمله به دولت تبدیل شد. رئیس جمهور در پاسخ به سوال مجری برنامه که از علت متهم شدن زنان در جامعه و برخورد های انتظامی و خشن با معضلات اجتماعی پرسیده بود، اظهار داشت:
«اینها هیچ ربطی به دولت ندارد و دولت در این مسایل دخالتی ندارد؛ ما اینها را توهین می دانیم که از یک زن و مرد در خیابان سئوال شود که نسبت شما چیست، کسی حق ندارد این گونه سئوال کند.  این به معنای آن نیست که ما نابسامانی های اجتماعی را نمی بینیم و نباید اصلاح کنیم، می گویم این روش ها درست نیست.
کسی بیاید و فردی را مجازات کند، اینها از طرف دولت نیست، اینها را قبول نداریم و تاجایی هم که بتوانیم برخورد و کنترل می کنیم.
برخی هستند تا اسم زن می آید ناراحت می شوند آنها باید خودشان را درست کنند، نابسامانی های اخلاقی که پیش می آید همه مقصر هستند، چه کسی گفته که خانم ها مقصرند، اندیشه ای غلط در ذهن یک عده هست باید این اندیشه را بیرون کنیم و آنها خودشان را اصلاح کنند؛ امام عزیز ما تعابیر زیادی داشت و می گفتند شما خودت را کنترل و اصلاح و درست نگاه کن.
نه اینکه خانم ها هرکاری کردند مورد تایید است، می گوییم که نگاه نباید اینگونه باشد و گفته شود زن مرکز مشکلات اخلاقی است.  باور ما این است که در اجتماع هرجا زنان ایرانی هستند،آنجا بسیار سالمتر و اخلاقی تر است زیرا نقش خانم ها فرهنگی است.
هر چند وقت یک عده ای می خواهند با طرح این مسایل در کشور جنجال بپا و برخورد کنند،ما این را قبول نداریم ، با صراحت می گویم ما مطلقا و از بنیاد اینها را قبول نداریم.
اگر کسانی بخواهند سازمان یافته مشکلات اخلاقی را در جامعه رواج دهند، ما چشم پوشی نمی کنیم و دستگاه های ذیربط بایدبرخورد اطلاعاتی و قانونی کنند اما در برخورد با افراد معمولی، رفتارها باید انسانی و فرهنگی باشد.
برخی می گویند باید امربه معروف کنیم،این حرف درستی اما قبل از آن یک پدیده باید در جامعه به معروف تبدیل شود،وقتی معروف شدو عموم جامعه پذیرفت آنگاه باید از همه و با روش درست بخواهیم که رعایت کنند.ارزش های انسانی با فشار منتقل نمی شود مگر با محبت. »

تشکیک در اعتقاد احمدی نژاد به حجاب!
اظهار نظر صریح و منطقی منتخب ملت ایران بلافاصله با هجمه سنگین شخصیت های اصولگرا و برخی از بزرگان مذهبی روبرو شد. حجم تخریب رئیس جمهور تا بدانجا پیش رفت که رهبر معظم انقلاب در دیدار با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرمودند:
«من این مطلب را قبول ندارم؛ مسئولان امروز همه حجاب فقهی را قبول دارند ولی اختلاف سلیقه در تاکتیک‌هاست.»
این اظهار نظر رهبر انقلاب به روشنی نشان می دهد که تخریب رئیس جمهور تا بدانجا پیش رفته بود که جمع قابل توجهی از علمای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، احمدی نژاد را فردی بی اعتقاد به حجاب فقهی پنداشته بودند به گونه ای که رهبری از ورود به این مسئله ناگزیر بودند!

موج عظیم تکفیر
اظهار نظر شخصیت های مذهبی و سیاسی به مسئله عفاف و حجاب در جامعه طی 2 سال گذشته در نوع خود بسیار تامل بر انگیز و معنا دار است. چند نمونه را به عنوان مشت نمونه خروار در ادامه می بینید:

آیت الله جنتی: هیچ عقل و دینی حرف های احمدی نژاد را تایید نمی کند!
هیچکس حق ندارد دست نیروی انتظامی را در برخورد با بدحجابی ببندد. هر چند مشکلات زیادی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و غیره داریم، اما مسئله امنیت اخلاقی نباید با این بهانه که مسائل مهم‌تری پیش رو داریم، نادیده گرفته شود.
سکوت در برابر بدحجابی را گناهی نابخشودنی است. برخی حرف‌هایی می‌زنند که هیچ عقل و دینی قبول نمی‌کند و وقتی کار به موضوع مبارزه با بدحجابی می‌رسد می‌گویند باید کار فرهنگی صورت گیرد حال سوال این است که چرا باید در این مورد کار فرهنگی کرد و در جاهای دیگر کار فرهنگی نمی‌کنند؟
آیا می‌توان مثلا در مبارزه با اراذل و اوباش و یا قاچاقچیان مواد مخدر نیز فقط به کار فرهنگی بسنده کرد؟ مردم باید به قانون احترام بگذارند و من از این آقایان می‌پرسم اگر جرأت مبارزه با بدحجابی در خیابان‌ها را ندارید چرا در دستگا‌ه‌های زیر نظر خودتان به این امر نمی‌پردازید؟ این موضوع باید تا کجا پیش برود؟ چرا عده‌ای حساب نشده حرف می‌زنند؟ نیروی انتظامی دارد کار خود را می‌کند و نباید دست او را ببندیم!

آیت الله خاتمی: برای حل مسأله حجاب باید خون ریخته شود! / با رویکرد آرام و کار فرهنگی دیگر نمی توان این معضل را حل کرد!
دولت برای جذب آرایی که در انتخابات 88 به کاندیداهای دیگر رای دادند در مسأله حجاب روی به سیاست تساهل و تسامح آورده است و در این موضوع قیافه روشنفکری گرفته است!
مسأله حجاب در جامعه امروز ما تبدیل به یک مشکل و فاجعه فرهنگی شده است. دیگر نمی‌توانیم بگوییم در حوزه مسائل فرهنگی و علی‌الخصوص حجاب در کشور کم کاری صورت می‌‌گیرد و باید گفت اصلا کاری در جامعه برای حل مشکلات این چنینی صورت نمی‌گیرد!
هیچ یک از مسئولان به فکر حل کردن و پیدا کردن راه حل برای این مشکل نبوده و به نظر می‌رسد دیگر با کار فرهنگی نمی‌توان جلوی بدحجابی در جامعه را گرفت و فکر می‌کنم برای حل این مسأله باید خون‌های پاکی ریخته شود تا این معضل از جامعه ما ریشه کن شود!
آرویکرد فرهنگی دولت در این زمینه به شدت ضعیف بوده و بنده بارها و بارها در نماز جمعه تهران این مسأله را گوشزد کرده و مردم هم در نظرسنجی‌ها این موضوع را با حدود 90 درصد تائید کرده‌اند.
با رویکرد آرام و آهسته و به اصطلاح کار فرهنگی دیگر نمی‌توان این موضوع را حل کرد!

آیت الله خاتمی: بوی آلوده و متعفن بدحجابی در جامعه پیچیده است ولی موافق بزن بزن نیستیم!
در حال حاضر در تمامی بیمارستان‌ها، خیابان‌ها، پارک‌ها و مراکز عمومی بوی آلوده و متعفن فرهنگ بدحجابی و بی‌حجابی پیچیده است. یکی از ظلم‌هایی که در این عرصه دیده می‌شود، این است که تا در مورد بحث عفاف و حجاب صحبت می‌کنیم برخی می‌گویند این دلسوزان دینی موافق بزن بزن هستند!
مصوبه‌ی سال 86 شورای انقلاب فرهنگی که برای 26 دستگاه 312 ماده مشخص کرده بود، چرا تاکنون اجرا نشده و چرا با توجه به اصرار مقام معظم رهبری در مورد اجرای این مصوبه تاکنون ما شاهد اجرای آن نیستیم؟
مساله‌ی حجاب نیازمند تدبیر است و مصوبه‌ی سال 86 شورای عالی انقلاب فرهنگی به خوبی به این مسائل پرداخته است!

آیت الله علم الهدی: سخنان احمدی نژاد به هیچ وجه درست نیست!
سخنان اخیر آقای احمدی نژاد درباره نوع برخورد با افراد بدحجاب به هیچ وجه درست نیست و و متاسفانه ایشان نسبت به اجرای این قبیل مسایل شرعی، توجه لازم را ندارد. متاسفانه احساس می شود این مسئله برای کسی که در نظر مردم و متدینین به عنوان شخصیتی ارزشی مطرح بوده به هیچ وجه مناسب نیست!
گاهی مشاهده می شود دولت در برخورد با ناهنجاری های جامعه تبعیض آمیز رفتار می کند؛ چطور با افراد معتاد به شدیدترین نوع برخورد می شود که البته امر درستی هم است، اما در برخورد با افراد بدحجاب که هنجار های دینی را زیر پا می گذارند برخورد جدی مشاهده نمی کنیم؟! این منطق، غلط است!

آیت الله علم الهدی: عنصر بدحجاب با قیافه نکبت بارش به همه ارزش های انقلاب دهن کجی می کند! / چطور از کنار اندام کثافت بار یک بد حجاب عبور می کنید؟
فردفرد جامعه نسبت به توسعه ناهنجاری که در جامعه در حال افزایش است، مسئولند چطور در کنار خیابان از جلوی اندام نابکار و کثافت بار یک زن بدحجاب و بی حجاب می گذرید و حاضر به اعتراض نیستید؟
این عنصر بدحجاب با قیافه نکبت بارش به همه اصول دین و ارزش های انقلاب دهن کجی می کند و تمام تبار شهدا را به مسخره گرفته است نباید از کنار این منظره بی تفاوت رد شویم اگر مردم بخواهند با فساد مقابله کنند می توانند آن را براندازند!
اگر ماموران نیروی انتظامی با زنان بدحجاب برخورد کنند و از آن طرف دو روشنفکر غرب زده ژست آکادمیک به خود بگیرند آن هم در مسئولیت های کشوری به نیروی انتظامی اعتراض کنند، این بی حجابی گستردگی بیشتری پیدا می کند اگر به جای این یک برخورد ده تا بیست برخورد تنفرآمیز مرد و زن مسلمان در خیابان با زن بی حجاب شد به طریق اولی جلوی فساد گرفته می شود!

آیت الله علم الهدی:زنان بدحجاب پیاده نظام آمریکا هستند!
برخی ایراد می‌گیرند و می‌گویند چرا دختران و زنان بدحجاب را خاکریز دشمن و سرباز پیاده نظام آمریکا می‌دانید؟ سخنان ما در مقام اهانت نیست بلکه واقعیت است. دشمن که در جنگ نرم به مردم نمی‌گوید بگویید خدا نیست و یا از پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) دست بردارید بلکه از راه ترویج بد‌حجابی وارد می‌شود.
علم‌الهدی عنوان کرد: هرگاه زن و دختر بد‌حجاب آرایش کرده در برابر جوانی قرار می‌گیرد او را از مسیر دین خارج کرده و به مسیر فساد می‌کشاند و از این راه دشمن به هدف خود می‌رسد و این افراد بدحجاب چه بخواهند و چه نخواهند خاکریز اول جنگ نرم دشمن هستند و جبهه او را تغذیه می‌کنند!

آیت الله علم الهدی: دولت نباید رفتار زنانی با لباسهای چسبان و صورتهای آرایش کرده را تحمل کند!
رفتار زنان و دخترانی که با لبا‌سهای چسبان و صورت‌های آرایش‌کرده و موهای بیرون ریخته در خیابان‌ها ظاهر می‌شوند، اهانت به دهه فاطمیه و عزاداران است که نه مردم آن را تحمل می‌کنند و نه دولت باید تحمل کند.
عده‌ای با بیان اینکه مقابله با بدحجابی به فرهنگ‌سازی و گذشت زمان نیاز دارد، برخورد با این افراد را به تاخیر می‌اندازند حال آنکه این رفتارها اهانت به حضرت زهراء(س) و مردم است.
در کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند، رعایت حجاب و پوشش‌های اسلامی در مکانهای عمومی جرم محسوب می‌شود و خاطیان باید جریمه بپردازند و وقتی ما می‌گوییم عده‌ای با این بی‌حجابی خود، جوانان پاک جامعه را به گمراهی و بی‌دینی می‌کشانند، می‌گویند باید با برخورد‌های فرهنگی مشکل را برطرف کرد که این نشدنی است.

محمد تقی رهبر: احمدی نژاد به حجاب و عفاف چوب حراج زده است!
این دولت با عملکردش در بحث حجاب به این موضوع لطمه زد ، آقایان با این حرف هایی که زدند و سخنان آقای احمدی نژاد مبنی بر اینکه گیر به دخترها و پسر ها ندهیم و اینگونه مصاحبه ها ، حجاب را با چالش مواجه کرد ؛ اینها اصلا درک نمی کنند که حرف و دغدغه ما کجاست و بحث دختر و پسر مدرسه ای نیست!
از سوی بیگانگان حرکتی سامان شده هدایت می شود که در کشور ما لیبرالیسم فرهنگی حاکم شود و گویا این دولت اصولگرا به این مطلب نرسیده که این لیبرالیسم فرهنگی که دشمن دامن می زند را با صحبت ها و چراغ سبزهاشان دامن نزنند ؛ صحبت های رییس دولت در مجلس درباره حجاب ، چوب حراج به حجاب و عفاف بود!
متاسفانه بنده به عنوان نماینده ای که شاهد حرف ها و عملکرد ها  بوده ام، می گویم این دولت که برای موضوع حجاب ، عفاف و فرهنگ تقصیر فراوان کرده است ، باید در محضر خدا پاسخگوی کوتاهی و تقصیر های خود باشد!
مجلس نهم وظیفه دینی و شرعی خود را انجام دهد و به جد پی گیر مساله حجاب شود ؛ مطالبات فرهنگی را پیگیر باشد تا دولتی بر سر کار بیاید که از نگاه لیبرالی عقب بکشد و نگاه ارزشی به مسائل داشته باشد!

آیت الله مکارم شیرازی: دولت جلوی طرح مقابله با بدحجابی نایستد!
اخیراً در مطبوعات دیده شد که قرار است نیروی انتظامی با مفاسد اخلاقی و اجتماعی برخورد جدی کند این هدف، طلیعه امر مبارکی است، چرا که داد مردم از کمرنگ شدن ارزشهای اسلامی در جامعه بلند است.
تصمیم جدی نیروی انتظامی در این خصوص در راستای تقویت مبانی اسلام و نظام بسیار مؤثر است و ما از این جهت به دست اندکاران این طرح تبریک می گوییم!
در این خصوص به کسانی که در گذشته وقتی صحبت از چنین طرح هایی به میان می آمد سعی در تزلزل تصمیمات داشتند؛ همچنین دولت باید در اجرای این طرح همکاری کند، نه این‌که خدای نکرده بخواهد جلویش بایستد!

علی مطهری: رئیس جمهور عامل بی حجابی است / احمدی نژاد به فکر تأسیس کاباره وکلوب شبانه باشد!
آقایان مشایی و احمدی‌نژاد دقیقا پاسخگو باشند که در مسئله پوشش آیا روش اسلام را قبول دارند که می‌گوید هرگونه تحریک جنسی در سطح جامعه ممنوع است و اقتضائات جنسی مربوط کادر خانواده است یا روش غربی را که می‌گوید هرگونه تحریک جنسی در سطح جامعه آزاد است و برای آنکه عقده‌های روانی پدید نیاید، اماکن ویژه ارضای غریزه جنسی هم برقرار است!
آقایان مشایی و احمدی‌نژاد که زیرکانه وضعیت پوشش اسلامی در جامعه را به اینجا رسانده‌اند که پوشش استاندارد شلوار و مانتوی آزاد تا زانو را تبدیل به وضعیت فعلی کرده‌اند، در واقع تحریک جنسی را آزاد کرده‌اند!
احمدی‌نژاد و مشایی به فکر بخش دوم کار خود یعنی ارضای جوانان از طریق تأسیس کاباره‌ها و کلوپ‌های شبانه نیز باشند، شاید آن زمان روحانیت و مردم متدین و حزب‌الهی که در دوره اصلاحات با یک صدم وضعیت کنونی کفن‌پوش به خیابان‌ها ‌ریختند، احساس مسئولیت کرده و اقدامی انجام دهند!

سوال مجلس از رئیس جمهور در خصوص حجاب: حرف های شما وضع حجاب را بدتر کرد!
چرا جناب عالی با علم به اینکه انتقاد از برخی مجریان «قانون عفاف و حجاب» در رسانه ملی موجب کاهش اقتدار نظام در این حوزه و بدتر شدن وضع پوشش اسلامی در جامعه خواهد شد، در برنامه زنده تلویزیونی ضمن متهم کردن برخی مجریان این قانون، بر خلاف اجماع فقها بر وظیفه دولت اسلامی در آن مرتبه از امر به معروف و نهی از منکر که نیازمند اعمال قانون است، با اعلام این مطلب که راه حل این مسئله منحصر به کار فرهنگی است، از دولت سلب مسئولیت نمودید و پس از مخالفت گسترده مراجع تقلید، ائمه جمعه، علمای بلاد و نمایندگان مجلس با سخنان شما، در مصاحبه زنده تلویزیونی بعدی اعلام کردید که سخن من همان است که گفتم. این رفتار شما چگونه توجیه می شود؟
مهدی طائب: 4 تا بدحجاب را می‌شود یک روزه جمع کرد!
توده ملت پای ارزش‌ها هستند و اگر چهار تا بدحجاب هم باشد، می‌شود آن را یک‌روزه از جامعه جمع کرد!

از ادعای ولایتمداری تا ...
مقایسه ادبیات، نحوه برخورد و زاویه نگاه رهبر عزیز انقلاب با آنچه از تریبون های نماز جمعه و مجلس شورای اسلامی ابراز شده است، نشان می دهد که بخش قابل توجهی از شخصیت های سیاسی – مذهبی کشور کمترین آگاهی از دیدگاه های رهبر معظم انقلاب ندارد. با این وجود شخصیت ها و جریاناتی که طی 2 سال گذشته همواره از موضع لعن و تکفیر با مردم برخورد کرده و بدترین اهانت ها را به رئیس جمهور روا داشته اند؛ پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب به سکوتی عمیق و معنا دار فرو رفته اند! گو اینکه هیچ توهینی به رئیس جمهور و ملت شریف ایران انجام نشده است!
اکنون با روشن شدن ادعای توخالی و ابتدایی مخالفان احمدی نژاد که دقیقا در نقطه مقابل خواست رهبری عمل کردند، آیا نمی توان اینطور برداشت کرد که مسئله زیر سوال بردن اعتقاد دولتمردان به عفاف و حجاب! از همان ابتدا به عنوان بخشی از پروژه بزرگ "القای تنازل دکتر احمدی نژاد از ارزش ها و انحراف از انقلاب" تعریف شده بود؟
به راستی اظهار نظر احمدی نژاد چه تفاوتی با بیانات رهبر عزیز انقلاب داشت که خواص قبیله گرا و برخی از علما اینگونه برآشفتند و کار را به جایی رساندند که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حتی در اعتقاد احمدی نژاد به حجاب فقهی هم شک کند؟ البته می توان این بست نشینی و سکوت را جور دیگری هم تفسیر کرد ...
به تجربه و استقراء ثابت شده است هر عملی که احمدی نژاد انجام داد و مورد حمله و اتهام قرار گرفت، بعدها به تایید رهبری رسیده است. در واقع احمدی نژاد همواره در نقش سربازی ظاهر شده است که مسیر را باز می کند. مسئله ورود زنان به ورزشگاه، تاکید بر لزوم افزایش جمعیت کشور، برکت پول یارانه ها به دلیل عنایت امام عصر (عج) و ... همگی از جمله مواردی بودند که احمدی نژاد به خاطر ابراز یا عملی کردنشان، بعضا حتی با بدترین اتهامات از شوی مخالفان روبرو شد اما چندی بعد روشن شد که همه این اقدامات با هماهنگی رهبر عزیز انقلاب انجام گرفته است؛ ظاهرا مسئله "عفاف و حجاب" را هم باید به لیست فوق اضافه کرد!
اکنون پس از فصل الخطاب رهبری وقت آن رسیده است که شخصیت هایی که طی 2 سال گذشته خلاف تدابیر رهبری عمل کرده اند؛ برای جبران عملکرد گذشته خود، پا پیش بگذاراند. شاید توقع  عذرخواهی آقایان از احمدی نژاد، رویاپردازانه باشد، اما بد نیست برای بازگرداندن اعتماد مردم و اثبات ولایتمداری شان ضمن توبه به درگاه خداوند متعال به عذر خواهی و جبران اشتباه خود بپردازند

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب