صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow پرسپوليس با 6 گل الشباب را تحقير كرد
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 3 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس های تیپ های خنده دار قذافی
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      مریل استریپ در کنار اصغر فرهادی
پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      سه اسطوره فوتبال جهان در حال بازی فوتبالدستی
یك‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      علی طباطبایی، رهی سریال بچه های نسبتآ بد، درگذشت + عکس
چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      تصويري از فرزندان آيت الله خامنه اي
پنج‌شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

پرسپوليس با 6 گل الشباب را تحقير كرد

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 2
ضعیف عالی 

perspolice6ashbab1

 

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های پرسپولیس و الشباب از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از ۷۰ هزار نفر آغاز شد و در نهایت پرسپولیس با نتیجه ۶ بر یک توانست الشباب را شکست دهد.

تیم پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۸ توسط ایمون زاید به گل رسید.دقیقه ۱۷ این مسابقه نیز این بازیکن یک فرصت بسیار خوب را از دست داد. در ادامه نیز تیم الشباب دقایقی بازی را در اختیار داشت اما بازیکنان پرسپولیس زیر بار این فشارها نرفتند و چند موقعیت را هم از دست دادند.

نیمه دوم پرسپولیس بازی را هجومی تر آغاز کرد و در همان دقیقه ۴۷ توسط ایمون زاید به گل دوم رسید. زاید که پیش از این در دربی هفتاد و چهارم توانسته بود هت تریک کند در مسابقه امروز هم با گل دقیقه ۵۳ خود یک بار دیگر موفق شد هت تریک کند.

بعد از این گل بازیکنان الشباب برای جبران نتیجه دست به تلاش زدند و در نهایت در دقیقه ۵۴ محمد نصرتی با خطایی که در محوطه جریمه انجام داد الشباب را صاحب پنالتی کرد. این ضربه را فریرا داسیلوا در دقیقه ۵۴ به گل تبدیل کرد اما سرخپوشان با دریافت این گل عقب نشینی نکردند و موفق شدند در دقیقه ۵۹ توسط غلامرضا رضایی به گل چهارم برسند. در ادامه حملات بازیکنان پرسپولیس، در دقیقه ۶۰ با خطایی که روی فشنگچی شد صاحب ضربه پنالتی شدند و این ضربه را علی کریمی در دقیقه ۶۱ به گل تبدیل کرد. در حالی که بازی در دقیقه ۸۶ در جریان بود امیر حسین فشنگچی توانست الشباب را ۶ تایی کند.

پرسپولیس با این پیروزی پر گل به سه امتیاز رسید و تعداد امتیازهای خود را در این گروه به ۴ رساند.

بازی دو تیم الهلال عربستان با الغرافه قطر که در این گروه هستند یک ساعت دیگر برگزار می شود.

قضاوت این مسابقه بر عهده ماساکا توما از ژاپن بود. وی به آندره رونالد و عزیزبیک حیدراف از تیم الشباب  و فشنگچی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

بازیکنان پرسپولیس:

ادکوویچف، مهرداد پولادی، محمد نصرتی، علی کریمی(۷۴- مهدی مهدوی کیا)، غلامرضا رضایی( ۷۹- مازیار زارع)، ایمون زاید، شیث رضایی، محمد نوری، سامان آقازمانی، جواد کاظمیان(۵۷- امیرحسین فشنگچی) و حمید علی عسگری

سرمربی: مصطفی دنیزلی

دنیزلی: خوشحالم که به هواداران عیدی دادیم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی پر گل مقابل نماینده امارات گفت: به پرسپولیس و مردم ایران یک عیدی بدهکار بودیم و به خاطر اینکه قول‌مان را عملی کردیم خوشحالیم.


به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی دنیزلی پس از پیروزی ۶ بر یک مقابل الشباب ضمن تبریک عید نوروز عنوان کرد: در درجه اول به پرسپولیس و مردم ایران یک عیدی بدهکار بودیم و به خاطر اینکه قول‌مان را عملی کردیم خوشحالیم. سطح پرسپولیس هر روز بهتر می شود و ما می توانستیم در نیمه اول اختلاف را بیشتر کنیم و شاید در همان ابتدا می توانستیم حریف را از بازی بیندازیم.

وی افزود: در لیگ قهرمانان آسیا استرس و فشار روی بازیکنان زیاد است و ما موقعیت های خوبی خلق کردیم و گل های زیبایی زدیم و جدا از نتیجه اینکه توانستیم ده‌ها هزار نفر را خوشحال بدرقه کنیم شاد هستیم.

دنیزلی در پاسخ به این سؤال که تفاوت خط دفاع پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در چه مسئله ای است، گفت: در لیگ برتر از نظر گل خوردن مشکل داریم و مدافعان ما در لیگ قهرمانان متفاوت هستند اما مهم تر این است به صورت تیمی خوب دفاع می کنیم. از بازی که یک بر یک کردیم مشخص بود خوب دفاع می کنیم و در بازی نفت تهران هم مشخص بود و قضیه با لیگ کاملا متفاوت است اما رفته رفته بهتر خواهیم شد.

کریمی: زائد می‌توانست سوپر هت‌تریک کند


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهاجم ما 3 گل به الشباب زد، اما اگر بیشتر دقت می‌کرد، می‌توانست سوپر هت تریک کند.


به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی پس از پیروزی ۶ بر یک پرسپولیس مقابل الشباب با تبریک عید نوروز به مردم اظهار داشت: قبل از هر چیز به مردم سال جدید را تبریک می‌گویم و امیدوارم امسال برای آنها سال خوب و پر از سلامتی و شادی باشد و خدا را شکر می‌کنم که امروز شرمنده مردم نشدیم. خیلی وقت بود که پرسپولیس پرگل نبرده بود و امیدواریم در بازی بعدی در لیگ قهرمانان امتیاز بگیریم و بتوانیم به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در خصوص هت‌تریک ایمون زاید گفت: من به این بازیکن تبریک می‌گویم اگر دقت کرده بود می‌توانست امروز سوپر هت‌تریک کند او خوب موقعی گل زد و امیدوارم این روند گل‌زنی خود را تا پایان فصل ادامه دهد.

کریمی درباره اینکه پرسپولیس در لیگ برتر می‌تواند همین موفقیت‌ها را داشته باشد یا خیر، عنوان کرد: شرایط در لیگ برتر سخت است، فشار بازی‌ها سنگین است. امیدوار هستیم در لیگ برتر هم به نتایج دلخواه خود برسیم.

وی در خصوص هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت:‌ تمام هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمده بودند زحمت کشیدند و خوشحالیم که امروز شاد ورزشگاه را ترک کردند ما امروز از موقعیت‌های خود خیلی خوب استفاده کردند.

وی در این خصوص که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه بیشتری دارد، گفت: این مسئله طبیعی است. ما در لیگ برتر هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم و جام حذفی هم که تمام شده است و امیدارم که بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم و از شرمندگی هواداران دربیاییم. البته جا دارد قهرمانی استقلال در جام حذفی به هواداران و بازیکنان این تیم تبریک بگویم و فکر می‌کنم که آنها جا دارند بیشتر از این هم نتیجه بگیرند.

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا به عیادت علی دایی رفته یا خیر، گفت: من وقت نکردم که به عیادت دایی بروم، درگیر اردو بودم. قصد داشتم که بعد از بازی امروز به ملاقاتش بروم که خدا را شکر شنیدم مرخص شده و در سال جدید برای او آرزوی موفقیت می‌کنم

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب