صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow پيام نوروزي رئيس جمهور به مناسبت آغاز سال نو
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 13 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عكس ديده نشده اي از ناطق نوري در ويلا
پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عكسي متفاوت از گوهر خيرانديش در خارج از كشور
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      ستاره های راک، سنتی و کمدی ایرانی در کنار هم
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۸ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عكس جواني هاي پروانه معصومي، ثريا قاسمي، زري خوشكام
پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی در عید سعید فطر، نوه دار شدند+ عکس
سه‌شنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

پيام نوروزي رئيس جمهور به مناسبت آغاز سال نو

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

 

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال 1391، با تبریک فرا رسیدن عید سعید نوروز به ملت بزرگ ایران و جامعه بشری، سال گذشته را سالی پرفراز و نشیب و سرشار از شادکامی‌ها، شیرینی‌ها و پیروزی‌ها برای ملت ایران و جامعه بشری دانست و گفت: به فضل الهی در سال 91 تعهد این دولت بر عدالت، خدمت، پاکی، مهرورزی و تعالی کشور عمیق‌تر و وثیق‌تر از سال های گذشته در تمام لحظات و فعالیت‌ها جاری بوده و امسال نیز همچون گذشته حمایت از تولید، صادرات ملی، سرمایه و کار ایرانی در دستور کار دولت خواهد بود.

وی در پیام نوروزی به مناسب حلول سال 1391 هجری شمسی با تبریک آغاز سال نو و عید نوروز به امام عصر(ع) که حقیقت بهار انسانی است، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و ایرانیان در سرتاسر عالم که هستند، خانواده معظم شهیدان، ایثارگران و جامعه بشری، گفت: سال گذشته سالی پرفراز و نشیب و سرشار از شادکامی‌ها، شیرینی‌ها و پیروزی‌ها برای ملت ایران و جامعه بشری و در برخی موارد هم همراه با تلخکامی‌ها بود.

رئیس جمهور تصریح کرد: در سال 90 حرکت پرشتاب ملت ایران در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، علمی، صنعتی، فناوری و سیاسی گسترش پیدا کرد و به فضل الهی در سال 91 با سرعت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه در سال 90 ده‌ها هزار طرح عمرانی و پروژه‌های گوناگون در گوشه و کنار کشور به بهره‌برداری رسید و دستاوردهای علمی و فناوری‌ بزرگ در اختیار ملت قرار گرفت، اظهار داشت: در همین دوره اقدامات تحولی بسیاری برنامه‌ریزی شد که از این بابت خداوند منان را سپاسگزارم و از همراهی و همدلی ملت بزرگ صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه برنامه عظیم "مهر ماندگار" برای تکمیل و بهره‌برداری از تمام طرحهای بزرگ عمرانی، علمی، بهداشتی، صنعتی، فنآوری و کشاورزی و فرهنگی تهیه شده و آماده اجرا است، گفت: بنای دولت بر این است تا به گونه ای کار کند تا باری را بر دوش دولت بعدی نگذارد و در حقیقت ما می‌خواهیم این فرصت برای دولت بعدی باقی باشد که برنامه‌ و بودجه خود را خودش تنظیم کند و براساس برنامه‌هایی که به تایید ملت ایران می‌رسد کارهایش را جلو ببرد و طرح‌های نیمه تمام مانع اجرای برنامه‌های دولت بعدی نشود.

رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه ایران باید با فکر، همت و دست ایرانی ساخته شود، تصریح کرد: امسال نیز همچون گذشته حمایت از تولید، صادرات ملی، سرمایه و کار ایرانی در دستور کار دولت است.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: به فضل الهی تعهد دولت بر عدالت، خدمت، پاکی، مهرورزی و تعالی کشور عمیق‌تر و وثیق‌تر در سال 91 و در تمام لحظات و فعالیت‌ها جاری خواهد بود؛ ما همواره در کنار مردم، برای مردم و شریک شادی و غم مردم خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از پیام خود نوروز را عید انسان و عید بازگشت به حقیقت انسانی و تجدید عهد با همه خوبی‌ها و اجتناب از همه زشتی‌ها برشمرد و گفت: نوروز یادآور بهار انسان است؛ امروز همه می‌دانند که انسان بالاترین مخلوق خداست و استعداد و شایستگی آن را دارد که جانشین خدا در زمین شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه خداوند همه استعدادهای الهی و صفات و اسماء خود را در فطرت انسان به امانت گذاشته است، اظهار داشت: استعدادهای الهی انسان بسیار شگرف و نامحدود است؛ قدرت، عقل، حکمت، خلاقیت، علم، تدبیر و درایت، عشق و آرامش، سلامت و پرستش و عزت و کرامت از استعدادهایی است که به واسطه آنها انسان می‌تواند تجلی خداوند و ظرف معرفی او در این عالم بشود؛ انسان با شکوفایی این استعدادها می‌تواند آنقدر بزرگ شود که جانشین خداوند در زمین گردد.

احمدی نژاد با بیان اینکه با نگاهی به تاریخ مشخص می‌شود که انسان برای رسیدن به قله های کمال و تعالی هنوز در ابتدای راه است و در حقیقت بشریت هنوز فرصت شکوفایی کامل پیدا نکرده است، گفت: بهار انسانیت در راه است و باید بیاید و روشن است که سعادت و کمال حقیقی رسیدن به مقام خلیفه‌اللهی و به نقطه‌ای است که انسان از همه ظرفیت و استعدادهای الهی خود بهره‌برداری کند.

وی با اشاره به دعای تحویل سال و اینکه همه به دنبال بهترین حال و نقطه اوج کمال هستند، گفت: این سوال مطرح است که به راستی احسن الحال چیست و چه کسی از همة عقل، علم، حکمت، عشق، درایت، عدالت، هوشمندی، قدرت، خلاقیت و سلامت برخوردار است و در اوج پرستش قرار دارد؟ پاسخ روشن است؛ معلوم است که همه اینها فقط و فقط در انسان کامل مجتمع است.

رئیس جمهور کشورمان ادامه داد: انسان کامل نقطه اوج تجلی همه صفات و اسماء الهی و ظهور و بروز همه استعدادهای الهی انسان در عالم هستی است وهر کسی که می‌خواهد به قله کمال و سعادت برسد، راه، راهنما، قله، یاور و الگو اوست.

احمدی نژاددر بخش دیگری از پیام خود به مناسبت آغاز سال 91 با اشاره به اینکه در این ایام عده‌ای از خدمتگزاران مشغول خدمت‌ هستند، تصریح کرد: بنده به نمایندگی از ملت ایران از همه کسانی که ایام و لیالی نوروز را برای شادی، سلامتی و راحتی دیگران صرف می‌کنند، صمیمانه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال مسألت دارم که سال 91 را که طلیعه آن همراه با بارش لطف الهی بود، سالی سرشار از رحمت و برکت و درک بهترین حال، عزت و سلامت برای همگان قرار دهد.

وی با گرامیداشت یاد و نام امام راحل عظیم‌الشأن و شهداء، به ویژه شهدای هسته‌ای اظهار داشت: بیایید و بیاییم همه با هم با یاد خدا و عشق به امام عصر(علیه‌السلام) و خدمت و محبت به دیگران سالی پر از خوبی و زیبایی را آغاز کنیم.

رئیس جمهور  کشورمان در خاتمه پیام خویش این اشعار را نیز به مناسبت بهار و خطاب به یگانه هستی قرائت کرد:

السلام علیک یا ربیع الانام و نضره الایام

تو بهترین حالی / چه خوش خوانده‌اند ترا که بهاری

تو بهترین حالی / رمز عبور لیله و راز طلوع نهاری

تو بهترین حالی / رویای منی، تو آرزوی جهانی

تو بهترین حالی / تو مبدأای، تو مقصدی، راهی

تو بهترین حالی / تو سرودی، زمزمه‌ای، فریادی

تو بهترین حالی / تو دانه‌ای، جوانه‌ای، درخت پاک حیاتی

تو بهترین حالی / هماره خرّم و سبز، گل همیشه بهاری

شوق دیدار روی تو / تفسیر عمر من است

سلام بر تو ای بهار مردمان / سلام بر تو ای خرّمی دوران

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب