صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow رئیس خانه صنعت و معدن: مافیای اقتصادی می خواهد با تبر، دولت را از پای در آورد
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 11 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

احمدی نژاد و دامادش
پنج‌شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      الناز شاكردوست و برادرش
جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۲۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عكس حميرا، خواننده پيش از انقلاب هنگام خروج از ايران با دخترش
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۰ بعدازظهر
  [جزئیات]...      حسين رضازاده رو در حال آدم سواري ديده بودين؟
چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۰۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس جدید و زشت گلشیفته فراهانی
دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

رئیس خانه صنعت و معدن: مافیای اقتصادی می خواهد با تبر، دولت را از پای در آورد

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

هادی غنیمی فرد در مصاحبه ای با شبکه ایران با اشاره به نقش مافیا در مسائل اقتصادی می گوید: متاسفانه از یک سال و نیم پیش، مافیای اقتصادی با دستیاری عوامل مختلف بر ضد دستاوردهای دولت اقدام کردند.
به گفته رییس خانه صنعت و معدن، یکی از مهم ترین دستاوردها اجرای درست هدفمندی یارانه ها بود که در فاز اول به بهترین نحو به اجرا درآمد و چیزی که از زمان هاشمی به دنبال آن بودند در این زمان به وقوع پیوست اما عده ای که نمی شود اسم آن ها را آورد با اعمال نفوذ روی قیمت دلار آن را خراب کردند.
وی تصریح کرد: حدود 90 درصد یارانه ها پیش از اجرای این قانون روی سوخت های فسیلی و برق مصرف می شد که با اجرای قانون، قیمت فوب حاکم شد و بنزین به 700 تومان افزایش یافت و مشکلی هم برای مردم پیش نیامد ضمن اینکه اختلاف قیمت ها کمتر از 300 تومان بود و همه می توانستند زندگی خود را بچرخانند.
وی با اشاره به اقدامات مافیای اقتصادی پس از اجرای هدفمندی یارانه ها گفت: در ابتدا بحث افزایش نرخ بهره بانکی را با این ادعا که پول های بازار طلا و دلار دوباره به بانک ها برود، مطرح کردند که علی رغم تمایل رییس جمهور با آن موافقت شد؛ اما ایا پس از این اقدام قیمت طلا یا دلار پایین آمد؟
وی با بیان اینکه این کار به دهن باندهای فساد مزده کرد گفت: از ماه اردیبهشت بحث دلار 2800، 3000 و 4000 تومان را مطرح کردند که اثرات آن هنوز هم در اقتصاد باقی مانده است.
وی خاطرنشان کردک اگر دلار را 3000 تومان در نظر بگیریم هر لیتر بنزین 94 سنت است که اختلاف چندین هزار تومانی با فوب پیدا می کند و این مساله دوباره وضعیت اقتصادی کشور را به قبل از اجرای فاز دوم هدفمندی تغییر داد و این مافیا ایستادند تا با تبرزدن خود تنه دولت را از پای در آورند.
وی در خصوص استیضاح امروز و افشاگری های احمدی نژاد گفت: اصلا چقدر به پایان این دولت مانده که اینگونه با جدیت بحث استیضاح را وسط می کشند و به دنبال چه هستند؟ مرتضوی کیست که اینها می خواهند صندلی نداشته باشد.
وی با بیان اینکه آیا استیضاح کنندگان از مردم انتقام گرفتند یا احمدی نژاد گفت: در این زمان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری باید بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حفظ آرامش در کشور مدنظر قرار گیرد.
هادی غنیمی فرد، رییس خانه صنعت و معدن ایران که به گفته خود عمر خود را در اقتصاد کشور گذرانده است در پاسخ به این پرسش که آیا می تواند اسامی این افراد را بگوید اظهار کرد: اسم را نمی گوید چرا که بابرخی مقامات رفیق هستند و می روند و فردا با ما کار دارند اما سربسته می گویم کسی که می گوید نرخ دلار در دوبی سه ساعت زودتر از شروع کار ما تعیین می شود آیا شریک آن ها نیست؟  به چه دلیل فردی زمانی که دلار گران شد در تلویزیون گفت قدم بعدی نوبت قحطی در کشور است؟!
وی ضمن تاکید مجدد بر این نکته که اقدام اخیر مجلس لزومی در این شرایط کنونی نداشت خاطر نشان کرد: یک ماه و نیم به پایان امسال مانده و سه ماه هم بعد از سال تا انتخابات ریاست جمهوری مانده است و اصلا لزومی ندارد که مجلس به دنبال این باشد چه کسی وزیر بماند یا نه.
وی در پایان تاکید کرد: بنده عمر خود را در این اقتصاد گذرانده ام و اعلام می کنم کجای اینکار مردانه است که امید جوانان به آینده کشور را اینگونه بر باد دهیم به این قیمت که چند میلیارد دلار دارایی مان دوبرابر شود؟

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب