صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow تعيين ساعت صفر براي سقوط نهايي دمشق
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 24 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس/ بهزاد فراهانی و مریم امیر جلالی در مشهد
پنج‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۳:۵۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      الناز شاكردوست و برادرش
جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۲۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      گريه در آغوش احمدي نژاد
چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های سیبل کن، خواننده ترک از جوانی تا امروز
چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عطر و ادکلن با برند اختصاصی لیلا اوتادی هم وارد بازار شد
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

تعيين ساعت صفر براي سقوط نهايي دمشق

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

مشرق به نقل از صداوسيماي سوریه یک منبع اطلاع‌رسانی فرانسوی که نامش را فاش نکرد، از زمان مشخص برای عملیات افزایش فشار بر دمشق و تسلط بر سلاح های شیمیایی و موشکی سوریه خبر داده و گفت که این عملیات برای آغاز نفوذ نیروهای خارجی به سوریه از چند محور صورت می گیرد، بدون اینکه سوریه بتواند مقاومتی در برابر این نفوذ انجام دهد.

این منبع به اظهارات هیلاری کلینتون در زمینه حمله بزرگ و فراگیر به سوریه اشاره کرده و ابراز داشت که در این راستا ارتش اسرائیل نیز در نهایت آماده باش به سر می برد و در مرزهای سوریه مستقر شده است، ارتش اردن و نیروهای عربی و آمریکایی و همچنین ارتش ترکیه نیز در آماده باش هستند و از سوی دیگر نیروهای آمریکایی نیز به سواحل ترکیه آمده اند و ناو هواپیما بر آبراهام لینکولن نیز در بندر آنتالیای ترکیه لنگر انداخته است.

این منبع با اشاره به استقرار گسترده نیروهای ارتش در مرزهای سوریه از سوی کشورهای همسایه افزود که در لبنان نیز ارتش در مرزها مستقر کرده و کمک به آوارگان را رد کرده است، عراق نیز نیروهای خود را در مرزها مستقر و اعلام کرده که آوارگان سوری را نخواهد پذیرفت، نیروهای نظامی ترکیه نیز با افزایش تنش های سیاسی، استقرار خود را در منطقه گسترش داده اند.

این منبع تاکید کرد: البته خبری که در این میان به رسانه ها درز نکرده است، این است که نیروهای آمریکایی نیز در کنار صهیونیستها در بلندی های جولان مستقر شده اند و در مرزهای ترکیه و اردن و در کنار نیروهای نظامی عربستان و قطر و امارات نیز حضور دارند، نیروهای فرانسوی نیز در مرزهای لبنان در نزدیکی مناطق الزبدانی و سرگایا مستقر شده اند.

این منبع به همزمانی اظهارات هیلاری کلینتون با افزایش گسترده نیروهای نظامی در مرزهای سوریه از سوی کشورهای همسایه اشاره کرده و با اشاره به واکنش‌های مسکو در این زمینه افزود: حرکت ناوگان دریایی "دریای سیاه" روسیه به دریای مدیترانه و  حرکت ناوگان دریای بالتیک و 26 قطعه دریایی از این کشور تنها پیام روسیه به این تحرک ها نبود، بلکه در این راستا یک مقام نیروی دریایی روسیه نیز ابراز امیدواری کرد که جرقه های جنگ جهانی سوم زده نشود. البته منظور وی هدف قرار دادن ناوگان روسی که حامل به سلاح به سوریه است، نبود، چرا که سوریه بدون این کشتی نیز قادر است در این جنگ وارد شود. این ناوگان همچنین پیامی برای آمریکا بود که نیروهایش را در مرزهای سوریه مستقر کرده است، دلیل آن هم این است که یک مقام روس گفت که مسکو می تواند این محموله را از طریق هوایی نیز به سوریه برساند، این یعنی اینکه مسکو می تواند در صورت بروز جنگ، پل ارتباط هوایی با سوریه ایجاد کند. علاوه بر اینکه ناوهای هسته ای روسیه نیز بدون سر و صدا به حرکت درآمده اند.

این منبع در مورد نحوه آغاز جنگ احتمالی نیز گفت که آمریکا تمامی گروه های مسلح را حرکت نخواهد داد، بلکه چند هزار نفر از آنها را فعال می کند و آنها را به پای خودکشی می کشاند تا نحوه واکنش ایران و روسیه و سوریه و چین را بررسی کند.

وی افزود: از سوی دیگر توان ارتش و نیروهای مسلح سوریه نیز شگفت انگیز است، علاوه بر این، نکته جالب دیگر این است که رسانه های سوری در روزهای اخیر جنازه های تروریست هایی از مخالفان را نشان می دهند که این به منزله اعلام جنگ است و واکنشی به ارزیابی های کاخ سفید به شمار می رود، پیام جنگی دیگر دمشق نیز از طریق انتصاب های مسئولان نظامی جدید در این کشور که همگی از غرب ستیزان هستند، صادر شده است.

این منبع خاطرنشان کرد، با وجودی که عملیات شگفت آور نیروهای مسلح سوریه ستون فقرات ارتش آزاد را که مورد حمایت آمریکا است شکسته است، اما موضوع تمام نشده، چرا که آمریکا تلاش می کند که درگیری‌ها را تا زمان حضور نیروهای بین المللی در سوریه زنده نگه دارد، این در حالی است که مقامات دمشق سعی خواهند کرد تا با زور سرنیزه آتش بس را ایجاد کنند.

این منبع فرانسوی در عین حال کشیدن روال امور به سوی جنگ منطقه ای را بعید دانست و گفت که به علت اینکه دریای مدیترانه مملو از کشتی های جنگی روس شده و تنگه هرمز نیز به روی آمریکا نیمه بسته است و ایرانی ها نیز در آمادگی کامل قرار گرفته و آماده رسیدن زمان موعود شده اند، احتمال جنگ بعید است. از سوی دیگر چین نیز حضور نظامی خود را در سواحل اقیانوس هند تا سواحل یمن را تقویت کرده است، پکن برای اولین بار ناو هواپیما بر خود را در عملیاتی آموزشی به مدت بیش از یک ماه به تحرک واداشته است این بلند ترین مأموریتی است که این ناو از زمان تولید با آن مواجه بوده است.

بنا بر این گزارش، سوریه و روسیه فعالیت های نسبتا محرمانه ای را انجام می‌دهند که نمی توان در مورد آنها مطمئن شد که آیا این فعالیت های به علت راه بی بازگشت سوریه است یا اینکه پیام تهدیدی برای غرب است، اما این فعالیت ها می تواند معادلات را بر علیه آمریکا رقم بزند، وی ادامه داد: شاید پروژه این بود که بالهای ناتو را در ترکیه با ائتلاف اعلام نشده ایران و سوریه و عراق و روسیه و چین قیچی کند، البته سخن در مورد نیت سوریه زود است، اما چیزی که قطعی است، این است که سوری ها لباس جنگ خود را بعد از ساعت موعود که از زمان انفجار در مقر امنیت ملی سوریه آغاز شده، بر تن کرده اند و خود را برای درگیری آماده کرده اند

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب