صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow پنتاگون: سربازان گمنام امام زمان بر همه جای جهان تسلط دارند
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 16 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

ادا و اطوارهای بامزه الناز شاکر دوست در کنار یک جغد
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس: باران کوثری در کودکی
یك‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس مهدی هاشمی و دخترش
یك‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۰۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس سه بازیگر معروف فیلمفارسی های قبل از انقلاب
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      آرنولد شوارتزنگر در کنار سیلوستر استالونه
یك‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

پنتاگون: سربازان گمنام امام زمان بر همه جای جهان تسلط دارند

ارزیابی كاربر: ONONONONOFF / 4
ضعیف عالی 

به گزارش بولتن نیوز، چنان‌چه در وب‌سايت‌هايي چون "صداي آمريكا" آمده است، وزارت دفاع آمریکا، "پنتاگون"، گزارشی در خصوص جزئیات فعالیت وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تهیه کرده که ماه گذشته توسط بخش پژوهش های فدرال کتابخانۀ کنگرۀ آمریکا منتشر شده است.

در این گزارش به شمار کارکنان وزارت اطلاعات ایران اشاره شده که ۳۰ هزار نفر است. در گزارش پنتاگون آمده که بسیاری از کارمندان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در عملیات‌هاي اطلاعاتي مشارکت دارند که در جای جای جهان انجام می گیرد. تهیه کنندگان گزارش پنتاگون از وزارت اطلاعات ایران به عنوان یکی از بزرگترین و پویاترین مؤسسات امنیتی خاورمیانه نام برده‌اند.

بنا به محتوای گزارش وزارت دفاع آمریکا، وزارت اطلاعات ایران از سپاه پاسداران به طور تمام عیار حمایت می‌کند. اي پژوهش ۶۴ صفحه ای پنتاگون همچنین حاکی از آن است که وزارت اطلاعات ایران از گروه هايي چون حماس، حزب الله، نيز حمايت مي كند و در هر کجای جهان که جمهوری اسلامی منافعی دارد، فعال است. عراق، افغانستان، کویت، لبنان، آلمان، گرجستان، فرانسه، کرواسی، ترکیه، بریتانیا، اتریش، جمهوری آذربایجان، آسیای مرکزی، آفریقا، و کشورهای قارۀ آمریکا (شامل ایالات متحده) در میان این کشورها هستند.

فعالیت های وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در کشورهای آمریکای لاتین سبب شگفتی و نگرانی مسئولان دولت آمریکاست؛ فعالیت هایی که بخشی از راهبرد ایران برای حضور فعال در نزدیکی ایالات متحده تلقی می شود. وزارت اطلاعات با تأمین کمک های مالی و تعلیم نظامی به اعضای حزب الله لبنان، در اسرائیل نیز رخنه کرده است و فعالیت دارد.

در ادامۀ پژوهش ۶۴ صفحه‌ای پنتاگون در خصوص وزارت اطلاعات ایران، آمده است که این وزراتخانه با تقویت عملیات شنود الکترونیکی در خاورمیانه و حوزۀ دریای مدیترانه، فعالیت خود را گسترده تر کرده و افزوده که این عملیات در شمال سوریه و بلندی های جولان توسعه یافته است، اما با این وصف، ظرفیت های ایران در حوزۀ امنیتی، به ویژه در راستای انتقال اطلاعات به حزب الله لبنان، محدود است و وزارت اطلاعات ایران برای گردآوری اطلاعات و اجرای عملیات تروریستی، به حزب الله لبنان وابسته است.

بر اساس این پژوهش، وزارت اطلاعات ایران مأموران مخفی بسیاری دارد و در حیطۀ جاسوسی به شدت فعال است و این کار را از راه نفوذ سازمان دهی شده به جمع ها و محافل ایرانیان ساکن خارج از کشور انجام می دهد؛ همچنین از طریق ایجاد نهادهایی که مدعی کمک به پناهندگان ایرانی تبار هستند.

پژوهشگران پنتاگون معتقدند که ایران یک واحد ضد اطلاعات قدرتمند با نام عقاب ۲ ایجاد کرده که با هدف صیانت از فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی در راستای غنی سازی اورانیوم ایجاد شده و با تمرکز بر مقابله با کوشش ایالات متحده برای نفوذ به اطلاعات برنامۀ هسته‌ای ایران فعال‌تر شده است، اما راه اندازی و فعالیت آن چندان اثرگذار نبوده است.

فارغ از اينكه محتواي اين گزارش 64 صفحه‌اي ملغمه‌اي از راست‌ها و دروغ‌ها است و هنوز نتوانسته‌اند به درستي بر اقدامات و فعاليت‌هاي وزارت اطلاعات ايران دست يابند، اما نكته‌ي مهم وحشت ايالات متحده و اسرائيل از قدرت بالاي اطلاعاتي سربازان گمنام است كه بدين علت حتي دست به تحقيق و پژوهش در اين زمينه زده‌اند. از سويي ديگر عمليات‌هاي موفق و پيچيده‌ي سربازان گمنام امام زمان در جهت كشف و دستگيري تيم‌هاي مختلف برانداز و ضد انقلاب به خصوص در سال‌هاي بعد از فتنه‌ي 88 آن‌قدر فوق‌العاده بود كه حال ديگر وزارت اطلاعات ايران را تبديل به يكي از بهترين و كارآمدترين نهادهاي اطلاعاتي جهان كرده است

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب