صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow شکایت مشایی از پورمحمدی، وزیر دولت یازدهم بابت اتهامات بی اساس
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 15 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس : سیدحسن نصرالله درمنزل احمدی نژاد
دوشنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۰۱:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      داريوش يزداني و كامبيز ديرباز در جمع هواداران استقلالي
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      احمدي نژاد چطور از دست دادن با زنان طفره مي رود؟
یك‌شنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۱۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس ها، بیوگرافی، آلبوم ها و آهنگ های پوریا حیدری داور برنامه شب کوک
چهارشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۵۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس سلفی مهراوه شریفی نیا در اول صبح
شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

شکایت مشایی از پورمحمدی، وزیر دولت یازدهم بابت اتهامات بی اساس

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 1
ضعیف عالی 
آقای مصطفی پورمحمدی گفته اند که اکنون با شکایت آقای مشایی علیه ایشان، پرونده آقای مشایی به جریان می افتد . آیا این نحوه اظهار نظر جز تهدید یک شهروند این کشور به پرونده سازی بدلیل شکایت علیه یک مقام دولتی معنای دیگری می یابد؟

یا آنکه گفته اند شکایت آقای مشایی اهمیتی ندارد؟! آیا وزیر عدلیه در دولتی که رئیسش خود را حقوقدان مینامد ، میتواند شکایت شهروندان را بی اهمیت بداند؟



به گزارش میدان ۷۲، عبدالرضا داوری چهره های حامی دکتر محمود احمدی نژاد در گفتگو با خبرگزاری آریا گفت:دلیل تاخیر در ثبت شکایت مهندس مشایی علیه وزیر دادگستری ، تشریفات دادگاه ویژه روحانیت بود که تاکید دارند وکیل معرفی شده از سوی شاکی حتما باید در کسوت روحانیت باشد و بر همین اساس تلاش برای معرفی وکیلی متناسب و موجه که در کسوت روحانیت باشد، موجب تاخیر در ثبت شکایت ایشان علیه وزیر دادگستری شد.

وی افزود:با شناختی که از مهندس مشایی دارم ایشان اصلا تمایل و علاقه ای به شکایت و اقامه دعوا علیه حجت الاسلام پورمحمدی نداشتند و به خصوص با توجه به دو نوبت سخنان قبلی جناب مصطفی پورمحمدی در کسوت ریاست سازمان بازرسی کل کشور در دانشگاه های علم و صنعت و شهید باهنر کرمان طی سال ٩١ که هرنوع اتهامی به مهندس مشایی در موضوع فساد سه هزار میلیاردی را رد کرده بودند، در ابتدا تصور میشد که اتهام زنی های اخیر جناب پورمحمدی علیه مهندس مشایی سهو لسانی یا نگارشی بوده و از سوی وی اصلاح خواهد شد اما اصرار وزیر عدلیه دولت یازدهم بر اتهامات خلاف واقع و نشر اکاذیب علیه جناب مهندس مشایی باعث شد تا ایشان نه با انگیزه شخصی بلکه با انگیزه دفاع از فداکاریها و خدمات بی نظیر دولت نهم و دهم در برابر اتهام زنی های کذب و ممانعت از تشویش اذهان عمومی علیه اظهارات وزیر دادگستری اعلام جرم نمایند ضمن آنکه اظهارات مجدد جناب مصطفی پورمحمدی ظلم به قوه قضائیه هم هست و اقدامات قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده فساد سه هزار میلیاردی را ناقص و ناکافی معرفی میکند.

داوری ادامه داد:در عین حال نامه جناب مهندس مشایی به وزیر وقت اقتصاد در مورد طرح اتوبان دوطبقه ساحلی شمال کشور که توسط جناب پورمحمدی و روزنامه ایران برای اتهام زنی علیه مهندس مشایی مورد بهره برداری قرار گرفته صرفا مکاتبه ای اداری برای ابلاغ نظر رئیس جمهور وقت به دستگاه ذیربط بوده و در این موضوع مطلقا شبهه ای درباره جناب مهندس مشایی وجود ندارد و همین موضوع در همان زمان در جوابیه جناب مهندس مشایی به روزنامه کیهان نیز منعکس شده بود و توقع میرفت که جناب پورمحمدی بعنوان وزیر عدلیه دولت یازدهم و فردی که در کسوت روحانیت است بجای این قبیل رفتارها، حقوق شهروندان را مراعات کرده و از اقدامات و اظهاراتی که شائبه سیاسی دارند در حوزه قضایی پرهیز کنند.

وی اظهار داشت:مثلا آقای مصطفی پورمحمدی گفته اند که اکنون با شکایت آقای مشایی علیه ایشان، پرونده آقای مشایی به جریان می افتد . آیا این نحوه اظهار نظر جز تهدید یک شهروند این کشور به پرونده سازی بدلیل شکایت علیه یک مقام دولتی معنای دیگری می یابد؟

یا آنکه گفته اند شکایت آقای مشایی اهمیتی ندارد؟! آیا وزیر عدلیه در دولتی که رئیسش خود را حقوقدان مینامد ، میتواند شکایت شهروندان را بی اهمیت بداند؟

با تمام این اوصاف و با توجه به اظهارات و رفتارهای اخیر جناب مصطفی پورمحمدی و نیز اصرار ایشان بر ادعاهای کذب علیه مهندس مشایی ، شکایت رئیس دفتر رئیس جمهور سابق علیه وزیر دادگستری دولت یازدهم تا آخرین مرحله در دادگاه ویژه روحانیت دنبال خواهد شد تا مظلومیت و حقانیت دولت سابق ، بیش از قبل در برابر ملت شریف ایران آشکار شود و در عین حال امیدوار هستیم تا همزمان پرونده شکایتهای قبلی دولت دهم علیه جناب پورمحمدی بدلیل برخی اقدامات ایشان در دوران تصدی وزارت کشور دولت نهم نیز که تاکنون مورد رسیدگی قرار نگرفته ، در دادگاه ویژه روحانیت به جریان بیفتد.

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب