صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow همسریابی و ازدواج های اینترنتی رسمی می شود
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 12 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس های مهدی سلطانی سروستانی - اردلان تمجید سریال مادرانه
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۲۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عكس حميرا، خواننده پيش از انقلاب هنگام خروج از ايران با دخترش
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۰ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکس ترانه علیدوستی بدون آرایش
چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی دیدنی از محمدعلی کلی به همراه دخترش در حال نماز خواندن
یك‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰ بعدازظهر
  [جزئیات]...      اصرار استاندار برای کلاه گذاشتن سر احمدی نژاد
چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

همسریابی و ازدواج های اینترنتی رسمی می شود

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

دولت بهار: انواع دوستی‌های قبل از ازدواج و پیدایش فضای مجازی روز به روزعامل پوست اندازی نسل قبلی و پیدایش نسلی شد که به دنبال همسر آینده خود در کوچه پس کوچه‌های سایت‌های همسریابی، تاس بخت و اقبال خود را به بالا پرتاب می‌کنند تا شاید هنگامی که بر زمین می‌نشیند جفت شش بیاید.

همسریابی و ازدواج های اینترنتی رسمی می شود

اما آشنایی‌هایی که در محیط‌های مجازی مانند چت روم‌ها، فیس بوک و سایت‌های همسریابی صورت می‌پذیرد تا چه میزان می‌تواند بنیان‌های یک ارتباط درست و زمینه‌های تشکیل یک زندگی مستحکم را رقم بزند؟این سوالی است که پاسخ به آن به کلشیه ای تبدیل شده که جوانان را فراری می دهد چرا که پاسخ این سوال همواره روایت پر درد دختران فریب خورده و پسران آسیب دیده است.
روایتی درد ناک که گاهی آنقدر پلیسی است که جوانان به واقعیت آن شک می کنند و بی خیال داستان های عبرت اموز باز هم جفت خود را در کوچه پس کوچه های فضای مجازی جستجو می کنند غافل از اینکه فضای مجازی دنیایی است برای پرورش تخیلات و دور شدن از واقعیات.
هر چند شاید کلیشه باشد و غیر واقعی به نظر برسد اما حقیقت این است که  دوستی ها در فضای مجازی  و حتی استفاده از سایت های همسر یابی به اصلاح مجاز معمولا عاقب خوشی ندارند البته ذکر این نکته هم ضروری است که ممکن است از هر 100 زوج بالاخره یکی دو تا هم عاقبت به خیر شوند!
همین چند وقت پیش بود که وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت سایت های همسر یابی را صادر کرد تا از این طریق ازدواج ها سامان گیرد.

همسریابی و ازدواج های اینترنتی رسمی می شود

امینی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان نیز در رابطه با فعالیت سایت های همسر گزینی اعلام کرد: افرادی که می خواهند در این حوزه فعالیت کنند. ابتدا باید برای دریافت مجوز به دفاتر سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مراجعه کرده و پس از گرفتن مجوز از این سازمان به وزارت ورزش و جوانان مراجعه کنند و گفته شد قرار است این مراکز زیر نظر مراکز مشاوره کشور فعالیت کنند.
بعد از آن اما وزارت ورزش هر گونه مجوزی برای سایت های همسر یابی را تکذیب کرد.
به گفته محمدصادق اکبری معاون وزیرسابق  ورزش و جوانان، این وزارتخانه تاکنون هیچ مجوزی را به عنوان مسئول برای سایت های همسر یابی دائم و موقت صادر نکرده است و تبلیغات انجام شده به عنوان فعالیت با مجوز وزارت ورزش و جوانان دروغ است.
امادر نهایت نتیجه این بودکه سایت هایی با تبلیغ مجوز دار بودن راه اندازی شدند و به دلیل بی توجهی مسئولان به مراکزی برای دوست یابی و ازدواجهای ناپایدار تبدیل شدند.
حالا اما رییس‌پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد داد ه که سایت رسمی همسریابی را برای کاهش جرایم در این حوزه ایجاد کند.
سردار کمال هادیانفر در تشریح وضعیت ساماندهی سایت‌های همسریابی در کشور با اشاره به جلسات متعدد پلیس فتا با مسوولان وزارت ورزش و جوانان، گفته: باید ضرورت وجود این سایت‌ها در کشور از سوی نهادهای فرهنگی بررسی شود، چراکه پلیس، مرجع تصمیم‌گیری نیست و باید مسوولان، پاسخی مناسب در مورد چرایی فعالیت این سایت‌ها ارایه دهند.
هادیانفر با اشاره به جلسات متعدد این پلیس با وزارت ورزش و جوانان در مورد فعالیت سایت‌های همسریابی، گفته: ما از وزارت ورزش درخواست کرده‌ایم که سازمان متولی در این زمینه را مشخص کند.
وی با اشاره به پیشنهاد پلیس در مورد فعالیت سایت‌های همسریابی به وزارت ورزش و جوانان، تاکید کرده: پلیس پیشنهاد کرده که در صورت ضرورت، یک سایت مرجعی راه‌اندازی شود که جوانان و مردم علاقه‌مند که مایل به انتخاب فرد مورد نظرشان در این سایت‌ها هستند، بتوانند ثبت‌نام کنند و سایت رسمی با تمامی موضوعات و حواشی آن پشتیبانی شده و راه‌اندازی شود، در غیر این صورت پلیس آمادگی کامل دارد تا با این سایت‌ها که «هاستشان» داخل و خارج از کشور است، برخورد کند.
در هر حال نکته اینجاست که امروزه عصر، عصر فن آوری اطلاعات و اینترنت است و برای همین اینترنتی شدن دوستی ها و مجازی شدن ازدواج ها اجتناب ناپذیر است.تجربه هم نشان داده با تهدید و زور و نصیحت نمی توان جوانان را به کاری واداشت و شاید بهترین راه همین تاسیس سایت های مجاز باشد که کنترل آنها آسان تر است.

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب