صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow احمدي نژاد اعلام كرد: در مرحله دوم هدفمندي يارانه هاي قيمت بنزين زير 1000
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 16 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس تیپ عجیب و غریب و خارج از عرف نگین معتضدی
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      "رسوايي" اكبر عبدي در نقش روحاني
چهارشنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس یادگاری گرفتن پوریا پورسرخ از علی کریمی
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      تصاویر چشم چرانی سیاستداران به اندام زنان و دختران
پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های نرگس محمدی (ستایش) در جشنواره فیلم فجر
پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

احمدي نژاد اعلام كرد: در مرحله دوم هدفمندي يارانه هاي قيمت بنزين زير 1000

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

مهر- تمام لحظات برگزاری این مراسم حاضران در حالی که پرچم های سه رنگ ایران را دست داشتند به ابراز احساسات نسبت به رئیس جمهور می پرداختند.

هنگامی که دکتر احمدی نژاد از مردم به خاطر انتظار طولانی شان عذرخواهی کرد از آنها پرسید شما صدها سال خادمی امام رضا را کرده اید و سی و سه سال با همه فشارها پای انقلاب ایستاده اید و خسته شدید در این زمان مردم با شعار "یاور دین احمدی به شهر ما خوش آمدی" نسبت به احمدی نژاد ابزار احساسات کردند.
رئیس جمهور در جریان تشریح طرح هدفمندی یارانه ها با رد قیمت دو هزار تومانی هر لیتر بنزین تلویحا اعلام کرد در پایان طرح هدفمندی قیمت بنزین کمتر از هزار تومان خواهد بود.
رئیس جمهور در این سخنرانی ثروت طبقه برخوردار کشور را 30 برابر مردم فقیر اعلام کرد و گفت: با درآمد حاصل از طرح هدفمند کردن یارانه ها این فاصله طبقاتی کاهش یافته است.
وی آنچه در بازار طلا و ارز اتفاق افتاد را توطئه مشترک اروپا و سرمایه داران داخلی دانست و گفت: این موضوع ربطی به هدفمندی یارانه ها نداشت.
دکتر احمدی نژاد از مردم خواست در دو ماه آینده کمتر به بازار مراجعه کنند و کالاهای غیر ضروری را نخرند تا طرح دشمنی با این ملت زمین گیر شود.
شهید رجایی سفرهای استانی را پایه گذاری کرد
رئیس جمهور در چهارمین سفر استانی هیئت دولت به خراسان رضوی در جمع مردم مشهد با بیان اینکه سفرهای استانی را مرهون شهید عزیز رجایی هستیم خاطرنشان کرد: این شهید عزیز رجایی بود که سفرهای استانی را پایه گذاری کرد و در دوره کوتاه مدیریت خود دولت را به استانها آورد و پس از آن شهید این سنت مغفول ماند اما در دولت های نهم و دهم به تاسی از آرمانهای انقلاب امام رضا، امیرالمومنین و رهبری دولت بار دیگر این سنت را احیا کرد.
بعضی از همکاران سابق ما می گفتند...
احمدی نژاد افزود: البته بعضی از همکاران سابق ما مدام در جلسات مطرح می کردند که این سفرها  به سرمنزل مقصود نمی رسد. مگر می شود دولت را به استانها برد اما خوشبختانه امروز در جوار امام هشتم ، ما یکصدمین سفر استانی هیئت دولت را برپا کردیم و اعلام می کنیم سفرهای استانی در کشور نهادینه شده است. از این رو امیدواریم این سنت ادامه پیدا کند.
اهداف سفرهای استانی هیئت دولت
رئیس جمهور اجرای عدالت ، ارتباط مستقیم مسئولین با مردم ، توسعه استانها را از مهمترین اهداف سفرهای استانی هیئت دولت دانست و افزود: موقعی که می خواهیم ایران را بسازیم باید به این نکته مهم و اساسی توجه داشته باشیم که باید همه نقاط ایران برای ما مورد توجه قرار گیرد.
احمدی نژاد گفت: زمانی که دولت فقط در مرکز پایتخت حضور داشته باشد نمی تواند تصمیم گیری درستی را برای نقاط مختلف کشور اتخاذ کند. به همین جهت سفرهای استانی در راستای برقراری عدالت انجام می شود.
وی با بیان اینکه در سفرهای استانی ، مسئولین اجرایی از نزدیک با مردم دیدار و گفتگو می کنند افزود: معتقدم مسئولین باید در کنار مردم باشند. اگر مسئولی در کنار مردم نباشد اصلا متعلق به مردم و انقلاب نیست و در انجام ماموریت ها موفق نخواهد شد.
رئیس جمهور تقویت محبت و مهرورزی را یکی دیگر از اهداف سفرهای استان هیئت دولت عنوان کرد و ادامه داد: باید همواره به رابطه دولت و ملت توجه داشت. نباید فاصله ای بین مردم و حکومت قرار گیرد. بر این اساس ما با سفرهای استانی تلاش کردیم تا ارتباط خوبی را با مردم برقرار کنیم.
اگر چنین طبقاتی شکل بگیرند باید فاتحه ملت را خواند
احمدی نژاد در عین حال افزود: البته برخی از قدرتمندان ، فخرطلبان بدنبال تحقق اشرافی گری و قدرت و ثروت نامحدود هستند و باید دقت کنیم تا این افراد که در این طبقه خاص قرار دارند خودنمایی نکنند. اگر چنین طبقاتی شکل بگیرند باید فاتحه آن ملت را خواند ، آن ملت دیگر روی عزت و عدالت را نخواهد دید.
وی با بیان اینکه عده ای پیدا می شوند که همواره می خواهند عادت طاغوت طلبی و خودپرستی را و سوءاستفاده از بیت المال را زنده کنند افزود: شان مدیران اجرایی خدمت و نوکری به مردم است و من در همین جا رسما اعلام می کنم اگر هر کس بخواهد غیر از این (خدمت به مردم و نوکری به آنها) به چیز دیگری بیندیشد غاصب است و متعلق به مردم نیست.
رئیس جمهور با اشاره به نظارت های سفرهای استانی هیئت دولت اظهار داشت: در این سفرها نظارت بر مسئولین محلی نیز انجام شده است و ما در اسرع وقت درباره این نظارت ها اعلام نظر می کنیم تا مردم بدانند که ارزیابی دولت از مسئولین محلی چیست؟ نقاط ضعف و قوت کجاست؟
تحت هیچ فشاری کوتاه نخواهم آمد .
احمدی نژاد خطاب به مردم خراسان رضوی تاکید کرد: تا زمانی که زنده هستم این اهداف را دنبال و پیگیری خواهم کرد و تحت هیچ فشاری کوتاه نخواهم آمد.
وی در ادامه سخنانش به گرانی ها و فشارهای اقتصادی اخیر به مردم اشاره کرد و با بیان اینکه طرح تحول اقتصادی (قانون هدفمند شدن یارانه ها) به خوبی انجام شد گفت: عده ای از همان ابتدا نمی خواستند این طرح به خوبی اجرایی شود. بنابراین تمام تلاش خود را انجام دادند تا شیرینی اجرای هدفمند شدن یارانه ها به کام مردم خوش نیاید.
رئیس جمهور تصریح کرد: از این رو مدام با شایعه پراکنی و انعکاس اخبار دروغ در صدد بر آمدند تا اطلاعات غلطی را به مردم ارائه دهند در صورتی که این گونه نبود.
ماجرای بازار ارز توطئه بود
احمدی نژاد اعلام کرد: بانک مرکزی در سال گذشته اعتبارات خوبی را در اختیار صادر کنندگان و تجار قرار داد اما توطئه گران به هر شکل تلاش کردند تا بازار ارز را به هم بریزند.
وی درعین حال  تاکید کرد: دولت تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا بازار ارز را به همان دوران سابق برگرداند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ما نیروهای اطلاعاتی خوبی داریم تا آنها بتوانند در قبال این توطئه ها وارد شوند افزود: اما این افراد می خواهند با طرح موضوعات فرعی و کاذب وارد حوزه های اقتصادی شوند تا بتوانند توطئه های خود را اجرا کنند.
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: به فضل الهی دولت در شرایط بازار مسلط شده است و این توطئه را خنثی خواهد کرد.
فعلا کمتر خرید کنید
وی همچنین از ملت خواست که فعلا از خرید کالاهایی که نیاز ندارند خودداری کنند تا توطئه یک عده در قبال بازار ناکام بماند.
رئیس جمهور افزود: البته در این باره همه تجار و بازرگانان همراه هستند و اندکی محدود پیدا می شوند که می خواهند مردم تحت فشار قرار گیرند.
احمدی نژاد همچنین با بیان اینکه طرح تحول اقتصادی با جدیت دنبال خواهد شد افزود: در حال حاضر هدفمند شدن یارانه ها اجرای شده است و اصلاح پول ملی نیز آغاز خواهد شد البته طرح یارانه ها مهمترین موضوع در نظام تحول اقتصادی بود.
وی افزود: امروز طرح تحول اقتصادی به گونه ای اجرایی می شود که کشورهای دیگر می خواهند آن را دنبال کنند از این رو برای اجرایی شدن آن از ما راهنمایی می خواهند.
بنزین 2000 تومانی دروغ است
رئیس جمهور گفت: در موضوع طرح یارانه ها دو گروه فعالیت می کنند. گروهی که از اول مخالف اجرایی شدن این طرح بودند. این گروه با هر پیشرفت ملت ایران مخالفت می کنند.
احمدی نژاد ادامه داد: همچنین افرادی اطلاعات نادرست منعکس می کنند و می گویند بنزین به 2 هزار تومان می رسد. من به شما بگویم که این دروغ است. پرداختن به این موضوع ادامه همان طرحی است که عده ای دنبال آن بودند. می خواهند طرح یارانه ها به خوبی اجرایی نشود.
کسانی که مسؤولیت اجرایی ندارند مدام تصمیمات غلط می گیرند
وی ادامه داد: دولت کار بزرگی را انجام داده است اما تمام تغییرات در جهت کاهش اختیارات دولت است. عده ای بر این باورند که اجرای این طرح باعث گرانی بیشتر در جامعه می شود در حالی که دولت می خواهد گرانی ها را بخشکاند.
رئیس جمهور افزود: در گروه دوم افرادی دیده می شوند که مسئولین اجرایی ندارند ولی می خواهند در اجرا دخالت کنند و مدام فریاد می زنند که تصمیم دولت در این باره ضرر است و فقط تصمیمات غلط می گیرند و ما باید تصمیمات غلط آنها را پاسخ دهیم.
احمدی نژاد تاکید کرد: دولت از تولید کنندگان حمایت می کند و تولید کنندگان نیز در کنار این طرح (طرح تحول اقتصادی) ایستاده اند.
از وقتی این طرح اجرا شده هیچ اتفاقی نیفتاده
وی گفت: باز یک عده تاکید می کنند با اجرای این طرح تولید صفر می شود اما  از موقعی که طرح مذکور اجرا شده است هیچ اتفاقی نیفتاده و تولید نیز صفر نشده است.
رئیس جمهور همچنین خطاب به دشمنان ملت افزود:  بدانید ملت محکم ایستاده است و آرزوی ضربه زدن به ملت را به گور خواهید برد.
دولت 35 میلیارد دلار را در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد
احمدی نژاد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایران خاطرنشان کرد: همه سالها سال تولید ملی است اما امسال تاکید ویژه ای به تولید شده است. از این رو دولت 35 میلیارد دلار را در صندوق توسعه ملی ذخیره کرده بود که انشاءالله این مبلغ را امسال در اختیار تولید کنندگان قرار خواهیم داد.
وی با بیان اینکه در جلسه استانی هیئت دولت مصوبات گذشته دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت افزود: در جلسه هیئت دولت پروژه هایی که اجرایی نشده مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا متوجه شویم چه موانعی پیش روی این پروژه ها قرار گرفته بود و اگر بودجه بخواهد حتما بودجه آن را خواهیم داد
کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب