صفحه اصلی arrow کامپیوتر ، اینترنت و موبایل arrow مسابقات 8282 ایرانسل یا کلاهبرداری های در سطح کلان
 

تابلو اعلانات نت گشت...

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
درج آگهی رایگان 5 ساله

دانلود کتاب عجایب الاسرار
دانلود کتاب گنجنامه شیخ بهایی
دانلود کتاب کلیدهای اسرار


جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها
تبلیغات ارزان در سایت پربازدید



آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس

http://toop20.com/products_pictures/30morgh.jpg

تقویم نجومی 96

آموزش باغبانی و گلهای آپارتمانی

 سریال مختارنامه با کیفیت عالی - مجموعه کامل با پشت صحنه

دوربین مداربسته بیسیم مینیاتوری

اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

کانال نت گشت

كاربران آنلاین

ما 33 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
سریالهای مذهبی

مدافع فصل گذشته سپاهان با بي ام دابليو ايكس 6
پنج‌شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی در عید سعید فطر، نوه دار شدند+ عکس
سه‌شنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس جالبی از جوانی های دکتر محمدرضا عارف
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های لو رفته احمدی نژاد در پارتی نوروزی
سه‌شنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۰۳:۵۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عكس هاي جديد حميد گودرزي
پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

مسابقات 8282 ایرانسل یا کلاهبرداری های در سطح کلان

ارزیابی كاربر: ONONONONOFF / 25
ضعیف عالی 

اکثریت مشترکین ایرانسل و همراه اول از پیامک های وقت و بی وقت تبلیغی شرکت ها و اپراتورهای همراه خسته شده اند . مخصوصآ اپراتور ایرانسل با پیامک ها و مسابقات مسخره.
نمونه این مسابقات:
اگر ماست سفید است عدد 1 و اگر سیاه است عدد 2 را به 8282 ارسال کنید و در مسابقات 50 میلیون تومانی ایرانسل شرکت کنید.
من و شما هم که همیشه مشکل مالی داریم و شب ها خواب پول مفت می بینیم فکر می کنیم ایرانسل غول چراغ جادو است و با 2-3 سوال مسخره و واضح، ظرف چند دقیقه 50 میلیون اسکناس یا چک پول برایمان می شمارد . اما غافل از اینکه بعد از سوال اول می فهمیم ظرف چند دقیقه هم پول نمی سازد و نیم ساعتی طول می کشد. چون 2- 3 سوال نیست و 20 سوال است اما خوب می ارزد که 20 سوال واضح در سطح کودک 7 ساله جواب بدهیم و 50 ملیون بزنیم به جیب . می شود هر سوال 2.5 میلیون تومان سود خالص.
ولی از سوال 10 به بعد می فهمیم که از این خبرها هم نیست و سوالات در حد فوق لیسانس شده . سطح آخرین سوالات این طور می شود:
تعداد شن های موجود در کره ماه چند عدد است
یک - 1.2* 10^2376
دو - 1.234* 10^2378

سوال آخر انگل موجود در فضولات مار آبی اقیانوس اطلس که در اقیانوس هند 4 ماه ساکن شد چه بود؟
1- اسپریپتو آنکوتوپولیستاندو
2- اسیلو استپراندو جیان دومر

مسابقات 8282 ایرانسل یا کلاهبرداری های در سطح کلان

خلاصه بعد 20 یکساعت وقت تلف کردن می فهمیم ای دل غافل چه کلاهی سرمان رفته . کلی وقت هدر دادیم در ضمن پیامک های 15 تومانی را هم همانطور که اول مسابقه آقای ایرانسل گفته  بود 75 تومان می گیرند یعنی 1500 تومان + کلی وقت مفید پر
یک کم جوش می یاریم می گیم شکایت می کنم. بعد می گیم برا 1500 تومان؟؟ بابا بی خیال اولآ کی وقتش رو داره تازه کی با غول های اپراتور همراه در می افته. حالا بذار ایرانسل هم به 1500 تومان ما دلخوش باشد . وقت مفید هم که به جهنم.

اما راستی ایرانسل فقط 1500 تومان سود کرده؟
فرض کنید روزی یک میلیون مشترک مثل من گول طرح های خنده دار یا مسابقات مسخره ایرانسل را بخورند می شود حداقل روزی 1500*1000000 یعنی یک و نیم میلیارد تومان که فوقش به دو نفر هم جایزه بدهد یا ندهد باز می شود یک میلیارد و 400 میلیون تومان در روز سود این کلاه برداری های جمعی که هیچ مرجعی هم به آن رسیدگی نمی کند.
به نظر من این طرح ها ، مسابقات و جشنواره ها و مسخره بازی هایی که ابداع می کنند یک نوع کلاه برداری در سطح کلان است که بدون اینکه کسی متوجه شود از جیب هر کسی مبلغ کمی بر می دارند و می گذارند در جیب خودشان .

معلوم نیست بالاخره کدام مرجع و چه زمانی می خواهد به این کلاه برداری ها رسیدگی کند .

اگر در این باره نظری دارید حتمآ نظرتان را بنویسید.

24 نظر

بازدید كننده
rahim
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۱ بعدازظهر
کلاهبرداری که سهله ،دزدی سرگردنه ست
بازدید كننده
javid
یك‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۸ بعدازظهر
سلام دوست عزیز ، حداقل یکی پیدا شد که حرف دل ما رو بزنه.
بازدید كننده
علوي
یك‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۵ قبل‏ازظهر
بنام خداي متعال تقاضاي تظلم خواهي نسبت به ظلم شركت ايرانسل احتراما – اينجانب سيدرضا علوي زاده خط 09391908988 بمنظور استفاده از خدمات رومينگ شركت ايرانسل در كربلا در تاريخ 19/9/1392 مبلغ هشت ميليون ريال به حساب خدمات ارتباطي ايرانسل به صورت سپرده واريز نمودم، از قبل ضمن ارسال ايميل جوياي نسبت به بازگرداندن اين مبلغ شدم كه اعلام داشتند از دفاتر خدماتي ما مبلغ سپرده قابل برگشت است. به جهت هزينه بالاي تماس از خط ايرانسل و رومينگ استفاده نكرده ام از 19/9/1392 تا امروز 20/11/1392 با ارسال مدارك و .... چندين و چندين بار پيگيري براي دريافت سپرده داشته ام موفق نشده ام . چرا پولي را كه دريافت كرده‌ايد به صورت راحت و ساده به مشترك پرداخت نمي كنيد. با تشكر . سيدرضا علوي زاده
بازدید كننده
نوید 313
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۴ قبل‏ازظهر
سلام این مطلب در سایت نوید 313 منتشر شد... http://www.navid-313.rzb.ir/post/478 با تشکر
بازدید كننده
سید
پنج‌شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۰۶ قبل‏ازظهر
با سلام در خصوص رسیدگی می بایست به دادسرا مراجعه و متنی و عریضه مبنی بر اینکه شرکتهای ایرانسل یا همراه اول سوال های آخر واقعا بی معنی و بی پاسخ می باشد ذکر نموده و اینکه واقعا جایزه نمی دهد و اگر می دهد رسما در رسانه های عمومی انتشار کند و اگر بقول شما انسان بخاطر 1500 تومان وقت شکایت ندارد پس شاکی نباش راهکار پیشنهادی ضمن اینکه انسان دارای عقل می باشد شرکت نکند تا شرکتهای مذکور ضرر میلیاردی کنند چون پیامکهای تبلیغاتی هزینه برایشان دارد پس همه با هم به همدیگر اطلاع رسانی کنیم که کسی ساده نباشد و شرکت در این مسابقات ننماید با تشکر
بازدید كننده
امیر
جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷ بعدازظهر
وقتی دولت داره کلاهبرداری میکنه میخوای زیردستاش اینکارو نکنن ؟!!!
بازدید كننده
مهدی
جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۱۹ قبل‏ازظهر
یکی از آشنایان ما یک دوربین حرفه ای برنده شد اسامی برندگان تو سایت ایرانسل قابل رویت است
بازدید كننده
حسین
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۵۷ بعدازظهر
سلام:واقعاً گل گفتی . ای کاش همه‌ی مردم دست به دست هم می دادند هم ایرانسل و هم همراه اول رو تحریم کنند تا اینا باشند دست از دزدیشون بردارند.
بازدید كننده
حرف حق
چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۴ بعدازظهر
متاسفم . چرا هیچکس هیچ کاری نمیکند؟؟؟؟؟؟؟خدانکنه یک مسابقه رو فعال کنید                سوال ارسال میکنه 120تومان کسر میکند ایرانسل عزیززززززززززززززززز سوال ارسال میکنی ماکه جوابی نمیدهیم باید کسر شود؟؟؟-------------روش جدید ایرانسل که شما رو وسوسه میکند تا وارد مسابقه شوید فوریپراید SL111 نوک مدادی 93شاید برنده ش تو باشی فقط با یک پیام تو قرعه کشی شرکت کن پس 1 رو مجانی به 737862 ارسال کنید
بازدید كننده
omid
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳ بعدازظهر
به خدا فقط فکر سودن مهم نیست براشون از چه راهی باشه
بازدید كننده
اشکان
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۴۵ بعدازظهر
این نوع شیوه مدرن کلاه برداری ( قمار شرکت در مسابقه ایرانسل ) بجای خود ! الان دقیقا 6 ماه متوالیست بنده به خاطر وقوع مشکلات عدیده نمیتونم با شماره 700 ایرانسل که به غیر از 1 دقیقه اول مابقی مکالماتش رایگان هست تماس بگیرم و ناچارا باید از خطوط دیگه با شماره بعدی ایرانسل در ازای هر دقیقه 75 تومان تماس بگیرم ، متاسفانه از روز گذشته هم خریداری بسته اینترنتی برام مقدور نیست و طی 24 ساعت گذشته به تبع دریافت پیام ( فقط دریافت و نه ارسال ) از طریق وایبر تا کنون 7 هزار تومن از شارژم کسر شده و با شوربختی تمام عارضم تمام این مشکلات را بنده به اپراتورهای ایرانسل گزارش کردم و تا به امروز برای من 15 بار شماره پیگیری هیچ و پوچ ارسال شده که مثلا رسیدگی خواهد شد و..! به والله قسم کلاه برداری از این بزرگتر و مدرن تر وجود نخواهد داشت و این حق مسلم همه ماست ، ولاغیر (!)
بازدید كننده
مهندس محمد حسین فرد جو
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۵۳ بعدازظهر
میخوام در مورد ایرانسل چند مطلب بگم مطمنم یا بهش بر خوردید یا خواهید خورد;کلاهبرداری های ایرانسل همواره ادامه دارد پیامک های دروغین برد جایزه که برای مشترکین ارسال میشود هیچکدام صحت نداشته و برای سواستفاده از مشترکین استفاده میشود با یکم فکر میبینید که اگه یه شرکت بخواد یه ماشین 80,90 میلیونی بده هزار بار در رسانه ها تبلیغ میشه و بعد از کلی فروش محصولات خود که شاید ده ها برابر پول اون ماشین باشه رو به یه نفر میدن(حالا اگه اون ماشین یا جایزه رو به امه یا داییشون ندن!!)حالا چجوریه که ایرانسل تو یه پیامک میگه عدد فلان رو ارسال کنید به .... تا در قرعه کشی یک خودرو مازراتی یا .... که پولشون بیش از یک میلیارد تومنه برنده شوید!!!!؟؟؟مهم اینجاست که هیچ فردی هم پیگیری نمیکنه که مثلا این ماشین یا حتی اسباب بازیش به هیچ کس داده نمیشه!!!خودتون قضاوت کنیدحالا این کلاهبرداریا که باعث سود میلیاردی ایرانسل میشه به کنار..تازگیا اینترنت همراه ایرانسل به قیمتی بیش از چند برابر رسیده و افرادی ساده زیر بار این چنین زوری رفته و تن به این کلاهبرداری ها میدهد!!بازم قضاوت با خودتونخود بنده قبلا از اینترنت این اپراتور استفاده میکردم اما با این چنین کلاهبرداریی که از این اپراتور دیدم خیلی خودم ضعیف دیدم که بخوام برم زیر بار همیچین....فقط کمی فکر و تاملبا تشکر این مطلب رو وظیفه خودم دونستم که به اطلاع هموطنان خوبم برسانم 
بازدید كننده
ارشاد
یك‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵ قبل‏ازظهر
باسلام.من اصلاشرکت نکردم ودریک روز چندبارپیام رالغو کردم امابازهم یه سوال دیگه میفرستادن
بازدید كننده
مهرداد
یك‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹ قبل‏ازظهر
بچه ها این کلاه برداری جدیده ایرانسله: سه روز پیش که میشد پنجشنبه یه پیامک واسم اومد با مضمون این که: شما برنده ی سکه ی طلا به همراه بن تخفیف کالا شدید با شماره ی ۰۲۱۴۴۳۲۲۰۴۰ تماس بگیرید منم سریع تماس گرفتم ی خانمی که خودشو الهی معرفی کرد گوشیرو برداشت و گفتم برنده شدم گفت شماره تلفنمو بدم دادم گفت بله شما برنده شدید به شما تبریک میگم گفتم خب برنده ی چی شدم گفت شما برنده ی بن هفت کالا به همراه یک سکه طلای پارسیان شدید کالاها ارزشش ۶۰۰ هزار تومنه ولی ما به شما این کالا ها رو به قیمت ۳۱۰ هزار تومن به همراه سکه پارسیان می دهیم بعد گفتم کالاها چی هستن گفت: سبزی خرد کن خردکن پلین کیک پز برقی اتو بخار ریش تراش آقایان پد طبی جارو شارژی واقعا اسم تمام این وسایل خوب بود گفتم چن تاشو دارم چن تاشم میدم به داییم که تو این کاره واسم میفروشه واسم آوردن پول بی زبون رو بهشون دادم و رفتن رو بسته نوشته بود شرکت بازرگانی پارسیان انتظار داشتم کارتون بزرگ باشه ولی خیلی کوچکتر از انتظارم بود با تمام شکی ک داشتم اومدم خونه باز کردم وسایل به همراه ی سکه ده هزار تومنی توش بود حالا قیمت وسایل رو نگاه کنید: سبزی خرد کن ۱۱۰هزار تومن خردکن پلین خردکن پلین نبود دایسر نایسر بود که ۲۵ هزار تومنه کیک پز برقی ۳۵ هزار تومن اتو بخار ۴۰ هزار تومن ریش تراش آقایان از اینایی بود که ماهواره هی تبلیغ می کرد و میگفت هر جای بدنتون مو دارید بزنید ۲۹ هزار تومن پد طبی از دارو خانه پرسیدم ۱۲ هزار تومن جارو شارژی ازاونایی بود که شارژ نمیشد و با فندکی ماشین کار میکرد ۲۶ هزار و پانصد تومن ی جمع ساده انجام بدید میبینید چقد سرم کلاه رفته توصیه میکنم توی این مسابقات ۸۲۸۲ ایرانسل اصلا شرکت نکنید. بعد این ک زنگ زدم به خانومه میگم میگه میخاستین سفارش ندین جالب اینجاست این قیمتارو از اینترنت در آوردم داییم میگفت با ۱۷۰ هزار تومن این وسایلارو بهت میفروختم کیفیتشون هم بهتر از این ها
بازدید كننده
reza
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰ بعدازظهر
شاید بشه حرکات بعدیه یه حیوونو حدس زد..... ولی کارای ادمارو نمیشه حدس زد...... پس باید حواسمون خیلی جمع باشه ک..
بازدید كننده
ناشناس
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۸ قبل‏ازظهر
یک دنیا حیف که ایرانی به این درجه از حقارت برسه که بنام ایران سل و ایران سرطان و همراه اول کلاه برداری کنه.
بازدید كننده
حسین
پنج‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۷ بعدازظهر
دو هزار تومان شارژ زدم در عرض دو روز بدن حتی یک تماس فقط اس ام اس می فرستند بعد کم می کنند 5بار با 700 تماس گرفتم ولی جلوی اس ام اس ها را نگرفتند تنها چارش فرستادن عدد 2 به 5005 است
بازدید كننده
فرزاد
یك‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵ بعدازظهر
سلام.خوب دوستان هر چی بر سرمون بیاد حقمون هست.ایرانسل چند شب پیش پیام داده کم پیدایی...خخخخخخخخخخخخ. والا مردم ایران خیلی مظلوم هستند که چنین خیانتکارهایی دارن چنین ظلم هایی را به مردم میکنند... همه گریبان گیر این حقه و حیله اپراتور ها و به خصوص ایرانسل شده اند. حالا بدبخت همراه اول پیام میداد و من off را فرستادم و دیگه پیام نمیده . اما ایرانسل فقط ده بار زنگ زدم. 100 بار پیام دادم. اما انگار نه انگار که یه انسانی اون بالا مدیریش هست.
بازدید كننده
احسان
سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۳ بعدازظهر
عزیز یک بار من تمام سولات را صحیح جواب دادم و یک رمز ده رقمی به من تعلق گرفت هفت رقم آن را دادند سه رقم هم با پاسخ به سولات باید جا به جا میکردم تا کد در بیاید چون تکام سوالات را درست جواب داده بودم هشت باری هم فرصت جا به جایی داشتم دیگر کار آسان شده بود یک بچه هفت هشت ساله هم میتونست رمزو دربیاره سه رقم را هشت بار جا بجا کردم و هر بار گفتند رمز شما اشتباه است متاسفیم اون عزیزی هم که پیام داده دوربین برنده شده فامیلشون راست گفتن ماهم خیلی جاها بودیم عزیز فقط چرا نگفتی فامیل کدام کارمند و مسول ایرانسل بودید 
بازدید كننده
عليرضاقاسمي
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۵ بعدازظهر
سلام.من در تاريخ١٣٩٣/٨/١ يک ربع سکه از شرکت اکواريوم،، ايرانسل برنده شدم. فعلا که از جايزه خبري نيست. 
بازدید كننده
ندا آقاجانی
یك‌شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹ بعدازظهر
سلام. فقط خواستم 1مدل پیامکای جدید اون ها رو بخونید که ببینید دروغ و دزدی تو روز روشن چه شکلیه: 2000 تومان اعتبار رایگان به پاس عضویت شما در پیشونی سفید. برای دریافت عدد 1 را به 84807 ارسال کنید. اتفاقا من به اپراطور زنگ زدم و گفتم می شه بگید این این کلمه دریافت رو که نوشتید ، دریافت 2000 هست یا دریافت سوال. اونم گفت اول سوال می یاد بعد جواب می دین بعد 2000 دریافت می کنید. بهش گفتم پس چرا اینو تو اس ام اسم اولتون نمی نویسید؟ چرا نمی گید شما قراره وارد مسابقه بشید. نوع نوشتن شما دروغه و گول زنکه و این حرفا... اون خامم با اون لهجه ی اپزاطوری با کلاسش گفت من انتقال می دم. منم گفتم جون عممت...
بازدید كننده
منصوری
پنج‌شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۴ بعدازظهر
سلام من با 15 هزارتومن شارژبرنده بک خودرو پراید شدم  اما امتیازم بالا بود سولالات زیادی رو جواب دادم زیاد هم نباید بدبین بود خوب این شرکتها ماشالا اینقدر سود اوریشون بالاس که این جایزه ها براشون پول خرده من بازم میخوام شرکت کنم
netadmin
مدیر سایت
جمعه ۰۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱ قبل‏ازظهر
پاسخ منصور: دوست عزیز مطلب رو درست نخوندین. گفته نده که جایزه نمی دن گفه شده اگر هم هم جایزه بدن..... فوقش به دو نفر هم جایزه بدهد یا ندهد باز می شود یک میلیارد و 400 میلیون تومان در روز سود .
بازدید كننده
صادق;
یك‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۷ بعدازظهر
باسلام وتشکر من خودمم تو مسابقه همراه اول شرکت کردم و برنده یک میلیون شدم اما واقعا ظلمه که سود کلان رو خودشون میبرن چند میلیون شرکت کننده داره حداقل به ۱۰۰ نفر از شرکت کننده ها هم جایزه بدن خوبه به نظرم ن اینکه فقط دویا سه نفر
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

دانلود مجربات باقر

آخرین مطالب