صفحه اصلی arrow کامپیوتر ، اینترنت و موبایل arrow روش حذف و از بین بردن ویروس کظم غیظ Kazme Gheyz
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 10 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

گریه خاتمی
جمعه ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس گروه مستان و پرواز همای با خواننده و هنرپیشه قبل از انقلاب
چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۵۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش و مادرش
پنج‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۵:۱۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس/ احمدی نژاد وقتی که حسابی خیس می شود
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۲۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های لو رفته احمدی نژاد در پارتی نوروزی
سه‌شنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۰۳:۵۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

روش حذف و از بین بردن ویروس کظم غیظ Kazme Gheyz

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 1
ضعیف عالی 

تروجان یا ویروس کظم غیظ از آن دسته ویروس هایی است که معمولآ همه کاربران اینترنتی به آن دچار می شوند و پس از ویروسی شدن کامپیوترشان دچار مشکلاتی مانند کاهش سرعت سیستم، پنهان شدن Folder Options، غیرفعال شدن پنجره Task Manager، غیر فعال شدن گزینه Run در Start Menu، غیر فعال شدن گزینه Manage پس از راست کلیک بر روی My Computer، ارسال پیام گروهی ناخواسته در Yahoo! Messenger، نمایش وبلاگ Kazme Gheyz بلافاصله پس از بازشدن اینترنت اکسپلورر، از کار افتادن رجیستری و مشکلاتی از این قبیل، می نماید. هرچند برخی از آنتی ویروس ها قادر به تشخیص و حذف این ویروس می باشند اما می توان با استفاده از این فایل و روش مطرح شده در ادامه مطلب آین تروجان (Trojan) را از بین برد.

روش حذف و از بین بردن ویروس کظم غیظ Kazme Gheyz

روش اول:
راه حل نرم افزاری: ابتدا فایل ANTI Kazme Gheyz را دانلود نموده و سپس آن را اجرا و دکمه Remove Kazme_Gheyz را بفشارید و منتظر بمانید. پس از پایان عملیات سیستم را Restart نمائید و مشکلات پیشین را چک کنید و در صورتی که برطرف نشده بود از روش دوم استفاده نمائید.

روش دستی:
در بعضی کامپیوتر ها عملکرد این ویروس در بعضی قسمت ها هنوز به نتیجه نرسیده است ، مثلا نتوانسته گزینه Run را از کار بیندازد. اما در بعضی سیستم ها حتی شما توانایی باز کردن پنجره End Task را هم ندارید.
بنابراین ابتدا به شاخه C:\WINDOWS بروید و فایل Regedit و سپس به شاخه C:\WINDOWS\system32 رفته و فایل Taskmgr را تغییر نام دهید (به یک نام دلخواه).
1- فایل Taskmgr را که تغییر نام دادید اجرا کنید. در سربرگ Processes عنوان Kazme_Gheyz و یا عناوین مشابه را انتخاب و End Process کنید.
2- اکنون فایل Regedit که تغییر نام دادید اجرا کنید. در پنجره باز شده ، سمت چپ بر روی عبارت My Computer یکبار کلیک کنید تا فقط High Light شود. اکنون Ctrl+F را بزنید تا پنجره Find باز شود. عبارت Kazm را تایپ کنید و دکمه Find Next را بزنید. در صورتیکه موردی یافت شد آن را با دکمه Delete کیبورد حذف کنید. سپس F3 را بزنید تا در سایر نقاط سیستم ، این جستجو ادامه یابد و اگر باز هم موردی یافت شد آن را نیز حذف کنید. این کار را تا پایان جستجو انجام دهید.
3- اکنون گزینه Folder Options شما فعال شده است و می توانید از طریق My Computer و سربرگ Tools ، این گزینه را انتخاب تا پنجره مربوط به آن باز شود. سربرگ View را انتخاب کنید و گزینه Show hidden files and folder و دو گزینه زیرین آن که با Hide شروع می شوند را تیک بزنید. سپس Apply و OK کنید.
4- با استفاده از Search ویندوز ، دو عبارت Kazme_gheyz.exe و Autorun.info را جستجو کنید و یافته ها را پاک کنید. این کار را با جستجوی دستی نیز در Drive ها انجام دهید.
5- وارد C:\WINDOWS\system32 شده و Ctrl+F را بزنید تا پنجره جستجو باز شود. اکنون همان عبارات Kazme_gheyz.exe و Autorun.info را در این مکان نیز جستجو کنید و موارد یافته شده را Delete کنید. بهتر است Shift + Delete کنید که به کلی از بین بروند.
6- به Control Panel رفته و Internet Options را باز کنید. دکمه Use Blank را بزنید تا صفحه Homa Page خالی شود و سپس Apply و OK کنید.
7- اکنون فایل های Regedit و Teskmgr را که تغییر نام داده بودید به نام حقیقی خود بازگردانید و کامیپوتر خود را یکبار Restart کنید.

1 نظر

بازدید كننده
sohrb
سه‌شنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۶ بعدازظهر
درود. ممنون از کمک شما.
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب