صفحه اصلی arrow مطالب پزشکی و سلامت arrow آیا واقعاَ محصولات 5040 مفیدند؟ محصولات لاغری، ریزش مو یا کرم های چین و چروک 5040 بی ضرر هستند؟
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 19 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

آیا واقعاَ محصولات 5040 مفیدند؟ محصولات لاغری، ریزش مو یا کرم های چین و چروک 5040 بی ضرر هستند؟

ارزیابی كاربر: ONONONONOFF / 31
ضعیف عالی 

تبلیغات انواع محصولات 5040 در شبکه های مجازی و سایت و رسانه ها کولاک می کند. هرکانالی که باز می کنیم از هر 10 پست 4 تای آن تبلیغات 5040 است که یک هنرپیشه یا فوتبالیست و آدم مشهور را نشانده اند و درباره معجزات کرم های 5040، دمنوش یا داروهای لاغری5040 ، داروهای ضد ریزش و تقویت رویش موی 5040 با آب و تاب صحبت می کنند.
امروز برآن شدم که از درست وغلط بودن معجزات 5040 سر دربیاورم. اینترنت را زیر و رو کردم تا از مضرات آن چیزی پیدا کنم ولی از آنجا که حجم تبلیغات این شرکت بسیار زیاد است تقریبآ اکثر سایتها تبلیغ کننده 5040 بودند تا منتقد یا کارشناس بررسی خواص آن.

 

آیا محصولات 5040 مفیدند- عوارض محصولات 5040 - محصولات 50 مجوز بهداشت و استاندارد دارند - چین و چروک، لاغری، ریزش موی 5040

به سایت 5040 که رجوع می کنید چندین جایزه از جشنواره ها و سمینارها را به عنوان افتخارات در سایت قرار داده اند اما بیشتر جوایز در زمینه فروش موفق و مشتری مداری،  تندیس یکسالگی فارس پلاس (یک شبکه تصویری مجازی ) و جایزه مدیریت و حسابداری اند خیلی ربطی به معجزه گر بودن محصولات و کیفیت فوق العاده ندارند.

از آنجا که در خود سایت 5040 برای اکثر محصولات عنوان شده که دارای مجوز بهداشت است با سازمان غذا و دارو تماس گرفتم و گفتند که به طور کلی نمی توانند جواب دهند و باید به طور خاص شماره مجوز هر محصول را از روی کالا بردارم و استعلام بگیرم. به عبارت دیگر من باید 50 محصول این شرکت را با همان قیمتهای گزاف خرید کنم وبعد از روی شماره تک تک آنها استعلام بگیرم. به نظر شما این شدنی است؟
وقتی که کالایی این حجم از تبلیغات دارد سازمان غذا و دارو نباید سریعتر میزان تاثیرپذیری وعوارض آنرا بررسی کند و سلامت یا عدم سلامت آنرا اعلام عمومی کند تا دوباره جریان کرمهای حلزونی که در تلیوزیون تبلیغ میشد پیش نیاید؟ (در پایینتر به آن اشاره می کنم)


طبق ایمیلی که (اخیرآ  25-6-97) روابط عمومی شرکت 5040 برای ما ارسال کردند تصویر پروانه بهداشتی دو نمونه محصولاتشان برای ما ارسال شد و البته تاکید بر عدم انتشار این پروانه داشتند و در ایمیل قید کردند:
"
حسب درخواست تصویر دو نمونه از مجوزهای بهداشتی که از اسناد محرمانه ی اداری است تنها جهت استحضار و عدم انتشار تقدیم میگردد"
لذا از آنجا که هدف ما اطلاع رسانی خیرخواهانه است لازم دانستیم که آنرا به اطلاع خوانندگان برسانیم. تصویر ایمیل ارسالی را هم می توانید ببینید (کلیک کنید)


جوابیه مسئولین 5040 به اظهارات مدیر نظارت سازمان نظام‌پزشکی خراسان‌ رضوی در خصوص تبلیغات دروغین


آیا محصولات 5040 مفیدند- عوارض محصولات 5040 - محصولات 50 مجوز بهداشت و استاندارد دارند - چین و چروک، لاغری، ریزش موی 5040

انچه که مهم و ضروری است این است که این موارد باید سریعتر توسط مسئولین ذیربط مورد توجه قرار گیرد:
1- آیا واقعا مجوز سازمان غذا و دارو یا بهداشت دارند؟
2-  آیا این محصولات عوارض ندارند؟
3- آیا میزان تاثیرپذیری آنها همانگونه که عنوان میشود حیرت آور است یا نه تاثیر اندکی دارد؟ چون اگر تاثیر اندک باشد خوب کرم مرطوب کننده هم تاثیر کم و کوتاه مدت در رفع چین و چروک دارد و شامپوهای ضد ریزش مو هم تاثیر کمی دارند
. یا آب کرفس و چای سبز به هر حال در کاهش وزن موثراند اما آیا محصولات 5040 به همان سرعت و تاثیر اعجاب انگیزی که در تبلیغ ها گفته میشود عمل می کند یا خیر؟ چون اگر تاثیر معمول باشد که از این نوع محصولات در دسترس همه هست و نیازی به هزینه های گزاف نیست.

امیدوارم مسئولان و کارشناسان سریعتر جواب این سوالات را به اطلاع مردم برسانند که اگر محصولات مفید نیست مردم دچار ضرر و زیان های جانی و مالی نشوند و اگر مانند تبلیغات ارائه شده شان مفید و موثرند، مردم با خیال راحت تر آنرا تهیه کنند.
(یادآور می شویم که نمونه های ذکر شده پایین از محصولات 5040 نیستند به این دلیل آورده شده که بگوییم مسئولان سریعتر اعلام موضع کنند حال این موضع می خواهد تایید مرغوبیت باشد یا عدم مرغوبیت که مردم تکلیفشان را بدانند)

به نمونه ای از ضرر و زیانها و بحث کارشناسی کرم حلزون که سایت الف منتشر شده توجه فرمایید (!)

اخيراً تبليغات حجيم و بي‌سابقه‌اي در صداوسيما نسبت به كرم حلزون انجام پذيرفت و پس از چندماه تبليغ بسيار وسيع و سود چندين ميلياردي صدا و سيما و تولید کننده و توزیع کننده كرم، اعلام شد اين كرم و تاثيرات تبليغ شده آن مورد تائيد وزارت بهداشت نيست و به يكباره تبليغ آن هم متوقف گرديد. در اين ميان چند سئوال بايد پاسخ داده شود:

1) رسانه ملي چگونه به خود اجازه مي‌دهد از اعتماد مردم نسبت به اين رسانه سوءاستفاده شود چه كسي پاسخگوي ضرر و زيان آسيب به اعتبار اجتماعي اين رسانه است.

2) زيان مادي خريداران اين محصول كه به دلیل اعتماد به رسانه ملي نسبت به خريد آن اقدام نموده‌اند را چه كسي جبران مي‌نمايد؟

3) نكته تاسف‌بار اين است كه به دنبال اين اشتباه كه موجب زيان هزاران نفر گرديد. مسئولان رسانه ملي اقدام به عذرخواهي از مردم نكردند. رسانه ملي كه علي القاعده مي‌بايست با برنامه و رفتار خود فرهنگ پذيرش خطا و عذرخواهي را گسترش دهد، با امتناع از اين امر در حقيقت به ناهنجاري كله شقي و يا سهل انگاري در حق الناس دامن زده است.

4) نمايندگان مجلس و كساني كه قانوناً بايد نظارت بر عملكرد اين رسانه داشته باشند چرا تاكنون اقدامي نسبت به برخورد با رفتار خلاف قانون و يا الزام به جبران مافات نكرده‌اند؟

5) سكوت مردم و رسانه‌ها پس از وارد آمدن زيان چند ميلياردي به هزاران ايراني، نشانگر واقعيت تلخ يأس از مطالبه حق و الزام به جبران خسارت مي‌باشد. جا دارد دستگاه قضا و دادستان به عنوان مدعي العموم با ورود قاطعانه به اين ماجرا، اميد به پیگيري و مطالبه حق را در جامعه افزايش دهند.

6) ممكن است خاطيان جهت كوچك شمردن اتفاقي كه افتاده بگويند. اين كرم مانند تمامي كرم‌ها خواصي از قبيل مرطوب یا چرب نمودن پوست... را داشته است، لذا خريداران ضرر خاصي نكرده‌اند. حال آنكه كرم حلزون باتوجه به خواص ثابت نشده‌اش به بيش از ده برابر قيمت يك كرم با همان حجم فروخته مي‌شد. لذا ضرر، عقلاني و قابل اعتناست. علي الخصوص كه به هزاران نفر وارد شده است.

 

عوارض خطرناک کرم های شترمرغ روی پوست (2)
دکتر انصارین متخصص پوست و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:
این داروهای سنتی هم در بازار و هم از طریق تبلیغات اینترنتی و ماهواره ای به فروش می رسند و برای سلامتی مضر هستند.
وی خاطرنشان کرد: بطور مثال استفاده از کرم شترمرغ که به عنوان کرم ضدجوش، ضدلک و جوان کننده به فروش می رسد موجب تورم سر و حساسیت در برخی از بیماران می شود.
این متخصص پوست ادامه داد: همچنین بیمار دیگری برای درمان بیماری اگزمای خود اقدام به تهیه داروی سنتی کرده بود که دچار پوست ریزی شدید صورت و تورم بسیار زیاد سر شد.
انصارین یادآور شد: روزانه بیماران زیادی مراجعه می کنند که دچار حساسیت ها و عوارض ناشی از استفاده از داروهایی شده اند که به نام طب سنتی به آنها عرضه شده است.
وی تصریح کرد: علاوه بر ارایه داروها به عنوان طب سنتی برخی از روش های درمانی مانند حلزون درمانی و زالو درمانی نیز به برخی بیماران ارایه می شود در حالی که هیچکدام از این روش ها، پایه علمی ندارند.
انصارین از مردم خواست از استفاده خودسرانه کرم ها و داروها خودداری کرده و برای درمان بیماری خود حتما به پزشک متخصص مراجعه کنند.

 

کرم های چین و چروک، فقط برای چروک های کم عمق موثرند :
خبرنگار خبرگزاری ایسنا  گفتگویی را با دکترمسعود داودی متخصص پوست و مو انجام داده است که می خوانید :
عده ای از افراد بخاطر چین و چروک پوستی. دست به عمل جراحی می زنند تا چه میزان این روش را قبول دارید ؟
افراد برای از بین بردن چین و چروک های خود می توانند از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایند زیرا این کرم ها جلوی اثرات تخریبی آفتاب را می گیرند و تا حدودی در پیشگیری از بروز علائم پیری موثر هستند ضمنا” این کرم باید از بچگی مورد استفاده قرار بگیرد بنابراین ضد آفتابها را می توان تنها عامل پیشگیری کننده از پیری طلقی کرد. ولی به جز این کرم ها ، فرآورده دیگری در این زمینه وجود ندارد.
کرم هایی که برای تسکین چین و چروک استفاده می شوند فقط در چروک های کم عمق تا حدی موثر هستند
یعنی آنها را کمتر می کنند ولی به کلی از بین نمی برند و در مورد چروکهای عمیق هم موثر نیستند.
برای چین و چروک های عمیق که در پیشانی ، خط ابرو ، خط اخم و خط خنده وجود دارد و در اثر انقباضات عضلانی ایجاد می شوند اقداماتی چون ؛ شل کنندگی عضله ،‌ تزریق مواد پرکننده و لیزرانجام می شود ولی در جمع بندی کلی هیچ کدام از موارد فوق اثرشان دائمی نیست و هر کدام عوارضی هم دارند بنابراین فقط بعضی اوقات توصیه می شود که این اقدامات انجام شود زیرا مشکلات ایجاد شده بیش از تاثیرات مثبت آن است .

منابع :1- http://old.alef.ir/vdcfxmdyew6d1ca.igiw.html?193807

2-    http://www.parsine.com/fa/news/114728

3-   https://goo.gl/pqUdwm

2017-10-07

مصرف کنندگان محترم لطفآ اگر از محصولات 5040 استفاده کرده اید و نظر خاصی درباره این محصولات دارید حتمآ در قسمت نظرات، تجربیات خود را به اشتراک بگذارید تا سایر خوانندگان هم از آن استفاده کنند.
حتمآ بگویید که آیا محصولات تاثیر حیرت انگیزی داشته یا تاثیر کم؟
آیا بعد از مصرف دچار عوارضی شده اید یا خیر؟
اصلآ تاثیری داشته یا خیر؟

2017-10-07

ممنون از همراهانی که نظر دادند، نظرات جدید منتشر نمی شود . لطفآ نظر جدیدی نگذارید ... متشکرم      15 بهمن 1397

15 نظر

بازدید كننده
مریم
یك‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۱ بعدازظهر
من 15 روزی هست که از کرم ضد لک 5040 استفاده میکنم فعلا که پوستم خیلی شفاف شده ولکهام 50 درصد کمرنگ شده البته که لکه های مدت 5 سالی بود روی صورتم بود حالا تاببینیم که برمیگرده یا نه هیچ تضمینی نیست چون من همه کار کردم از کرمهای هیدروکینون دار تا میکرونیدلینگ ی مدتی خوب میشد و بعد دوباره ظاهر میشد
بازدید كننده
حسن
جمعه ۰۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱ بعدازظهر
من از داروی ریزش مو 5040 استفاده کردم و هیچ تاثیری نداشت و بدتر هم شده الان در صورتی که میگن گارانتی برگشت داره حتی تماس گرفتم برای مرجوعی ولی کسی پاسخ گو نبود
بازدید كننده
النا
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۸ بعدازظهر
منهم ازشامپوهای ضدریزش مووهمینطورکرم ضدچروک ۵۰۴۰استفاده کردم ریزش موهام ۲برابرشدوناچارشدم بعدش کلی هزینه پزشک متخصص کنم کرم ضدچروکشم هم به اندازه یه مرطوب کننده معمولی بودبیشتراز۱۰باربرای مرجوعش تماس گرفتم ولی نتیجه ای نگرفتم ودرنهایت ریختمشون دورمتاسفم برای افرادسرشناس وبازیگری که باهمکاری اشتباهشون اعتمادمارونسبت به خودشونم زیرسوال بردن
بازدید كننده
فرانک
یك‌شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷ قبل‏ازظهر
من هم یسری از محصولات ضدریزش گرفتم دو هفته اول ریزش کم شد و بعدش هیچ اثری ندیدم مرجوعی پاسخ ندادن ولی بعد از چندماه از شرکت تماس گرفتن و بخاطر عدم رضایت یک بسته محصول دیگه ضدریزش رایگان ارسال کردن تازه شروع کردم فعلا تاثیرخاصی ندیدم
بازدید كننده
ع.محمدی
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۳ قبل‏ازظهر
با سلام من به هیچ وجه کرم های ضد چروک 5040 را توصیه نمیکنم بعداز 4ماه هیچ نتیجه ای ندیدم. من به این بازیگرا که تبلیغ میکنند متأسفم.همین
بازدید كننده
سعید
یك‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱ بعدازظهر
باسلام توصیه من اینه که این محصولات 5040رواستفاده نکنیدچون هیچ مغازه داری نمیاد نمیگه دوغم ترشه..وبرای اون یکسری بازیگران و فوتبالیستای معروفی که میان این محصولو تبلیغ میکنن واقعا متاسفم آدم بخاطر چندر پول بقیه ادماروخراب نمیکنه.
بازدید كننده
حمید
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۷ بعدازظهر
محصولاتش الکیه پک ضدریزش مو گرفتم تازه موهام ریخت بعد از چند ماه تماس گرفتم گفتند باید زودتر میگفتی وکاری نمیشه کرد مفت خورها یه مشت بازیگر که تو فیلما راهشون نمیدن پول میگیرن و تبلیغ میکنند
بازدید كننده
وحید خداوردی
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۴ قبل‏ازظهر
سلام دوستان کرم ضدچروک استفاده کردم اما متاسفانه به پوست من نشاخت میخوام مرجوع کنم
بازدید كننده
سارا
پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۵۱ بعدازظهر
من پک رفع سفیدی مو خریدم که نتیجه نداد و مرجوع کردم اما پولم رو برنگردوندند و جوابگو هم نیستند. تنها راه شکایته.
netadmin
مدیر سایت
پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۷ بعدازظهر
بازدیدکنندگان محترمی که لطف می کنید و نظر میذارین خواهشمندم در نظراتتان راجع به محصولات صحبت کنید و توهین نکنید که ما بتوانیم منتشرش کنیم و دوستانی که از محصول هم راضی اند خواهش می کنم نظرشان را بنویسند تا خوانندگان بهتر بتوانند تصمیم بگیرند
بازدید كننده
امیر حسین
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۳ بعدازظهر
من تحت هیچ شرایطی محصولات ریزش مو را پیشنهاد نمیدم چون طی استفاده یکساله علاوه بر اینکه ریزش قطع نشد بلکه بیشتر هم شده.
بازدید كننده
شهلا زارع
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۲ بعدازظهر
سلام از کرم ضد چروک 5040 استفاده کردم اما نتیجه ای ندیدم میخام مرجوع کنم
بازدید كننده
زهرا
یك‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۷ قبل‏ازظهر
من کرم ضدچروک سفارش دادم هزینه اشو گفتن تو تخفیف نصف قیمت بود ، بعدش اپراتور گفت ی بسته قرص برای کبد چرب مجانی روی کرم میدیم اما وقتی تحویلم دادن در حقیقت بیشتر هزینه برای قرص بود کرم کلا 25 تومن بود در حالیکه تبلیغات برای کرم بود نه قرص
بازدید كننده
مهدی عزیزی
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۷ بعدازظهر
سلاااام.من ضد چروک فوری و ضد جوش 5040 را استفاده کردم خیلی خوب بود .جوشای خواهرم همش رفت.ممنون از 5040
netadmin
مدیر سایت
سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۷ بعدازظهر
ممنون از همراهانی که نظر دادند، نظرات جدید منتشر نمی شود . لطفآ نظر جدیدی نگذارید
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب