صفحه اصلی arrow گالری تصاویر اشخاص arrow عکسی از دوران جوانی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور مقتدر روسیه
 

تابلو اعلانات نت گشت...

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
درج آگهی رایگان 5 ساله
تعرفه تبلیغات در نت گشت

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها



آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس

دانلود کتاب مفتاح طلسمات کنوز - باطل کردن طلسم دفینه ها

 فصل کامل سریال فرار از زندان - دوبله فارسی جوانه پویا

اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

دوربین مداربسته بیسیم مینیاتوری

دانلود رایگان گنجنامه و اسرار نسخه ها

آرشیو mp3 موسیقی
تقویم نجومی 96
12DVD کنسرت اصیل ایرانی

كاربران آنلاین

ما 27 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
خرید انواع سریال و فیلم خرید اجناس گوناگون خرید انواع نرم افزار و بازی خرید انواع کنسرت و آلبوم
خرید محصولات به صورت ویژه خرید CD و DVD های مفید و آموزنده خرید انواع مستند خرید آموزشی ها

عکس های دیدنی از ماهیگیری، تیراندازی، شنا ، ورزش رزمی ولادیمیر پوتین
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      تیم فوتبال هنرمندان
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۵۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عكس خوشگلي از نيوشا ضيغمي
پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      آخوندک بالای سر محمد خاتمی
جمعه ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      رضا صادقی، بهاره رهنما و جواد هاشمی در یک عکس
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۲۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

عکسی از دوران جوانی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور مقتدر روسیه

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

عکس زیر مربوط به دوران جوانی ولادمیر پوتین، رئیس جمهور مقتدر روسیه است.

عکسی از دوران جوانی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور مقتدر روسیه

  • ولادیمیر پوتین: از حالا من را یک شیعه بدانید (اخبار /اخبار روز ایران و جهان)
    وزیر امور خارجه عربستان پوتین را متهم کرده که شیعه است. پاسخ ولادیمیر پوتین: اگر ایستادن در مقابل شر و بودن در کنار حق. اسمش شیعه است، از حالا من را شیعه بدانید.پوتید افزود: اگر ایستادن در کنار خیر و …
    جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱ قبل‏ازظهر
  • فرانسه در خون و آتش - 153 کشته و 200 زخمی + عکس (اخبار /اخبار روز ایران و جهان)
    ...لیت گفت. 03:02: در آلمان، مردم به خیابان آمده و فریاد می‌زنند: «آلمان با فرانسه است.»02:59: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، حملات پاریس را تسلیت گفت و اضافه کرد مسکو آماده است به فرانسه برای تحقیق د…
    شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۸ قبل‏ازظهر
  • عکس های همسر قدیم پوتین، رییس جمهور روسیه (اخبار /گالری تصاویر اشخاص)
    عکس هایی از همسر قدیم ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه را در زیر می بینید.رئیس جمهور روسیه خبر جدایی خود را از همسر ۵۵ ساله اش در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده است و آن ها به نوعی به زندگی زناشویی…
    پنج‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۸ بعدازظهر
  • عکس هایی از آلینا کابائوا قهرمان ژیمیناستیک، همسر جدید پوتین (اخبار /گالری تصاویر اشخاص)
    دیلی میل نوشت ولادیمیر پوتین ۶۰ ساله ، رئیس جمهور روسیه خبر جدایی خود را از همسر ۵۵ ساله اش در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده است و آن ها به نوعی به زندگی زناشویی ۲۹ ساله خود پایان داده اند. اکنون…
    پنج‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸ قبل‏ازظهر
  • عکس های دیدنی از ماهیگیری، تیراندازی، شنا ، ورزش رزمی ولادیمیر پوتین (اخبار /گالری تصاویر اشخاص)
    عکس های دیدنی از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور خوشتیپ و محبوب روسیه در حال ورزش رزمی، تیراندازی، ماهیگیری، شنا، پیانو نوازی. ..…
    چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۲ قبل‏ازظهر

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

30 مستند جنجالی ایران

آخرین مطالب