صفحه اصلی arrow تصاویر جالب و متنوع arrow عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی
 

تابلو اعلانات نت گشت....

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
درج آگهی رایگان 5 ساله

دانلود کتاب عجایب الاسرار

دانلود کتاب کلیدهای اسرار

دعای رفع و دفع چشم زخم با تخم مرغ


جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها
تبلیغات ارزان در سایت پربازدید



آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس

http://toop20.com/products_pictures/30morgh.jpg

تقویم نجومی 96

آموزش باغبانی و گلهای آپارتمانی

 سریال مختارنامه با کیفیت عالی - مجموعه کامل با پشت صحنه

دوربین مداربسته بیسیم مینیاتوری

اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

کانال نت گشت

كاربران آنلاین

ما 155 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
سریالهای مذهبی

عکس دیده نشده ای از خانواده مقام معظم رهبری
یك‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۱۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عكس شاهين نجفي، خواننده مرتد
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس سه بازیگر معروف فیلمفارسی های قبل از انقلاب
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      چهره واقعی بازیگر نقش حرمله !
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسهای اشکان دژاگه در کنار همسرش
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی

ارزیابی كاربر: ONONONOFFOFF / 3
ضعیف عالی 

مجسمه اکبرهاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت به سفارش موزه شهید بهشتی و در ابعاد واقعی چهارم شهریورماه به پایان رسیده و روز ششم شهریور این مجسمه در جایگاه خود در موزه شهید بهشتی نصب و رونمایی شد.
این مجسمه در اتاقی قرار دارد که در آن مجسمه های شهید بهشتی، شهید مطهری و شخصت های برجسته دیگر انقلاب اسلامی قرار دارند.

حمید کنگرانی فراهانی هنرمند مجسمه ساز در گفت وگو با «هنرآنلاین» درباره ویژگی های این مجسمه مومی گفت: این مجسمه در ابعاد واقعی ساخته شده است و با پلیمر و سلیکون این مجسمه را ساخته ام. این مجسمه براساس تصاویر و فیلم های اکبر هاشمی در سال 1353 ساخته شده است و برای ساخت این مجسمه چندین بار با وی دیدار داشته ام.

به گفته کنگرانی، مجسمه اکبر هاشمی رفسنجانی در حالت نشسته و در حال صحبت کردن با تلفن و با عبا و عمامه ساخته شده است.

عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در انداه واقعی
عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در انداه واقعی
عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی
عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی.
عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی
عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی
عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی
عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی

5 نظر

Hesam
Hesam
جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۶ قبل‏ازظهر
بسیاری از آقایانی که در این مکان مجسمه زیبایشان قرار دارد بر اساس قوانین لایتغیر اسلام عزیز ساخت مجسمه و مجسمه سازی را فعل حرام میدانند ولی تا به خودشان میرسد چیز خوبی میشود . مرد باشید و این نظر را بگذارید که یک حقیقت محض است .
meysam069
meysam
شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۵۳ بعدازظهر
هاشمی یک سیاست مدار وازچهره های مردمی است اگه مجسمه اوساخته شودکسی زرر نمی کند وحتی مردم خوش حال میشن
بازدید كننده
EH3AN
یك‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۵ بعدازظهر
میثم منظورت ضرر دیگه(زرر)!!!!!!!
بازدید كننده
محمد
یك‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲ قبل‏ازظهر
دوستان اینا دینو ابزار کارشون قرار دادن و از هیچ منطقی تبعیت نمیکنند و هرجا لازم باشه به نفع خودشون استفاده میکنند
بازدید كننده
سراج
سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸ قبل‏ازظهر
سلام - صلاح نیست مجسمه های شهید بهشتی و شهید مطهری در این جمع باشد.
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخ تمدن

آخرین مطالب