صفحه اصلی arrow تصاویر جالب و متنوع arrow عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی
 

تابلو اعلانات نت گشت...

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
درج آگهی رایگان 5 ساله

دانلود رمزنامه مرجان جادو

دانلود نمادها و نشانه ها

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها
تبلیغات ارزان در سایت پربازدید



آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس

دانلود اپلیکیشن تقویم سال 1396 - با قابلیت یادداشت روزانه

کتاب صوتی تاریخ تمدن 11 جلدی ویل دورانت - 3DVD

 فصل کامل سریال فرار از زندان - دوبله فارسی جوانه پویا

اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

دوربین مداربسته بیسیم مینیاتوری

تقویم نجومی 96
کانال نت گشت

كاربران آنلاین

ما 29 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
خرید آموزشی ها خرید محصولات به صورت ویژه خرید CD و DVD های مفید و آموزنده خرید انواع سریال و فیلم
خرید انواع مستند خرید اجناس گوناگون خرید انواع کنسرت و آلبوم خرید انواع نرم افزار و بازی

وقتي كه علي كريمي، رونالدو را دريبل مي زد
پنج‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۰۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسی نادر و کمیاب از کودکی آیت الله بهجت
پنج‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۴۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      تصویری منتشر نشده از محمد خاتمی
جمعه ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس/هدیه تهرانی و بازیگرمعروف هالیوود
چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۴۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      نيوشا ضيغمي در چارسو با خواهرش همبازي شد
جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی

ارزیابی كاربر: ONONONOFFOFF / 3
ضعیف عالی 

مجسمه اکبرهاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت به سفارش موزه شهید بهشتی و در ابعاد واقعی چهارم شهریورماه به پایان رسیده و روز ششم شهریور این مجسمه در جایگاه خود در موزه شهید بهشتی نصب و رونمایی شد.
این مجسمه در اتاقی قرار دارد که در آن مجسمه های شهید بهشتی، شهید مطهری و شخصت های برجسته دیگر انقلاب اسلامی قرار دارند.

حمید کنگرانی فراهانی هنرمند مجسمه ساز در گفت وگو با «هنرآنلاین» درباره ویژگی های این مجسمه مومی گفت: این مجسمه در ابعاد واقعی ساخته شده است و با پلیمر و سلیکون این مجسمه را ساخته ام. این مجسمه براساس تصاویر و فیلم های اکبر هاشمی در سال 1353 ساخته شده است و برای ساخت این مجسمه چندین بار با وی دیدار داشته ام.

به گفته کنگرانی، مجسمه اکبر هاشمی رفسنجانی در حالت نشسته و در حال صحبت کردن با تلفن و با عبا و عمامه ساخته شده است.

عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در انداه واقعی
عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در انداه واقعی
عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی
عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی.
عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی
عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی
عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی
عکس های بسیار دیدنی از مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اندازه واقعی

5 نظر

Hesam
Hesam
جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۶ قبل‏ازظهر
بسیاری از آقایانی که در این مکان مجسمه زیبایشان قرار دارد بر اساس قوانین لایتغیر اسلام عزیز ساخت مجسمه و مجسمه سازی را فعل حرام میدانند ولی تا به خودشان میرسد چیز خوبی میشود . مرد باشید و این نظر را بگذارید که یک حقیقت محض است .
meysam069
meysam
شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۵۳ بعدازظهر
هاشمی یک سیاست مدار وازچهره های مردمی است اگه مجسمه اوساخته شودکسی زرر نمی کند وحتی مردم خوش حال میشن
بازدید كننده
EH3AN
یك‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۵ بعدازظهر
میثم منظورت ضرر دیگه(زرر)!!!!!!!
بازدید كننده
محمد
یك‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲ قبل‏ازظهر
دوستان اینا دینو ابزار کارشون قرار دادن و از هیچ منطقی تبعیت نمیکنند و هرجا لازم باشه به نفع خودشون استفاده میکنند
بازدید كننده
سراج
سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸ قبل‏ازظهر
سلام - صلاح نیست مجسمه های شهید بهشتی و شهید مطهری در این جمع باشد.
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

دانلود مجربات باقر

آخرین مطالب