صفحه اصلی arrow گالری تصاویر روز arrow عکس/ بازي گلشیفته فراهانی در فیلم مستهجن - تحقق وعده دکتر عباسی
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 24 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

عکس خوشگل و باحال شبنم قلیخانی در صفحه اینستاگرامش
پنج‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      ببینید مهران مدیری چقدر چاق شده
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۱۶ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      ملیکا شریفی نیا و قند عسل های زنبیل خانم
سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عكس/ شادمهر عقيلي و همسرش
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      حدیدترین عکس های مونا فرجاد
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۱۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

عکس/ بازي گلشیفته فراهانی در فیلم مستهجن - تحقق وعده دکتر عباسی

ارزیابی كاربر: ONONONONOFF / 76
ضعیف عالی 

دکتر عباسی در جلسه نقد و بررسی فیلم لاست در مورد گلشیفته فراهانی گفت :
این دست و پا چلفتی رو بپایید کار دست خودش نده . روزی این رو هم توی تخت خواب میخوابونند .غرب و جذابیتهای ظاهریش مثل باتلاقی پنهان میمونه وقتی کسی بیفته توش کشیده می شه داخل.

خبرنامه دانشجویان ایران: گلشیفته فراهانی در فیلم های دست چندم بازی می کند و با مجله های مد- و نه سینمایی- مصاحبه می کند و در این سو پدرش یادداشت های ملتمسانه می نویسد؛ اما خود کرده را تدبیر نیست!

به گزارش مشرق، فیلم جای اژدها (There be dragons) فیلمی به کارگردانی رولند جفی و بازیگری گلشیفته فراهانی در نقش لیلا محصول سال ۲۰۱۱ است.
فراهانی در پروژه تازه کارگردان رولند جافی که یک فیلم درام است،در نقش لیلا با او همکاری می‌‌کند.
فیلم There Be Dragons محصول سال 2011 میلادی– اسپانیا و در ژانر بیوگرافی، درام به مدت 122 دقیقه می باشد و دیدن این فیلم به افراد زیر 13 سال در خارج از ایران نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود.
داستان فیلم در بحبوحه ی جنگ داخلی اسپانیا و در حالی که وحشت همه جا را فرا گرفته، او توسط یک روزنامه نگار به ارتباطات عمیق پدرش و نفوذ عمیق و تاریک او در زندگی است، پی می برد.
Charlie Cox, Wes Bentley and Dougray Scott
فيلم‌های ديگری كه گلشيفته در آن‌ها بازی می‌كند و قرار است در آينده اكران شوند فيلم فرانسوی به نام (Si tu meurs, je te tue) و در نقش یکم به كارگردانی (Hiner Saleem) و در فيلم (Chicken with Plums) به كارگردانی (Vincent Paronnaud) و (Marjane Satrapi) حضور داشته است.
فراهانی چندی پیش در اظهاراتی که همراه تصاویر وی در نشریه مد wox - که در نمایش عکس های عریان سابقه دارد- گفته بود که از حجاب متنفر است.

از دیگر سو گلشیفته فراهانی در فیلم "جای اژدها" براحتی دوگاری اسکات بازیگر مرد فیلم  را می بوسد و با لباس خواب در کنار وی در تختخواب هتل می خوابد و صحنه های نیمه برهنه وی با دوگاری اسکات که نقش دوست پسر وی را دارد، سکانس های دیگر فیلم را شکل داده اند. اینجاست معلوم می شود که چرا این هنرپیشه جوان پیش از این موفق، باید از حجاب متنفر باشد.
چندی پیش نیز جواد شمقدری معاون سینمایی وزیر ارشاد نیز  در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت گلشیفته فراهانی به ایران گفته بود:«من در دوره مسئوليتم يك بار درباره گلشيفته فراهاني گفته بودم كه مي‌تواند برگردد. در آن مقطع اين امكان وجود داشت. ولي بعدا اتفاق‌هاي ديگري افتاد. ممكن است من ۲۰ سال پيش به كسي رأي داده باشم كه الان قبولش نداشته باشم. در اين يك سال و نيم شرايط تغيير كرد و ديگر مشكل گلشيفته فراهاني در حوزه اختيارات ما نيست. اخيرا هم شنيده‌ايم اين بازيگر در فيلمي در كردستان بازي كرده كه صحنه‌هاي ناجوري دارد. که در این صورت بعید است خود جامعه بازیگری علاقه به حضور ایشان داشته باشد.»

اما این داستان روی دیگری هم دارد، پیش از این و درست در زمانی که گلشیفته فراهانی در فیلم "ریدلی اسکات" بازی کرد و پس از آن عکس های بی حجابش در رسانه ها و سایت های اینترنتی پخش شد؛ برخی از صاحب نظران حوزه فرهنگ و هنر که سابقه غرب را در چنین پروژه هایی دیده بودند زبان به هشدار گشودند؛ آنها نمونه های مختلفی چون گلشیفته فراهانی را دیده بودند، چه از نوع وطنی آن که در سال های پس از پیروزی انقلاب نمونه های متنوع داشت و چه از انواع دیگر غیر وطنی اش.
کم نبودند کسانی مانند فراهانی که امید هالییوودی شدن و تبدیل شدن به ستاره سینمای ینگه دنیا به سنت های وطنی اش پشت پا زدند و همه چیز را نادیده گرفتند.
اما در نهایت وقتی استفاده تبلیغاتی این ستاره ها به پایان می رسد اندک اندک حتی نشریات مبتذل مد هم به سراغ آنها نخواهند رفت و تازه تلخی غربت و مزه گس آلت دست شدن حس می شود. احساس بدی آنقدر بد که تلخی آن را حتی می شود از یادداشت پدر گلشیفته یعنی بهزاد فراهانی حس کرد.
"این روزها بیش از هر چیز به یاد بچه هایی هستم که ایران نیستند و در خارج از کشور فعالیت می کنند، نقاشان، موسیقی دان ها، بازیگران، کارگردانان و... همه هنرمندانی که ایران را ترک کرده اند و دور از اینجا مشغول کارهای هنری شده اند، دلیل آنها برای ترک ایران هر چه باشد،ما باید به این فکر کنیم که چه راهی برای آنها وجود دارد. ما غربت را نمی شناسیم و وقتی از آن دور هستیم، درکی از آن نداریم، اما وقتی در آن قرار می گیریم، می فهمیم خیلی سخت تر از آن چیزی است که تصور می کرده ایم. من وقتی که در پاریس سکته کردم و چند روزی خوابیدم. ایرانی های مقیم آنها به دیدنم آمدند و بسیار به من لطف کردند. وقتی به این اتفاقها نگاه می کنم، می بینم جوانانی که ساکن خارج از ایران هستند،عاطفه شرقی شریف خود را دارند، اما غصه ناهنجارغربت هم در دلشان هست و آنها را رنج می دهد. وقتی از دور به آنها نگاه می کنیم، می بینیم دارند زندگی می کنند، کار می کنند و... اما غصه هایشان را نمی بینیم، چرا شرایط باید طوری باشد که هنرمندان اهل فکر ما ترجیح بدهند جای دیگری زندگی کنند؟ این موقعیت باید سامان داده شود. دولت باید با کسانی که از اینجا رفته اند، برخورد موجهی داشته باشد، چون هنرمندان ما، انسان های شریفی هستند. انسان هایی اهل فکر که به امور ناهنجار اشتغال دارند، بلکه اهل فکر و فرهنگ هستند. هم دولت و هم ما باید شرایطی را فراهم کنیم که هنرمندانمان برای بازگشت احساس امنیت کنند و به فکر برگشتن باشند. اما این اتفاق نمی افتد و این تلخ است... خیلی تلخ است."

اما چه باید کرد که الغریق یتشبث بکل حشیش- کسی که در حال غرق شدن است به هرچیزی چنگ می زند- و همین شد که هر روز گلشیفته بیش از دیروز پل های پشت سرش را خراب کرد و از آن سو هم نتوانست تا جای پای محکمی برای خودش دست و پا کند. حالا گلشیفته فراهانی در فیلم های دست چندم بازی می کند و با مجله های مد- و نه سینمایی- مصاحبه می کند و در این سو پدرش یادداشت های ملتمسانه می نویسد؛ اما خود کرده را تدبیر نیست

7 نظر

بازدید كننده
آرام
جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۰۳:۰۱ قبل‏ازظهر
وا... چي بگم كار از نظر دادن گذشته فقط ميشه گفت خود كرده راتدبير نيست.اينها همه ريشه درفراماسونري وشيطان پرستي داره اگه تو انتخاب راه دقت نكني اين اتفاق ممكنه برا هركسي پيش بياد.فقط ي لغزش كوچيك از راه ب درت ميكنه ن ميگم گلشيفته بد ن ميگم تمام دختراي ايران خوب.هركسي به اندازه اي خوبه كه خودشودوست داره
بازدید كننده
SAJAD
شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۰۵ بعدازظهر
سلام می خواستم بگم که اون فقط با ایکار هاش فقط می خواد بگه که یک زن کامل هرزه بیش نیست
بازدید كننده
holygod
پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۱۹ بعدازظهر
آره سخنرانی جناب آقای حسن عباسی درست در اومد.آدمی که با خدا معامله کنه اینچیزارو راحت میفهمه و پیشگویی براش زیاد سخت نیست.از آرام خانوم هم تشکر میکنم.چون حتما کلیپایی رو در این زمینه دیده که که خیلی استادانه به ریشه های اصلی اشاره کرده.که خود اون بازیگر متاسفانه بهش نرسیده.
بازدید كننده
محمد
یك‌شنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۳۶ بعدازظهر
من شخصاگلشیفته روواقعا ازته دل خیلی دوسش دارم، امااون بدبخت گذاشت رفت خارج،فک کردم مثل امثال آنجلینا جولیا{یعنی درحداونا معروف میشه ولی ن ن ن ن،تیرش بدجور ب سنگ خورد...من تمام فیلم هایی ک توخارج بازی کرده رونگاه کردم،توهمه ی فیلماش جزکثافت کاری نقش دیگه ای نداره...گلشیفته بااینکه من دوست دارم اما ت با این کارت لیاقتت اینه ک توفیلم هایی مثل {سنگ صبور}بازی کنی،ک هرکی از راه رسید ب تو تجاااااوز کنه...و تو تواین فیلم نشون دادی ک واقعا تشنه ی سکسی،،،،تو ایران این همه پسرخوشگل......وای ب حال پدرومادرت
بازدید كننده
امین
دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۳ قبل‏ازظهر
هر کس آزاده هر کاری که بخواد بکنه تو مملکت زور هیچی نمیشه کرد ولی آفرین بهش رفت جایی که آزادی کامل داره 
بازدید كننده
کیا
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۵ قبل‏ازظهر
این آزادی نیست . اسارته
بازدید كننده
morteza.sanee
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰ بعدازظهر
صحبت از آزادی نیست،مرگ تدریجی ریشه است.مرگ شرف و انسانیت یک بوته گل.
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب