صفحه اصلی arrow گالری تصاویر روز arrow انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس
 

تابلو اعلانات نت گشت....

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
چگونه پمپ آب مناسب برای منزل یا آپارتمان انتخاب کنیم؟ محاسبه فشار، ارتفاع و آبدهی مناسب
راه حل قطعی برای مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام

دانلود کتاب عجایب الاسرار
دانلود کتاب گنجنامه شیخ بهایی
دانلود کنزالیهود، کنزالخواص، کنزالذهب
دانلود کشکول شیخ بهایی در علوم غریبه
دانلود کتاب نمادها و نشانه ها
دانلود کتاب میراث زرین
دانلود کشکول شیخ بهایی در علوم غریبه
دانلود کتاب شاقان هندی
دانلود مجموعه کامل کتابهای جفر
تقویم نجومی سال 97، دانلود رایگان تقویم نجومی 97، تقویم نجومی 1397


جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها



آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس

دانلود آموزش زبان 504 در 42 درس به روش تصویر سازی ذهنی

تقویم نجومی سال 97، دانلود تقویم نجومی 97، تقویم نجومی سال 1397، دانلود تقویم نجومی 1397

اپلیکیشن فال و طالع بینی ازدواج، فال و طالع بینی شخص با حروف ابجد و آموزش آنها

 سریال مختارنامه با کیفیت عالی - مجموعه کامل با پشت صحنه

دانلود کتاب کسب درآمد از اینترنت در 7 روز

اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 126 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
سایت تخفیف ها و آفرها

غذای‌ 14 سال پیشِ دایی و باقری /عکس
پنج‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۳:۴۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      هاشمی رفسنجانی در حیاط مجمع تشخیص مصلحت نظام تیراندازی کرد
شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۲۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس فائزه هاشمی و همسرش حمید لاهوتی
سه‌شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۱۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      این پسر کوچولوی سفید و خوشگل رو می شناسین؟
پنج‌شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      این خانم بی حجاب رو می شناسید
پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

برخی تورهای گردشگری در جهت کسب سود بیشتر با فراهم آوردن شرایطی نامتعارف جوانان پاک را در معرض آلودگی و انحرافات اخلاقی قرار می دهند و در این مسیر تمام قوانین و آئین نامه های قانونی و اخلاقی را زیر پا می گذارند.

هنگامی که طعمه های این تورهای گردشگری سوار اتوبوس می‌شوند، پرده‌ها کشیده می‌شوند و مسافران از خیر دیدن منظره‌های اطراف می‌گذرند
. البته بیشتر آنها علاقه‌‌ی چندانی هم به تماشا کردن بیرون ندارند و رقصیدن در راهرو باریک اتوبوس یا میان صندلی‌ها را به دیدن طبیعت ترجیح می‌دهند.


وقتی به مقصد می‌رسند و باید پیاده شوند، تازه از دنیایی که برای خود ساخته‌اند به دنیای واقعی برمی‌گردند و این یعنی شادی لحظه ای که چون لحظه ای است پیامد آن افسردگی در طول  دراز مدت است.

گفتنی است، مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی درباره اینکه چرا کشورهایی مانند مالزی و ترکیه جشنواره گردشگری حلال برگزار می‌کنند، اما ایران هیچ نقش و شرکتی در این جشنواره‌ها ندارد،  گفت:

در جایی مانند مالزی سه فرهنگ چینی، هندی و مسلمان زندگی می کنند. آنها مجبورند که بخش‌های مسلمان نشین خود را معرفی کنند اما در ایران ۹۹ درصد مردم زندگی حلال دارند و نیازی به معرفی نیست.


انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس
انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس.
انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس


3 نظر

بازدید كننده
هادی
سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰ قبل‏ازظهر
از ماست که بر ماست.
بازدید كننده
x
پنج‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸ بعدازظهر
شماها هستید که باعث می شوید گردشگری در چشم همه بد بشود. انحرافات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگه به گردشگری بیشتر بها داده میشد قطعا تورهایی با کیفیت بیشتر برگزار میشد.  میشه انحراف در عکس سوم را برای من مشخص کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بازدید كننده
من
سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۳۱ بعدازظهر
اسلام آمریکایی که بیاد وسط اوضاع اینطوری میشه رهبرم گفت که بصیرت داشته باشید و ولی اینها هنوز نفهمیدن که چی گفته شده
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

دانلود مجربات باقر

آخرین مطالب