صفحه اصلی arrow گالری تصاویر روز arrow انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس
 

تابلو اعلانات نت گشت...

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
درج آگهی رایگان 5 ساله
تعرفه تبلیغات در نت گشت

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها



آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس

دانلود کتاب مفتاح طلسمات کنوز - باطل کردن طلسم دفینه ها

 فصل کامل سریال فرار از زندان - دوبله فارسی جوانه پویا

اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

دوربین مداربسته بیسیم مینیاتوری

دانلود رایگان گنجنامه و اسرار نسخه ها

آرشیو mp3 موسیقی
تقویم نجومی 96
موچین چراغدار لیزری

كاربران آنلاین

ما 25 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
خرید انواع سریال و فیلم خرید CD و DVD های مفید و آموزنده خرید آموزشی ها خرید محصولات به صورت ویژه
خرید انواع مستند خرید اجناس گوناگون خرید انواع نرم افزار و بازی خرید انواع کنسرت و آلبوم

عکس شبانه بهنوش بختیاری که اونو به عزیزش تقدیم کرده
دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴ بعدازظهر
  [جزئیات]...      پاريس هيلتون هنرپيشه هاليوودي از گذشته تا امروز
پنج‌شنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکسهای اشکان دژاگه در کنار همسرش
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۹ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      بالاخره رهبر انقلاب، آیت الله خامنه ای اجازه دادند عکس های خانه شان منتشر شود
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵ بعدازظهر
  [جزئیات]...      پرستو صالحی ،بهنوش بختیاری،داریوش یزدانی و حسینی در فینال جام باشگاه های اروپا
یك‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۶:۳۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

برخی تورهای گردشگری در جهت کسب سود بیشتر با فراهم آوردن شرایطی نامتعارف جوانان پاک را در معرض آلودگی و انحرافات اخلاقی قرار می دهند و در این مسیر تمام قوانین و آئین نامه های قانونی و اخلاقی را زیر پا می گذارند.

هنگامی که طعمه های این تورهای گردشگری سوار اتوبوس می‌شوند، پرده‌ها کشیده می‌شوند و مسافران از خیر دیدن منظره‌های اطراف می‌گذرند
. البته بیشتر آنها علاقه‌‌ی چندانی هم به تماشا کردن بیرون ندارند و رقصیدن در راهرو باریک اتوبوس یا میان صندلی‌ها را به دیدن طبیعت ترجیح می‌دهند.


وقتی به مقصد می‌رسند و باید پیاده شوند، تازه از دنیایی که برای خود ساخته‌اند به دنیای واقعی برمی‌گردند و این یعنی شادی لحظه ای که چون لحظه ای است پیامد آن افسردگی در طول  دراز مدت است.

گفتنی است، مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی درباره اینکه چرا کشورهایی مانند مالزی و ترکیه جشنواره گردشگری حلال برگزار می‌کنند، اما ایران هیچ نقش و شرکتی در این جشنواره‌ها ندارد،  گفت:

در جایی مانند مالزی سه فرهنگ چینی، هندی و مسلمان زندگی می کنند. آنها مجبورند که بخش‌های مسلمان نشین خود را معرفی کنند اما در ایران ۹۹ درصد مردم زندگی حلال دارند و نیازی به معرفی نیست.


انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس
انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس.
انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس


3 نظر

بازدید كننده
هادی
سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰ قبل‏ازظهر
از ماست که بر ماست.
بازدید كننده
x
پنج‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸ بعدازظهر
شماها هستید که باعث می شوید گردشگری در چشم همه بد بشود. انحرافات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگه به گردشگری بیشتر بها داده میشد قطعا تورهایی با کیفیت بیشتر برگزار میشد.  میشه انحراف در عکس سوم را برای من مشخص کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بازدید كننده
من
سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۳۱ بعدازظهر
اسلام آمریکایی که بیاد وسط اوضاع اینطوری میشه رهبرم گفت که بصیرت داشته باشید و ولی اینها هنوز نفهمیدن که چی گفته شده
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

پیدا کردن گنج و دفینه

آخرین مطالب