صفحه اصلی arrow گالری تصاویر روز arrow انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس
 

تابلو اعلانات نت گشت...

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
درج آگهی رایگان 5 ساله

دانلود رمزنامه مرجان جادو

دانلود نمادها و نشانه ها

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها
تبلیغات ارزان در سایت پربازدید



آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس

دانلود اپلیکیشن تقویم سال 1396 - با قابلیت یادداشت روزانه

کتاب صوتی تاریخ تمدن 11 جلدی ویل دورانت - 3DVD

 فصل کامل سریال فرار از زندان - دوبله فارسی جوانه پویا

اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

دوربین مداربسته بیسیم مینیاتوری

کانال نت گشت
تقویم نجومی 96

كاربران آنلاین

ما 125 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
خرید انواع نرم افزار و بازی خرید انواع کنسرت و آلبوم خرید CD و DVD های مفید و آموزنده خرید انواع سریال و فیلم
خرید محصولات به صورت ویژه خرید انواع مستند خرید اجناس گوناگون خرید آموزشی ها

عکس خوشگل و باحال شبنم قلیخانی در صفحه اینستاگرامش
پنج‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      علی کریمی و ماشین لوکسش
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس پویا امینی و همسر و پسرش
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۶ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکس های جالبی از نیوشا ضیغمی
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۵:۱۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس بازیگران مشهور هالیوودی در کنار دخترشان
پنج‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

برخی تورهای گردشگری در جهت کسب سود بیشتر با فراهم آوردن شرایطی نامتعارف جوانان پاک را در معرض آلودگی و انحرافات اخلاقی قرار می دهند و در این مسیر تمام قوانین و آئین نامه های قانونی و اخلاقی را زیر پا می گذارند.

هنگامی که طعمه های این تورهای گردشگری سوار اتوبوس می‌شوند، پرده‌ها کشیده می‌شوند و مسافران از خیر دیدن منظره‌های اطراف می‌گذرند
. البته بیشتر آنها علاقه‌‌ی چندانی هم به تماشا کردن بیرون ندارند و رقصیدن در راهرو باریک اتوبوس یا میان صندلی‌ها را به دیدن طبیعت ترجیح می‌دهند.


وقتی به مقصد می‌رسند و باید پیاده شوند، تازه از دنیایی که برای خود ساخته‌اند به دنیای واقعی برمی‌گردند و این یعنی شادی لحظه ای که چون لحظه ای است پیامد آن افسردگی در طول  دراز مدت است.

گفتنی است، مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی درباره اینکه چرا کشورهایی مانند مالزی و ترکیه جشنواره گردشگری حلال برگزار می‌کنند، اما ایران هیچ نقش و شرکتی در این جشنواره‌ها ندارد،  گفت:

در جایی مانند مالزی سه فرهنگ چینی، هندی و مسلمان زندگی می کنند. آنها مجبورند که بخش‌های مسلمان نشین خود را معرفی کنند اما در ایران ۹۹ درصد مردم زندگی حلال دارند و نیازی به معرفی نیست.


انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس
انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس.
انحرافات اخلاقی دختران و پسران جوان در تورهای گردشگری+ عکس


3 نظر

بازدید كننده
هادی
سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰ قبل‏ازظهر
از ماست که بر ماست.
بازدید كننده
x
پنج‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸ بعدازظهر
شماها هستید که باعث می شوید گردشگری در چشم همه بد بشود. انحرافات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگه به گردشگری بیشتر بها داده میشد قطعا تورهایی با کیفیت بیشتر برگزار میشد.  میشه انحراف در عکس سوم را برای من مشخص کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بازدید كننده
من
سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۳۱ بعدازظهر
اسلام آمریکایی که بیاد وسط اوضاع اینطوری میشه رهبرم گفت که بصیرت داشته باشید و ولی اینها هنوز نفهمیدن که چی گفته شده
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتابخانه صوتی

آخرین مطالب