صفحه اصلی arrow دیدنی ها - آنلاین ببینید/ دانلود arrow فیلم آموزش روش اسفاده از دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرس
 

تابلو اعلانات نت گشت...

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
درج آگهی رایگان 5 ساله

دانلود کتاب عجایب الاسرار
دانلود کتاب گنجنامه شیخ بهایی
دانلود کتاب کلیدهای اسرار
دانلود تقویم نجومی 1396


جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها
تبلیغات ارزان در سایت پربازدید



آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس

http://toop20.com/products_pictures/30morgh.jpg

تقویم نجومی 96

آموزش باغبانی و گلهای آپارتمانی

 سریال مختارنامه با کیفیت عالی - مجموعه کامل با پشت صحنه

دوربین مداربسته بیسیم مینیاتوری

اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

کانال نت گشت

كاربران آنلاین

ما 130 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
اسپری پنچرگیری موچین چراغدار شانه آسان جادویی
ایزی کپچر - easy capture چسب لاغری مروارید عشق

سردار شهردار خلبان قاليباف در كنار كاريكاتور خودش
پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس تغییرات تاسف بار چهره نادر طالب زاده قبل و بعد از ترور بیولوژیکی توسط موساد
یك‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس/ وقتی مردم حمله می کنن که احمدی نژاد رو تکه پاره کنن!!
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۵:۰۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      فتحعلي اويسي و دخترش
جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۲۵ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس های جالبی از نیوشا ضیغمی
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۵:۱۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

فیلم آموزش روش اسفاده از دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرس

ارزیابی كاربر: ONONONOFFOFF / 73
ضعیف عالی 

اخیرآ در بین خانم ها و دختر خانم ها بسیار طراح ناخن و حک نقش و نگارهای زیبا بر روی ناخن هایشان بسیار رواج پدا کرده که معمولآ این کار را سالنهای آرایش بانوان و مانیکوریست های حرفه ای انجام می دهند اما به تازگی دستگاه ساده ای عرضه شده که طراحی ناخن را به راحتی در کمتر از 3 دقیقه بدون صرف هزینه های فراوان امکانپذیر کرده. در این فیلم شما آموزش تصویری نحوه کار با دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرس ( Salon Express ) را به راحتی بیاموزید.

شما می توانید این فیلم آموزشی را به صورت انلاین مشاهده کنید و یا در صورت تمایل آنرا از لینک انتهای صفحه دانلود کنید.


حل مشکل سالن اکسپرس: خیلی از بازدید کنندگان در استفاده از این دستگاه مشکل دارند توصیه اکید من اینه اگر نخریدین اصلآ نخرید چون به هیچ وجه مثل فیلمش راحت نیست اما اگر خریدید برای اینکه قابل استفاده بشه در بسته شما یک کاردک پلاستیکی وجود داره که لاک های روی شابلون رو پاک می کنه. این شابلون به درد نمی خوره ، بهتره از یک وسیله فلزی صاف مثلآ از تیغ برای پاک کردن لاک روی شابلون ها استفاده کنید.

در صورتی که مایل هستید ویدئو  آموزش روش اسفاده از طراحی ناخن سالن اکسپرس را در سایت یا وبلاگ خود نمایش دهید کد زیر را در سایت یا وبلاگتان کپی کنید.



راهنمایی: در قسمت پست مطلب جدید سایت یا وبلاگتان از قسمت ابزارهای ویرایش, حالت نمایش به صورت کد HTML را انتخاب کنید و کدهای داخل کادر را کپی و پیست کنید و مطلب و پست جدیدتان را ارسال کنید. در صورتی که در پخش ویدئو یا ویرایش کدها مشکل دارشتید از مرورگر فایرفاکس و موزیلا استفاده کنید.

4 نظر

بازدید كننده
فرانک
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۸ قبل‏ازظهر
سلام من طراحی سالن اکسپرس را خریداری کردم ولی وقتی لاک را بر روی شابلون میزنم  وبعد با مهر بر روی ناخنم میزنم طرح نصفه می افته وخیلی هم کم رنگ .تا حالا نشده یک طرح کامل بر روی ناخنم بندازه لطفا منو راهنمایی کنید.
بازدید كننده
حدیث
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۱۹ بعدازظهر
منم مشکل فرانک جونو دارم لطفا راهنمایی کنید...........
بازدید كننده
پریسا
یك‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹ قبل‏ازظهر
منم مشکل شم ها رو دارم.لطفا راهنمایی کنید
بازدید كننده
ثمین
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۱ بعدازظهر
چطوری میشه یه طرح پررنگ و کامل روی ناخن چاپ کرد؟!
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخ تمدن

آخرین مطالب