صفحه اصلی arrow دیدنی ها - آنلاین ببینید/ دانلود arrow فیلم آموزش روش اسفاده از دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرس
 

تابلو اعلانات نت گشت....

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
درج آگهی رایگان 5 ساله

دانلود کتاب عجایب الاسرار

دانلود کتاب کلیدهای اسرار

دعای رفع و دفع چشم زخم با تخم مرغ


جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها
تبلیغات ارزان در سایت پربازدید



آپلود همزمان و نامحدود فایل و عکس

http://toop20.com/products_pictures/30morgh.jpg

تقویم نجومی 96

آموزش باغبانی و گلهای آپارتمانی

 سریال مختارنامه با کیفیت عالی - مجموعه کامل با پشت صحنه

دوربین مداربسته بیسیم مینیاتوری

اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

کانال نت گشت

كاربران آنلاین

ما 144 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
سریالهای مذهبی

عکس/ احمدی نژاد وقتی که حسابی خیس می شود
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۲۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      مستر بین و همسر و دخترش
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۵۳ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس دیده نشده ای از شهردار قالیباف و رحیم پور ازغدی
یك‌شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      علی دایی در رختکن قرآن می خواند (عکس)
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۳۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      فرح پهلوي و آنتوني كويين بازيگر نقش حمزه در حال كباب خوري
پنج‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۴ بعدازظهر
  [جزئیات]...      

فیلم آموزش روش اسفاده از دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرس

ارزیابی كاربر: ONONONOFFOFF / 73
ضعیف عالی 

اخیرآ در بین خانم ها و دختر خانم ها بسیار طراح ناخن و حک نقش و نگارهای زیبا بر روی ناخن هایشان بسیار رواج پدا کرده که معمولآ این کار را سالنهای آرایش بانوان و مانیکوریست های حرفه ای انجام می دهند اما به تازگی دستگاه ساده ای عرضه شده که طراحی ناخن را به راحتی در کمتر از 3 دقیقه بدون صرف هزینه های فراوان امکانپذیر کرده. در این فیلم شما آموزش تصویری نحوه کار با دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرس ( Salon Express ) را به راحتی بیاموزید.

شما می توانید این فیلم آموزشی را به صورت انلاین مشاهده کنید و یا در صورت تمایل آنرا از لینک انتهای صفحه دانلود کنید.


حل مشکل سالن اکسپرس: خیلی از بازدید کنندگان در استفاده از این دستگاه مشکل دارند توصیه اکید من اینه اگر نخریدین اصلآ نخرید چون به هیچ وجه مثل فیلمش راحت نیست اما اگر خریدید برای اینکه قابل استفاده بشه در بسته شما یک کاردک پلاستیکی وجود داره که لاک های روی شابلون رو پاک می کنه. این شابلون به درد نمی خوره ، بهتره از یک وسیله فلزی صاف مثلآ از تیغ برای پاک کردن لاک روی شابلون ها استفاده کنید.

در صورتی که مایل هستید ویدئو  آموزش روش اسفاده از طراحی ناخن سالن اکسپرس را در سایت یا وبلاگ خود نمایش دهید کد زیر را در سایت یا وبلاگتان کپی کنید.



راهنمایی: در قسمت پست مطلب جدید سایت یا وبلاگتان از قسمت ابزارهای ویرایش, حالت نمایش به صورت کد HTML را انتخاب کنید و کدهای داخل کادر را کپی و پیست کنید و مطلب و پست جدیدتان را ارسال کنید. در صورتی که در پخش ویدئو یا ویرایش کدها مشکل دارشتید از مرورگر فایرفاکس و موزیلا استفاده کنید.

4 نظر

بازدید كننده
فرانک
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۸ قبل‏ازظهر
سلام من طراحی سالن اکسپرس را خریداری کردم ولی وقتی لاک را بر روی شابلون میزنم  وبعد با مهر بر روی ناخنم میزنم طرح نصفه می افته وخیلی هم کم رنگ .تا حالا نشده یک طرح کامل بر روی ناخنم بندازه لطفا منو راهنمایی کنید.
بازدید كننده
حدیث
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۱۹ بعدازظهر
منم مشکل فرانک جونو دارم لطفا راهنمایی کنید...........
بازدید كننده
پریسا
یك‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹ قبل‏ازظهر
منم مشکل شم ها رو دارم.لطفا راهنمایی کنید
بازدید كننده
ثمین
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۱ بعدازظهر
چطوری میشه یه طرح پررنگ و کامل روی ناخن چاپ کرد؟!
ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

دانلود مجربات باقر

آخرین مطالب