صفحه اصلی arrow اخبار روز ایران و جهان arrow 50هزار میلیاردتومان سرمایه مردم در دست 100نفر
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 21 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

ليلا بلوكات و اسبش + بيوگرافي
جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۸ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      پندار اکبری در جشن تولد پناه، دختر شاهرخ استخری
دوشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۱ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر هالیوودی قبل و بعد از آرایش
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس یادگاری فاطمه معتمد آریا و دالای لاما
پنج‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۶ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکس گوگوش، خواننده و مجری شبکه من و تو قبل و بعد از آرایش
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۷ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

50هزار میلیاردتومان سرمایه مردم در دست 100نفر

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

"غلامرضا مصباحی‌مقدم" در گفت و گو با خانه‌ملت، افزود: وام‌گیران کلان بانک‌ها، افراد بانفوذ و صاحبان شرکت‌ها و کارخانجات بزرگ کشور هستند که در بعضی موارد، بیش از یکهزارمیلیارد تومان از بانک‌ها تسهیلات کمکی برای توسعه تولید دریافت کرده‌اند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور، با جدیت پیگیر مطالبات بانک‌ها از وام‌گیران کلان بانکی است و تاکنون با پیگیری‌های انجام شده، برخی از این وام‌گیران، کل بدهی خود به بانک‌ها را تسویه کرده‌اند.

وی ادامه داد: برخی از بدهکاران نیز با تهیه یک جدول زمانی توافقی با سیستم بانکی بانک‌های وام‌دهنده، مکلف شده‌اند در یک بازه زمانی کوتاه و مشخص، کل بدهی‌های خود را تسویه کنند.

علت عدم تسویه حساب بدهکاران؛ ترس از عدم دریافت مجدد تسهیلات

مصباحی‌مقدم گفت: مهم‌ترین علت عدم بازپرداخت تسهیلات بانکی از سوی وام‌گیران، آگاهی به این مسئله است که پس از تسویه کامل بدهی‌ها، سیستم بانکی کشور کم‌ترین تسهیلاتی را به این افراد پرداخت نمی‌کند.

این نماینده با تأکید بر این‌که ستاد مبارزه با مفاصد اقتصادی با جدیت تمام به دنبال بازپس گیری سرمایه‌های مردم از برخی دانه درشت‌ها است، خبر داد: فهرست کاملی از بدهکاران متخلف بانکی در این ستاد تهیه شده است که البته انتشار آن در شرایط کنونی در دستور کار نیست.

سرمایه‌گذاری وام‌های بانکی در کشورهای خارجی
نایب رئیس کمیسیون بررسی تلفیق بودجه با تأیید این‌که برخی از بدهکاران کلان بانکی کشور نیز تسهیلات دریافتی را در کشورهای خارجی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ادامه داد: کسانی که من شخصا از پرونده آن‌ها اطلاع دارم، تمام مبلغ دریافتی از بانک‌ها را در داخل کشور و برای توسعه سازکارهای تولیدی هزینه کرده‌اند، اما بدیهی است که برخی نیز سرمایه‌های مردم را از کشور خارج کرده باشند.

تعقیب میلیاردر دوبی نشین

این نماینده همچنین از تحت تعقیب قرار گرفتن فردی خبر داد که پس از دریافت تسهیلاتی با رقم بسیار بالا از بانک‌های کشور به دوبی عزیمت کرده و تاکنون بازنگشته است.

وی با بیان این‌که احتمال ابلاغ مشخصات و پرونده فرد بدهکار فراری به پلیس بین‌الملل (Interpol) بسیار است، توضیح داد: این فرد در دوبی هم شرکت‌ و هم کارخانه دارد، از این رو در صورت ادامه بی‌توجهی وی به اخطارهای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، پلیس بین‌المللی تعقیب این شخص را دنبال می‌کند.

تسویه حساب کامل مدیرعامل بانک تازه تأسیس

نماینده دور هشتم مجلس، اعلام کرد: شخصی که پس از دریافت وام کلان از بانک‌‌های کشور، درخواست تأسیس بانک کرده بود، با پیگیری‌های مداوم مسئولان ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هم‌اکنون به‌طور کامل بدهی خود را تسویه کرده است.

وی در پاسخ به این شبهه که چگونه ممکن است برای یک فرد بدهکار با رقم بدهی بسیار بالا، مجوز تأسیس بانک صادر شود، گفت: این فرد زمانی مجوز تأسیس بانک را درخواست کرد که هنوز به‌عنوان یک مجرم یا متخلف شناخته نشده بود، از این رو بدیهی است که وی نیز به‌عنوان یک شهروند حق ارائه درخواست تأسیس بانک و دریافت مجوز در این‌باره را داشته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وثیقه ارائه تسهیلات کلان بانکی با مبلغ پرداختی برابر بوده است، افزود: سازکار پرداخت تسهیلات بانکی کاملا سالم و قانونی است و آن‌چه هم اکنون به‌عنوان اشکال می‌توان طرح کرد، مسئله عدم بازپرداخت این تسهیلات است که شبهه‌ای را در چگونگی پرداخت وام ایجاد نمی‌کند

آموزش زبان  دیالوگ

آخرین مطالب