صفحه اصلی arrow تبلیغات نت گشت arrow فروش سایت و دامنه (دامین) نت گشت netgasht.com با ده سال سابقه و هزاران بک لینک و بازدید روزانه
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 16 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

فروش سایت و دامنه (دامین) نت گشت netgasht.com با ده سال سابقه و هزاران بک لینک و بازدید روزانه

ارزیابی كاربر: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
ضعیف عالی 

سایت و دامنه و هاست نت گشت با قیمتی بسیار کمتر از ارزش واقعی آن به فروش می رسد.

همانطور که مشاهده می کنید نام دامنه نت گشت www.netgash.com بسیار زیبا، خوش فرم، به یاد ماندنی و قابلیت بسیاری برای برند شدن دارد مانند وبگذر . این دامنه با پسوند دات کام بسیار بسیار مناسب سایت های خبری، تفریحی، سایت های اشتراک ویدئو یا صوت، سایت های تبلیغی مشابه دیوار، سایت های در رابطه با هاست و اینترنت ، سایت فروشگاهی و خلاصه با توجه به خوش فرم بودن و زیبایی اسم دامنه برای اکثر سایتها مناسب و اسمی به یادماندنی دارد خصوصآ با پسوند بین المللی دات کام. مطمئن باشید دامنه ای با نامی مشابه نت گشت و سابقه سایت و دامنه نت گشت به این قیمت حتی نزدیک این قیمت هم پیدا نمی کنید. دامنه مشابه نت گشت بدون سابقه ، بدون بک لینک، بدون بازدید کننده را به قیمت 200 میلیون تا 500 میلیون تومان گذاشته اند.

اگر می خواهید یک سایت خبری پربار، سایت اشتراک ویدئو، فروشگاه اینترنتی ویژه یا هز کسب و کار اینترنتی تاپ با قابلیت برند شدن را شروع کنید با خرید دامنه نت گشت (سایت آن هم در صورت تمایل رایگان تحویل شما داده می شود ) می توانید راه ده ساله را یک شبه طی کنید. با نت گشت دیگر نیازی نیست کلی تبلیغات کنید و التماس قرار دادن لینک در سایت های دیگر کنید ، وقت و هزینه ده ساله صرف کنید تا با انتشار محتوا و تبلیغات ، سایت شما توسط گوگل شناخته شود . برای این سایت و دامنه در طی این ده سال همه این زحمتها را کشیده شده 27000 لینک وبک لینک توسط گوگل شناسایی شده . با وجود اینکه یکسال است سایت نیمه فعال است روزانه 4000 بازدید کننده ورودی گوگل دارد که با شروع فعالیت مداوم و پرقدرت شما این ارقام در کوتاهترین زمان ممکن ده ها برابر می شود و خلاصه ده ها حسن دیگر که باعث شده کهبالا رفتن ارزش سایت می شود.
شما با خرید این دامنه و سایت با 50 گیگ فضای هاست و پهنای باند نامحدود با اعتبار یکساله یک شروع بسیار پرقدرت و طوفانی خواهید داشت.

 

در یکی دو سال اخیر فعالیت سایت بسیار کم شده و گاهی حتی یک صفحه در ماه هم به روز نمی شود با این وجود به دلیل سابقه ده ساله سایت و دامنه و بک لینک های فراوان آن هنوز هم روزانه  4000 بازدید کننده (عکس زیر) ورودی گوگل و سه برابر این رقم بازدید صفحات دارد تا سه سال قبل که سایت فعالیت مداوم داشت و در هفته 4-5 صفحه به روز می شد ورودی گوگل و بازدید صفحات نت گشت سه یا چهار برابر  این رقم بود.

فروش سایت و دامنه (دامین) نت گشت netgasht.com با ده سال سابقه و هزاران بک لینک و بازدید روزانه

با وجود همین کم شدن فعالیت که گفته شد هنوز هم همواره بین 20 تا 30 بازدید کننده آنلاین در سایت نت گشت مشغول بازدید هستند.

فروش سایت و دامنه (دامین) نت گشت netgasht.com با ده سال سابقه و هزاران بک لینک و بازدید روزانه

27000 لینک و بک لینک از سایت نت گشت در گوگل منتشر و موجود است

فروش سایت و دامنه (دامین) نت گشت netgasht.com با ده سال سابقه و هزاران بک لینک و بازدید روزانه

همانطور که در عکس زیر می بینید در whois دامنه شروع فعالیت سایت و دامنه را از سال 2010 قید کرده و سایت و دامنه نت گشت تقریبآ 10 سال است که فعال است.

فروش سایت و دامنه (دامین) نت گشت netgasht.com با ده سال سابقه و هزاران بک لینک و بازدید روزانه

باز هم تکرار می کنم :
اگر می خواهید یک سایت خبری پربار، سایت اشتراک ویدئو، فروشگاه اینترنتی ویژه یا هز کسب و کار اینترنتی تاپ با قابلیت برند شدن را شروع کنید با خرید دامنه نت گشت (سایت آن هم در صورت تمایل رایگان تحویل شما داده می شود ) می توانید راه ده ساله را یک شبه طی کنید. با نت گشت دیگر نیازی نیست کلی تبلیغات کنید و التماس قرار دادن لینک در سایت های دیگر کنید ، وقت و هزینه ده ساله صرف کنید تا با انتشار محتوا و تبلیغات ، سایت شما توسط گوگل شناخته شود . برای این سایت و دامنه در طی این ده سال همه این زحمتها را کشیده شده 27000 لینک وبک لینک توسط گوگل شناسایی شده . با وجود اینکه یکسال است سایت نیمه فعال است روزانه 4000 بازدید کننده ورودی گوگل دارد که با شروع فعالیت مداوم و پرقدرت شما این ارقام در کوتاهترین زمان ممکن ده ها برابر می شود و خلاصه ده ها حسن دیگر.

قیمت دامنه، سایت، فضای هاست،پهنای باند با اعتبار یکساله به قیمت 19 میلیون تومان واگذار می شود
و صد البته سایت و هاست به عنوان هدیه می باشد و این مبلغ بابت ارزش دامنه نت گشت با توضیحات گفته شده است.

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب