صفحه اصلی arrow کامپیوتر ، اینترنت و موبایل arrow دوربین مگنتی گردالو، دوربین SQT آهنربایی، دوربین مینی ورزشی گرد بخریم یا نخریم؟
 

تابلو اعلانات نت گشت..

نت گشت را home page خود کنيد

ابزارهای رایگان برای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
کدهای زیبا سازی سایت و وبلاگ - ساعت های زیبا
فروش سایت و دامنه زیبا، رند و با سابقه ده ساله و رنک دار
درمان سرماخوردگی با روش درمان های گیاهی و غذایی در ایران و جهان
دانلود تقویم نجومی سال 1403
دانلود کتاب مجربات باقر
دانلود کتاب صوتی تاریخ امپراطوری هخامنشیان از کوروش تا اسکندر
دانلود کتاب صوتی اروپا در قرون وسطی
دانلود جزوه حقایقی درباره سنگ پادزهر
فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

جستجو در سایت نت گشت و در کل سایت ها

دانلود تقویم نجومی 1403 - تقویم نجومی 1403 منجم باشی - تقویم نجومی حسین جانقربان 1403 - تقویم نجومی گلپایگانی 1403

دانلود رایگان کتاب صوتی خداوند الموت - نوشته پل آمیر - مترجم ذبیح الله منصوری


اهدای عضو یعنی اهدای زندگی

كاربران آنلاین

ما 19 میهمان آنلاین داریم
خبر خوان سایت نت گشت
RSS 2.0

ورود كاربر





هنوز ثبت نام نكرده اید؟ عضویت در سایت
به وب

ببینید بیماری چه به سر ابوالفضل پورعرب آورده
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۳:۰۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      بازیگر معروف در میدان هفت تیر بساط سیگارفروشی دارد
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۶ بعدازظهر
  [جزئیات]...      عکس های جدید هانیه توسلی
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۰ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      عکس بازیگران و همسرانشان
جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱ بعدازظهر
  [جزئیات]...      الناز شاكردوست و برادرش
جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۲۴ قبل‏ازظهر
  [جزئیات]...      

دوربین مگنتی گردالو، دوربین SQT آهنربایی، دوربین مینی ورزشی گرد بخریم یا نخریم؟

ارزیابی كاربر: ONONONONON / 7
ضعیف عالی 

دوربین های گرد کوچکی که هر فروشگاه به سلیقه خودش نامگذاری می کند مانند نامهای دوربین گردالو، دوربین ورزشی sqt ، دوربین SQT B90 ، دوربین آهنربایی SQT ، دوربین کوچک مگنتی SQT PRO و نامهای دیگر با کیفیت تصویرهای دو، سه و پنج مگاپیکسل آیا ارزش خریدن دارند یا خیر؟ (بررسی ما صرفآ محدود به همین دوربین های ورزشی گفته شده با عکسهای مشابه ذیل میباشد)

 دوربین گردالو، دوربین ورزشی sqt ، دوربین SQT B90 ، دوربین آهنربایی SQT ، دوربین کوچک مگنتی SQT PRO

فروشگاهها تبلیغات فراوانی برای این دوربین ها می کنند اما از معایب آن نمی گویند. من معایب دوربین را برای شما بازگو می کنم که بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

معایب را از بدترین شروع می کنم :

1- زاویه دید این دوربین برخلاف آنچه که فروشندگان نوشته اند که زاویه دید 150 یا 140 یا 120 درجه است، بسیار کمتر و چیزی در حدود 40 تا 50 درجه است و این افتضاح است. زاویه دید 40-50 درجه یعنی اگر دوربین را در فاصله دو متری یک دیوار بگذارید مساحتی کمتر از دو متر در دو متر را پوشش میدهد یعنی چیزی در حدود دو برابر درب اتاق و این مقدار اندک زاویه دید یعنی اصلآ به فکر استفاده از این دوربین ها به عنوان دوربین ثبت وقایع خودرو که در تبلیغاتشان می نویسند یا مثلا دوربین کنترل پرستار کودک (baby cam) نباشید این دوربین را نهایتآ بتوانید روبرو یک درب اتاق یا درب نفر رو ورودی ساختمان قرار دهید که تصاویر را ضبط کند چون مساحتی بیش از این را پوشش نمیدهد و البته باید فراموش نکنید همیشه باید به شارژر وصل باشد و گرنه ذخیره باطری داخلی دوربین تقریبا 20 دقیقه دوام می آورد.

2- دید در شب این دوربین ها افتضاح است در واقع دید در شب که هیچ دید در نور کم هم ندارد یعنی در نور کمی که یک دوربین معمولی بدون دید در شب عکس و فیلم می گیرد این دوربین تاریک نشان میدهد برای توضیح دقیق تر به عکس زیر دقیت کنید. مقایسه تصویر گرفته شده یک موبایل معمولی با همین دوربین های اس کیو تی گفته شده در نور کم لامپ در شب در راهرو ساختمان است.

 دوربین گردالو، دوربین ورزشی sqt ، دوربین SQT B90 ، دوربین آهنربایی SQT ، دوربین کوچک مگنتی SQT PRO

3- انتقال تصاویر آنلاین ازطریق اینترنت این دوربین مانند اکثر دوربین هایی که بعد از اختلالات اینترنت دیگر به خوبی تصاویر آنلاین را نشان نمی دهند این دوربین هم چنین است و اگر این قابلیت برای شما مهم است از فروشگاهها به صورت مستقیم و پس از تست در جلو چشم شما خرید کنید و بخواهید که تصاویر را روی گوشی خودتان و با اینترنت گوشی خودتان ببینید چون فروشندگان ممکن است تصویری که با موبایل خودشانبه شمانشان میدهند ازطریق وای فای داخلی دوربین باشد نه اینترنت . اگر اینترنتی خرید می کنید به تایید فروشنده و ضمانت بازگشت آنها خیلی اعتماد نکنید چون اگر گوشی را خرید کنید عودت جنس را به سختی انجام میدهند حتی اگر اینماد داشته باشند.

4- انتقال تصاویر این نوع دوربین ها از طریق وای فای داخلی دوربین برد بسیار کمی دارد چیزی در حدود خداکثر 7-8 متر که این برد عملآ به هیچ دردی نمی خورد مگر برای اینکه بخواهید تصاویر ضبط شده دوربین را بدون اینترنت و از نزدیک خود دوربین مشاهده کنید.

5- روی ذخیره باطری دوربین در حالت فیلمبرداری حساب نکنید چون زمانی بیش از یک ربع یا بیست دقیقه در اختیار شما نمی گذارد بعد حاموش می شود البته این امکان را دارد مانند هر دوربین دیگری که در حالی که به شارژر وصل است یا به پاوربانک وصل است به ضبط تصاویریا ارسال آن با لحاظ موارد بالا مانند بورد وای فای داخلی و مشکلاتت ارسال از طریق اینترنت بپردازد.

نتیجه کلی : در کل در جواب اینکه آیا این دوربین های ذکر شده کاربرد دارد یا خیر؟ باید بگویم اگر به دنبال یک دوربین کوچک مخفی برای مثلآ کنترل یک اتاق یا به عنوان دوربین ثبت وقایع خودرو هستید این دوربین اصلآ کارایی ندارد چون زاویه دید محدود و نیاز به نور مناسب برای ضبط تصاویر عملآ چنین امکانی را از شما می گیرد، همچنین با توجه به نیاز دائم برای اتصال به شارژر دیگر نمی تواند به عنوان دوربین مخقی یا کوچک مورد استفاده قرار گیرد اما اگر مثلآ می خواهید یک کمد یا یک درب اتاق یا مثلآ گاوصندوق یا میز مغازه خود را تحت کنترل داشته باشید آن هم در نور کافی و به صورت ضبط تصاویر و نه تصاویر آنلاین، شاید بشود به سختی کاربردی برای آن متصور شد.

0 نظر

هیچ نظری وجود ندارد. اولین نفر برای نظر دهی به این مقاله باشید!

ارسال یك نظر


هجی كردن هجی كردن

کتاب صوتی تاریخی

آخرین مطالب